Новини

Експерт: Нормативен хаос води до катастрофите

Резултат няма. Инцидентите продължават да нарастват

Публикувана: 3 Юли, 2019 14:19
10 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2553
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4 от 4 гласа.

„Пътната безопасност е в тежка политическа криза. Очевидно зад кормилото, където трябва да са нашите политици и здраво да управляват пътната безопасност, няма никой в момента. Очевидно е, че ние като общество трябва да вземем пътната безопасност в наши ръце. Пътната безопасност е в пълен нормативен хаос“. Това коментира в предаването „Преди всички“ по БНР Диана Русинова от Института за пътна безопасност по повод пътните инциденти с автобуси, превозващи деца, от последните дни.

Русинова подчерта, че още преди година Институтът за пътна безопасност е идентифицирал проблеми с превоза на ученици и е алармирал всички възможни институции за дефицити в законодателството за превоз на пътници, конкретно на деца.

„Резултат няма. Инцидентите продължават да нарастват. Няма конкретна специализирана рамка, по която да се извършват тези превози със специализирани изисквания, няма яснота на какви изисквания трябва да отговарят тези автобуси за превоз на деца“.

По думите на Диана Русинова не може да се променя едно нещо, за да даде резултат цялото.

„Трябват цялостна промяна и реформа в сферата на пътната безопасност“.

Децата са уязвими на пътя и при други обстоятелства. Преди дни румънски гражданин прегази 5-годишно дете на паркинг в Морската градина във Варна. Трагичният инцидент повдигна въпросите за безопасността на децата и за бъдещето на предложените промени за движението в града.

България

Поставете оценка на статията:
Оценка 4 от 4 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Ивайло
1 Отговор
Какъв резултат??? Докато народа не започне да мисли с главите си (не долните) и да се съобразява с пътната обстановка и условия, докато шофира, оправия няма да има, та ако ще да се измислят всякакви агенции и хранилки!!! Задволанното устройство е най-важният и решаващ фактор в предотврятяването на катастрофите!!! Нема ли никой горе в "кабинката" нищо не може да помогне!!!

Коментиран от #9


Оценка:
-2 +21

Бай Шиле
2 Отговор
Г-жа Русинова за пореден път прави не премерени,демагогски и банални изказвания.Явно иска да защити непотребната институция в която се прехранва.Да ама това не става с измислени статистики,неадекватни примери от други държави и любителски изказвания за превишената скорост.

Оценка:
-1 +15

гост шофер
3 Отговор
Не може без само шофьора да е отговорен.Участници в движението по пътищата са и колоездачите.пешеходците.Давам пример Слизам от колата и ставам пешеходец,и заппчвам да се грижа за безопасността на движението като такъв.Това означава да се движа по определените за пешеходци места,да пресичам пътното платно след като съм сигурен че не затруднявам движението и че няма опасност за ме
н самия.
Никой шофьор не излиза с колата си сутрин с идеята да прави катастрофи или да гази хора.

Оценка:
-0 +19

Български по хелзински комитет
4 Отговор
Много любопитно е каква е позицията на тази Агенция относно очевидно неадекватните,поставени преди 30 г. пътни знаци.Тази Русинова шофира ли в София и други подобни градове?

Коментиран от #10


Оценка:
-0 +7

Чудо на чудесата
5 Отговор
Шофьорите са виновни за всичко нали. А ненормалните майки дето бетат количките по улицата при наличие на нормален тротоар? А пресичащите по платното при наличие на подлез и то с дете в ръка за да го учат от малко как ктава? Кажете нещо за тях де!. После шофьорите виновни.. идете във Виена и вижте какво е култура на движение

Оценка:
-0 +13

Шляхтиц
6 Отговор
Единствените виновни за катастрофите са ШОФЬОРИТЕ, ВОДАЧИТЕ НА МПС. В много редки случаи са виновни природни бедствия.

Оценка:
-2 +5

гост
7 Отговор
На южния изход от Бургас се намира най обезопасеният надлез в България.Освен алпинист,никой човек не може да се качи и пресече.В радиус един километър няма сгради.През ноща "живо пиле няма". Има знак 50 км.Десет от десет коли са в нарушение т.е. джигити.Всеки който пътува по често може да даде още 1000 фрапантни примера.Тази измислена Агенция няма ли отношение към кретенизмите на КАТ,или обсъжда какви са глобите в Германия.

Оценка:
-0 +5

Едаде
8 Отговор
Няма сервизни книжки за автобуси, прегледите минават в личните си сервизи и т.н.Кой последен е ровичкал по автобуса?Кой носи отговорност?

Оценка:
-0 +1

заз на газ
9 Отговор

До коментар #1 от "Ивайло":


Как водачите да се съобразяват с пътната обстановка и условия, докато шофират когато всичко в държавата е абсурдно!Например новите кръгови в Аспарухово,където,където платната от две,се стесняват в едно,без никаква предупредителна маркировка или знаци!А за архитектурното безумие на новия булевард на Варна не ми се говори.После водачите били виновни!!

Оценка:
-0 +2

гост
10 Отговор

До коментар #4 от "Български по хелзински комитет":


Тя няма документ за управление на МПС ,сигурно не може и да управлява ППС!!!

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.