”Ако войната продължи повече от два месеца и геополитическото напрежение остане, е сигурно, че в енергетиката ще има ”много високи цени на всички компоненти, тоест нефт, газ, ток”. Това каза Николай Василев, управляващ партньор на ”Експат Капитал” пред Bloomberg TV Bulgaria.
"Други суровини, такива, които се произвеждат в Русия, Украйна и региона - също. Това включва и зърно. За България високата цена на нефта и газа е лоша новина, но цената на тока, на скока на цената на зърното и на цветните метали, които ние изнасяме, е добра новина", смята той.
Изказването на Кристин Лагард за перспективите пред европейската икономика Василев коментира така: "Едва ли е нужно да си Кристин Лагард, за да кажеш, че при война ще намалее ръстът, че има опасност от още по-високи цени на нефт и суровини. Тоест, това са очаквани неща. По-интересно е какво ще стане с лихвените проценти, където има много варианти", коментира още Василев
Има държавни предприятия, които са подходящи за българската борса - цялата държавна енергетика, банка и някои други. Българският финансов сектор не е разбрал, че сме в Европейския съюз. Ние сме разкачени от европейската финансова система, централните депозитари и борсите не са свързани. Ние сме по-близо до Африка, както си бяхме и преди.
"През последните 25 години българският капиталов пазар отново е под кривата круша, даже трябва да кажем до под "кривата череша". За съжаление имаше малък "златен прозорец" на своята история през годините 2001-2007, когато поставихме световен рекорд, може би за всички времена, за най-бързо покачване на индекса и по всички показатели бяхме много напред. В лева или евро индексът за шест години се качи над 27 пъти, а заради отслабващия долар тогава - над 40 пъти в долари. Това според мен е световен рекорд. Оттогава кретаме и няма голяма разлика от 2009, 2015, 2020 или 2022 година. Положението е същото", каза Василев.
Докато през 90-те години България беше 10 години пред Румъния по всички показатели, а Македония не съществуваше на картата, днес я докарахме дотам, че Румъния е 10-20 пъти по-голяма от нас, а Македония е по-голяма от България, каза Василев. "Тоест, ние сме с наноразмер на световната карта".
"Проблемите може да са много, но един от тях е, че след 2005 година нашият небанков финансов сектор няма свое министерство. Нито едно министерство не припознава този сектор като свой и съответно няма никакво намерение да направи нищо за него през следващите 100 години. Казвам го много крайно и категорично"
Новото коалиционно правителство не дава никакви сигнали, че забелязва и желае развитието на капиталовият пазар в България, подчерта Василев. "Не само това правителство. За нашия бранш няма никакво значение дали годината е 2008, 2018 или 2022. Нямаме ресорно министерство. Не казвам, че финансовите министри са лоши като министри, но по отношение на капиталовите пазари, не знаят, че те съществуват".
Мерките, които предлагам, за съживяване на Българската фондова борса, са същите, каквито предлагам от половината от своята кариера и със същата безнадеждност, че някога ще бъдат изпълнени, каза финансистът. "В момента думата приватизация е забранена. Никой няма намерение да приватизира дори и един гвоздей. Има държавни предприятия, които са подходящи за българската борса - цялата държавна енергетика, банка и някои други. Ще излязат ли на борсата - не знам".
"Впечатлен съм от думите на транспортния министър, че БДЖ ще бъде листвана на борсата през 2024 година. Изключително ще го подкрепям, ако успее да го направи. Докато не го видя, няма да го повярвам, но го подкрепям. Никой нищо не прави в държавата да подпомогне някои частни компании, някои от които бяха делиствани - телекоми, банки, индустриални, както и нови компании да бъдат листвани на борсата", допълни Василев.
"Казах миналата година, че Българската банка за развитие е подходящо да се листва на борсата и такава реакция получих от всякакви управляващи, каквато за мен е неразбираема. Винаги съм смятал, още от 2002 година, че няма нужда, първо, да има българска държавна банка - никаква, нито за развитие. Сега, като има, няма нужда да е държавна и спокойно може миноритарен дял да отиде на борсата. Ще отиде ли - не, разбира се".
По отношение на енергетиката Василев каза, че тя "не трябва да е държавна", а "това, което е държавно, може да бъде листвано на борсата".
"И да е частно, пак може да е листнато на борсата. Очаквам ли нещо такова - не, разбира се".
Що се касае до пускането на възможност за търговия с опции на БФБ, а по-късно на фючърси на борсата, гостът бе категоричен, че това е отлична идея, но никой не работи в тази посока. "С наноразмера на българската борса и без министерство, можем само да си фантазираме за фючърси и опции. Създаването на клирингова къща "е свързано с това. Но с нанопазар, никой не иска да има клирингова къща. Защото тя оскъпява търговията. Аз съм "за", но трябва първо да се направят други неща".
Подкрепям идеята за BEAM пазара, каза още Василев, "особено с оглед новосъздаваните компании. Все пак не бих разчитал само на това решение. Това е едно микрорешение на фона на общите проблеми".
Производители на суровини и военна продукция ще се облагодетелстват от ситуацията, прогнозира гостът, а военнопромишленият комплекс ще е във възход. "Германия обяви за пръв път след края на Втората световна война, че ще отдели за въоръжаване 100 млрд. евро, като начало. Целият свят ще продължи да се въоръжава. Това е международната ситуация".
Изказването на Кристин Лагард за перспективите пред европейската икономика Василев коментира така: "Едва ли е нужно да си Кристин Лагард, за да кажеш, че при война ще намалее ръстът, че има опасност от още по-високи цени на нефт и суровини. Тоест, това са очаквани неща. По-интересно е какво ще стане с лихвените проценти, където има много варианти".
"Грешките на централните банкери не са от 2022 година, а през всички години от 2010 до сега. Светът свикна. Цяло поколение израстна в ситуация на почти нулева инфлация и почти нулеви лихви. Това не е нормалното агрегатно състояние на световната икономика в историята и няма да е бъдещето на икономиката".
"Печатането на пари, което започна през 2009 година и продължи със страшна сила по време на пандемията, нямаше как рано или късно да не избие в много висока инфлация. Това е учебникарски пример", категоричен бе Василев. "Светът лежерно смяташе, че това може да бъде отложено, лихвите продължават да бъдат около нулата и се напомпва двуцифрена инфлация. Това беше очаквано и ако я нямаше пандемията можеше да започне даже и през 2020 година".
"Сега високата инфлация по учебник означава - вдигайте лихвите. Но не да се вдигнат с 0,25 или 0,75. Голямата инфлация от края на 70-те години, която е била подобна на сегашната ситуация и пак е била свързана с нефт и щедро харчене е довело до рязко вдигане на американската лихва до 18%. Това е дало резултат и след това последва едно хубаво десетилетие, даже повече, на американската икономика. Единият отговор е - при такава инфлация лихвите трябва да бъдат вдигнати дори много повече, отколкото някой предполага".
Тенденциите в обратна посока са поне две, предупреди събеседникът. "Едната е, че при война, когато може да има рецесия, това не е най-добрият момент. Рецесия с високи лихви не е добро решение. Другата причина, която важи най-вече за Европа, част от държавите на континента толкова задлъжняха през последните години, че е страшно да се вдигнат лихвите рязко. Красивите южни държави, където ходим на плаж и екскурзия, са зле и сега, а ако им се вдигнат лихвите - съвсем. Моите призиви за разумна фискална политика от край време не са случайни".
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дядо ви Курти от село Пиперково
22:06 11.03.2022
2 Мизерници
22:07 11.03.2022
3 дедо Герчо
22:07 11.03.2022
4 мда.
Коментиран от #119
22:07 11.03.2022
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Doko
22:19 11.03.2022
7 Кир Петко
22:21 11.03.2022
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 king
Коментиран от #13, #117
22:31 11.03.2022
10 Ндсв у ряката
22:34 11.03.2022
11 ученик
22:35 11.03.2022
12 √(n&Варна)
Коментиран от #81
22:36 11.03.2022
13 Информиран
До коментар #9 от "king":
Василев е единственият, който говори точно нещата, които успешно е направил по време на управлението си.И няма обективен критерий, според който да не е най-успешният ни управник от втората световна насам.
Ако бяхме задържали неговия 7% годишен ръст, който постигаше когато беше министър, вече щяхме да сме с икономиката на Чехия.
Но сме народ, който дори не знае какво означават половината думички, изречени от Василев, но със самочувствие че всеки е достатъчно компетентен да го мрази и нарича мошеник. И вместо 7% ръст при "лошия" Василев, получаваме я икономически колапс и връщане десетилетия назад (Виденов), я сикаджийска мутра, я драгалевски бивш комунист, настоящ соросоидд. И по някаква необяснима причина Василев, който всъщност ни вдигна икономиката е най-мразен.
Може би защото не си купи медия да му четка имиджа, а всички останали партии имат такива. Но защо народът очаква спасител, а и тоя спасител да бъде одобрен от медиите на мафията - е тук вече нямам обяснение.
Коментиран от #28, #54, #94
22:37 11.03.2022
14 Кире
22:37 11.03.2022
15 Някой си
22:37 11.03.2022
16 Бай Дик
22:38 11.03.2022
17 Разкрит е
22:41 11.03.2022
18 бабабаба
22:42 11.03.2022
19 Сух
Коментиран от #20
22:44 11.03.2022
20 Информиран
До коментар #19 от "Сух":
Да?Продажба на държавно предприятие е дефиницията на "спиране на кражбите".
Стига да е прозрачна продажба с публичен достъп до акциите, каквато иска да прави Василев де. Не става въпрос за тарикатските кражби на Иван Костов и приятелчетата му.
Коментиран от #25
22:46 11.03.2022
21 Сух
22:47 11.03.2022
22 Край
Капиталов пазар в България няма и няма и да има. За това нещо трябват много честни хора. Всичко що е корпаративно в България се разграбва. В България и банките са на по един - двама човека. Нищо че се водят акционерни дружества. Приватизирахме вече даже и неща които не трябваше никога да се приватизират. А приватизация през борсата е равно на кражба.
22:47 11.03.2022
23 Бодак
Не може да фърлиш за приватизация цялата държава. Как после ще управляваш икономиката. Може ли да се управлява нещо, което не се владее ??? Държава само с данъци и такси не се градии - това е път към задлъжнялост.
Възловите стопански отрасли трябва да се владеят от обществото и Държавата му, а не от частници които си ги препродават един на друг на 2-3 петилетки и правят с нас каквото си искат ....
Мисли, Николайчо, мисли със своя си -- Западно а и каквото и да е образование ти пълни главата с това, което е изгоднао на статуквото. Умния човек се самообразова и сам проумява нещата, а не се оставя да му напълнят главата с мантри и клишета
22:48 11.03.2022
24 Този
22:49 11.03.2022
25 Сух
До коментар #20 от "Информиран":
Ти наред ли си? Нагледали сме се на прозрачни приватизации. Има дружества, които не бива да попадат в частни ръце.. Тази статия да не е пусната с цел обработка на населението, за това което го чака?Коментиран от #31
22:50 11.03.2022
26 Не бе , не е вярно !
Ама , простоя и некомпетентен народ на БГ , няма как да те разбере
Защо ? защото разликата е в прочитането на книги , (не романи) , а енциклопедия
За това няма да могат хората да ви разбират !
Сега модерното образование е не кой клас си завършил
А колко книги си прочел (квантова психология)
Богат татко беден татко , просто людието не са и чували за това модерно четиво !
За това не сядам с всеки да си пия ракията и най вече кафето
22:51 11.03.2022
27 Гого
Коментиран от #37
22:52 11.03.2022
28 Doko
До коментар #13 от "Информиран":
Много си информиран, няма що. Твоят идол е най-информиран и знае най-много с твои думи. Никога не съм срещал по-голям глупост от това, което написа.Коментиран от #34
22:52 11.03.2022
29 Този да си завре
22:53 11.03.2022
30 Сух
22:54 11.03.2022
31 Информиран
До коментар #25 от "Сух":
"Нагледали сме се на прозрачни приватизации"Допреди НДСВ 2 нямахме нормално функционираща борса, на която да се провеждат прозрачни и честни приватизации.
А понеже евросъюза настоя да имаме "стабилно правителство" за да ни приеме, което в тогавашната ситуация беше възможно само чрез коалиция с ДПС, по времето на НДСВ голяма част от приватизациите също бяха съмнителни. Впрочем, Василев протестираше най-шумно тогава срещу свинщините на ДПС, за съжаление това стигна до твърде малко хора.
Костов използваше най-елементарна схемичка, да вика потенциалните купувачи в определен от него ред, като неговия човек винаги беше последният кандидат. Всеки път неговият кандидат даваше с някакви стотинки над предишната най-висока оферта и се сдобиваше с държавно предприятие на безценица.
Но с най-обикновено предлагане на фондовата борса всички подобни проблеми изчезват.
"Има дружества, които не бива да попадат в частни ръце." - никой не е тръгнал да приватизира армията. За приватизация са дружествата, които крадат от данъкоплатеца, понеже данъкоплатецът не разполага с възможността да контролира кражбите, както би могъл да го прави акционерът. ББР докато не се приватизира винаги ще се ползва за кражби. Та може би си прав, че не всичко е добре да попада в частни ръце, но има дружества, които не трябва да попадат в държавни. А в момента са точно там.
Коментиран от #33
22:59 11.03.2022
32 ИМПЕРИАЛИСТ
23:01 11.03.2022
33 Мда
До коментар #31 от "Информиран":
Май ти си Василев, интересно. Дигни си сам репутацията през 10 физически устройства, ако ме разбираш. Ляляй...23:01 11.03.2022
34 Информиран
До коментар #28 от "Doko":
"Никога не съм срещал по-голям глупост от това, което написа."Нека позная, господин хейтър - никога не сте купувал и една акция от фондова борса, никога не сте прочел и една книга за това как работят тези институции, нали?
Но се имате за всемогъщ експерт, който да дава оценки кое е глупост и кое - не?
А ако просто се бяхте доверил на Василев да държите български индекси по време на неговото управление можехте да направите от 10000 лева четвърт милион.
Делят ни доста книги, за съжаление. Всеки поне полуинтелигентен човек би се замислил, преди да нарече глупост нещо, което не разбира. Особено ако не може да предложи и 1 аргумент за това защо е глупост.
23:02 11.03.2022
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 хо ха
23:08 11.03.2022
37 Информиран
До коментар #27 от "Гого":
"Абе Василев, като си толкова печен, защо не направи нищо от всичките щуротии за които говориш сега?"Че той точно това за което говори правеше.
И резултатите бяха налице - 7% годишен ръст.
А в момента критикува тези, които откакто Василев не е на власт не могат да докарат и 4%.
Кое точно е трудно за разбиране?
Коментиран от #45, #67
23:09 11.03.2022
38 Ма... Мук
23:10 11.03.2022
39 В.В.П.
Коментиран от #43
23:12 11.03.2022
40 Дуай Липа
23:14 11.03.2022
41 Шамара
23:14 11.03.2022
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Информиран
До коментар #39 от "В.В.П.":
Преди години бяхме държава, преживяла 3 фалита по време на престъпна власт.Сега имаме 8 пъти по-голяма икономика спрямо тогава, въпреки дълговете завещани от комунистическите цървули.
23:15 11.03.2022
44 4777
Коментиран от #47
23:15 11.03.2022
45 Мда
До коментар #37 от "Информиран":
Е, успя да си дигнеш репутацията сам с 10 пункта, както предсказах, драги герб троле. Лягай низко долу и чакай Боко на бял кон...23:16 11.03.2022
46 Теодоро
23:17 11.03.2022
47 Информиран
До коментар #44 от "4777":
"при положение че в сметките му имаше 200 Милиона, а годишният му оборот беше 1 Милиард"Колега, вие сериозно ли? Разделете на 15 и двете числа и ще сте далез по-близо до истината.
Ако е нужно да лъжете толкова нелепо за да опетните човека, реално му правите комплимент.
23:17 11.03.2022
48 В.В.П.
23:18 11.03.2022
49 хо ха
23:19 11.03.2022
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 456
23:24 11.03.2022
52 5398
23:26 11.03.2022
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 Този коментар е премахнат от модератор.
55 Илия
И финал на шампионска лига се игра в СМ, а и на европейското участваха.
Ние финал скоро на ШЛ няма да видим, а не европейско последно бяхме 2004 година.
Коментиран от #63, #112
23:28 11.03.2022
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 САТЪРА НА ХАНА
....
КРАДЛИВ НИКОЛЧО
23:33 11.03.2022
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 Информиран
До коментар #54 от "Да бе":
"Нищо не каза. Няма доказателства за това."Има половин десетилетие доказателства за това.
Има икономически ръст по негово време, който никога не е бил повтарян от друг преди или след него от втората световна насам.
"Народът не го иска. ИТН искаше тури този измекяр за управляващ държавата. Но на следващите избори ИТН пропаднаха и сега се хванаха за сламката и не щат да чуят вече за твоя идол. Е?"
Никога не съм казвал че народът е умен, тъкмо обратното. Това е същият народ който си фалира държавата, издигайки жан виденов, същият народ който остави мургав драгалевски да раздаде държавните предприятия на приятелчетата си, и същият народ, който замени седемте процента ръст при Василев (и то с ДПС набутани при тях на власт) за сикаджийска мутра, и я търпя 12 години, за да я смени с костюмираната и версия, която ви продава пробиотици за 20 стотинки от алиекспрес за 20 лева.
Ако народът беше умен щяхме да си имаме тези 7% ръст от 20 години. 20 години 7% ръст са си учетворяване на икономиката, 20 години с 3% ръст не правят и удвояване. Ето защо сме далеч от чехи, словенци и словаци.
Коментиран от #61
23:38 11.03.2022
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 Да бе
До коментар #59 от "Информиран":
Юпи, крадлив Василев, ти ли си? Давай още с проценти. Дано ти повярваме...Коментиран от #64
23:45 11.03.2022
62 Лудница
23:48 11.03.2022
63 Илийка
До коментар #55 от "Илия":
И ние преди да влезнеме в ЕС бяхме 4 в света.Като влезат бюрмаджиите в ЕС ,забрави за футбол и фигурно пързаляне там.Ще имат само женски футбол и худ.гимнастика за мъже.Може и женски бокс,борба и карате.Като в съседна джендърска България.23:50 11.03.2022
64 Информиран
До коментар #61 от "Да бе":
Не ми е притрябвало да харесвате Василев, но буквално никой от коментиращите, които сипят жлъч, не знае за какво говори.А хейтът ви основно издава колко малко сте чели и колко малко разбирате.
Ако българинът беше една идея по-финансово грамотен щяме да живеем в МНОГО по-хубава страна.
Дано някой от коментиращите реши поне да прочете "Икономика в 1 урок". Има я по тракерите на английски.
Просто сте жалка картинка, всеки с интелект над този на полуидиот знае поне кога да замълчи.
Ако не можете да мълчите, поне четете та малко от малко да не се излагате.
23:52 11.03.2022
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 Информиран
До коментар #65 от "Дезинформиран":
Ето пример №1.Този си мисли, че ако ни управляваше някой селски цървул тип Живков, който да тропне по масата и да каже "искам ниска цена на тока" всичко щеше да се оправи.
Смята че отворена продажба на акции, каквото предлага Василев за ББР, и борса при която държавате регулира до най-висок детайл кой какво прави са едно и също.
Толкова глупав народ сме. Това са масата хора.
Прочетете някоя книга, за бога.
Коментиран от #69, #88
23:55 11.03.2022
67 Дезинформиран
До коментар #37 от "Информиран":
Стига сте си слагали плюсчета,тролчета нейдни.ТовалЮПИ смее ли по София да се разходи без охрана?Освен маскиран и придвижвайки се пълзешком с пребежки .
Коментиран от #70
23:57 11.03.2022
68 Да бе
До коментар #60 от "Информиран":
Ей, не ме обиждай. Имам патенти и роялти към тях и съм постигнал всичко сам. Твоите препоръки не ме интересуват. Написах, каквото написах, а ти ме мяташ на намсикви си общобразователни теми за начинаещи като теб.23:58 11.03.2022
69 Този коментар е премахнат от модератор.
70 Информиран
До коментар #67 от "Дезинформиран":
"смее ли без охрана"Т.е. приемаме че не сме чели нито 1 книга, дори и Винету, и затова не можем да разберем човека но можем да го набием, и се радваме от този факт?
После се чудим защо сме бедни.
Че подсъзнателно повечето българи са на ниво мутра. Това обяснява любовта към винету.
Коментиран от #72
23:59 11.03.2022
71 Само питам
Коментиран от #75
00:01 12.03.2022
72 Този коментар е премахнат от модератор.
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 КРОКОДИЛА
00:08 12.03.2022
75 Trololo
До коментар #71 от "Само питам":
Богопомазан от себе си с 5 телефона, 3 лаптопа и 2 таблета. Сам се промотира. Герб/ндсв/дпс трол.00:08 12.03.2022
76 Хх77
00:08 12.03.2022
77 Този коментар е премахнат от модератор.
78 Walkirie
00:16 12.03.2022
79 И тоя и другия идиот Трайчо Трайков - ау
00:17 12.03.2022
80 Този коментар е премахнат от модератор.
81 Sure
До коментар #12 от "√(n&Варна)":
Toчно, Варненските юпита сега рият да ги забележат, но са бита карта завинаги. Да не забравяме другото юпи - Велчев. Позлатиха се, направиха мегахотели с брато.Коментиран от #87
00:24 12.03.2022
82 А малкият смешен Мук...
00:25 12.03.2022
83 некой си
00:26 12.03.2022
84 Реалист
00:29 12.03.2022
85 тиро
01:01 12.03.2022
86 Този коментар е премахнат от модератор.
87 серт
До коментар #81 от "Sure":
Няма спор за деянията им по времето на царчето. Но Велчев и Василев са различни вселени.01:02 12.03.2022
88 125
До коментар #66 от "Информиран":
Информирания, така се хвърляш на амбразурата, все едно си самият Ники Василев. Или поне Милен Велчев. Малко по лежерно.01:19 12.03.2022
89 Елисавета
НЯМА ДА СЪЖАЛЯВАТЕ
01:38 12.03.2022
90 Този коментар е премахнат от модератор.
91 Този коментар е премахнат от модератор.
92 Истината
До коментар #60 от "Информиран":
Н. Василев има инвестиционен фонд. Виж му доходността и я сравни с индексите на САЩ.Необяснимо е, защо дори не се доближава дори до доходността на DAX или FTSE... Когато някой говори, провери резултатите му и после му се доверявай.
02:18 12.03.2022
93 Реалист
03:06 12.03.2022
94 Този коментар е премахнат от модератор.
95 Този коментар е премахнат от модератор.
96 Този коментар е премахнат от модератор.
97 Този коментар е премахнат от модератор.
98 Този коментар е премахнат от модератор.
99 Този коментар е премахнат от модератор.
100 Този коментар е премахнат от модератор.
101 Гражданин
06:12 12.03.2022
102 Анонимен
06:21 12.03.2022
103 Баварец
До коментар #8 от "Информиран":
По-страшното е, че така, ще бъдат завинаги безпарични и безимотни. Лузъри, колкото и да не обичам тази дума, но вместо да се позамисли върху думите на Василев, който не е най-умният, но щеше да е супер премиер, те почват да лаят безцелно! Ето заради такива като вас, в България процъфтяват фирми за бързи кредити! Защото липсва елементарна финансова култура! А от казаното от Василев, поне 70-80% заслужава да си го набиете в главите! Защото е ясно, че всеки човек, ще плати цена и въпросът е как можеш да платиш по-малко и в същото време да изкарваш повече!!!06:38 12.03.2022
104 Жулиен Гаков
06:40 12.03.2022
105 Jery
08:47 12.03.2022
106 Джордже Балашевич
08:53 12.03.2022
107 stan40
09:05 12.03.2022
108 Този коментар е премахнат от модератор.
109 ТвойтаМм
11:02 12.03.2022
110 Македонци,
12:02 12.03.2022
111 КГБългарим
да направите това за което говориш, когато беше на ВЛАСТ?
Защо не беше по упорит, по борбен, по всеотдаен. Кое ти попречи? Сложи ръка на сърце и признай! Народът, тоз куфей, ти даде шанс. Сега Киро и сие са същите кат теб. Що не им помогнеш! Ясноечевсичкоепунтамара
за собственическа изява и реализация. Кат хаосния патрон, вдига шум колкото истинския, ама не върши работа кат него.
13:02 12.03.2022
112 Кратуните са неизбежно зло!
До коментар #55 от "Илия":
Да ти имам проблема!13:17 12.03.2022
113 сороснерес
14:16 12.03.2022
114 Митьо
14:31 12.03.2022
115 АНАНИ
15:30 12.03.2022
116 Тот
16:34 12.03.2022
117 Памет
До коментар #9 от "king":
Възможно е, Човеко, защото не им се потърси сметка за волни и неволни зулуми, недомислия и изявени кражби, за необяснимите с нищо назначавания на "калинки" по върховете в държавата, за все още мълчаливото ползване на "масовата приватизация", за фараонското ограбване на спестявания на масите чрез банки и именно и чрез (още при зачеването) на борсата преди 30-на години, като в днешно време и вече успокоени фараоните директно ни съветват днес от телевизиите, след като някои от тях успяха и да осъдят държавата, т.е. нас и т.н. и т.н.17:15 12.03.2022
118 Николай
17:15 12.03.2022
119 Моряка
До коментар #4 от "мда.":
И то много кради,да не му е уруки,и още може.Почти му се беше паднало отново.Само заради БТК-ато,би трябвало да му отрежат та.......ците,че и по нагоре.17:21 12.03.2022
120 Този коментар е премахнат от модератор.
121 Уйл змейтс
18:43 12.03.2022
122 Мошеник си, малък Мук
19:20 12.03.2022