Японската комисия за справедлива търговия изиска Google да направи промени в своята система за разпространение на дигитална реклама, считайки, че нарушава правилата за конкуренция. Това се казва в изявление на японския регулатор.
Google се е съгласил с аргументите на японската комисия и обеща да „направи необходимите промени“ в собствените си практики и следователно компанията няма да подлежи на глоби съгласно японските антитръстови закони. Това е първият път, когато Комисията за справедлива търговия на Япония издава реални предупреждения и искания към Google.
Говорим за ограничения, създадени от Google по отношение на компанията LINE Yahoo. Yahoo влезе в партньорство с Google през 2010 г. и използва търсачката на Google и системата за разпространение на платена реклама, която се показва на потребителя след формиране на заявка за търсене.
Комисията установи, че в средата на 2010 г. Google е поискала от Yahoo да спре да разпространява реклами за търсене за мобилни устройства в порталите на своите бизнес партньори. Yahoo прие искането на Google и промени договорите с партньорите си. Yahoo, както беше отбелязано, беше загрижен, че ако се провали, вече няма да може да използва търсачката на Google. Японският регулатор смята, че подобни действия могат да се равняват на нечестна търговия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 😂😂😂😂
20:23 23.04.2024
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Този коментар е премахнат от модератор.