От понеделник, 31 октомври, на хартия ще се появи наследникът на "Дневник" и "Пари" - "Капитал daily". Различен, смел, с позиция, в най-добрите традиции на седмичника "Капитал", съобщава онлайн изданието на "Дневник".
"Дневник остава само онлайн.
Промяната идва след като в края на септември беше сключена сделка за стратегическо партньорство между "Икономедиа" (издател на "Капитал" и "Дневник") и шведската медийна група Bonnier, която до края на септември издаваше вестник "Пари" (от седмица той вече се издава от "Икономедиа").
"Логиката на сделката е да се обедини бизнес аудиторията на българския пазар и да има повече потенциал за създаване на качествена журналистика", обяснява пред "Капитал" новият изпълнителен директор на "Икономедиа" Лилия Апостолова. Досега тя беше изпълнителен директор на българското дружество на Bonnier и главен редактор на "Пари".
Непроменен ще остане фокусът на различните продукти, които групата издава. "Трите информационни продукти под марката "Капитал" (седмичника "Капитал", "Капитал Daily" и capital.bg) ще бъдат насочени към групата на активните хора, които взимат решения", обясни новият изпълнителен директор.
За dnevnik.bg Лилия Апостолова каза, че "той ще се развива като най-широката медийна платформа на издателската група, която ще е насочена към всички активни интернет потребители".
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА