Това е много относително, зависи от състоянието на влаковете. Картините показват факти, които са в и извън БДЖ. Не бих казал, че БДЖ е в криза, има известна криза в "Пътнически превози". Той е свързан с амбициозния график, който са си заложили и с ремонтния план. Това заяви пред bTV бившият изпълнителен директор на БДЖ Владимир Владимиров.
БДЖ има 170 милиона лева дълг. Това са най-ниските дългове на компанията. Има излишни активи на дружество, с които тези дългове да бъдат изплатени, смята той.
Причината за оставката ми е, че министърът я поиска. Не мога да кажа, че имаше лоша комуникация. Имаше дебат до колко ще успеем да се справим с графика и ремонтния план, обясни Владимиров.
По мое мнение оптимистичният график няма да може да се изпълни. Винаги съм твърдял, че трябва да има алтернативен график, сподели бившият директор.
Няма доклад от мен до ДАНС, не съм пращал какъвто и да било документ. Никакъв документ не е излизал от мен. Според мен недоброжелатели направиха скандал, който не съществува. След оставката не съм се виждал с министър Желязков. Той е преценил, че иска да работи с нов екип и сега го има. Пожелавам му успех, каза още той.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Жепеец
Коментиран от #2
19:34 16.12.2018
2 МАК
До коментар #1 от "Жепеец":
Този е страшен празноглав некадърник!!Няма грам понятие от железопътен траспорт!!Той просто беше сложен за ликвидатор на БДЖ !! особенно със копеленцето Недев в първия мандат наредиха да се нарежат здрави локомотиви с дребни проблеми на скрап!!този и други покрай него трябва да са в затвора и с отнето имущество крадлив некадърник!!20:31 16.12.2018