Дупки и пукнатини по новия асфалт на бул. "Константин Величков"

Колко още некачествени ремонти ще трябва да изтърпим, за да вземе Столичната община адекватни мерки и да спре подигравката с времето и парите на софиянци?- пита Борис Бонев

Публикувана: 14 Януари, 2019 12:31
16 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 1903
Дупки и пукнатини по новия асфалт на бул. "Константин Величков"
Снимка: Спаси София
ШРИФТ ПЕЧАТ

Гражданската организация "Спаси София" алармира за нов некачествен ремонт в столицата. Този път активистите разпространиха снимки, показващи разпадащата се асфалтова настилка по споделеното трасе на бул. "Константин Величков". Те сигнализират, че по асфалтовата настилка, пусната в експлоатация само преди месец, са се появили множество напуквания, пропадания и дупки, а шахтите вече са разбити.

“Трасето трябваше да бъде отворено на 15 септември, след което срокът се измести за декември. След няколко месечен ремонт, създал хаос и затруднения на хиляди столичани, отново сме в началото - трасето се нуждае от повторно затваряне и преасфалтиране”, казва Андрей Зографски.

От "Спаси София" информират, че през октомври, тогавашният зам.-кмет по транспорта, Евгени Крусев, отстрани фирма "Амфисия" заради некачествено строителство и възложи на общинското дружество Софинвест да завърши проекта. Малко след това, на обекта се появи техника и работници на Щрабаг, които фрезоваха и преасфалтираха целия участък, а движението на градския транспорт беше пуснато на 1 декември.

„Какви материали и строителни технологии са ползвали двете фирми, че настилката да се разпадне толкова бързо?“ – пита Гергин Борисов от организацията и допълва, че активистите неколкократно са внасяли официални предложения до Столичната община как булевардът да бъде проектиран и ремонтиран, така че да създава минимални затруднения и да се гарантира безопасността на всички участници в движението.

Те настояват кметът на София, г-жа Йорданка Фандъкова, да даде ясни отговори за това чия е отговорността за некачествения и повтарящ се ремонт и с колко са глобени двете фирми. „Колко още некачествени ремонти ще трябва да изтърпим, за да вземе Столичната община адекватни мерки и да спре подигравката с времето и парите на софиянци? Какво, освен пълно нехайство на столичната администрация показва този безкраен ремонт?”, пита Борис Бонев, обяснявайки, че трасето осеяно с дупки и неравности може да бъде опасно за пътуващите в градския транспорт и изисква незабавно вземане на мерки, поне за временно спиране на разпада.

От "Спаси София" се обръщат към и.д. зам.-кмет по транспорта, г-н Дончо Барбалов, с призив на пролет да бъдат осигурени необходимите средства за цялостен и качествен ремонт на споделеното трамвайно трасе, включващ подмяна на старите релси и поставяне на виброизолация, за да се избегне повторното отваряне на дупките и нов ремонт на ремонта.


Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Мария Стоянова
Председателят на СЕМ Мария Стоянова с коментар за медиите
Промените на критериите за защита на децата са в помощ на родителите"

Още бисери