"Хората, които управляват Агенция "Пътна инфраструктура“, не разбират от тази работа.“ Това заяви Богдан Милчев, председател на Института за пътна безопасност в сутрешния блок "Добро утро, България“ на Радио "Фокус“.
"Винаги, когато има промяна на времето, дори и през лятото, когато падне дъжд, шофьорите не могат да се адаптират изведнъж на новите условия и стават множество катастрофи. Трябва да се има предвид, че поддръжката на нашите пътища не е на необходимото ниво на безопасност, което се изисква“, заяви Милчев.
Той посочи, че организацията на движението в цялата Републиканска пътна мрежа има много грешки и знаци, които объркват шофьорите и стават катастрофи. Той добави, че най-голямата опасност, които крият дупките и неравностите е счупване на автомобила. "Целта на мобилността не е да се кара по лоши пътища, целта е да стига бързо и безопасно
Богдан Милчев каза, че най-важните компоненти за този сезон са зимни течности и зимни гуми, както и работещо парно.
"В България организацията на движението е един от най-големите ни проблеми. Тя е напълно сбъркана и принуждава шофьорите да не се съобразяват с нея и оттам стават импровизациите и катастрофите“, допълни още той.
Шефът на Института за пътна безопасност бе категоричен, че е нужна изцяло нова философия и концепция. "Пътищата ни не са безопасни и повече от 10 години стоим в класацията на Европа като най-опасната държава, в която опасността да загинеш е с най-висок риск. Имаме проблеми в три фактора – организационни, дефицити в законодателството и корупцията“, заяви Милчев.
По думите му Държавната агенция "Безопасност на движението по пътищата“ за кратък период трябва да предприеме конкретни действия, които са предложили от Института в своята пътна карта. "Българските граждани искат безопасна пътна транспортна система“, завърши той.
29 Ноември, 2022 12:18 2 059 13
Богдан Милчев: Хората, които управляват АПИ, не разбират от тази работа
В България организацията на движението е един от най-големите ни проблеми
Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 4 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 АБВ
12:22 29.11.2022
3 НЯКОЙ
12:25 29.11.2022
4 Боруна Лом
12:26 29.11.2022
5 Циник
12:28 29.11.2022
6 345
12:30 29.11.2022
7 __!__
12:31 29.11.2022
8 Отвратен
какво правят.АПИ не е по различа,като гледам
по ТВ-та какво се случва.Всички са за пари само.
12:46 29.11.2022
9 1944
Коментиран от #11
13:07 29.11.2022
10 Шаран БГ
И........пътищата опасни и.....горите изсечени....... Ама институциите "работят" че "пушек се вдига", че и пари се трошат там – не само за заплати и бонуси .
Впрочем, моля игнорирайте се от всичко лично за г-н Б.Милчев и се замислете за това , което пише и
говори . Кое не Ви харесва ? Или Ви се нрави пълната безотговорност на всички – от Партийното събрание - ВЕЛИКИТЕ ЗАКОНОДАТЕЛИ - с по-вече от 60 допълнения и поправки на ЗДП и се стигне до Асан от Областната АПИ, който "валира" асфалта след запълване на пълната с вода дупка на пътя с големите ботуши !? Човек само като се огледа в собственото си населено място / да не говорим за републиканските пътища/ и вижда глупост до глупост със сигнализация и маркировка на улиците. Пример /само един/ – на около 30-50 метра преди "спящия полицай" има два знака : – А 12, вместо А 13 и забранителен В26, вместо Г 17 или Ж 19 !? И / поне в моята Община / никъде няма знак Б 1 !? Нищо, че има видимост , често с по-вече от 500 менра навсякъде от кръстовището. Навсякъде Б 2 СТОП !? И.........блюстителят на реда ...ВАРДИ......" Защо не спря ? = Акт за нарушение........ с последствоя..............
05:49 03.01.2023
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Сирак
Коментиран от #13
10:27 10.02.2023
13 Отврат
До коментар #12 от "Сирак":
Далтонист става пътен полицай ,Ако случайно е написал актове за червен светофар ще отоаднат в Съда -този и това е позор17:41 07.08.2023