Как са защитени правата на потребителите и каква е равносметката след голямото пазаруване по празниците - в студиото на "Денят започва" темата коментира Богомил Николов - изп. директор на асоциация "Активни потребители".
"Тази година като че ли мина доста спокойно. Единствено ни изненада голямата блъсканица в моловете, тъй като се очакваше поради специфичната обстановка и сертификатите по-скоро търговията да стане онлайн като миналата година, но наистина имаше огромни опашки в моловете", каза той.
Онлайн търговията не е толкова подготвена за големия наплив на поръчки през последните години, особено по празниците, затова не само в България, но и по цял свят голяма част от пратките и подаръците не пристигат навреме, обясни Николов.
"Това е проблем с нарастващо значение и след като и тази година се проявява, догодина самите ние трябва да сме наистина по-внимателни", допълни той.
Практиките на огромните намаления продължават да са много чести, но изпълнителният директор на "Активни потребители" призова хората да не гледат колко процента е дадено намаление, а да гледат цените в момента и да сравняват между няколко търговеца и/или продукта.
"Търговците предварително завишават цените, за да могат после да обявят по-големи намаления. Добре, ама ние не получаваме заплатите си в проценти, а в някаква сума пари и в крайна сметка пак харчим различни суми за различните стоки и услуги", подчерта Богомил Николов.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 глоги
08:21 28.12.2021
2 на село
08:22 28.12.2021
3 ревизор
08:24 28.12.2021
4 хаберих
Учителят казал:
- Пуснете компютрите!
Блондинката насочила мишката към монитора и казала:
- Това дистанционно не работи.
09:13 28.12.2021
5 Демек
10:40 28.12.2021
6 фоф ишишижг ши
10:58 28.12.2021