ФАКТИ.БГ

Затварят част от Южната дъга в София за три часа в неделя

Рано сутринта в неделя, когато трафикът е по-малко, ще се монтира последната трета пасарелка в участъка между пътните възли „Лозен“ и „Герман“

Публикувана: 23 Април, 2021 17:27
4 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 1232
Затварят част от Южната дъга в София за три часа в неделя
Снимка: БГНЕС
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.7 от 3 гласа.

На 25 април /неделя/ за три часа - от 7 ч. до 10 ч., ще бъде затворен за движение участък от Южната дъга на Софийския околовръстен път между пътните възли „Лозен“ и „Герман“. Движението ще се извършва по обходен маршрут. Рано сутринта в неделя, когато трафикът е по-малко, ще се монтира последната трета пасарелка в участъка. Това съобщиха от пресцентъра на АПИ.

През март бяха монтирани първите две пасарелки. Едната е в района на кръстовището за с. Лозен, а втората е между Лозен и Герман. Третата, която предстои да се монтира в неделя, ще е преди кръстовището за Герман в посока от АМ „Тракия“ към „Младост“. Съоръженията ще обслужват бъдещите спирки на градския транспорт, съгласно одобрения идеен проект на Столична община.

И трите пешеходни надлези ще бъдат с нощно осветление, настилка от висококачествен декинг и парапети. Те ще бъдат покрити и хидроизолирани, а металните им елементи ще бъдат поцинковани и прахово боядисани. Предвидени са асансьори, които ще осигурят достъп на майки с детски колички, възрастни хора, хора с увреждания и велосипедисти.

6-километровият участък от СОП по договор трябва да е готов до края на 2021 г., но с темповете, с които строителите работят се очаква обектът да завърши по-рано. Изпълнени са всички мрежи от инженерната инфраструктура, изградени са съоръженията в отсечката и са положени долните асфалтови пластове. В момента се извършват довършителни работи по тротоарите и кръговите кръстовища на пътните възли. При подходящи метеорологични условия вече се полага последният износващ асфалтов пласт.

С разширението на над 6 км от Софийския околовръстен път в отсечката от пътен възел „Цариградско шосе“ до пътен възел „Младост“, което стартира през октомври 2019 г., съществуващият двулентов път се реконструира в 6-лентов със средна разделителна ивица, разделителни ивици между локалите и директното трасе, 2 локални платна и тротоари. С новото трасе ще се осигури връзка между автомагистралите „Струма” и „Тракия”, ще се улесни транзитният трафик от АМ „Европа“ и връзката с граничните пунктове с Турция и Гърция.

София / България

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.7 от 3 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Оракул
1 Отговор
Статията е писана в традициите на соц реализма и късният боковизъм.
Всичко в нея започва с обещанието “ЩЕ”

Оценка:
-4 +3

Кучето Борко
2 Отговор
Слизаш от автобуса минаваш по пасателката и хващаш автобуса на обратна посока. И те така цял ден:) Аз друга полза от тези пасарелки не виждам.

Оценка:
-4 +2

Кучето Борко
3 Отговор
Да няма после статии от сорта: Камион с ремарке се заклещи на пасателката. Да ги правят по високи от подлезите на новото околоврътно

Оценка:
-2 +2

Петър
4 Отговор
Споко. Тангентата я затварят всеки месец за ремонт. Калени сме.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


Ловци на бисери
Бойко Борисов
Министър-председателят говори за предстоящите инфраструктурни проекти
Уж асфалт не се яде, пък само за него питате"

Още бисери
ТОП 5