Новини

Колко похарчиха партиите за медийно отразяване?

ВМРО – БНД е формацията, вложила най-много средства в медийна реклама – 318 381 лв. (без ДДС)

Публикувана: 7 Ноември, 2019 16:08
18 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 1351
Колко похарчиха партиите за медийно отразяване?
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3 от 2 гласа.
 
Източник:
OFFNews

Участниците в кампанията за местните избори са сключили договори за медийно отразяване на стойност 1 905 604 лв. (без ДДС). Тази сума е значително по-малка в сравнение с разходите, направени за медии в предишни кампании. По всяка вероятност това се дължи на намалената драстично в средата на годината държавна субсидия, пише OFFNews.

Това са изводите от традиционния мониторинг на кампанията, проведен от Института за развитие на публичната среда (ИРПС).

Мониторингът обхваща 43 национални и регионални медии – 11 телевизии, 3 радиостанции, 16 вестника и 13 информационни сайтове и агенции, и договорите сключени от тях и публикувани на интернет страниците им. За участниците, регистрирани в Централната избирателна комисия, са включени и договори за местно отразяване (в това число и като част от местни коалиции).

Кой похарчи най-много за медии?

ВМРО – БНД е формацията, вложила най-много средства в медийна реклама – 318 381 лв. (без ДДС). Тя държеше първото място през цялата кампания, отбелязва ИРПС. След нея се нарежда БСП за България с общо 264 755 лв. (без ДДС), а в последната седмица ГЕРБ вече е трета с 215 380 лв. (без ДДС).

В седмицата между първи и втори тур на местните избори, може би очаквано, най-съществена промяна има в разходите на ГЕРБ и ИК за Мая Манолова. Повече подробности за средствата, които участниците в изборите похарчиха за медийно отразяване, може да видите в следващата графика в горната част на публикацията.

България

Поставете оценка на статията:
Оценка 3 от 2 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
El boko
1 Отговор
Пак ми ядохте четвъртит.!!!

Оценка:
-4 +5

El boko
2 Отговор
Бесепету умре

Оценка:
-6 +7

СссереМ
3 Отговор
А откъде са трите милиона които маяма даде на лицето Б за да спретне интригата с купените ромски гласове?Ако може някой рублераст да отговори по темата.

Оценка:
-7 +6

El pepi
4 Отговор
Нали БСП-то нямаха паре ХЕХЕХЕ :)

Оценка:
-3 +12

СссереМ
5 Отговор
Маяма плаща на тарторите на ромите 1000 човека да гласуват за Фандъкова в точно определени секции,взима протоколите които са публични и почва да ги развява,по този начин прежалва 1000 гласа и се надява да събере с компроматите 100 000 ШАРАНА, ама сметките пак криви излязоха,хората помнят Костинброд.

Оценка:
-5 +7

El boko
6 Отговор
ВМРО – БНД ХАРЧИ ли харчи ХЕХЕХЕ

Оценка:
-3 +7

боцмана
7 Отговор
А колко дадоха за купуване на гласове?

Оценка:
-0 +5

Све
8 Отговор
Жалко за 6 млн , които живеят на територията на мутренско-циганската държава. Само прочиташ новините и ти е ясно, че БЪЛГАРИТЕ МУТИРАТ В ДОБИТЪКОПОДОБНИ .................... Може ли да стане по-зле ?????

Коментиран от #16


Оценка:
-3 +7

Курнелия Нинова
9 Отговор
Кръв повръщам - пари не връщам !

Оценка:
-1 +6

пурус хумус
10 Отговор
Участниците в кампанията за местните избори са сключили договори за медийно отразяване на стойност 1 905 604 лв. (без ДДС). ЗА КУВЬОЗИ И БОЛНИ ХОРА НЯМА И ЕДИН ЛЕВ.

Оценка:
-0 +3

Димов
11 Отговор
Поредните 2млн лв хвърлени на вятъра. И другият път пак, щото им ги отпускат според броя отишли до урните. Само негласуването ще им пресуши този кладенец.

Коментиран от #14


Оценка:
-0 +2

дядо Пешо
12 Отговор
като се съберат на БСП, АБВ и Мая Манолова, май стават доста повече. Ай стига манипулации, вижда се че БСП са първи доста напред с над 400 хилки

Оценка:
-0 +6

Просто статистика
13 Отговор
Статистиката е неточна. Удобно пропускате факта, че по време на кампанията Борисов, Фандъкова и Дончев не слизаха от екраните на казионните БНТ, бТВ, Нова и т.н. А това не влиза в сметките.
Отделно безкрайните обиколки на БХ с държавния джип, за държавна сметка, че и през работно време. И че тези разходки бяха обилно ш напоително отразявани на 100% от тези телевизии.
Така че, ако ударим калема, сумата на герб може да стане и осемцифрена.
Разбира се, ако има независими медии, които да пресметнат всичко!

Коментиран от #17


Оценка:
-3 +4

БирникЪ
14 Отговор

До коментар #11 от "Димов":


Два (и повече) милиона струва само джиткането на Пунта Мара из страната с държавната жипка и една рота мутри и придворни летописци!

Оценка:
-2 +4

ЧОЧАВАТА
15 Отговор
Отново лъжи БСП, не са дали толкова пари за реклама, а много по малко!

Оценка:
-3 +1

стоян
16 Отговор

До коментар #8 от "Све":


До 8 ком Ти сигурно си разочаровано от изборите кумунисче смукало от държавната хранилка и уволнено от ГЕРБ чакащт пак да дойдите на власт

Оценка:
-2 +1

Николай
17 Отговор

До коментар #13 от "Просто статистика":


Ами БСП когато бяха в управлението и имаха шанс да направят нещо положително за държавата и народа не го направиха. Сега ББ си използва позицията да си рекламира рязането на лентички. Станишев, Виденов, Гечев, Първанов и другите герои на прехода с какво ще ги запомним? С троен фалит на държавата, мораториум върху изплащането на външния дълг, пирамидите, фалита на банките и хипер инфлацията. Ограбването спестяванията на народа......

Оценка:
-0 +2

Чакай ве
18 Отговор
Корнелия върна ли парите от субсидията?

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Георги Първанов
Черният пиар не спира политическите амбиции на Георги Първанов да оглави БСП
Аз на бой нося"

Още бисери