Last news in Fakti

4 Януари, 2023 06:49 1 633 86

София отбелязва 145 години от освобождението си от османско владичество

  • освобождение-
  • софия-
  • османско владичество-
  • годишнина

От 10 ч. в храма „Света Неделя” ще бъде отслужен благодарствен молебен в памет на загиналите воини

София отбелязва 145 години от освобождението си от османско владичество - 1
Снимка: Bulgaria ON AIR - архив

София ще отбележи 145 години от освобождението от османско владичество, предаде NOVA. От 10 ч. в храма „Света Неделя” ще бъде отслужен благодарствен молебен в памет на загиналите воини. Камбаните на столичните храмове ще озвучат града. След това ще бъдат разположени почетни часови от Националната гвардейска част пред Паметника на българските опълченци.

Софийската градска художествена галерия и Регионалният исторически музей – София ще работят с безплатен вход за посетителите днес.


Поставете оценка:
Оценка 2.7 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хихихи..

    43 1 Отговор
    Пак сме си така,само дето бейовете са със шапки "Стетсън" и пушат пури..
  • 2 Ъхъ

    64 4 Отговор
    Освобождението е паднало от небето!? Османското владичество е избягало от храбрите бг опълченци?! Абе НАТО ни освободи и това си е, питайте соломон паси!
  • 3 Нямам думи !

    70 2 Отговор
    "Османско владичество" ? И София не е освободена от опълченци,повечето от тях след войната умират като просяци по улиците.Срам ви е да напишете,че София е освободена от турска побство от руските войски ! Щом не помните миналото,ще го повторите.

    Коментиран от #11, #17

  • 4 да де

    58 1 Отговор
    Добре де ама кой ни е освободил защо пропускате тази малка подробност може би е 6-ти американски флот..
  • 5 Поклон

    31 2 Отговор
    Пред падналите знайни и незнайни български воини.
  • 6 бойка циганолюбива

    25 1 Отговор
    пак на върна там. Не е имало такава продажна мижетурка, никога.
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 фактите

    9 36 Отговор
    Русия освободи България от руско РОБСТВО.
  • 10 фактите

    38 3 Отговор
    ТУРСКО РОБСТВО
  • 11 оня с коня

    7 34 Отговор

    До коментар #3 от "Нямам думи !":

    Така е,прав си че Опълченците самостоятелно не са били в състояние да освободят БГ и това е станало с помощта на Русия.Съществената подробност обаче е,че в момента в който Русия ни Освобождава от Османците,САМАТА ТЯ ни окупираПолитически и Икономически!Да,обаче Паметници се строят традиционно само на Освободители,не и на Окупатори,затова и паметникът в случая е Един.

    Коментиран от #23, #24

  • 12 Бай Ганьо

    18 4 Отговор
    Май е РОБСТВО! Е ние трябва да сме белите BLM!!! Пишете истината, Факти!!!
  • 13 Слава на Русия

    31 4 Отговор
    Слава на освободителите!
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 РЕАЛИСТ

    13 11 Отговор
    Нека някой ме поправи, но никъде при битката за София не се споменава участие на българско опълчение. Гурко е с 20 хилядна войска, Осман паша с 15 хиляди аскер. Какъв бе тоя паметник, какви са тези цветя дето полагат.

    Коментиран от #20

  • 16 МОЙ

    28 1 Отговор
    Османско робство, БАСТУНИ!
  • 17 Ще има и още

    9 20 Отговор

    До коментар #3 от "Нямам думи !":

    През същата тази епоха е писана и "Чичо Томовата колиба". Прочете тази книга за да изясните за себе си какво означава "робство" и направете съпоставка между поданника на САЩ - Чичо Том и "робите" Евлоги и Христо Георгиеви например. Определено османците да са ти господари не е било цвете за мирисане но да се говори за "робство " е комплексарско нелепо. Както комплексарско и нелепо е разбира се да се пише , че София е освободена но без да посочваш от кого. .....
  • 18 Да се вземе предвид че

    4 26 Отговор
    Руската армия тогава се е състояла украинци,финландци и др.,самите руснаци са били под 10процента.
    Така че смело може да се каже че са ни освободили украинците.
  • 19 Владичество ?

    25 1 Отговор
    Пак се почна....шизофренични определения на периоди от историята които по естество няма как да наречеи по друг начин, освен робство. 2022 беше годината, под егидата на остри критики и нов прочит на най-големите световни колониалисти и техното срамно минало, довело и в някои случаи до официално извинение от държавата за извършените деяния (пример - Холандия), но ние по български, ще си му викаме владичество, за да могат депесарите да спят спокойно ?!?!? С такива политици врагове не са ни нужни !
  • 20 РЕАЛИСТ

    26 3 Отговор

    До коментар #15 от "РЕАЛИСТ":

    Забравих да спомена. Гурко е благодарен, че българи са им давали хляб. Явно това е българското участие за битката.
  • 21 Някой

    7 20 Отговор
    Царска Русия освобождава София, не Съветска. На някои им се ще да забравят, че освободителите ни водят война на живот и смърт с комунистите, която губят. СССР не ни е освободил, не му приписвайте заслуги на неговия най-голям враг. Днешна Русия е наследник на болшевишката култура

    Коментиран от #25, #26

  • 22 Историк

    2 20 Отговор
    Когато една чужда армия на път за своя голяма важна цел (Цариград) те овладее и ти сложи свои собствени управници, подчинени на нейния император, не са те "освободили", а ОВЛАДЕЛИ, независимо от това как тази армия представя ролята си.

    Коментиран от #45

  • 23 Аз съм от ссср

    25 3 Отговор

    До коментар #11 от "оня с коня":

    По твоята логика сега са ни окупирали евроатлантиците.Значи сме роби пак,само че по време на окупацията на Русия ние сме 9 000 000 000 а сега изчезваме ,тогава сме на 27 място във света по икономика и индустрия сега сме на 69 място.Май е по добре под окупация на Русия.

    Коментиран от #44

  • 24 РЕАЛИСТ

    25 3 Отговор

    До коментар #11 от "оня с коня":

    Неблагодарността е грях човече. Историята някой път се повтаря. Ако Русия не бе дала 200 хиляди жертви, за да имаш държава, сега щеше да си асимилиран отдавна. Иди до Одрин. И как да те освободят и оставят. Нямал си държавна администрация, армия, полиция. Едно полуграмотно население с фес на главата.
  • 25 РЕАЛИСТ

    11 0 Отговор

    До коментар #21 от "Някой":

    Я виж годините на Освобождението и на Октомврийската революция и тогава ръси глупости.

    Коментиран от #32

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Зззз

    11 0 Отговор
    5 американски флот пристигна в Черно море откъдето храбрите хамерикански герои освободиха не само София, а цяла България. Да живеят в сърцата ни героите дали живота си за нас.хихихихи

    Коментиран от #30

  • 28 Сух

    18 2 Отговор
    Какво владичество бе мисирки, живо РОБСТВО си е било..
  • 29 Някой

    3 9 Отговор

    До коментар #26 от "ХАХАХА":

    Не е глупост, че Царска Русия е смъртния враг на на болшевиките. Самите болшевики го казват.
    Днешна Русия е наследник на болшевиките, там друга революция след 1917 г. не е имало, прослойките са същите.
  • 30 Пенчо

    3 3 Отговор

    До коментар #27 от "Зззз":

    И ти си мислиш, че Царска Русия и СССР е едно и също нещо.

    Коментиран от #36

  • 31 Андрей

    1 1 Отговор

    До коментар #26 от "ХАХАХА":

    За болшевишката революция чувал ли си?

    Коментиран от #34

  • 32 Шумчо

    3 2 Отговор

    До коментар #25 от "РЕАЛИСТ":

    Освободителите ни от коя страна се бият в гражданската война?
  • 33 Панайот

    5 4 Отговор
    Ама вие сериозно ли си мислите, че комунистите имат нещо общо с царска Русия, която ни е освободила?
  • 34 ХАХАХА

    9 0 Отговор

    До коментар #31 от "Андрей":

    Хич бе ,Хич не съм чувал , но на промиване на съзнанието и промяна на историята съм свидетел вече 33 години.

    Коментиран от #35

  • 35 Андрей

    3 5 Отговор

    До коментар #34 от "ХАХАХА":

    Е, след като си чувал за болшевишката революция, правиш ли разлика между Царска Русия и СССР?

    Коментиран от #37

  • 36 Зззз

    4 0 Отговор

    До коментар #30 от "Пенчо":

    Ама как позна.! Дори мисля че Ленин и Александър || заедно са ни освободили.

    Коментиран от #39

  • 37 ХАХАХА

    7 0 Отговор

    До коментар #35 от "Андрей":

    Не бе ,не правя разлика ,един богат арменец ,но прост металург нали нарече българите простолюдието, та аз ще правя разлика при такива фундаментални теми ,кой съм аз дори пуц Харвард не съм завършил.

    Коментиран от #41

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Андрей

    0 7 Отговор

    До коментар #36 от "Зззз":

    Значи си наясно, че сегашна Русия е СССР?
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Джон

    1 7 Отговор

    До коментар #37 от "ХАХАХА":

    Комунистите хем разите Царска Русия, хем ди приписвате нейните заслуги за Освобождението.

    Коментиран от #67

  • 42 единен

    8 1 Отговор
    Освободена от турско робство.
  • 43 Какво владичество ????

    14 1 Отговор
    Отворете писаното от тогава - всички наши революционери и възрожденци го пишат и наричат ТУРСКО РОБСТВО

    Кой ви дава право да се гаврите с тях и променяте историята?
  • 44 Някой

    1 13 Отговор

    До коментар #23 от "Аз съм от ссср":

    Населението на България започва да намалява през комунизма. Когато комунистите взимат властта през 1944 раждаемостта е най-висока в история, а когато сдават властта тя е рекордно ниска. Коментирай това.

    Коментиран от #47, #49

  • 45 Якото турско "владичество"

    14 2 Отговор

    До коментар #22 от "Историк":

    Руската империя май, единствената в историята на Човечеството и империите, която, след победна война с друга империя-Османската и след завладяването на територии на победената империя, ПОДАРЯВА на народа завладените от нея територии, за да си направи отново този народ негова държава там! И дори е помагала на този Народ.

    Вместо руският император да прибави тези територии към империята си,както се е правело в ония имперски времена! И да направи населението в тези територии свои императорски данъкоплатци- както се е правело в ония имперски времена.

    Дори само този факт е достатъчен да бъдем признателни на Русия- Освободителката на българския Народ от Турското робство...!

    ПОКЛОН пред руския народ, пред руските войници-Освободители, пролели кръвта си за освобождението на българския народ.
  • 46 Шумов, какво османско Владичество!!!

    10 0 Отговор
    Турско робство!! Сегашните турци не носят Отговорност за Ония времена!! Превзета държава е Поробена държава, така е било на всякъде по Света!!
  • 47 Ето как са намалели през соца и демокрац

    12 1 Отговор

    До коментар #44 от "Някой":

    През 1944 - 7 000 000
    През 1989 - 9 000 000
    През 2023 - 6 500 000

    Коментиран от #55

  • 48 До17. ЕВЛОГИ И Христо Георгиеви и са

    3 1 Отговор
    Живяли в Румъния???!!!
  • 49 хахахахахахаа

    3 1 Отговор

    До коментар #44 от "Някой":

    1944г. българия е 4,5 милиона 1990г, българия е 9 милона ??? още да коментирам искаш ли

    Коментиран от #54, #56

  • 50 ДжафДжаф

    4 1 Отговор
    Вазов го нарича "ИГО", защото разбира прекрасно, че това не е било робство. За разлика от робите българите все пак са имали алтернатива: Хвърлят калпака, слагат феса, научават некой друг турски мурафет и новоизпеченият правоверен поданник на Пъдишаха е готов, почти като бивш преподавател по марксистко-ленинска философия, превъплатил се в пръв евроатлантик. За съжаление, имаме си и опит и традиции в чупенето на теманета пред поредния господар.
  • 51 Какво падение!

    7 0 Отговор
    Да не смееш да кажеш кой освободи София!?Невероятно долно елементарно изпълнение!?

    Коментиран от #53

  • 52 Българин

    4 1 Отговор
    Не владичество, а робство, изразявайте се точно.

    Коментиран от #57, #58

  • 53 Ей шумкар

    1 4 Отговор

    До коментар #51 от "Какво падение!":

    Царска Русия ни освободи, комуне такова.
  • 54 Някой

    1 5 Отговор

    До коментар #49 от "хахахахахахаа":

    Когато комунистите взимат властта през 1944 заварват най-високата раждаемост в историята. Когато сдават властта ни оставят рекордно ниска раждаемост.
  • 55 Пенчо

    1 7 Отговор

    До коментар #47 от "Ето как са намалели през соца и демокрац":

    Коефициент на раждаемост
    1944 г - 25.1
    1985 - 13.1

    При комунистите България започва да се топи. След 1985 умират повече хора, отколкото се раздат. Комунистите заварват най-високата раждаемост и я докарват до плачевно състояние. Още не можем да се оправим!

    Коментиран от #59, #61

  • 56 Хектор

    2 3 Отговор

    До коментар #49 от "хахахахахахаа":

    А я си представи ,че примерно през 75-та година бяха отворили границите.Щеше да останиш ти и още един милион глуп@ци.

    Коментиран от #60

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Хектор

    1 3 Отговор

    До коментар #52 от "Българин":

    Прав си РОБЕЕЕ

    Коментиран от #62

  • 59 Ето как са намалели през соца и демокрац

    5 2 Отговор

    До коментар #55 от "Пенчо":

    Пенчо бре, чети! Пенчо не чете.
    Пенчо бре, мисли! Пенчо не мисли.

    През соца имаме спад на раждаемостта, НО нямаме отрицателен прираст на населението.
    Отрицателният прираст на населението започва през светлото време на демокрацията

    Коментиран от #63

  • 60 ХАХАХА

    5 1 Отговор

    До коментар #56 от "Хектор":

    Ама сериозно ли мислиш ,че напусналите България след 1989 година я напуснаха заради лъскавите опаковка на Запада ? Благодарение на първия президент, който с чупка в кръста предаде цялата икономика а впоследствие и Мавъра , бяха затворени де що имаше фабрики и заводи ,а прословутия ти Запад се нуждаеше от нови роби ,та какво по лесно от такава безкръвна революция за колониалистите.Сега всички напуснали /с малки изключения/ и останалите тук са просто една слугинска нация ,обслужваща колониалистите.
  • 61 Браво пенчу!

    3 1 Отговор

    До коментар #55 от "Пенчо":

    Направо тичай към козяк да лапнеш хонорарчето и да ти дадат новата титла по историческите нАуки. Така я професор, я академик те изкарали. Колко такива ги титлуваха, с лопата да ви ринат.
  • 62 А ти какво си бе?

    1 1 Отговор

    До коментар #58 от "Хектор":

    Царската дъщеря?
  • 63 Пенчо

    1 3 Отговор

    До коментар #59 от "Ето как са намалели през соца и демокрац":

    Отрицателния присраст за пръв път е регистриран през 1985!!! Постянен спад на раждаемостта през целия комунизъм завършва с отрицателен прираст!

    Коментиран от #64

  • 64 Ето как са намалели през соца и демокрац

    2 1 Отговор

    До коментар #63 от "Пенчо":

    Пишеш в нета и се ограмотяваш--
    Данни за демографските показатели на България

    През соца имаме спад на раждаемостта, НО нямаме отрицателен прираст на населението.Т.е. да умират повече отколкото се раждат.
    Отрицателният прираст на населението започва през светлото време на демокрацията - 1990
    Имай в предвид, че през 1989г. 300 000 души заминават за Турция, и въпреки това пак нямаме отрицателен прираст на население.

    Коментиран от #65, #66, #69

  • 65 Пенчо

    1 1 Отговор

    До коментар #64 от "Ето как са намалели през соца и демокрац":

    От идването на комунистите на власт през 1944, до ден днешен, раждаемостта напрекъснато спада.

    Коментиран от #79

  • 66 Пенчо

    1 1 Отговор

    До коментар #64 от "Ето как са намалели през соца и демокрац":

    Отрицателеният прираст започва преди да се разпадне комунизма през 1985 г.

    Коментиран от #70

  • 67 ХАХАХА

    0 1 Отговор

    До коментар #41 от "Джон":

    Иване,Иване като какъв ще празнуваш Иванов ден ,като Джон краварския ратай или хамериканчето се срамува от Иван ,та е станал Джон?

    Коментиран от #68

  • 68 Джон

    1 0 Отговор

    До коментар #67 от "ХАХАХА":

    По-интересно е как успяваш да се кланяаш едновременно на Сесесере и Царска Русия, като те са смъртни врагове??
  • 69 Драган

    0 0 Отговор

    До коментар #64 от "Ето как са намалели през соца и демокрац":

    Е как да нямаме отрицателен прираст, я виж статистиката по години за раждаемост/смъртност и виж къде се пресичат двете линии. Ама от многознайковци.

    Коментиран от #71

  • 70 Ето как са намалели през соца и демокрац

    1 0 Отговор

    До коментар #66 от "Пенчо":

    Защо се правиш на разсеян? В таблицата от
    ..Данни за демографските показатели на България.. ясно се вижда отрицателния прираст от 1990
  • 71 Ето как са намалели през соца и демокрац

    0 0 Отговор

    До коментар #69 от "Драган":

    Сто пъти ви се каза,че имаме спад на раждаемостта, но не и отрицателен прираст до 1990

    Коментиран от #72

  • 72 Пенчо

    1 0 Отговор

    До коментар #71 от "Ето как са намалели през соца и демокрац":

    Как да нямаме отрицателен прираст, след като линиите на раждаемостта и смъртността се пресичат точно в края на комунизма?

    Коментиран от #74

  • 73 Пенчо

    1 0 Отговор
    Как да нямаме отрицателен прираст, след като линиите на раждаемостта и смъртността се пресичат точно в края на комунизма?
  • 74 Ето как са намалели през соца и демокрац

    1 0 Отговор

    До коментар #72 от "Пенчо":

    Ми няма, защото макар раждаемостта да сдада, тя е по голяма от смъртноста. До 1990, когато смъртноста става по голяма от раждаемостта.

    Коментиран от #75

  • 75 Пенчо

    1 0 Отговор

    До коментар #74 от "Ето как са намалели през соца и демокрац":

    През целия комунизъм линиите на раждаемостта и смъртността се приближават една към друга, разминават се през 1990, което е краят на комунизма.
  • 76 Пенчо

    1 1 Отговор
    Вероятно и по-рано е станал отрицателен прирастта, просто през 1990 е направено преброяването. Но тук има тенденция, тя е продължителна и започва с идването на комунистите, които я довеждат до своя логичен завършек - отрицателен прираст! След Освбождението раждаемостта не спира да се покачва, с идването на комунизма започва да спада. С достигането на на презрелия социализъм раждаемостта е под линията на смъртността. Е, кой ни докара до отрицателния прираст?
  • 77 Пенчо

    1 0 Отговор
    Какво се случва с раждаемостта през комунизма - спада.
    Какво се случва със смъртността през комунизма - покачва се.
    До какво може да доведе това - отрицателен прираст.

    Графиката е от сайта "zachatie"

    Коментиран от #80, #81

  • 78 ПРИПОМНЯНЕ

    3 0 Отговор
    Истинското име на града е СРЕДЕЦ. За благозвучие, неговите граждани са се наричали Серди, вместо Средци... Името Средец по късно преминава в Сердица, както при думите среда – сердце. Изписано на латиница Сердица става Serdica, а по-късно е „побългарено” на СердиКа. В латинския език, C пред е-звук или и-звук се чете не като к, ами като ц.
    Във Витошката грамота на цар Иван Шишман от края на 14 век, областта и жителите се наричат и Средечки.
    В науката филологията се обяснява добре как се променя мястото на гласните и от СРЕДА се получава СЕРДА.
    София е обявена за столица на 3 април 1879 година от Учредителното събрание по предложение на проф. Марин Дринов, като стар български град, отдалечен от турската граница и средищно разположен в българските земи според тогавашното разбиране.През 1879 година се разгаря и спор за името, като жителите на града създават комитет от известни личности, който се застъпва за възстановяване на историческото име СРЕДЕЦ. НАДДЕЛЯВА ОБАЧЕ СТАНОВИЩЕТО НА РУСКАТА АДМИНИСТРАЦИЯ, т. е. на руския губернатор Алабин И НОВАТА СТОЛИЦА НА БЪЛГАРИЯ …..СЕ НАРИЧА ОФИЦИАЛНО с гръцкото име СОФИЯ. Явно името СРЕДЕЦ не е влизало в руските планове за ТРИБУТАРНОТО княжество България.
  • 79 Със седесар и идиот

    0 2 Отговор

    До коментар #65 от "Пенчо":

    като Пенчо не се спори.

    Пенчо много лае,
    Пенчо всичко знае;)!
  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Ето как са намалели през соца и демокрац

    0 1 Отговор

    До коментар #77 от "Пенчо":

    1988 117 440 души (13,1‰) 107 385 души (12,0‰) +10 055 души (+1,1‰)
    на плюс +10 055 души !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    1991 95 910 души (11,1‰) 110 423 души (12,8‰) -14 513 души (-1,7‰)
    минус 14 513 души !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #82

  • 82 Пенчо

    1 1 Отговор

    До коментар #81 от "Ето как са намалели през соца и демокрац":

    Не виждаш ли, че през комунизма раждаемостта върви само надолу? Я виж какво заварват комунистите и какво ни оставят.

    Коментиран от #83

  • 83 Ето как са намалели през соца и демокрац

    0 1 Отговор

    До коментар #82 от "Пенчо":

    Виждам че НРБ вземат мерки и запазват плюс 10-14 000 за последните години 1985-89, след 1990 само демократично надолу , а след 2015 с по 40-50 000 на минус

    Коментиран от #84

  • 84 Пенчо

    1 0 Отговор

    До коментар #83 от "Ето как са намалели през соца и демокрац":

    Какви мерки са взели, като през целия им режим раждаемостта спада и спада. Гората преди тях им завещават рекордна раждаемост, а те я изравняват със смъртността. Съсипали са България за поколения напред!
  • 85 Ето как са намалели през соца и демокрац

    0 1 Отговор
    Пенчо
    07ОТГОВОР
    До коментар 47 от "Ето как са намалели през соца и демокрац":

    След 1985 умират повече хора, отколкото се раздат.
    ..........................................

    Пенчо
    03ОТГОВОР
    До коментар 59 от "Ето как са намалели през соца и демокрац":

    Отрицателния присраст за пръв път е регистриран през 1985!!!
    .........................................

    Защо запя друга песен?

    Коментиран от #86

  • 86 Пенчо

    2 0 Отговор

    До коментар #85 от "Ето как са намалели през соца и демокрац":

    Песента е следната: НРБ е толкова неприветливо място за живеене, че хората имат все по-малко и по-малко деца. Ако не беше рекордната раждаемост, наследена от Царство България, НРБ щеше да се стопи за отрицателно време. В края на НРБ смъртността изпреварва раждаемостта.
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове