ФАКТИ.БГ

Магистрала "Тракия" неузнаваема

До края на март е срокът за приключване на ремонта в двете платна

Публикувана: 5 Февруари, 2021 10:50
48 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 8400
Магистрала
Снимка: АПИ
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.7 от 13 гласа.

В ремонта на двете платна в отсечката от 16,5 км от АМ "Тракия" между връзката за АМ “Марица" и п.в. "Чирпан – изток“ (от 168-ми до 184-ти км) се налага стабилизиране и подобряване на пътната основа. Това съобщиха при проверка на строителните дейности в участъка изпълнителният директор на "Автомагистрали“ Стоян Беличев и инж. Даниел Иваничков – директор на дирекция "Поддържане на пътна инфраструктура“ в Агенция “Пътна инфраструктура". Строителните дейности, които стартираха на 2 февруари, са част от започналия през октомври м. г. поетапен ремонт на общо 52 км от АМ "Тракия“ /от 156-ти до 208-ми км/.

За сравнение в предходните 12 км между п.в. "Белозем“ и п.в. "Оризово“ (от 156-ти до 168-ми км), които бяха ремонтирани в края на миналата година, пътната основа е била добра, без повреди и след премахване на износените слоеве асфалт, са направени локални ремонти, запълнени са фугите и пукнатините. Монтирани са метални и геокомпозитни мрежи и след това е положен нов асфалт, обясни инж. Даниел Иваничков.

В участъка, по който се работи в момента, освен всичко това заради подпочвените води ще се наложи да бъде подобрена основата на пътя чрез усилването ѝ с химически вещества и чрез метода “студено рециклиране" ще се осигури необходимата носимоспособност и водонепропускливост. Ще се стабилизира конструкцията и едва след това ще се положат основните пластове асфалт, допълни Иваничков.

В предишния участък между пътните възли "Белозем“ и "Оризово“ необходимостта от подобряване на конструкцията на настилката е била в рамките на 25 см, а в участъка, който се ремонтира сега, ще се достигне до дълбочина 60 см. Строителните дейности в отделните участъци са различни и поради това стойността на извършваните ремонтни работи сега е по-висока в сравнение с предходните 12 км.

От началото на ремонта са фрезовани около 4 км от пътна настилка. Работи се максимално мобилизирано, за да се използва хубавото време и по-високите температури, посочи инж. Иваничков. В момента на обекта работят 150 души, като в следващите етапи на работа ще станат 250. Ангажирани са над 200 товарни автомобила, машините ще се увеличават всеки ден в зависимост от вида работа, обясни Стоян Беличев. На място дейност извършват още 20 фрези, 15 багера, 10 рециклатора.

Едновременно се работи и в двете платна, както и по 9-те съоръжения в участъка, шест от които са големи, посочи инж. Иваничков. Сложен ще бъде ремонтът на надлеза над жп линията при 175-ти км. В координация с НКЖИ е изготвен график за ремонтните дейности, така че да се осигури безопасността на пътуващите по жп линията.

По повод твърдения в социалните мрежи за дупка на съоръжението при 160-ти км на АМ "Тракия“, инж. Иваничков подчерта, че жп надлезът не е ремонтиран при обновяването на 12-те км между пътните възли "Белозем“ и "Оризово“ и това се вижда от старите неремонтирани тротоарни конзоли и мантинели. Ремонтът на надлеза изисква около 2,5-3 месеца работа при положителни температури и поради това той не е ремонтиран, допълни Стоян Беличев. Тази сутрин от пътноподдържащото дружество “Автомагистрали" ЕАД са запълнили дупката със студена асфалтова смес, а съоръжението ще бъде изцяло ремонтирано след обновяването на 16,5-километровия участък.

До два дни ще бъдат поставени допълнителни табели при порталната рамка за обходните маршрути през път II-66 Плодовотово - Чирпан, съобщи изпълнителният директор на "Автомагистрали“ Стоян Беличев. Сигнализацията е поставена съгласно наредба, но за улеснение на водачите ще се предприемат допълнителни мерки и при порталната рамка на 168-ми км ще бъдат монтирани табели с описание на обхода. Призоваваме шофьорите да карат с повишено внимание и със съобразена скорост, в противен случай, ако карат бързо, наистина могат да пропуснат указателната табела и отбивката, каза още той.

Стоян Беличев информира, че до края на март е срокът за приключване на ремонта в двете платна в участъка от 16,5 км. След това ще започне обновяването на следващите около 24 км от АМ "Тракия“ до Стара Загора.

България

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.7 от 13 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Русенец
1 Отговор
За 2 млн лв на км - толкоз.

Оценка:
-4 +42

Бурканбанк
2 Отговор
Поредният рушащ се боклук, построен от ГЕРБ!

Коментиран от #6, #11


Оценка:
-19 +69

ЩЕ НАПРАВЯТ
3 Отговор
ПАК НЕЩО. КОТО СЛЕД ГОДИНА ДВЕ
ЩЕ ПЛАЧИ ЗА РЕМОНТ. ПРЕДИ
ИЗБОРИТЕ Е ТАКА. НА ЮРУШ. ЩЕ ФАЛИРАТ ДЪРЖАВАТА. СЛЕ ТЯХ ПОТОП.

Оценка:
-8 +58

Прах в очите
4 Отговор
Вече няма строители в България. Всичко е сбирщайн от села, махали и паланки. Българи строители няма. И не са нужни на гербаджиите. Парите трябва да се усвояват бързо. Колкото по-лошо и некачествено, толкова по-добре, защото после се ремонтира... А след това започват ремонти на ремонтите. Каца без дъно, или чекмедже???

Оценка:
-6 +59

РАДИО ЕЛТО
5 Отговор
Благодаря ви г-н Борисов, скоро и магистрала до Козлодий, че да мога да ходя на гости у Генади в Казанлък, той ми праща рози всяка седмица и много се обичаме.

Коментиран от #23


Оценка:
-5 +18

6
Този коментар е премахнат от модератор.
Тъпу тролче
7 Отговор
А така, след 5години пак ремонт. Така се движи и икономиката и се усвояват много средства от бюджета. Лошото е, че пак ще плащат данъкоплатците

Оценка:
-7 +27

И април месец започва ремонта
8 Отговор
На всички платна и ше се заобикаля 😂😂😂😂😂

Оценка:
-5 +17

Баце
9 Отговор
До края на Март - ремонта , а после ремонта на ремонта!

Оценка:
-7 +31

Си ган
10 Отговор

До коментар #6 от "Ами чети,":


Само да добавя, че е отсечката е започната от Царя :)

Оценка:
-3 +24

Верно ли?
11 Отговор

До коментар #2 от "Бурканбанк":


Туй е емблемата на "Батко и братко" по времето на Тройната коалиция.Затова и гербаджиите успяха да се класират в НС тогава,обаче се оказва,че навтремето погрешно сме избрали "по-малкото" зло,щото се оказа,че е по-голямото!!!Гербаджийските "магистрали" нема да изкарат и 10 години кат метрото им!Затуй идва пеша както ми препоръча ПКП-то,за собствена сигурност щото немам пари за застраховка живот!

Коментиран от #35


Оценка:
-11 +24

РАДИО ЕЛТО
12 Отговор
пази БОЖЕ сляпо да прогледа а колко ХОРА ЩЕ ЗАГИНАТ ЗАРАДИ ХУНТАТА ГЕРБ и
БМБ сик мутропитека

Коментиран от #28


Оценка:
-7 +28

Верно ли?
13 Отговор
"идва" да се чете "одя"!Бил Гейтс постоянно ме редактира без да го искам!

Коментиран от #31


Оценка:
-2 +6

боко
14 Отговор
Давам 30 год. гаранци ,но има само едно условие - ДА НЕ СЕ ПОЛЗВА !!

Оценка:
-3 +10

15
Този коментар е премахнат от модератор.
Само да питам
16 Отговор
Тя си е неузнаваема отдавна... Въпросът е кога ще заприлича на истинска магистрала? Като такива дето гледаме по филмите...небългарските, разбира се...

Оценка:
-2 +13

възпитаник
17 Отговор
за 70милиона какво ще стане,половината в шкафчето на пожарникаря

Оценка:
-5 +9

бургазлия
18 Отговор
до чети
Ами там е строена през 2007 год. при Станишев ,а Бургас-Крнобат е строена през 2015 при боко ,и преди 10 дена даваха репортаж ,че има 180 дупки , катто за тях виновен бил силният дъжд !!

Коментиран от #39


Оценка:
-4 +18

Браво на Факти. БГ
19 Отговор
Браво точно така е народа гладува а вихрушката го мачка а ние бедните ни остана да се молим на бог АМИН

Оценка:
-5 +3

Защо е нужно
20 Отговор
За какво са толкова заплатаджии за шепа пропаднала ограбена държава .🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑😡😡😡😡🤮🤮🤮

Оценка:
-3 +8

21
Този коментар е премахнат от модератор.
Василева
22 Отговор
Бургас-Карнобат е в експлоатация от 2006 година.

Оценка:
-1 +5

Петкан
23 Отговор

До коментар #5 от "РАДИО ЕЛТО":


С това качество изградено от ГЕРБ внимаваи да не занесеш цветя на дядо Господ цветя за подарък

Оценка:
-3 +3

НЕКАДЪРОВ
24 Отговор
ПО СРЕДАТА , ВЛАК ЛИ ЩЕ МИНАВА , ПО ЗАРЪКЪ НА ТИКВАТА !?

Оценка:
-2 +3

Васил
25 Отговор
Не мога защо този път го наричат магистрала като това си чист второстепенен път. Който е ходил по западна Европа е виждал че магистралите са по 4-5 платна а тука има две и са като теснолинейки.

Коментиран от #43, #44


Оценка:
-4 +7

ТОЧКАТА
26 Отговор
Тва вече се видя на какво прилича!!!Сега е наред ,,диверсификацията,,,/да купиме американско гориво за КОЗЛОДУЙ!!!!!ТОВА вече на какво ще прилича????

Оценка:
-2 +8

ТОЧКАТА
27 Отговор
,,...налага се!!!подобряване на пътната основа,,!!!!!!Маллииии,...хвърляли са асфалта досега направо върху тросъка...

Оценка:
-1 +9

Българин
28 Отговор

До коментар #12 от "РАДИО ЕЛТО":


Внимавай Господ гледа!

Оценка:
-1 +1

Георги
29 Отговор
Офф,хората ни я ремонтират ние пак недоволни ние сме си за взе недоволни

Бай Ганьовци

Коментиран от #30


Оценка:
-2 +8

Ммм...да
30 Отговор

До коментар #29 от "Георги":


Всичкото което се прави и ремонтира е от циган ! Всичко читаво отдавна се изнесе по Канада и Америка.

Оценка:
-4 +5

Гост
31 Отговор

До коментар #13 от "Верно ли?":


Изключи си автокоректора в настройките на клавиатурата, на телефона.

Оценка:
-1 +0

Електра
32 Отговор
Така се строеше по времето на Импексовата БСПдирастия, водена от СС Момата и Чалмата. Аз на братко той на батко, но кучката Ел. Йо. мълчи по въпроса...

Коментиран от #33


Оценка:
-4 +9

Червения Дядо
33 Отговор

До коментар #32 от "Електра":


ЗАЩОТО СМЕ ЦОЦААЛИСТИ. Тая отсечка трябваше да я оставят като паметник, за спомен как се строеше по времето на БСПдирастите.

Оценка:
-4 +8

Бурканбанк
34 Отговор

До коментар #6 от "Ами чети,":


Всички са боклуци, както и ти!
Тройната коалиция не управлява от 11 години, тъпако!
А герберастите изчакаха да мине гаранционния срок на тази отсечка, за да откраднат още 90 милиона лева народна пара.
Сега вместо фирмата да го оправи за собствена сметка ще го плаша държавата - тоест ние. Тоест и ти също, ама нямd смисъл да ти обяснявам, защото си гербераст, което автоматично означава че си брутално тъп.

Оценка:
-3 +6

Бурканбанк
35 Отговор

До коментар #11 от "Верно ли?":


Герберастите изчакаха нарочно да мине гаранционния срок на тази отсечка, за да откраднат още 90 милиона лева народна пара. Грабежите на тройната коалиция са нищо в сравнение с грабежите на герберастите, но всички са за разстрел!

Оценка:
-3 +7

един от многото
36 Отговор
Най новия Български филм , по Шолохов и Борисов , "Разораната магистрала"

Оценка:
-0 +4

Дупка
37 Отговор
Че то така по-добре

Оценка:
-1 +1

38
Този коментар е премахнат от модератор.
Джони
39 Отговор

До коментар #18 от "бургазлия":


Я пак за участъка Карнобат-Бургас! За твоя информация е в експлоатация от 15 години.

Оценка:
-1 +4

Така е
40 Отговор
Проблема ще дойде от участъка Стара Загора Ямбол като гледам и той много скоро ще му трябва същия ремонт?!

Оценка:
-0 +1

Гражданин
41 Отговор
Тук при нас действат на на принципа -първо сами си създаваме трудности а после бочески ги преодоляваме А иначе разни мастити бюрократи. ИНДЖИНЕРИ назначени с тлъсти заплати и бонуси правят проектите и зорко следят как се усвояват пачките

Оценка:
-1 +0

Сеньор Гепарда
42 Отговор
Химизиране на почвата студено рециклиране и нови начини за Гепене както ви уча аз сеньор Гепарда

Оценка:
-1 +0

Анонимен
43 Отговор

До коментар #25 от "Васил":


Еми представи си някои са ходили по Европа. Почти всички магистрали са с по 2 ленти, около натоварени места са с по 3 ленти. С 4 ленти са рядкост и са около големите градове. На нас 2 ленти са ни достатъчни

Оценка:
-3 +1

Анонимен
44 Отговор

До коментар #25 от "Васил":


И на всичкото отгоре бъркаш платна с ленти. Ти книжка по втория начин ли си взел?

Оценка:
-1 +1

45
Този коментар е премахнат от модератор.
Боко
46 Отговор
Много бързо забравихте каруците, които караха дядовците ви и Москвичите на бащите ви. И такива пътища са ви много!

Оценка:
-3 +1

цербер
47 Отговор
Магистрала "Тракия" Е неузнаваема. След ремонта-ремонт на ремонта и така до безкрайност.

Оценка:
-0 +0

духайдуду
48 Отговор
Пари трябва да се усвояват,тука едни пари....Яжте асфалт и се не Бойковете!

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


ТОП 5