Last news in Fakti

5 Януари, 2021 18:37 20 490 150

2020 г.: Рекордна смъртност за последните 70 години в България

  • лъчезар томов-
  • смърт-
  • 2020 година-
  • коронавирус

14325 души повече от обичайното са починали през 2020 година

"Надвишената смъртност за 52 седмици на годината по предварителни данни изпълни прогнозите ми от предишните седмици. Официално починали по предварителни оценки (т.е. занижени) са 121249 души, при средно за последните 5 години 106924, или с 14325 повече от обичайното, или коефициент на смъртност 17.3815 на хиляда, с което се поставя рекорд за последните 70 години, както бе прогнозирано (на първата фигура е 17.41 долната граница на прогнозата)".

2020 г.: Рекордна смъртност за последните 70 години в България
Фиг. 1; Снимка: Фейсбук

Това написа математикът и преподавател в Департамент „Информатика“ в Нов български университет д-р Лъчезар Томов в публикация на своя Фейсбук профил.

2020 г.: Рекордна смъртност за последните 70 години в България
Фиг. 2; Снимка: Фейсбук

"Прогнозата, която направих по динамиката на новите случаи за седмица 52 дава отклонение от 455 души нагоре, тъй като са починали 3145, вместо 3600. Това отговаря на друг мой коментар, че се очаква симетричен спад, направен преди започване на спада. Динамиката на официално регистрираните нови случаи подценява както скоростта на нарастване, така и скоростта на спадането им, както може да се види от преизчисления брой нови случаи на ден на третата фигура.

2020 г.: Рекордна смъртност за последните 70 години в България
Фиг. 3; Снимка: Фейсбук

По-бързият спад по време все още на претоварени болници показва, както, че тази смъртност е движена пряко и косвено от Ковид-19, така и, че не тестваме достатъчно. Причината за това е в ограничените възможности за увеличения на смъртността по други причини, тъй като ние вече имаме много висока базова смъртност от недобре работеща система на здравеопазване. Също така, подобни заболявания не са заразни и не могат да имитират динамиката на смъртните случаи от инфекциозни заболявания. Разбира се, принос за бързия спад има и увеличената с 5 години средна възраст на общо заразените (или с 10 на заразените на ден), която внася закъснение в смъртността и ускорява спада (част от хората почиват по-късно с 1-3 седмици).

Ръстът на преизчислените случаи, както и на смъртността са симетрични със спадовете - една и съща скорост. Това сочи за една и съща причина за ръст и спад - една и съща част от мрежата на заразяване е била активирана и съответно дезактивирана. Отваряне и затваряне на едни и същи места на разпространение", написа още той.


Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 45 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бат Бойко нощния бандит

    201 11 Отговор
    Гарантирано от ГЕРБ!Тази година повече!

    Коментиран от #137

  • 2 Като ходите с два сопола по болници

    86 18 Отговор
    Обикновенно така става, с този Ковид полудяха всички....тичат като луди, даже и по мазетата лежат,само и само да са на “сигурно” при онези дето са 90% дърводелци.....
    То за това става така...

    Коментиран от #5

  • 3 РазБойко

    114 7 Отговор
    Гарантирано от ГРОБ.
  • 4 Centurion

    154 12 Отговор
    Даааа,и какво???До като си играеха да надписват починали от Ковид,хората с другите болести спокойно си умираха!!!7000 е грубо смъртността от Ковид,а останалите???От грижи и от добро здравеопазване!!!

    Коментиран от #8

  • 5 Ами

    103 8 Отговор

    До коментар #2 от "Като ходите с два сопола по болници":

    затова излизайте от дупките и си вземете държавата в ръце !

    Коментиран от #84, #140

  • 6 Петьо Петров

    93 29 Отговор
    Много ми е интересно откъде вади данните си от математик? Според countrymeters няма разлика с 2019,чакам да видя данните и на НСИ, но не вярвам да са на тези висоти. Поредният пропагандатор или поредния Нобелист?!?

    Коментиран от #12, #18, #19, #59, #63, #64, #126

  • 7 tost

    27 103 Отговор
    А ни е вярно, Мангъра клоун 🤡, каза че коронавируса е безопасен......... особено много за вярващите тап_унгери на,, гурото Мангъров. Но както е казал Господ : Блажени са вярващите. 🙏

    Коментиран от #28

  • 8 7000

    76 16 Отговор

    До коментар #4 от "Centurion":

    Е доста завишена цифра и неточна, защото както е известно с десет други заболявания да си , открият ли Ковид , те пишат от него....
    Което е меко казано некоректно , а точната дума е измама, ТА реално сигурно са наполовина около 3000 - 3500 и до 14000 си отговорете сами...

    Коментиран от #33

  • 9 1111

    45 6 Отговор
    Защо не дават компенсациите от 24 лв за затворените работници казаха 4ти януари а няма ??????
  • 10 Сериозно

    86 6 Отговор
    Значи от Ковид са починали 7000 души, а общо са починали повече 16 000 в сравнение с 2019. Значи от нещо друго са 9 000 души повече? Явно е върлувала по-страшна болест от Ковид?

    Коментиран от #38, #67

  • 11 Ужасонн

    64 3 Отговор
    Бесило трябва за предателите и родоотстъпници, а не за борците за свобода!!!!!
  • 12 Петьо Петров

    28 6 Отговор

    До коментар #6 от "Петьо Петров":

    откъде вади данните си от математик?-Откъде вади данните си този математик?* Автокоректорът ми играе номера,извинете!

    Коментиран от #139

  • 13 Да с благодарност

    19 28 Отговор
    Загубих близък човек. Иначе простотията върви тук да смятат.
  • 14 опала

    44 0 Отговор
    веднага да идва боко и да диверсифицира смъртноста,той ги умее тия неща,вервайте му!
  • 15 Директно:

    19 19 Отговор
    Някой от някоя независима медия бързо да провери лъжата и измама, изтропани от тоя г-н Никой! Да го опровергае и съди за фалшиви новини и зомбиране на населението! И нека има отзвук, та белким се осъзнаят в лъжите си!
  • 16 Инспектор

    13 1 Отговор
    Инч Хай : Инфото от фейса е по и най от всяко друго инфо!
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Човек

    21 9 Отговор

    До коментар #6 от "Петьо Петров":

    Този гербав измисленяк от къде се яви. Само лъжи от тях. Countrymeters между 2020 и 2019 са няколко десетки човека около 106 хиляди
  • 20 Стойко

    55 3 Отговор
    Г-н Борисов. Вие ще останете в историята като премиера по чието време за 100 години назад България бе с най висока смъртност. Дори при режима на вашия идол Тодор Христов Живкив -Яшар при 8 милиона население смъртността бе около 105 хиляди годишно а сега при 6 милиона 121 хиляди. И това че за 11 години вале управление здравната система бе срината и не взехте адекватни мерки срещу КОВИД-19. Но нищо не е забравено и нищо не е простено...

  • 21 Тъй , тъй

    21 40 Отговор
    Горете маски , правете се на интересни и слушайте Мангъра ...

    Коментиран от #50, #150

  • 22 Скот Хамилтън

    31 0 Отговор
    Изчезващата нация.
  • 23 ал бънди

    39 0 Отговор
    Това е инсинуация и клевета!Бокопитекус Магнолиус рече, че ний се справяме най-добре с Ковида от цялата Земя.Даже и от другите земни кълбета.
  • 24 НххххххМ

    34 6 Отговор
    На тоя математик нещо му куца математиката!...Официално от брояча на ООН: 2019 г. - починали в Бг 106 300 ; 2020 г. - 105 500 /барабар с ковид-а/...Откога 105 е повече от 106, математико ?!

    Коментиран от #27

  • 25 Цитат

    17 4 Отговор
    Един жесток цар изкарал закон да бъдат погубени всички стари хора.
    - Каква полза от тях - казал той, - нито орат, нито жънат, нито дърва секат. Само ядат хляб и се пречкат вкъщи. По-добре ще живеем без тях.

    Коментиран от #35, #129

  • 26 Да благодарим!

    42 1 Отговор
    На Тиквоний за грижите от ГРОБ към българския народ!

    Пред очите ни се извършва геноцид с българския народ!

    Хората умират по стълбите на болниците молейки се да получат това за което цял живот са плащали здравни вноски.

    Но живота на животните тук е по-скъп от човешкия...

    Коментиран от #135

  • 27 М. Иванов

    13 9 Отговор

    До коментар #24 от "НххххххМ":

    Вижте данните в нашата статистика, а не оон или другаде. Наистина има сериозно покачване на смъртността , а защо.....не е ясно.

    Коментиран от #29, #31

  • 28 Гост

    26 10 Отговор

    До коментар #7 от "tost":

    Ти какво предлагаш "специалисте" по вируси? Да не слушаме Мангъров и да играем на криеница по къщите с вируса ли? Вирусът няма да се "измори" или да "избяга", а ще си мине през колкото хора трябва за да намалее силата му и постепенно да изчезне! Разликата е, че колкото повече се крием, мъката се удължава! Идеята на Мангъров беше да се карантинират старите и тези с хронични заболявания хора, но това не се случи, а отново той "виновен".....

    Коментиран от #40

  • 29 Гост

    18 3 Отговор

    До коментар #27 от "М. Иванов":

    Естествено, че само данните на родната стъкмистика са "верни"...
  • 30 Поздрави

    19 2 Отговор
    от СОЦИАЛИЗМА - И СРЕЩУ НЕГО ДА БЕГАМЕ ПАК НЕ МОЖЕМ ДА ГО СТИГНЕМ. Ко казва по тоя въпрос ЕС?
  • 31 Петьо Петров

    17 3 Отговор

    До коментар #27 от "М. Иванов":

    Кажете къде точно да видим нашата "статистика",че нещо все още не я откривам. Според ООН смъртността за 2019 и 2020 е приблизително еднаква,да не кажа и по-ниска,или около 106000 човека. Според НСИ за 2019 беше около 108500,сега колко са? Няма още данни. Или да зяпаме уплашено в мониторите,защото някой си е написал нещо?
    Страхът убива,нека живеем!

    Коментиран от #42, #45

  • 32 Само Винету

    26 0 Отговор
    Гаранция от ГРОБ . И по зле ще стане ако не се разкара Бащицата и шефовете му .
  • 33 А като го нямаше

    5 6 Отговор

    До коментар #8 от "7000":

    ковида от живееха тогава бре! Иначе не е от ковида! Логика "желязна"! Как решиха пък всички точно тая година да умират, а предишните си живуркаха!
  • 34 Стоян

    19 5 Отговор
    До разбирачите тук-там Вижте коментар #20 на Стойко че не само според експерта Лъчо Томов който ми е добър приятел и досега няма грешна статистика а и според НСИ който толкова давате за пример смъртността в България тази година е ужасяваща. Факт....Борисов ,ще си платиш за геноцида бъди сигурен
  • 35 АНОНИМЕН

    6 1 Отговор

    До коментар #25 от "Цитат":

    Дотук приказката е така! Дай и средата, дай и края!

    Коментиран от #37

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Цитат

    7 0 Отговор

    До коментар #35 от "АНОНИМЕН":

    Приказката се казва Старите хора и който не я знае има я в мрежата
  • 38 Гост

    18 1 Отговор

    До коментар #10 от "Сериозно":

    Коствени жертви за жалост не е само тука а в цял свят! Претоварени болници ! Липса на мед.персонал техника линейки народ за който вирус няма !
  • 39 Другия с коня

    6 27 Отговор
    Цяло лято Ходихте по площадите без маски....Четири Всенародни Заразявания направихте,Протести,Липса на Дисциплина Хаос и Бунт срещу Властта организирани От БСП и лично от Нинова.....Това са Виновните....Отново БСП....

    Коментиран от #52

  • 40 ми ,

    9 4 Отговор

    До коментар #28 от "Гост":

    Тя , идеята му беше и да си скъса диплома , ако до лятото вируса не изчезне , ама ...

    Коментиран от #122

  • 41 Бах

    26 2 Отговор
    То за тази статистика не трябва въобще да си математик . Това уравнение е за 8 - клас . От какво живеят подобни математици ? За високата смъртност не е виновен вируса . Виновна е системата и нашите политици от 30 - години насам . Населението одъртя , а унизените Българи са в чужбина . За младите неговорим , от тях и чеп за зеле не става . Е сега , яще банани има и за прасетата . Тепане , тепане беше нужно , но вече няма кой да го направи . Гибелта като народ ни е предопределена и нищо не може да се направи !

    Коментиран от #43, #46

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Кой е бах ?

    8 8 Отговор

    До коментар #41 от "Бах":

    То , навремето изтепаха свестните и останаха шумкарите ... Затуй сега не се оплаквай ..
  • 44 Петьо Петров

    9 1 Отговор
    Всъщност разбирам целта на тази статия,наистина не са за пренебрегване някои "интелектуалци". Добър опит да гръмнат два заека с един изстрел. По-масова ваксинация и по-малка избирателна активност. Не мога да го отрека, хитър ход. Но са подходили към този начин на пропагандиране като към уравнение без неизвестни. Груба грешка! Неизвестното в случая е разума. След липса на окончателна статистика на НСИ,и при наличие на такава от ООН, има само едно правилно решение,а то е да сме информирани. И то от различни независими източници,а не от случайници за продан.

    Коментиран от #48

  • 45 еди

    8 12 Отговор

    До коментар #31 от "Петьо Петров":

    Петьо, лесно се намира статистиката. пиши в гугъл НСИ умирания по седмици и готово. Съмнявам се ООН да води паралелна такава. Време е да повярваме че се мре от Ковид.

    Коментиран от #49

  • 46 И още ,

    6 0 Отговор

    До коментар #41 от "Бах":

    Известно ли ти е , че при Буров сме имали една от най-силните банкови системи в света ?
  • 47 гост

    9 4 Отговор
    Математикът е добре информиран за смъртността, от което следва прокуратурата да се занимае и да разбере от къде психопата има тази информация предварително без данни.
  • 48 мдааа

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Петьо Петров":

    Перфектен , че чак дразнещ ... Но рогцата лека полека се показват . Нищо лично .
  • 49 Петьо Петров

    2 4 Отговор

    До коментар #45 от "еди":

    Не е така,защото по седмици е по предварителни данни,а не като краен резултат. Както имаше за 2019 г. така ще излезе и за 2020 г. Просто е нужно време на мудната ни администрация!.

    Коментиран от #66

  • 50 Ти можеш

    6 2 Отговор

    До коментар #21 от "Тъй , тъй":

    би да четеш? Хайде виж починалите от КОВИД и починалите от нещо друго... И къде са маските при другите, които са ...доста повече от времената преди ковида?
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 24715

    17 1 Отговор
    Факти пак триете всичко и ставате смешни хората умират заради некадърното управление на ГРОБ и Боко Тиквата!
  • 54 81732741

    13 1 Отговор
    Факти защо изтрихте коментар 51 защото казва грозната истина за управлението на ГЕРБ и смъртността ли?
  • 55 ГЕШТАПО СПИ

    16 1 Отговор
    Лай Сяомин беше осъден на смърт днес по обвинение в "корупция и бигамия", предадоха Франс прес и ТАСС, като цитираха изявление на съда.Лай е бил признат за виновен в получаването на 215 милиона евро подкупи. Той е опитал да получи още 13 милиона евро. Съдът в северният град Тяндзин сметна, че размерът на подкупите е "изключително голям, обстоятелствата са изключително тежки", а действията на обвиняемия - изключително злонамерени.Лай Сяомин е бил признат за виновен и в бигамия, защото "е живял дълго с други жени" извън брака си и е имал незаконни деца от тях.През януари миналата година Лай направи признания,които бяха излъчени по централната китайска телевизия. Тогава бяха показани и снимки на апартамент в Пекин, за който се смята, че принадлежал на Лай. В него е имало сейфове и шкафове, пълни с пари в брой.Лай Сяомин уверява, че "не е похарчил и един цент". "Не посмях да ги харча", твърдеше той.Показани бяха и луксозни автомобили и златни кюлчета, които обвиняемият е приемал като подкуп.
    По решение на съда активите му бяха конфискувани в полза на държавата, а присвоените с измама средства - да се върнат на пострадалите. Съдът нареди също смъртната присъда да се приведе в изпълнение. АКО РАЗБОЙКО БЕШЕ В КИТАЙ ЩЕШЕ ДА Е OCЪДEН НA CМЪРТ. ГЕШЕВ РАБОТИШ ЛИ????
  • 56 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ

    5 2 Отговор
    Това Вярно ли е???Този пак му сложихте някаква титра и на Амбразурата!!Няма такива официални данни,а на всичко отгоре сте написали$$$---Предварителни Занижени данни!О,божее......Нагли по нагли!Да гокаже смешника от ....някакъв хранилник наричащ се математик...Той дава числа,но откъде ги вади не казва!от трите ви диаграми не само ,че нищо не се разбира,но те са ви пътеводна звезда в лъжата!Да даде смъртностоа по седмица!Седмица по седмица и да се види кой лъже той или сайта на ООн!Казвам вие лъжете!

    Коментиран от #61

  • 57 Математиката

    8 0 Отговор
    Е хубаво нещо, цифрите може да са верни, може и да не са, но със сигурност не ти трябва математика за да видиш, прозреш и усетиш останалото - прогнилата ни система.
  • 58 Знайко

    6 2 Отговор
    Мен ме интересува едно нещо, което не се изнася като информация. Каква е средната възраст на починалите през 2020 г. И каква е средната възраст на починалите осреднено за предишните 5 години?
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ

    9 3 Отговор
    Първата ви лъжа!!!Няма статистика в бг за последните 70г!!!Статистиката за бг започва от 52г!!!Както и да гледам може смешникът да каже 68г!!!Другото е лъжа та дрънка!!!
  • 61 СПЕЦПИДARAZ

    2 3 Отговор

    До коментар #56 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":

    Ами има я смъртността по седмици . Напъни се малко , направи 30 секунди усилие и си я намери , ако разбира се задачата не е твърде трудна за интелектуалните ти възможности . Стига вече с тея аргументи "един във ФБ каза че смъртноста е рекордно ниска , значи тоя лъже" . Според твоето преброяване колко е ?

    Коментиран от #89

  • 62 Колко били умрели?

    6 2 Отговор
    Вие бройте колко са трайно и завинаги евигрирали. Защото това в 50% са цели семейства.Както и млади които тепърва ще се женят ....но в чужбина.Така че политиката на ГРОБ е много по унищожителна от вирусите.Борисов ти си за въже.
  • 63 Намерете информация за това,

    4 1 Отговор

    До коментар #6 от "Петьо Петров":

    на какъв принцип се правят изчисленията в Countrymeters. НСИ най-вероятно също не са ОК.
  • 64 Някой вече зададе

    7 0 Отговор

    До коментар #6 от "Петьо Петров":

    един много основателен въпрос - откъде Countrymeters са взимали данните, за да отчитат в "реално време" през почивните и, забележете, празничните дни?

    Коментиран от #69

  • 65 АхмедБорисов

    4 0 Отговор
    Петилетката в
    съкратени срокове !
  • 66 еди

    4 0 Отговор

    До коментар #49 от "Петьо Петров":

    това не го разбрах.. какви предварителни данни?! щом една седмица отмине просто се събират дневните числа. логично е.. може ли да поясниш как се прави статистиката според теб?

    Коментиран от #70, #76, #103

  • 67 еди

    5 1 Отговор

    До коментар #10 от "Сериозно":

    а починали от ковид без тест вкъщи в коя графа са според теб?
  • 68 БРАВО ДЕБИЛИ

    5 13 Отговор
    ФАТМАКА, ВЪСТАНИЦИТЕ И МАНГЪРА ВДИГАХА ЮМРУЦИ, КЪСАХА ДИПЛОМИ И ГОРЯХА МАСКИ И ПОСТИГНАХА С УПОРИТОСТ, БОРЕЙКИ СЕ ЦЯЛО ЛЯТО ЗА ТАЗИ СМЪРТНОСТ! И УСПЯХА БЕ!

    Коментиран от #71

  • 69 АНОНИМЕН

    3 0 Отговор

    До коментар #64 от "Някой вече зададе":

    Ами смучат ги от биберона! Правят се едни математики : интраполации, екстраполации, детерминации, интеграции, алгоритмации, контраминации.... и излиза накрая числото 42! Ако се чудиш какво е : чети "Пътеводител на галактическия стопаджия"!

    Коментиран от #72

  • 70 Предварителни данни

    4 0 Отговор

    До коментар #66 от "еди":

    означава, че има хора, които са починали, да кажем на 20 декември, но са официално регистрирани като такива чак дни или седмици по-късно. Затова числата (за последните седмици) на НСИ, след първоначалното публикуване, с изминаване на известно време, се увеличават. Просто данните за починалите са постъпили по-късно в системата.

    Коментиран от #73, #101

  • 71 АНОНИМЕН

    3 1 Отговор

    До коментар #68 от "БРАВО ДЕБИЛИ":

    Ти се шегуваш, колега!
  • 72 И едното, и другото ми е ясно

    4 1 Отговор

    До коментар #69 от "АНОНИМЕН":

    Но това означава, че са прогнози, базирани на а ализи, а не 100% действителни данни. За това говоря.

    Коментиран от #75, #81

  • 73 АНОНИМЕН

    4 0 Отговор

    До коментар #70 от "Предварителни данни":

    Те /от НСИ/неслучайно си пишат на всяка страница отдолу, че данните са предварителни, ама кой да чете?!

    Коментиран от #95

  • 74 И едното, и другото...

    1 1 Отговор
    ...прогнози, базирани на анализи ...

    Коментиран от #77

  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 От сайта на НСИ

    1 0 Отговор

    До коментар #66 от "еди":

    "Забележки:
    Данните за 2020 г. са предварителни. При ползването им моля да имате предвид, че има закъснение в регистрирането/обработването на някои съобщения за смърт или броят на смъртните случаи през седмиците на 2020 г. ще се увеличава при всяко следващо генериране на тази справка.
    Данните включват всички български и чужди граждани с настоящ адрес в страната, умрели на територията на страната.
    В данните не са включени българските граждани, умрели в чужбина.
    Данните са разпределени по седмици според датата на смъртта."

    Коментиран от #99

  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 Ами не, не съм

    2 0 Отговор

    До коментар #75 от "АНОНИМЕН":

    И мразя да пиша коментари изцяло с главни букви (както и да чета такива). Главните букви ги използвам, когато искам да наблегна на определена дума, но НИКОГА за целия коментар. Как ти хрумна?

    Коментиран от #82, #83

  • 79 Варна

    8 3 Отговор
    Яяяяяяя! - По времето на СОЦ-а била най- ниска смъртността! - Защо ли? Ако се извадят и графикити за раждаемост нещата ще придобия съвсем незавиден вид за селяниня от Банкя и настоящите идиоти, еправляващи здравната ни система. И това, при уславе че наливаме по 6 милиарда за здравеопазване на година! - Никога не са били наливани толкова пари и никога не е имало такава безумна смъртност!
    Не бе те хората били виновни!
    Гласувайте за тези "интелекти" от ГЕРБ и за селянина от Банкя.
  • 80 БРАВО ДЕБИЛИ

    5 4 Отговор
    ПЪРВО ПУСНАХА ВИРУСА И КОЙТО ОЦЕЛЕЕ ЩЕ ГО ДОВЪРШАТ С ВАКСИНАТА. ТОВА ИМ Е ЦЕЛТА НА КИТАЙЦИТЕ.НЕ ЗНАМ ЗАЩО РАШКИТЕ СИ ТРАЯТ? АМЕРИКАНЦИТЕ ГИ УСТРОЙВА. ДА ПОИЗЧИСТЯТ НЕГРИТЕ И ИНДИЯНЦИТЕ.
  • 81 АНОНИМЕН

    1 1 Отговор

    До коментар #72 от "И едното, и другото ми е ясно":

    Ту всички пишем! Само ти говориш! Ама бутай! НЕТ-трафика да върви!
  • 82 АНОНИМЕН

    0 1 Отговор

    До коментар #78 от "Ами не, не съм":

    Ама сериозно ли не си?! Или се е++++ваш?! Щото те взех на сериозно, едва ли не!

    Коментиран от #85

  • 83 ПЕНСИОНЕР

    0 1 Отговор

    До коментар #78 от "Ами не, не съм":

    КЬОРАВИТЕ ПИШЕМ С ГЛАВНИ БУКВИ.

    Коментиран от #88

  • 84 този който

    4 1 Отговор

    До коментар #5 от "Ами":

    Няма държава--- има ПРЕСТЪПНА ТЕРИТОРИЯ !!!
  • 85 Ами виж коментар 78 и 80

    0 0 Отговор

    До коментар #82 от "АНОНИМЕН":

    Мислиш ли, че мога да ги напиша за 1 минута? Ако искаш да си говориш с "БРАВО ДЕБИЛИ", си му отговораяй директно под неговите коментари, а не ме занимавай с глупости. А, да, още нещо, коментари на тема "политика" също не правя. А и, ако си малко по-наблюдателен, ще ти направи впечатление, че имам не само различен стил на изразяване, но, както личи, и по-добри познания за българската граматика от въпросния с главните букви. 😉
  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 При проблеми със зрението

    3 0 Отговор
    е за препоръчване да се използва "Zoom". Когато един текст е само с главни букви, е по-трудно отделните букви да бъдат различени една от сруга една от друга, отколкото при нормалното писане с главни И малки букви.
  • 88 Коментар 87

    2 0 Отговор

    До коментар #83 от "ПЕНСИОНЕР":

    е за Вас.
  • 89 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ

    1 3 Отговор

    До коментар #61 от "СПЕЦПИДARAZ":

    Маймун дръж се ,като човек!Ако ти е трудно върви в джунглата!
  • 90 Реалността

    8 2 Отговор
    Капиталистическата система се изроди окончателно !Избраните да управляват изгубиха всякакво подобие на морал и чест и грабежа е стандарт в отношението към простосмъртните ! Живота на обикновените хора не струва и пукнато пени !
  • 91 В Македония

    3 1 Отговор
    Там се грижат по добре за народа
    Легализират засаждането на мариххалана за медицински цели.
    Това лекува рак в Израел , Австрия , Канада .
    Тук кога ще стане.

    Коментиран от #93

  • 92 Да Рак

    0 0 Отговор
    Загиналите от ек са повече от тези от ковид .
    Така стана като епидемия.
    Да почнат с него д се борят . Да измислят за него ваксина.
  • 93 Не се знае, дали го лекува

    0 0 Отговор

    До коментар #91 от "В Македония":

    Помага за намаляване на гаденето при химиотерапия например. В Австрия е нелегална, доколкото знам. Засаждат го с други цели. Но се продава легално CBD, дори и в автомати по улиците.
  • 94 Да Рак

    4 0 Отговор
    Загиналите от Рак са повече от тези от ковид .
    Така стана като епидемия.
    Да почнат с него д се борят . Да измислят за него ваксина.
  • 95 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ

    3 3 Отговор

    До коментар #73 от "АНОНИМЕН":

    за последните 8седмици на 2020г нси са погребали 31961човека.....Въпросъте??Знаят ли,че са починали тези хора???На такава статистика не мога да вярвам!8седмици преди финала 2019 и 2020г имат равновесие....И се започва!Е...ем ви мошенниците!И това било статистика....Намерили продажници да ги защитават!

    Коментиран от #104

  • 96 Майка му мечка

    2 0 Отговор
    Ми да правим повече бебета.
    Та да компенсираме.
    Ще се гледат едно друго.
    Някога хората са имали много деца

    Коментиран от #97

  • 97 Да внесем китайци

    0 1 Отговор

    До коментар #96 от "Майка му мечка":

    Да ги направим българи.

    Коментиран от #100

  • 98 БРАВО ДЕБИЛИ

    1 2 Отговор
    С БУМА НА ТЕХНОЛОГИИТЕ ИДВАТ РОБОТИТЕ. ТЕ НЯМАТ НУЖДА ОТ ОТПУСК, ЗАПЛАТИ, БОЛНИЧНИ, ПЕНСИИ, ЗНАЧИ НЯМАТ НУЖДА ОТ НАС! ЩЕ НИ РЕДУЦИРАТ ДО ОПРЕДЕЛЕНИ НИВА. ЩЕ ЗАТВАРЯТ ЗАМЪРСЯВАЩИ ПРОИЗВОДСТВА И ЕНЕРГОИСТОЧНИЦИ. ЩЕ ЗАБРАНЯТ ПУШИЛНИЦИТЕ, А НОВИТЕ АВТОМОБИЛИ ЩЕ СА ОТ 100 000 НАГОРЕ И НЕПОСИЛНИ ЗА ВСЕКИ ДЖОБ. ЕСТЕСТВЕНИЯ ПОДБОР ЩЕ ПРОРАБОТИ. ЗДАВИТЕ ОРГАНИЗМИ ЩЕ ОЦЕЛЕЯТ И ТЕЗИ С МНОГОТО ПАРИ. ЛАТИНОСИ, НЕГРИ, ИНДИЯНЦИ В САЩ, АЛКОХОЛИЦИТЕ В РАША, ЦИГАНИТЕ В ЕВРОПА И Т.Н. ЩЕ СЕ РАЗРЕДИМ.

    Коментиран от #102, #105

  • 99 еди

    1 1 Отговор

    До коментар #76 от "От сайта на НСИ":

    ами, това че са отчетени по малко починали на този етап за дадена седмица означава, че ще имаме даже по висока смъртност след като постъпят всички данни. продължавам да не разбирам защо смятате данните за недостоверни..
    може би защото се занимавам с точни науки 30 години ;))
  • 100 Мяц Чой Цин

    0 0 Отговор

    До коментар #97 от "Да внесем китайци":

    Да. Нали сте дошли някога от там.
  • 101 еди

    2 0 Отговор

    До коментар #70 от "Предварителни данни":

    ок.. това е нормално и не променя същността на анализа.

    Коментиран от #111

  • 102 СИПЕРРР

    1 1 Отговор

    До коментар #98 от "БРАВО ДЕБИЛИ":

    Ще поправяме РОБОТИ.
    ПЪРВО ЧУПИМ , ПОСЛЕ ПОПРАВЯМЕ.

    Коментиран от #106

  • 103 Петьо Петров

    1 1 Отговор

    До коментар #66 от "еди":

    И countrymeters и НСИ работят с математически модели,но реалната статистика е факт,само когато се преброят реалните смъртни актове за изминалата година,всичко друго е в сферата на синоптичните прогнози. Такава статистика засега има само от countrymeters,(не казвам,че е вярна,само я сравнявам с тази за предходната година), А НСИ няма такава официална(годишна) за 2020 г, а имат за 2019г. Изводите за Вас!
    Бъдете здрав!

    Коментиран от #107, #108

  • 104 И каква трябва

    0 2 Отговор

    До коментар #95 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":

    да е статистиката, за да и повярваш? Новините фалшиви, медиите и те, НОЩ и те, НСИ и те, защото трябва да ги нагласим да ни харесат! Същевременно ако се поинтересуваш, моргите пълни, погребалните агенции, претрупани от работа! Но остави! Това ще ни развали идеята в главата!

    Коментиран от #110

  • 105 Плодете се и се множетв

    1 1 Отговор

    До коментар #98 от "БРАВО ДЕБИЛИ":

    Защо ли го е казал Господ това.
    Не е казал - станете наполовина.
    Идеята за малко население на планетата не е от Господ.
    Да не е от извънземните.
  • 106 БРАВО ДЕБИЛИ

    0 2 Отговор

    До коментар #102 от "СИПЕРРР":

    РОБОТИ ЩЕ ПРАВЯТ РОБОТИ А НИЕ ЩЕ СМЕ НУЖНИ САМО ЗА ПОДДРЪЖКАТА ИМ. ДО СЕГА ИМ ТРЯБВАХМЕ - ДА ИМ КУПУВАМЕ ТЕЛЕВИЗОРИТЕ, АВТОМОБИЛИТЕ, КОМПЮТРИТЕ, ТЕЛЕФОНИТЕ..., НОО МНОГО СЕ ЗАМЪРСИ ПЛАНЕТАТА И РИСКА Е ВСИЧКИ ДА ИЗЧЕЗНЕМ. ЗА ТОВА МАЛКО НО КАЧЕСТВЕНИ.
  • 107 еди

    1 0 Отговор

    До коментар #103 от "Петьо Петров":

    май няма как да се разберем ;) здраве да е !!

    Коментиран от #109

  • 108 Countrymeters

    2 0 Отговор

    До коментар #103 от "Петьо Петров":

    според мен не работят с реалните смъртни актове от 2020 г. Мисля, че правят прогнози въз основа данните от минали години.

    Коментиран от #112

  • 109 Петьо Петров

    1 1 Отговор

    До коментар #107 от "еди":

    Отворен съм за дискусия,но при липса на реални данни опираме само до чесане на езици. Идеята за коментара ми беше,че няма как някой математик да предоставя такива данни,без да има официална статистика. Иначе е лесно да се сметнат 52 седмици по числа, отнема минути. Но някой задава ли си въпросът,защо Национална институция не си направи този труд и да обяви официална статистика. Може и да греша,никой не е безгрешен,но когато няма отговори,възникват въпроси!
    Лека вечер и бъдете здрав!
  • 110 Дълбоко виждащ

    0 2 Отговор

    До коментар #104 от "И каква трябва":

    Как може да вярвате на статистика,която е на държавна заплата????Неутрален сайт на ООн дава други данни??Защо не ги коментирате?

    Коментиран от #113, #120

  • 111 Предварителни данни

    2 0 Отговор

    До коментар #101 от "еди":

    Аз не съм "Петьо Петров". Той си пише от своя ник. Уточнявам: за мен данните на countrymeters не са достоверни, просто защото прочетох, че ползват данните на ООН. През линка в countrymeters влязох в сайта на ООН и прочетох те какъв метод използват за България - прогнози за продължителността на живота в България, актове за раждане и смърт през последните около 70 години, ако не ме лъже паметта, но не и такива от 2020г. За НСИ казах, че не са ОК, защото са предварителни, а не окончателни. Но иначе в сайта на НСИ пише, че ползват съобщенията за смърт (има разлика между съобщение за смърт и смъртен акт - първият документ, който се издава, е съобщението за смърт. Актът може да бъде издаден и със закъснение.) Но това е моето мнение и моето тълкуване на прочетената информация. Може да греша, но ми се струва, че съм на прав път.

    Коментиран от #115

  • 112 Петьо Петров

    0 0 Отговор

    До коментар #108 от "Countrymeters":

    За седмица или максимум месец бих се съгласил,но на годишна база би опорочило целия авторитет,който имат. Иначе какво значи брояч в реално време. Може и да греша,няма как да знаем.
    Бъдете здрав!

    Коментиран от #116

  • 113 Добре!

    3 0 Отговор

    До коментар #110 от "Дълбоко виждащ":

    Откъде ООН взима данни! Съгласен съм и за нещо да не вярвам, но когато има факти от толкова много места, дори и да предположим, че някои лъжат, някои бъркат, то пак везните се накланят в друга посока! Да точни данни няма! Факт! Но също така е факт увеличената смъртност в последните 2-3 месеца! И то не само в България, за да обвиняваме всички БГ институции в измама! Почваме да бягаме от логиката на фактите, което значи, че със сигурност, ще сбъркаме, ако се правим на слепи!
  • 114 Тодор Живков

    0 1 Отговор
    Както се вижда от диаграмата откакто Борисов е на власт всяка година е по-зле от предишната. Това не се дължи на Ковид19 , а на Борисов-Шкафчето. Това е отговорността на ГЕРБ. Сигурно са обещали да унищожат българското население.
  • 115 На мен също ми

    0 0 Отговор

    До коментар #111 от "Предварителни данни":

    изглеждат логично разсъжденията ви! Извода е, че точни данни, няма откъде да се получат! Ще трябва да си вадим изводите, на базата на средни стойности! Със сигурност няма да е грешно, но няма и да е точно!

    Коментиран от #117

  • 116 Не им опорочава авторитета

    0 0 Отговор

    До коментар #112 от "Петьо Петров":

    Те си изпълняват функцията, но функцията им просто не е да предоставят действително потвърдени данни, а да правят прогнози/преценки. Имате ли обяснение за това, защо броячът се въртеше навръх празниците? Нали все някой трябва да ги вкарва тези данни. Друго е обаче, ако си имат алгоритъм за прогнозите. Той си изчислява постоянно. Но не на базата на постъпилите актуално съобщения за смърт. 🙂

    Коментиран от #118

  • 117 Ами както и да го погледнете,

    0 0 Отговор

    До коментар #115 от "На мен също ми":

    няма. В това отношение съм на едно мнение с Петьо Петров от осно реалната статистика. Нито данните на countrymeters, нито тези на НСИ, не могат да бъдат реално проверени.
  • 118 Петьо Петров

    0 1 Отговор

    До коментар #116 от "Не им опорочава авторитета":

    Ако Вие сте човекът пишеш под никнейм "Въпрос",мисля,че сме дискутирали тази тема с Вас. Успяхте да ме убедите в математическия модел,което е използван от countrymeters,но не вярвам,че е на годишна преценка. Прав сте,за начина по който се прави броенето,и да с алгоритъм е,но не вярвам,че може да е основан връз данни от 70 години насам. Няма как да се създаде такъв модел,света е прекалено динамичен.Но моето неверие не е мантра, умея да признавам грешките си.
    Нека да сме реалисти и да разчитаме на здравия разум!

    Коментиран от #119, #123, #124

  • 119 Петьо Петров

    0 0 Отговор

    До коментар #118 от "Петьо Петров":

    Пишещ*
  • 120 Написахте:

    3 0 Отговор

    До коментар #110 от "Дълбоко виждащ":

    "Няма статистика в бг за последните 70г!!!Статистиката за бг започва от 52г". Влезте в така уважавания от Вас countrymeters, при данните за България и намерете таблицата за историята на населението в България (отново превод на наименованието от немски😉). Таблицата започва с данни за 1951 г. Прочетете, какво пише с малки букви под тази таблица: "Данните са към дата 1 януари за съответната година.", т.е. данните за 1951 г. всъщност отразяват колко население е имало през 1950 г. Интересното обаче е друго: влезте през countrymeters в посочения от тях сайт на ООН и намерете какви източници използва ООН за България. При смъртността ще откриете: "registered deaths by age and sex available through 1947-2017", а при информацията за населението фигурира дори 1946 г.! Е, как ООН има статистически данни за 1946-1947, щом като, според Вас, статистика в България не е имало преди 1952 г.?! 😉

    Коментиран от #142

  • 121 Васил

    2 0 Отговор
    Погребална агенция Герб.
  • 122 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #40 от "ми ,":

    Ами щеше да изчезне, ако не си играеше цял свят на криеница с вируса! От самото начало Мангъров каза - старите и хронично болни в къщи, останалите да водят активен живот, за да мине вируса през всички, защото няма как вечно да му бягаме и да се крием! Излезе прав, но го разбрахме по трудния начин!

    Коментиран от #125

  • 123 Говорили сме и друг път, така е

    0 0 Отговор

    До коментар #118 от "Петьо Петров":

    Понякога озаглавявам коментарите си с "Въпрос", но срещам и чужди коментари с такова заглавие.
  • 124 Така е, динамичен е

    0 0 Отговор

    До коментар #118 от "Петьо Петров":

    Но не е проблем да се прави такъв анализ на базата на данни от 70 г. Просто данните трябва да бъдат въведени в компютъра и да бъде зададен алгоритъмът. Оттам-нататък компютърът си изчислява. С компютри в днешно време се правят и далеч по-сложни изчисления. Стига да бъдат въведени необходимите базови данни и зададен модел. Поне така си мисля.

    Коментиран от #127

  • 125 Ще изчезне, колкото

    2 0 Отговор

    До коментар #122 от "Гост":

    е изчезнал грипът! Нямаш траен имунитет, също като при грипа! Това е факт, който директно прави на пух и прах подобна теория! Още преди да е преминал през 1/4 от населението и ще започне да повтаря първите! Да не говорим и за 2-3 години, колко мутации, ще се появят, особенно като се има предвид лечението с всевъзможни лекарства!
  • 126 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 127 Петьо Петров

    0 0 Отговор

    До коментар #124 от "Така е, динамичен е":

    Не мога да кажа компетентно мнение за това,далеч съм от програмирането. Изказах единствено предположенията си,основани на собствения ми разум,а както споменах,нямам претенции,че съм безгрешен.

    Коментиран от #130, #131

  • 128 Стати

    3 0 Отговор
    Бе що като сложа линк към световната статистика, веднага ме трият?
    Бетер линията на партията преди 89г.
  • 129 Някой

    2 0 Отговор

    До коментар #25 от "Цитат":

    Ами г-н примиера сам каза,че пенсионерите са лош генитичен материал.
  • 130 И при мен е така

    3 0 Отговор

    До коментар #127 от "Петьо Петров":

    Но, при положение, че е възможно да бъдат направени изчисления за построяването на космическа станция и подобни неща, статистиката за България не би представлявала особена трудност 🙂 А иначе, независимо, дали моделът на countrymeters се базира на данните за 5, 10 или 50 г., въпросът е: отчетен ли е факторът "разпространение на вируса" с влиянието му върху всичките възможни аспекти (промени в смъртността от други заболявания, промени в броя на ПТП, поради ограничения и всякакви такива неща, нарастнал брой самоубийства). Възможно ли е въобще да се направи модел, който с точност да изчисли тези неща. Тук стигам до границата на познанията си. Реалното преброяване на починалите би могло да даде някаква представа за смъртността. Но как да сме сигурни, че не се манипулира...🙂 Както и да е...Това е от мен за днес. Бъдете здрав и лека вечер!

    Коментиран от #132

  • 131 И при мен....

    0 1 Отговор

    До коментар #127 от "Петьо Петров":

    Само ще допълня: "отчетен ли е факторът "вирус", в смисъл имаме ли данни/пример за такова явление през изминалите (до) 70 години в България, за да бъде заложен ефектът от него във въпросния модел/алгоритъм".
  • 132 Петьо Петров

    5 0 Отговор

    До коментар #130 от "И при мен е така":

    Всъщност мога да Ви дам пример как преди около 30 г. се водеше тази статистика. Баща ми преди да се пенсионира работеше в една тогавашна институция,наречена Ритуален дом. Записваха всички починали и новородени,имената им и дата на събитието. Той се занимаваше имено с тази статистика. Там пристигаха всички смъртни актове от цялата област и имаше строга отчетност.Всяка седмица изпращаше тези данни в София,не помня точно в коя институция.Така събрани данните от всички области даваха доста точна оценка за демографията в България и в частност за смъртността. Ето това за мен е реална статистика.Иначе в този век на дигитализация вече не знам на кое да вярвам.
    Лека нощ!

    Коментиран от #133

  • 133 Петьо Петров

    0 0 Отговор

    До коментар #132 от "Петьо Петров":

    Именно*
  • 134 Дрю

    2 0 Отговор
    Няма такова животно. Кажеш му ще се мре и то мре. Е може малко без храниска да го оставиш, без работа, без хоризонти, да го по затвориш. ..
    ПРЕД ТЕЛЕВИЗОРА
    Правилно си счупи телевизора човека, че и го осъдима май за това.
  • 135 Марта

    2 0 Отговор

    До коментар #26 от "Да благодарим!":

    Не противопоставяйте грижата за здравето на хората с това на животните.За животните няма здравна осигуровка.Грижата за тях е въпреки държавата.В държавните приюти за животни също се злоупотребява с пари.
  • 136 Аз40

    1 1 Отговор
    Това е със съдействието на парламента и белите престилки, които зарязваха хората да умират на студа. Тази кампания е на световно ниво, не само тук.
  • 137 Тредстоун

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "Бат Бойко нощния бандит":

    ГЕРБ се справя , гледай примерно ватниците - Смъртността в Русия се е увеличила с една пета от началото на пандемията, съобщи днес националната статистическа служба Росстат, цитирана от Ройтерс.
    Тя е регистрирала през април-ноември 2020 г. над 241 хиляди смъртни случая повече отколкото през същия период миналата година. Това представлява увеличение от 20,5 процента.
  • 138 cpv

    0 4 Отговор
    До тази смъртност най-много допринесоха тези измислени протести,които президента Радев стимулираше!

    Коментиран от #147

  • 139 Незнаещ

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Петьо Петров":

    Не можеш ли без автокоректор???
  • 140 ддд

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "Ами":

    добре сме добре сме и си седим я как накачахме като вземахме 4 долара заплати? или плащахме по 500 лева ток?
  • 141 azazaz

    3 2 Отговор
    Лъже-Факти колко ви плащат за тези лъжи. Тази година са починали 9000 души по-малко от 2019!
  • 142 елена

    2 0 Отговор

    До коментар #120 от "Написахте:":

    Ама защо се хабите да му обяснявате на "Дълбоко слепия" за статистика и каквото и са било. Няма смисъл, нито ще чуе, нито ще види, горкия! Аман от такива.
  • 143 Прост въпрос ?

    3 1 Отговор
    Имам един въпрос ?! Къде зачезна грипа ??? Декември 2019 изкарах много тежък грип ! Близо 20-на дена се мъчих и на края с подбел приключих инфекцията на дихателните пътища !Март месец 2020 щастието ми се усмихна и ме трясна ковид-а !Няма да крия , първите 20-на минути леко се бях паникьосал !След това обаче се нахъсах и изненада !!! За 7 дена преборих "страшния " ковид !Но не това е важното ! Важен е отговора на въпроса , къде изчезна грипа тази година !Мисля ,че се досещате ! Тези които ръсят грип сега са заети да ръсят ковид !

    Коментиран от #146

  • 144 WENKO

    1 1 Отговор
    НЕЗАБРАВЯЙТЕ ПОСЛЕДИЦИТЕ ОТ ЧЕРНОБИЛ, ДЕТО КОМУНЯГИТЕ КРИХА ТОЛКОВА ГОДИНИ ! СПОМНЯМ СИ ЕДНО ИНТЕРВЮ С АНДРЕЙ ЛУКАНОВ НА ВЪПРОС НА ЖУРНАЛИСТ КАКВА ВОДА СА ПИЛИ БОГОИЗБРАНИТЕ ОТ бкп НА КОЙТО ТОЙ ОТГОВОРИ " минерална от Норвегия " !!!
  • 145 Разумов

    2 1 Отговор
    ''14325 души повече от обичайното са починали през 2020 година''

    Всеки с малко здрав разум ще види, че такова число няма как да се пресметне ей тъй , на тагадък. А и Нов Български бъка от соросоиди.... Така че... това 14325.... Жалки ... решават да лъжат но даже и не умеят да лъжат... Да бяха шракнали едно "около" , "към" 14 000, а то 14325.... Брутални и нагли обработчици, лъжци.
  • 146 Досещат се!!!

    1 0 Отговор

    До коментар #143 от "Прост въпрос ?":

    Само мозъчно затъмнените се досещат! Глупостта се открива с интелект, иначе си част от нея!
  • 147 Като няма

    1 0 Отговор

    До коментар #138 от "cpv":

    какво да каже човек е в негова полза да замълчи!
  • 148 🎉🥳🍾🎉🥳🍾🥂🎊🍾🥳🎉

    0 0 Отговор
    🥂🎊🍾🥳🎉🥂🎊🍾🥳🎉🥂🎊🍾🥳🎉
  • 149 Георгиев

    0 0 Отговор
    т.е.с 1249 повече в сравнение с 2019г.
  • 150 Този коментар е премахнат от модератор.

Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове