Институтът за пътна безопасност многократно е предупреждавал, че АПИ няма да може да се справи с предизвикателствата и капаните, оставени от управлението на ГЕРБ. За една година се смениха трима председатели на управителния съвет на АПИ. Каква е равносметката? Повече от 12 месеца строителните фирми протестират и отказват да ремонтират пътищата. В момента се ремонтират само 17 км пътища (2 км на Хемус, 15 км на пътя Русе – село Мечка). През зимата министър Караджов непрекъснато декларираше, че през тази година ще се извършат ремонт и реконструкция на 3000 км пътища. С темпото на ремонт, което АПИ предлага, реално тези 3000 км пътища ще приключат през 2050 г. Но за сметка на това през първото тримесечие на тази година АПИ е похарчило 9 млн. лв. за външни услуги. Това е рекорд откакто съществува агенцията, за толкова кратък период не са харчени толкова много пари за външни услуги. Не очакваме министър Караджов да публикува фирмите и сдруженията, които са били захранени от АПИ.
В Института постъпи информация, че на определени фирми е разплатено на 100% от извършените дейности, въпреки че беше обявено, че ще се разплатят с тях на 50%. Отговор не очакваме да получим защо са изплатени тези средства.
В заключение експертите на Института предупреждават всички политически партии, че ако не се предприемат извънредни мерки, включително и извънредно законодателство, транспортната система на България ще катастрофира и възстановяването на щетите от това ще отнесе десетки години.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 СТАТИСТИКА
Всичките са за затвора.
12:16 16.06.2022
2 Министър караджов
12:26 16.06.2022
3 Ами
12:38 16.06.2022
4 Бай Ставри
12:52 16.06.2022
5 румен
13:06 21.06.2022
6 ГРАД КОЗЛОДУЙ
12:32 11.07.2022
7 Свет
13:04 11.07.2022