Няма засилено движение по пропускателните пунктове на София днес. В късните часове на деня и утре обаче се очаква трафикът към столицата да се увеличи. Полицията започва сериозни проверки на декларациите на влизащите в столицата. При несъответствие ще бъдат налагани санкции.
Прибирането в столицата ще става през двата прозореца, разрешени за преминаване през КПП-тата около града между 6 и 8 сутринта и между 18 и 20 часа вечерта.
Въпреки това полицията ще проверява декларациите на искащите да влязат в София хора. Ако се установи несъответствие между написаното на излизане и на влизане от града, нарушителите ще бъдат санкционирани. Това обаче ще отнеме време, тъй като събраните декларации по пропускателните пунктове в София са хиляди.
От МВР обясниха още, че мерките ще бъдат изключително сериозни, като ще се гледа внимателно на всеки отделен водач и хората, пътуващи в отделните автомобили.
Не е изключено да има и хора, които няма да бъдат допуснати да влязат в София.
Най-активно от вътрешното министерство очакват при пропускателните пунктове на АМ „Тракия“, АМ „Хемус“ и в района на Владая.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 CoviD 20
Живял cъм в Coфия, кoгaтo вce oщe cъщecтвувaшe тoтaлитaрнaтa кoнcтрукция, извecтнa кaтo "coфийcкo житeлcтвo". Зa дa нe ce пълни грaдът c нoви "ceляни", caмитe дocкoрoшни ceляни (пaртизaни и кoмуниcти) бяхa пocтaнoвили, чe в Coфия мoгaт дa живeят caмo oнeзи, кoитo вeчe cи живeят тaм. Фeoдaлнa мяркa, кoятo принуждaвaшe хиляди млaди хoрa oт прoвинциятa дa cключвaт кaкви ли нe cрaмни cдeлки (брaчни, трудoви, дoри c ДC), зa дa ce дoбeрaт дo мeчтaнoтo coфийcкo житeлcтвo.
Коментиран от #11, #17, #19, #27, #61, #71, #75
14:07 19.04.2020
2 CoviD 20
Никой не може да се излекува! :\
Коментиран от #3, #8, #37, #70
14:08 19.04.2020
3 Рошко
До коментар #2 от "CoviD 20":
Щом е така няма смисъл от карантина. Време е да си ходим на работа и каквото стане.14:09 19.04.2020
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Последния софиянец
Коментиран от #60
14:10 19.04.2020
6 CoviD 20
14:10 19.04.2020
7 Алфа Чакал
14:10 19.04.2020
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Ръмпези
14:13 19.04.2020
10 факт
14:14 19.04.2020
11 Столичен
До коментар #1 от "CoviD 20":
Видя се, както е казано в една стара поговорка, че наистина може човек да излезе от селото и да дойде в София, но е значително по-трудно селото, или селяшкото, да бъде изкарано от него. И това важи също в пълна сила и за значителен брой родени в София, но със селяндурски примитивни нагласи.Коментиран от #68
14:14 19.04.2020
12 Рьоне Артоа
Коментиран от #15
14:15 19.04.2020
13 Леле
14:17 19.04.2020
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Питане
До коментар #12 от "Рьоне Артоа":
И какво излиза, че наглите тарикати ще може да си правят каквото си искат понеже "нямало как" да бъдат вкарани в пътя, а съвестните и коректните да ду.ат, така ли се получава?!Коментиран от #20, #34, #38
14:19 19.04.2020
16 братя селянисофианци как е курорта
От къдие сти ва ?
От София сми.
И нии тъй!
Коментиран от #18
14:26 19.04.2020
17 селянин е комунист
До коментар #1 от "CoviD 20":
Виж, "селяни" не са всички провинциалисти, а тези простаци, които още плачат по Тодор Живков.14:27 19.04.2020
18 Мишена
До коментар #16 от "братя селянисофианци как е курорта":
Точно в десетката!14:28 19.04.2020
19 прогресивните селяни
До коментар #1 от "CoviD 20":
Прав си, че днес "селяни" се използва от бившите селяни (комунисти, партизани) към новодошлите. Реално, всички които са дошли в София след 1944г и техните потомци са селяни. Истинската София, а и България, са до 9.IX.1944, всичко след това е селяния!Коментиран от #23
14:28 19.04.2020
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Курвунделът
14:36 19.04.2020
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Ами тогава
До коментар #19 от "прогресивните селяни":
Значи тези които са дошли след 10.10.1989 г. и техните потомци също са такива, така се получава на този принцип...14:43 19.04.2020
24 Овцете на режима не могат да контролират
14:54 19.04.2020
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Истината
15:05 19.04.2020
27 Личи си,че си селяндур/селянин живеещ
До коментар #1 от "CoviD 20":
в София,който не може да се адаптира към градската среда и е проблем на обществото с поведение,манталитет,култура,интелект и т.н./ Селянина,живеещ в село е уважаван трудов човек,който обикновено едва свързва двата края.Тук не влиза престъпната част от това съсловие,направило състояние там,от мутренското законодателство и власт,изпращащо децата си в София,като селяндури в скъпите квартали.Това са престъпници със селски произход.15:11 19.04.2020
28 Абе...
Коментиран от #33, #62
15:15 19.04.2020
29 Тъпотия
Коментиран от #49
15:15 19.04.2020
30 Onq s motikata
В планината си имам всичко.
15:16 19.04.2020
31 МилиЦионер
15:22 19.04.2020
32 Next
15:23 19.04.2020
33 Така е,но ако прочетеш който и да е
До коментар #28 от "Абе...":
закон ще видиш,че има безброй поправки,за всеки непредвиден,международен или частен случай,което говори за слабо образование и лобизъм в парламента.Мутренска парламентарна монархия.15:28 19.04.2020
34 Бачо от Бабачково
До коментар #15 от "Питане":
Ми то винаги е било така! Тарикатите са просперирали!Коментиран от #50
15:46 19.04.2020
35 1@1@1@
Коментиран от #58
16:18 19.04.2020
36 SPARTACUS
16:19 19.04.2020
37 Гост
До коментар #2 от "CoviD 20":
Те не умират „от” Корона, те умират „с” КоронаНапример, ако някои са дали положителен тест и нямат никакви симптоми, но умират междувременно от друго състояние, напълно несвързано, тогава се докладва, че са починали „от” корона вируса.
Един германски доктор постави това в перспектива, когато каза, че ако някой е дал положителен тест и е починал в резултат на падане по стълбите, ще бъде докладван като смърт от корона вирус.
Очевидно такъв е и случаят в Италия, където се твърди, че практически „всички“ ежедневни смъртни случаи се докладват като свързани с корона вируса! Тогава, разбира се, е нужно да вземем в предвид средната възраст на починалите хора, която е 80,3 години.
Италия има най-многобройното възрастно население в Европа и стотици умират ежедневно или по естествени причини или в резултат на взаимодействието между лекарствата или от здравословни проблеми свързани с възрастта или ако някое от горните се е изострило от грипа. Но тези смъртни случаи се докладват като свързани с CV-19. След това, разбира се, НЯМА аутопсии, които да определят причината за смъртта. Лично аз смятам, че това е изключително небрежно и непрофесионално отчитане.
Коментиран от #48
16:24 19.04.2020
38 Отговор
До коментар #15 от "Питане":
Разбира се.Че то от 30 години тука си е така.Последните десет просто доби размер на пандемия,та и слепите го забелязаха.16:24 19.04.2020
39 Гешо Опегето
16:25 19.04.2020
40 "Увъжаеми шопи"
Коментиран от #52
16:26 19.04.2020
41 Кошмар
16:27 19.04.2020
42 Анонимен
Тези от вас, които разбират петте биологични закона на д-р Хамер, знаят какво имам предвид, но в същото време вероятно също ще признаете, че купувате от тази шумна реклама. Това е, защото сте програмирани от детството си за този конкретен момент от историята на планетата Земя.
Светът, в който живеем, се промени за една нощ. Нищо вече няма да е същото, защото сега „те” имат контрол върху нас. Докато си говорим, още законодателство се прокарва, за да затвърди този контрол, и в края на краищата всичко е за пари, власт и отклоняване на финанси към области, където нямаме контрол.
Това не е и никога не е било за „удържане” разпространението на вирус. Става въпрос за възможност да се направят промени в живота на всеки човек глобално. Моите най-лоши страхове се сбъдват, докато си говорим.
Коментиран от #44
16:27 19.04.2020
43 Уффуф
16:28 19.04.2020
44 Анонимен
До коментар #42 от "Анонимен":
Обаче все още си мисля, че има време за нас чрез знание и осъзнаване да предотвратим катастрофата, която предстои да се случи. В този случай говоря за нашата свобода и за кампанията по въвеждане на задължителни масови ваксинации. Но преди да стигна до там, трябва да ви допълня как се извършва това.За да направя това трябва да навляза в историята на медицината и съществуващата теория за микробите. Ще започна с обяснението на д-р Ланка как Робърт Кох, германският учен, който се опита да докаже, че микроб може да бъде предаван от едно същество на друго, провежда своите експерименти. Той се проваля напълно и в действителност избяга от Германия, докато „силните на деня” забелязаха, че тази теория може да бъде от политическа полза за тях.
Коментиран от #45
16:28 19.04.2020
45 Анонимен
До коментар #44 от "Анонимен":
COVID-19 Част III – Малко Наука19 март 2020
Откакто написах последните 2 публикации, светът изглежда е полудял. Има толкова много шумотевица и ненужна паника глобално, че това ме стресна. Да, чухте правилно „ненужна”!
Тези от вас, които разбират петте биологични закона на д-р Хамер, знаят какво имам предвид, но в същото време вероятно също ще признаете, че купувате от тази шумна реклама. Това е, защото сте програмирани от детството си за този конкретен момент от историята на планетата Земя.
Светът, в който живеем, се промени за една нощ. Нищо вече няма да е същото, защото сега „те” имат контрол върху нас. Докато си говорим, още законодателство се прокарва, за да затвърди този контрол, и в края на краищата всичко е за пари, власт и отклоняване на финанси към области, където нямаме контрол.
Това не е и никога не е било за „удържане” разпространението на вирус. Става въпрос за възможност да се направят промени в живота на всеки човек глобално. Моите най-лоши страхове се сбъдват, докато си говорим.
Обаче все още си мисля, че има време за нас чрез знание и осъзнаване да предотвратим катастрофата, която предстои да се случи. В този случай говоря за нашата свобода и за кампанията по въвеждане на задължителни масови ваксинации. Но преди да стигна до там, трябва да ви допълня как се извършва това.
За да направя това трябва да навляза в историята на медицината и съществуващата теория за микробите. Ще започна с обяснението на д-р Ланка как Ро
16:29 19.04.2020
46 Анонимен
„Бактериите ще произведат токсини, но само в мъртво тяло. Те оцеляват в аеробна среда, такава, каквато е в чревния тракт, която се лишава от кислород, когато човек или животно умира. Все пак само няколко ще оцелеят, но само ако успеят да променят метаболизма си, и само тогава те стават токсични.
ФАКТ: бактериите не се идентифицират в тестова епруветка. Само 2% от всички бактерии е възможно да бъдат култивирани и размножени. Ако бактерия е извлечена и култивирана в изолация, тя губи своите свойства след кратко време и няма да оцелее, така че, за да се работи с тях, големи количества се замразяват, което е мащабна намеса и не представя тяхното поведение в природата.
По време на експериментите е наблюдавано, че бактериите, въпреки че някои се размножават, не са способни да произвеждат токсини в жив гостоприемник. Те произвеждат токсини само в мъртъв гостоприемник.
Коментиран от #72
16:31 19.04.2020
47 Тиквун
16:32 19.04.2020
48 Ха ха
До коментар #37 от "Гост":
В Испания е същото.По украинският сайт" В контакте" се разпространи телефонен разговор на 60 год.украинка посетила частна клиника( поради невъзможност да се добере до личния си лекар).Жената е на инсулин,с постоянно ниско кръвно и т.н.Иска просто рецепта за използвани и преди лекарства.Директно е записана като вирусоносител,само след замерка на кръвното и след скандал от нейна страна (как без да е тествана )е изгонена от клиниката без рецептата.Да умира навън,но вече МАРКИРАНА като позитивна.16:34 19.04.2020
49 ХХХ
До коментар #29 от "Тъпотия":
Стой си вкъщи и чакай властта да те спаси. Обещават да удължат живота на всеки като теб с толкова, колкото се е крил. Мозъчно недоразвити.16:34 19.04.2020
50 Ооо
До коментар #34 от "Бачо от Бабачково":
И понеже тарикатите са просперирали, като се започне от партизаните и се мине през приватизаторите и ДС агенти, затова се оправяме с по-бавен темп от останалите.16:34 19.04.2020
51 От Пловдив
16:38 19.04.2020
52 Гошо
До коментар #40 от ""Увъжаеми шопи"":
Ти слез на земята бе приятел. Ела да ги видиш селските софиянци, продал нивите на дядо си и цъфнал в софия с 200 300 бона, купил си апартамент в Софийски ливади и една 5та серия ноффнос и готов софиянец! Ама тва не е село да си спираш бараката където и както ти кефне, да си изхвъляш боклука където и както ти кефне, в полунощ да надъниш Миле Китич и със свалени джамове да минеш бавно из махалата........16:42 19.04.2020
53 azko
16:44 19.04.2020
54 Петров
Коментиран от #63, #73
16:53 19.04.2020
55 666 999 666 999 666 999 666 999 666 999
DAI BOJE HRISTOS - DA VI GO TAKA CHE DA VI SHATNE FOR EVER - DA VI IZMETE OT SVESHTENNATA NI TERITORI. FOREVER !
16:59 19.04.2020
56 цецо апартамента
17:00 19.04.2020
57 Ккк
17:03 19.04.2020
58 Народ
До коментар #35 от "1@1@1@":
Кой народ се организирал за стачки? Тоя заспал народ го оскубаха като кокошка и гък не е казал досега вече 30 години. Сега ще го оставят без работа и с милиарди заеми и пак ще псува пред телевизора Ив фейсбук. Нали ви знам протестите ... Пет човека на кръст и шест мнения - от абсурдни по- абсурдниКоментиран от #65
17:03 19.04.2020
59 Симеонов
17:04 19.04.2020
60 Еблю
До коментар #5 от "Последния софиянец":
Само селяка от Банкя може да минава през КПП-то на София и да ходи при кореняк софиянците,те много си го обичат нищо че е от село.17:04 19.04.2020
61 Софиянец
До коментар #1 от "CoviD 20":
Ще ти кажа, защо ние софиянците мразим селяните,като теб.Това е защото считате София за обща, а селото за ваше.Ходил съм по провинцията, и селските феодали считат, че селото си е техно, но когато дойдат в София си мислят, че е обща.И нещо друго.От мен да знаеш, че цървула, трандафор не става, въпреки, че няма как да го разберете.17:06 19.04.2020
62 оня
До коментар #28 от "Абе...":
Естествено, че ще ги пуснат да се приберат, но вземат лични данни и след това ще хвърчат актове на поразия, ако нещо не съвпада в декларациите:)) Управляващите са царе в усукването на кинти:))17:06 19.04.2020
63 Гражданин
До коментар #54 от "Петров":
На който не му харесва държавата, избор има голям. И това не го казвам като защита на управляващите. Но това да съдиш държавата си (ако въпросното лице се определя като част от нея, разбира се) е все едно да съдиш себе си. Още по-зле е когато това се прави от наглост и тарикатлък, защото сега положението е такова, че всички трябва да се съобразяват с него, и е ясно, че не може да е както обикновено. Мерките са за всички и освен това при нас наистина не са чак толкова строги колкото реално би трябвало в такава ситуация... и при такъв "материал".Коментиран от #69
17:10 19.04.2020
64 странстващ
17:14 19.04.2020
65 Мисиркин
До коментар #58 от "Народ":
Грешиш Народе.Не са 30 а 76 години.Да не би по време на другаря Живков да сме казали гък? От 44-та година сме в тежко болшевишко робство.Другарите си сменят цветовете,символите и дори идеологията,само и само да са на власт и да грабят безогледно.17:33 19.04.2020
66 Иван
17:35 19.04.2020
67 До 66
19:04 19.04.2020
68 Гост
До коментар #11 от "Столичен":
А идеята за търсене на кариера и пари не е ли всъщност причината да се разделя семейството и дс се предпочита града пред селото?Факт ли е,че хората живеят за да печелят пари?А парадокс ли е после тези същите хора с изкараните пари търся качествена и истинска храна,която се отглеждаше по селата и ако си бяха останали на село,нямаше да се сблъскват с изкуствени храни и да изчакат да дойде уикенда за да отидат на село и да дишат чист въздух?
19:50 19.04.2020
69 Анонимен
До коментар #63 от "Гражданин":
Старите хора казват,докато има балъци,ще има и тарикати.Избий балъците,тарикатите сами ще изчезнат.
Държавата налага правила и закони,а те трябва да бъдат спазвани от народа.Народа избира кой да го управлява и му се подчинява,като оставя отговорността на политиците и после като не е доволен обвинява тях,а не себе си,протестира и иска те да се променят,но не и той,защото е лесно да носи друг отговорност,а ти да му се подчиняваш.
Имаш задължение да си плащаш данъците и с тях тези,от държавните институции те контролират и ти казват какво и как по закон е правилно да правиш и ако не го правиш както е прието те наказват и глобяват.
Един вид ти си избрал да се жертваш за държавата и да живееш под стрес,защото ако не играеш по правилата си черната овца.
И това според теб нормално ли е?
Здравната система е търговска и има за цел да печели пари и взаимоотношенията в нея между всички участници са търговски,от което следва,пе идеята е да се печелят редовни клиенти и търговеца разбира се винаги ще ти предлага най-доброто за него защото така ти ще му станеш редовен клиент от който печели пари.
Здравето като най- добрата реклама ако липсва,то тогава защо плащаме за тази система?
Не е ли престъпление да вземат държавните служители заплати,а насреща да няма нищо за което ни е обещавано на изборите?
Е и,сега какво правим с тази излишна и неподкрепена от съществени доказателства истерия с вируса ?
Всеки умира вече само от коронавирус .
Жена скочила от блок
20:02 19.04.2020
70 Антисимит Антисимитоф
До коментар #2 от "CoviD 20":
Той не повтаря а остава в заразения до края на живота също като сифилиса и хепатита, и може да си носител без да се заразиш но да заразиш други при които вируса ще се развие също като при спина.20:37 19.04.2020
71 Магелан
До коментар #1 от "CoviD 20":
А как приемате факта че точно за Великден тарикат софиянчетата в стил,Андрешко се метнаха по колите и разпръснаха вируса по цялото Черноморие ?Като че ли не можаха да си стоят тези 4дни в София и да си пият пак ракията.20:51 19.04.2020
72 гост
До коментар #46 от "Анонимен":
"....Публикувано във факти.бг:„Бактериите ще произведат токсини, но само в мъртво тяло. Те оцеляват в аеробна среда,..." Aхахаха- задачка- закачка за ШЕСТОКЛАСНИЦИТЕ от ОСНОВНИТЕ училища в България- ИМА ли аеробни грамположителни бактерии:) Твоят "лекар" е толкова лекар, колкото аз съм трамвай:) И е интересно, че им888беци88лите, които му се връзват, цитират само американски КВАЗИлекари;0 Виждам, че всичките световни конспиратори интелектуално сте заседнали в първобитнообщинният строй и не мърдате от там, ако ще човечеството да осъществи постоянни полети до Марс:)
02:18 20.04.2020
73 гост
До коментар #54 от "Петров":
54- Заповедта на министъра не е противоконституционна, не е нищожна, не е незаконосъобразна, а ЕСПЧ ще го гледате само на картинка, защото ще загубите делото в него. А ще го загубите, защото не си наемате адвокат, а разчитате на социалните мрежи за специализиран юридически съвет и сте от онези хора, които не искат да си плащат таксата за съвета, а питат сульо и пульо как да си решат правните проблеми;002:22 20.04.2020
74 Елфи
10:33 20.04.2020
75 Голяма глупост съчинихте
До коментар #1 от "CoviD 20":
По времето на тоталитаризма в София бяха 800000 жители.Имаше места за децата в училища и детски градини.Днес когато пришълците дойдоха и се населиха в града ни,въздуха стана отровен,паркоместа няма и всички негативи от презаселването.Куцо и сакато дойде в София и Вие казвате ,че това е добре .Не не е добре и понеже са светли празници ще спра дотук.10:57 20.04.2020