10 Ноември, 2020 10:10 2 285 19

Аврамова: Януари 2021 г. пускаме „Витиня“

  • петя аврамова-
  • строителство-
  • инфраструктурни проекти

COVID кризата не се е отразила на строителството у нас, каза регионалният министър

Аврамова: Януари 2021 г. пускаме „Витиня“ - 1
Снимка: БГНЕС/Архив

COVID кризата не се е отразила на строителството у нас и през тази година усилено се строят магистрали и се ремонтират пътища. Това каза в „Тази сутрин“ по бТВ регионалният министър Петя Аврамова.

Ремонтът на тунел „Витиня“

„Тунелът се оказа сериозно предизвикателство. Ремонтът стартира през 2018 г. Оказа се, че има сериозни кухини. Имаше анализи и тежко за изпълнение строителство. Това забави процеса“, обясни Аврамова.

Предвижда се през месец януари 2021 г. движението там да бъде пуснато.

Ремонтът на тунел „Железница“

Строителството там върви нормално. Две трети от него е прокопан. През пролетта на 2021 г. се очаква да бъде прокопан целият тунел и да започнат другите дейности, които трябва да бъдат изпълнени – вентилация, отводняване и др.

2022 г. е срокът, в който трябва да бъде пуснат най-дългият пътен тунел в България.

Ремонтът на АМ „Струма“

В участъка през Кресненското дефиле текат процедури по Закона за обществените поръчки. Вече има един избран изпълнител, сключени договори и осигурено финансиране. Това е последният участък от магистралата.

Ремонтът на АМ „Европа“

Предсрочно вече е пуснато движението по един от участъците на магистрала „Европа“ – 17 км. Това е участъкът между Драгоман и Сливница и той е завършен в пътното платно шест месеца по-рано.

„От петък движението там е пуснато. Това е един участък с 11 сериозни съоръжения. Текат строителните дейности и в участъка от Калотина до Драгоман. През 2022 г. строителните дейности трябва да приключат и в този участък“, обясни регионалният министър.

„Последният участък от магистралата, който е от Сливница до Северната скоростна тангента, в момента се процедира. Преди да започне строителството, има една невидима част на проектиране, отчуждаване на имоти, която е трудна и бавна“, допълни Петя Аврамова.

Ремонтът на АМ „Тракия“

„Ще бъдат ремонтирани 52 км от магистралата. Това е 12-километовият участък, който пуснахме в посока Бургас. Другите 12 км, които в момента се ремонтират, и тези 40 км от Чирпан до Стара Загора“, поясни регионалният министър.

„Продължаваме и след Нова година. В началото на 2021 г. ще започнем ремонта на останалите 40 км“, допълни тя.

Ремонтът на АМ „Хемус“

Новите отсечки на магистралата са възложени на държавното дружество „Автомагистрали“. В първия и третия участък се строи усилено, а във втория има подготвителни дейности.

„Продължаваме поетапно в четвъртък и петък до Велико Търново и след Търново до новия участък Буховци – Белокопитово“, обясни Петя Аврамова.


Поставете оценка:
Оценка 1 от 4 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Боби

    13 0 Отговор
    Благодарности ли очаквате!Нали е с пари от народа.
  • 3 честен ционист

    11 0 Отговор
    Авраамова може да я бива със сметките, ама тов не променя факта, че България и Колумбия имат най-скъпата пътна инфраструктура на глава от населението в света.
  • 4 черногледец

    10 0 Отговор
    И заради щетите, нанесени от снегопочистващата техника, напролет започваме ремонтите.
  • 5 Жетълмен

    10 0 Отговор
    Бравооооо на 32 януари 2021 г. пускат "Витиня".
  • 6 гост

    7 0 Отговор
    А какво стана с новият път Видин-Монтана или всичко е пунтамара?
  • 7 нбгт

    5 3 Отговор
    Всички се преструват, че няма проблеми с Ковид19, всичко е цветя и рози и вместо управленският ресурс да е концентриран върху най- важното, те ни затрупват с неща, които СЕГА не са от приоритетно значение.
    Точно днес е много важен тунелът Витиня!!!

    Коментиран от #19

  • 8 БАЙ Х@Й

    11 1 Отговор
    Продължаваме поетапно в четвъртък и петък до Велико Търново и след Търново до новия участък Буховци – Белокопитово“, обясни Петя Аврамова. !!!!!!!!!!! Явно до събота ще е готова цялата магистрала!!!!!!!!!
  • 9 Гост

    3 0 Отговор
    Тая па коя е?

    Коментиран от #17

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Българка

    10 0 Отговор
    Естествено, че здравната криза не касае строителната мафия. Важно е усвояването и парите към чекмеджето. Качеството на работа не ни интересува. Ще имаме ремонт на ремонтирания ремонт. Разкош! Още кражби!
    Хайде оставки!
  • 12 Българка

    1 2 Отговор

    До коментар #10 от "Протестър":

    Ти добре ли си? Нямаш ли естетически вкус? Тая гнус я нещем на площада
  • 13 Обаче още декември

    2 1 Отговор
    Затваряме участъка за ремонти😂😂😂
  • 14 Дедо

    5 0 Отговор
    Да ама после ще прайте другите тунели и така още 10 години
  • 15 Боце

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "бегай":

    А коя фирма пак се нагушка и колко се отчете. Преди беше 10% ама то от 2018 и тва се дигна на 15-20% отива.

    Коментиран от #18

  • 16 БирникЪ

    4 0 Отговор
    В Уикипедия пише, че този тунел е построен за...17 месеца! А се ремонтира за три години! Май се оказва, че строителите на Бай Тошо са били по-добри? Или е защото тогава не е имало като онова чекмедже?
  • 17 Баце

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    Как коя бе Фигурантката, то реалния си е още оня заяц нанков. Той е обучен да скимпи и се цъкли по ТВ, но събира за чекмеджетата.
  • 18 ами

    3 0 Отговор

    До коментар #15 от "Боце":

    Обикновенно са ''Автомагистрали'', а скромната сумичка е около 4 млд. лв. И това е преди ремонтите на ремонтите. Само за ''Тракия'', м/у Чирпан и Ст. Загора, цената е скокнала от 60 на 89 млн. на посока /с 50%/. Ха, ха! А и във вече ремонтирания участък от Института за пътна безопасност откриха, че липсват канавки за отводняване. ''Това може да доведе до задържане на вода върху платното и да доведе до аквапланинг. '' Но, на кого му пука?
  • 19 Напред и нагоре

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "нбгт":

    Важен е и винаги ще бъде важен . Ти да не се мислиш за по-важен от такъв стратегически обект. 1000 като тебе не струват и една колона от Витиня. Абе нещо много почна раята да разсъждава
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове