Готови сме да подготвим "Александровска" болница за нова COVID вълна. Това каза новият временен директор на болничното заведение д-р Атанас Атанасов в ефира на bTV. Той добави, че болницата има финансов ресурс, за да го направи.
По отношение на задълженията на "Александровска", Атанасов коментира, че информацията, с която разполага, е от медиите. На страницата на болница бяха публикувани справки за финансовото състояние на лечебното заведение. От тях се вижда, че тези 68 милиона дълг, касаят общата загуба. Това говори, че има една тенденция, която води към декапитализация.
Ще направим анализ, за да видим какви са основните проблеми. За да се състави план за просрочените задължения, трябва да се види откъде идват. Ще видим как те могат да бъдат разсрочени.
Попитан как е бил назначен на тази длъжност, Атанасов обясни, че е бил поканен от д-р Стойчо Кацаров: Повика ме на среща и ме попита дали съм съгласен временно да поема длъжността на директор заради проблеми в болница.
Попитан дали се очакват структурни промени в лечебното заведение, той отговори, че е възможно да има промени в администрацията, ако се налага.
Припомняме, вчера новото ръководство на Александровска болница бе регистрирано в Агенцията по вписванията.
Това се случва след два неуспешни опита, след като то беше излъчено от здравния министър д-р Стойчо Кацаров преди повече от месец.
Като мотив за смяната беше посочено влошаващото се финансово състояние на болницата в последните 10 години и проверки за незаконообразно взимане на решения за разходването на средства по сигнали от един от членовете на директорския съвет - д-р Александър Оскар.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ковид - Океана
09:58 08.07.2021
2 честен ционист
09:59 08.07.2021
3 ТаУмВзе
10:00 08.07.2021
4 нова вълна
10:06 08.07.2021
5 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
24.06–7.07
Общ брой случаи 323 046
Смъртни случаи 274
В англия са на 489.463/100000,смъртноста им днес е 14/260,или 5,38% повече от вчера!Напълно ваксинирани хора
33 874 176
% от населението: 51% сега РусияРусия
24.06–7.07
Общ брой случаи 308 471
Смъртни случаи 8 999
205.647/100000 !238% е по голям броят на инфектираните във Великобритания от Русия!Смъртноста в русия е14,583 пъти по голяма от тави на острова!доколкото забелязвам почна да пада...Вчера бе 1500%,а днес е 1458%...На този фон да видим Българската земя:За бг в момента няма нови данни ...Да видим Израел:Израел няма нови данни,по късно!
Коментиран от #6
10:13 08.07.2021
6 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #5 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Ето данни за БЪЛгарите:България24.06–7.07
Общ брой случаи 959
Смъртни случаи 116
13,898/100000 и отиваме към 12както правилно прогнозирах отдавна!До изборите сме на 12!В сравнение с горепосочените англичани сме оазис без НЕщото!да видим евреите:Вчера бяха на 40/100000..Израел
24.06–7.07
Общ брой случаи 4 153
Смъртни случаи 2
44,180/100000!За смъртноста лъжат!Те са такива хора,защитават си политиката на боцкане!Самия Факт,че се качва заболеваемоста приНапълно ваксинирани хора
5 183 879
% от населението: 56,5% показва,очевадно!Боцкането не спира инфектирането!!!Дали облекчава смъртноста???Като гледам смърта във Великобритания ми се струва,че.....Надали!
Коментиран от #7, #8, #9
11:02 08.07.2021
7 Ваксиниран1403
До коментар #6 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Погледнете моите коментари в статията от вчера 43 случая на „Делта” варианта на COVID-19 у нас. Интересно ми е да чуя вашия коментар.11:15 08.07.2021
8 Ваксиниран1403
До коментар #6 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Добре в Изриел лъжат за смъртността само ми обяснете защо не лъжат за новите случаи нали така биха го защитили още повече.Смъртността при тях до миналата седмица падаше и от тази започна да пълзи нагоре което е напълно логично. При тях нарастването на новите случаи започна около 15 миналия месец. Смъртността следва новите случаи с около три седмици закъснение Вече добре познатия модел се проявява и там като в всички страни. По-скоро всичко с данните изглежда напълно логично. Въпроса е в това до какво нарастване на новите случаи,ще достигнат и до какво на смъртността. Следващите 2-3 седмици ще дадат много отговори. Между другото много интересно ще ми е да чуя вашата теория защо те трябва да защитават ваксинацията при тях и какво биха спечелели от това. А и не само те а по принцип в целия свят. Аз моята теория по въпроса съм я споделял споделете и вие вашата.
Коментиран от #12
11:20 08.07.2021
9 Ваксиниран1403
До коментар #6 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Да сатно6енито намаля вече не 16 и ще пада още но с каква скорост се случва това. По вашето предположение до края на следващата седмица при Англичаните смъртността трябваше да е нараснала страшно и да гонят Руснаците. А с тези темпове с които нараства смъртността при англичаните лесно можете да изчислите след колко време биха догонели руснаците. Това са много месеци наред. А вълната на епидемията има продължителност от 2-4 месеца по данни от другите страни. Един месец вече е минал за останалите 1-3 месеца ще могат ли да ги стиснат? В момента говорим за разлика в съотношението от повече от един порядък.Коментиран от #11
11:35 08.07.2021
10 LISAN
11:47 08.07.2021
11 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #9 от "Ваксиниран1403":
Бързате,бързате,бързате!Вменявате ми слова,които не съм писал!Англия ще я гледаме и на Нова Година....А това е повече от 2-4 месеца....В момента тепърва започва,още не е минала и седмица!С темпото с,което пада процента за един месец ще се изравнят двете империи!Коментиран от #13
12:07 08.07.2021
12 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #8 от "Ваксиниран1403":
Вижте,аз познавам манталитета на евреите!те щенаправят всичко възможно за да докажат-Недоказуемото!Става въпрос за много пари!Фамилия Кадаф поздрави англосаксонците,а не тях....Коментиран от #14
12:12 08.07.2021
13 Ваксиниран1403
До коментар #11 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
В края на миналата седмица казахте до 2 седмици ще видите страшната смъртност при англичаните.Погледнете моите коментари в статията от вчера 43 случая на „Делта” варианта на COVID-19 у нас. Интересно ми е да чуя вашия коментар.Коментиран от #15
12:12 08.07.2021
14 Ваксиниран1403
До коментар #12 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Добре, но не отговорихте каква е логиката да лъжат за смътността при тях, а да признават за новите случаи. Конкретно Изриел какво би спечели по този начин? Затова, че става дума за много пари с вас сме на едно мнение, но според мен схемата е много по-различна.Коментиран от #17
12:18 08.07.2021
15 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #13 от "Ваксиниран1403":
Погледнете развитието,което давам всеки ден от СЗО и вижте!В Русия епидемията се развива много по бавно и вероятно наистина ще затихне,докато в англия се качва !Смъртноста след 10дена в англия би трябвало да е510- 540 и тогава ще ми кажете ,кое как е!При англичаните тръгнахме при много ниски стойности на заразата!Вече е почти 500,а утре са там това ме кара да бъда сигурен в прогнозата си!при смърт 107,сега 274,а на 540 ще кажете малко ли ви се вижда!Коментиран от #16
12:23 08.07.2021
16 Ваксиниран1403
До коментар #15 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Да прав сте ,че епидемията в англичаните се развива много по-бързо отколкото при Руснаците това е напълно безспорно и изобщо не го оспорвам. За това си има обективни пречи и е напълно логично, да е така. Само вижте през 2020 какво беше при Англичаните и какво при Руснаците. Всяка страна си има своите особености. Но точно огромното развитие на епидемията и не толкова огромното нарастване на смъртността прави интересна съпоставката на двете страни. Публикувано във факти.бг: Погледнете моите коментари в статията от вчера 43 случая на „Делта” варианта на COVID-19 у нас. Интересно ми е да чуя вашия коментар. Прекалено много играчка е да го кача отново тук, а наистина ми е интересно да чуя вашия коментар.Коментиран от #18
12:39 08.07.2021
17 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #14 от "Ваксиниран1403":
Не,още от създаването на това,което наричате ваксина там се говори -ЗА ПРедпадпазване от тежко протичане на Болеста,а не за НЕболедуване!!!тук в бг всичко е наобратно и веднага се подхвана рефрена Ваксината пази и почнахте....Доживот,до година,бустер и така нататък!Аз съм писал и какво ви казах далеч преди да почнете с...ваксините.Някой ще го изкарат леко,но други по тежко!Тези,които ще го карат леко след ваксина щяха да го карат леко и без ваксина...Сега ще гледаме дали ги пази!Дано ги Пази!Заото ще затворят пак света заради тях!13:28 08.07.2021
18 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #16 от "Ваксиниран1403":
Това не е от вчера!Това са данни от 01.06 до 25.06...Това е минало заминало!Както мах възможност да обясня индийския вариант би трябвало да се нарича Български!Той премина през февруари март и се различаваше по това,че хората не губеха обоняние..Всъщност и това не ви обясниха...Загубата на обоняние показва,Агента е разкрит и ЦНС се включва в унищожаването на НЕЩОТО!Загубата на обоняние не е от НЕЩОТО,а е Защото мозъка е разкрил агента!Затова този ,който губи обоняние не отива на обдишване....Ако в англия до 14дни няма увеличена подобаваща смъртност до 510-540 на две седмици!Означава,че боц пази донякъде!Ако смърта е такава и по нагоре-бадева се боцкат!Коментиран от #19
13:36 08.07.2021
19 Ваксиниран1403
До коментар #18 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
През България мина английския варират, а индийския тепърва ще го видим.От вчера беше статията в която бях коментирал с качени графики. Разгледахте ли ги? https://fakti.bg/upload/bulgaria/594560-43-sluchaa-na-delta-varianta-na-covid-19-u-nas#comment_60
Вижте коментари 60,63,64,65,66. Стигането или не стигането до определена смъртност не е отразява това дали ваксините използвани там предпазват от смърт. Това което показва имали ефективност по отношение предпазване от смърт е как се движи смъртността спрямо новите случаи в страна с висока степен на ваксинация и в такава с ниска степен на ваксинация. Ако смъртността повтаря увеличението на новите случа са закъснение от три седмици но с различни коефициенти на пропорционалност в страната с висока степен на ваксинация и в тази с ниска това е доказателство за ефективност.
Ако коефициентите са еднакви това означава, че ефективност няма. Абсолютните чесла не означават нищо важно е сравнението на тези числа.
Коментиран от #20
15:54 08.07.2021
20 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #19 от "Ваксиниран1403":
Означават,как да не означават!Отделно 3седмици не е аксиома!това пак е някаква мантра!Ако растат смъртните случаи в англия може да се заключи,че тях боцкането не ги е предпазило,или ги е предпазило в някаква степен!В момента има нарастване на смърта там!При качествена ваксина не би трябвало не само да не се умира,но и да не се боледува!Въобще не ви трябва сравнение с боцнат ,небоцнат!Гледайте само боцнатите!нали искате да видите качество на боцкане!засега от това,което всеки ден гледам-боцкането не дава нужната сигурност!Коментиран от #21, #22
17:41 08.07.2021
21 Ваксиниран1403
До коментар #20 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Трито седмици е опитано установена зависимост няма нито една страна в света в които времето да е друго. Погледнете това което ви казах и го коментирайте. Няма нито една ваксина срещу което и да е заболяване която да има ефективност 100%. Никога такава не е съществувала и никога няма да съществува. Това е известно на всеки интересуващ се малко от ваксини. Хубаво е ваксините да са високо ефективни безспорно, но за съжаление някои са доказано по-ниско ефективни от други. Именно поради това е интересно сравнението между Великобритания и Изриел. Ефективността се оценява точно като се сравнява ваксинирани с не ваксинирани. Не случайно и при клиничните изпитания точно това се прави. Ако всички са ваксинирани на 100% в дадена страна и то само с едни единствен вид ваксина само тогава може да се абстрахираме от другите страни и да кажем това което се случва там като случай определя ефективността на ваксината. Разбира се всяка защита е в някаква степен която е много различна при предпазване от смърт, предпазване от тежко боледуване, при предпазване от леко боледуване и при предпазване от заразяване. Освен всичко това ефективностите на ваксините на различните производители са различни. Тези ефективности се променят и в зависимост от конкретния вариант на вируса които е разпространен на дадено място в даден момент. Коя е необходимата сигурност? Може би искате 100%, но няма как да е такава. Всеки ефект ограничаващ някои аспект на епидемията е достатъчно основаКоментиран от #23
18:33 08.07.2021
22 Ваксиниран1403
До коментар #20 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Всеки ефект ограничаващ някои аспект на епидемията е достатъчно основание за масово ваксиниране, защото инак ще е по-зле.18:37 08.07.2021
23 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #21 от "Ваксиниран1403":
Как е установена???Някой е казал!такава зависимост не съществува!като сравнявате англия и израел!горе долу еднакво ваксинирани в двете държави,какво друго освен защитава ли ваксината може да се установи??Тогава защо ви е сравнение с Израел!Дори не може да се направи извод за качеството на едно,или друго вливане!Мен ми е интересно докъде ще се добутат англичаните!Кога ще въведат пак извънредно положение!Засега се правят ,че това Нещо го Няма!Докога....Утре са над 500/100000....Коментиран от #24, #25
19:50 08.07.2021
24 Ваксиниран1403
До коментар #23 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Ще въведат англичаните единствено и само ако болниците им се препълнят като беше прелета на тази година или ако видят тенденция заплашваща да се стигне до това. Аз лично смятам че няма да се стигне до това, но и да се стигне това щеше да е много по-рано без ваксинацията. Когато се стигне до това нямат избор. Но за момента действат смело защото виждат, че при такива съотношения между нови случаи и критични случаи нямат проблем и могат да понесат и по 100 или 200 хиляди положителни на ден без да им блокирала здравната система. Това че има много положителни означава само две седмици карантина за тези хоро но не и цялостно блокиране на икономиката. Преди не бяха толкова смели защото никои не би рискувал за да пробва. Именно това е причината Евреите да действат предпазливо докато съберат данни за да не изтърват положението, защото загубите тогава са огромни и го знаят от опит много добре. Да доближават се по ваксинирани Англичаните и Евреите и точно това е предпоставка да се оцени ориентировъчно ефективността на различните ваксини. Все пак трябва да се има предвид, че двете страни и като подход при ваксинацията имат доста различия.Избягвате да коментирате това което се надявах да чуя вашето мнение.
21:26 08.07.2021
25 Ваксиниран1403
До коментар #23 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Сега посмитах малко при руснаците смъртните случаи се движат между 4 и 2.7% от дневните им нови случаи които са имали преди 21 дни. При Англичаните смъртните случаи се движат около 0.23 и 0.14% от новите им дневни случаи от преди 21 дни. Ако приемем, че ваксинацията няма никаква роля много странно изглежда тази разлика, особено като се погледнат даните от предишните епидемични вълни в двете страни и липсата на такава разлика тога.21:37 08.07.2021