Новини

Пловдив - 345 000 души, 191 000 автомобила

Леките автомобили под тепетата са около 150 000

Публикувана: 6 Февруари, 2019 13:10
18 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2152
Пловдив - 345 000 души, 191 000 автомобила
Снимка: БГНЕС
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Към днешна дата регистрираните моторни превозни средства в Пловдив са 191 000. Това заяви преди минути кметът на града Иван Тотев, цитиран от Plovdiv24.bg.

150 000 са леките автомобили под тепета, а останалите 41 000 са лекотоварни и тежкотоварни автомобили, мотоциклети и други.

От думите на градоначалника стана ясно още, че общият брой на моторните превозни средства в Пловдив в момента е с около 13 000 повече в сравнение с 2015 година.

"Сами можете да сметнете какви са цифрите за глава от населението. Официалните данни от Националния статистически институт за населението на Пловдив към 2017 година са 345 000 души, скоро ще имаме и цифрите за 2018 г.", каза още Тотев.

Пловдив / България

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
читател
1 Отговор
И какво означава това и какво трябва да сметнем сами? Защо е тази тържественост на обявяването на тези данни и защо изобщо журналистите го публикуват като новина.
Тотев трябва да се радва, че градът се разраства, включително и свързаното с това благополучие на населението, което си позволява тази относително луксозна екстра почти всеки да има личен автомобил.
Призванието на избраните да управляват не е овчедушно да наблюдават развитието на процесите, а активно да участват в тяхната насоченост и управление така, че да не затрудняват избралите това място за съществуване.

Отделно от конкретната тема имаме същия проблем и с по-голямата част от Правителството, като веднага се сещам за Нушето Петкова, която от време на време щастливо, като някое изпапкало закуската си дете, обявява: Този Консорциум ни писа, че има интерес, Онази държавна агенция ни е писала да я информираме, ако има някакво развитие за Белене и т.н. и т.н.

Коментиран от #5


Оценка:
-2 +10

2
Този коментар е премахнат от модератор
До Асан
3 Отговор
Вие наблягате на каруците.

Оценка:
-2 +3

Инсталатор
4 Отговор
Еми сами си сметнете колко голяма е печалбата за държавата от тези коли.Само със запалването сутрин и хоооп 150 000 левчета.Това са данъци,гражданска,гориво,глоби,прегледи,ремонти и от всичко държавата печели Така,че само да не мрънкате

Оценка:
-0 +9

гост
5 Отговор

До коментар #1 от "читател":


Пълни идиотии и дебилизми , самопровъзгласени от кон с капаци , въобразил си , че е някакъв "авторитет" !!!! Значи господинчо , според тебе ВСЕКИ германец не може да си "позволи" трошка за 1000 евро ??? И даже две , и даже три ???? Но не си я позволява , по точно ДЪРЖАВАТА не му позволява !!!!! И в същата тази Германия с пет пъти по-висок стандарт от България почти половината население НЯМА личен автомобил и никога не е имали и никога няма да има !!!! А Швейцария , която има два пъти по-висок и от Германия стандарт , са още ПО-МАЛКО !!!! Не знам откъде ти е хрумнали , че всеки трябва да има личен автомобил , но това в Европа никога не е били и никога няма да бъде !!!! Напротив , за в бъдеще тоя процент ще намалява и то драстично в полза на споделени автомобили , което е ЕДИНСТВЕНИЯ начин за справяне със задръстванията и местат за паркиране , особено в големите градове над 100 000 жители !!!!
През 2017 г. ЕС има средно 505 автомобила на 1 000 жители. Сред държавите членки Люксембург застана начело на класацията с 662 автомобила на 1 000 души, следвани от Италия (625 автомобила), Малта (615 коли), Финландия (604 автомобила) и Кипър (595 автомобила). Все още „гъстотата“ на автомобилите ни е след тази на старите-членки на ЕС като Германия (566), Швейцария (524) и др.

Коментиран от #7, #8


Оценка:
-9 +4

КАПОНЕ
6 Отговор
Ми тя държавата се издържа от превозните средства на 50%.

Оценка:
-1 +4

тЪпЕт
7 Отговор

До коментар #5 от "гост":


Ти луд ли си бе само продажбите на нови автомобили за 1 месец са около 2 000 000 бройки.Кой ги купува бе извънземните ли???

Коментиран от #10, #11


Оценка:
-3 +2

читател
8 Отговор

До коментар #5 от "гост":


Избършете си пяната от устата и насочете енергията си за нещо позитивно. Някои места са географски ограничени да поемат по-голям брой автомобили, като Кипър, столицата Люксембург и дори София, но именно тук идват истинската разлика между управление и овчедушно наблюдение. Практически казвате същото като мен в първия пост, визирайки липсата на стратегия и изпреварваща политика за развитие на града, но желанието за обида и заяждане ви е попречило да подредите бяло, сиво и черно.

Коментиран от #9


Оценка:
-1 +3

гост
9 Отговор

До коментар #8 от "читател":


Оо , да бе и Германия , Франция , Италия , Англия са "ограничени" от липса на "място" , хахахахха !!!! Затова в последните процента на лични автомобили е около 30% , защото тези бройки в предния ми коментар са ОБЩИ , тоест включват и ФИРМЕНИТЕ леки автомобили !!!! Или пак ще запеем старата песен , че статистиката лъже , просто щото резултатите не ви изнасят !!!! Хахахха !!!

Оценка:
-5 +1

гост
10 Отговор

До коментар #7 от "тЪпЕт":


Ами не знам кой е лудия , но ти определено не си от знаещите , "експерте" !!!! Първо населението на Ес е към 600 МИЛИОНА !!!! Второ от тези 2 милиона (дето също доста си се изхвърлил) , над 50% са ФИРМЕНИ автомобили !!!! Даже в Германия са над 65% фирмените , това също има официална статистика !!! Та какво излезе , че се пада един купен автомобил на 600 човека , хахахахах !!! И като добавиш , че по статистика средния живот на един автомобил в ЕС е 7-8 години , след което се подменя , схващаш ли нещо или още

Коментиран от #15


Оценка:
-6 +1

гост
11 Отговор

До коментар #7 от "тЪпЕт":


Или още да се опитвам да ти обяснявам , ама то акъл с фуния трудно се налива !!! Вземи си таблицата за умножение и деление от 4 клас , посмятай малко , па тогава си помисли кой е лудия !!!

Коментиран от #12


Оценка:
-5 +0

сеир
12 Отговор

До коментар #11 от "гост":


Човек, много си се изнервил. Вземе се успокой, престани с обидите и удивителните. Дай шанс или поне уважавай някое различно мнение от твоето. Ако не можеш да се освободиш от негативната енергия отиди блъскай някъде, навремето имаше много добър филм - Боен Клуб, където просто си изливаха по този начин напрежението, но като гледам много е вероятно да те тупат като маче о дурек който те хване, затова и ще си стоиш тук и ще се пенявиш. Хора трябват всякакви ....

Коментиран от #13


Оценка:
-0 +2

гост
13 Отговор

До коментар #12 от "сеир":


Ти за мен не се "притеснявай" , ще почакаш бая с "тупането" !!! Но виж друго тупане и то истинско се очертава много скоро за тия дето си въобразяват , че ще продължават с подвижните морги !!! Само до 4-5 години ще има такава чистка на боклуци на колела в България , че ум ще ви зайде !!

Оценка:
-2 +0

14
Този коментар е премахнат от модератор
Крали Марко
15 Отговор

До коментар #10 от "гост":


Разбирам, че се изнервяш, докато се возиш в градския и надничаш през прозореца за да завиждаш на хората с коли, затова по-добре слез на следващата спирка и потърси аптека. А в Германия имат политика за насърчаване на автомобилната промишленост и резултата е, че почти всяка фирма предлага служебен автомобил на оперативен лизинг и заради данъчните облаги накрая са доволни и работодателите, и служителите. Но и тези коли заемат място и правят задръстване.

Коментиран от #17


Оценка:
-0 +2

боцмана
16 Отговор
190 000 Пловдивска регистрация и още толкова от Хасково , Смолян , Пазарджик и Кърджали. Рогачите атакуват.

Оценка:
-0 +2

гост
17 Отговор

До коментар #15 от "Крали Марко":


За твое съжаление в градски транспорт не съм се возил от 90 година , а ти ако смяташ за хора с "коли" 90% от дригите по улиците , да , изнервям се и за твое съжаление и много други , които между другото взимат решенията за това , какво трябва и ще става !!!

Оценка:
-2 +0

Аве Фюрер как си Тотьо
18 Отговор
Поредните "умни " бръщолевиния на наШто грАдначалник .

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.