Смяната на временния адрес в София вече може да се направи и по електронен път, предаде БНТ. Засега услугата е активна само за район "Студентски", а догодина се очаква да заработи в цялата община.
За регистрацията се изисква нотариален акт на имота, на който искате да се регистрирате. За студенти е необходима заповедта за настаняване в общежитие. Системата е активна на сайта на Столичната община.
"За по-малко от 10 минути, вместо да чакаме на опашка, ще можем да направим своята електронна смяна на адрес. След това колегите от администрацията обработват документацията и след това до 2 работни дни от подаване на заявлението изцяло електронно всеки ще получи по електронен път удостоверението си за смяна на адрес", заяви Генчо Керезов, заместник-кмет Столична община.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Браво
07:43 25.09.2021
2 Мендоса
07:44 25.09.2021
3 бушприт
Коментиран от #5
08:07 25.09.2021
4 инж технолог
08:09 25.09.2021
5 Komapak
До коментар #3 от "бушприт":
Ходи по опашките тогава, отворко.08:48 25.09.2021
6 бушприт
09:10 25.09.2021
7 ⚜️Просветен⚜️
09:39 25.09.2021
8 Как ще се разбира че нотариалния акт е
09:46 25.09.2021
9 косача
10:57 25.09.2021