Last news in Fakti

4 Януари, 2023 07:17 7 991 75

Засипаха с критики реформата с новите билети в София

  • критики-
  • реформа-
  • нови билети-
  • софия

Най-сериозно е недоволството от задължителното валидиране и от премахването на месечната карта за 1 наземна линия

Засипаха с критики реформата с новите билети в София - 1
Снимка: БГНЕС

Стартът на реформата с новите билети за градския транспорт в София предизвиква поголовни негативни коментари, вместо да удовлетворява платилите за нея данъкоплатци в столицата, показва преглед на първите реакции след влизането в сила на промените от 1 януари.

Едно от най-често срещаните недоволства е срещу новото изискване пътниците да валидират задължително картите си при качване в наземния превоз, дори когато тези карти са годишни или месечни, информират от "Сега". В противен случай на контрольорите вече е позволено глобяват пасажерите без валидиран документ с 3 лева. Тази глоба е различна от глобата за пътник без билет или карта, която от Нова година е 40, а не 30 лв. В профила на Центъра за градска мобилност във Фейсбук могат да се прочетат масови критики срещу това нововъведение. „Ето мнението на сина ми, който е ученик: „Борба за чекиране в трамвай №10, аз не успях да стигна до валидатор“. Това абсурдно решение за задължително чекиране трябва да отпадне, защото пътниците са поставени в още по-непоносими и стресиращи условия. Очевидно хората, които са гласували за това нещо, никога не са ползвали градски транспорт“, написа Радослава Янева. „В пиковите часове ще стане едно задръстване пред апаратите за валидиране. И какво, когато тези апарати не работят например, както постоянно се случва?! Пак недомислици“, допълва Ани Димитрова. От ЦГМ вече лансираха версията, че въвеждат задължителното чекиране като единствена възможна застраховка за пътниците в градския транспорт. От фирмата обаче с половин уста допълниха и че данните ще се използват за бъдещото оптимизиране на публичния превоз в града. Пътуващите с него обаче отвръщат, че не са съгласни да участват в проучванията на ЦГМ срещу заплаха да бъдат санкционирани.

Сериозен отпор среща и решението на Столичния общински съвет да премахне месечните абонаментни карти за 1 линия на наземния градски транспорт - автобус, трамвай или тролейбус, чийто поименен вариант досега струваше 23 лв. Пътници негодуват, че с новите превозни документи ЦГМ не предлага алтернатива на тази карта, а призивите столичани да се преориентират към разсрочено плащане на карта за всички линии срещу 370 лв. означава сериозно поскъпване на услугата за голяма част от жителите на града. В сайта Петиция.com вече е отворена подписка с искане СОС да преразгледа решението си и ЦГМ да възобнови продажбата на картите за 1 линия. Немалка част от по-рядко пътуващите с градския транспорт искат политическите партии в София пак да върнат и талоните за 10 пътувания срещу 12 лв.

Съмнителна изглежда и ползата за софиянци от въвеждането на електронните билети за време. Както "Сега" нееднократно писа, от началото на 2023 г. касите на Центъра за градска мобилност вече не продават хартиени билети от 1,60 лв., а тези на метрото го правят само за непосредственото пътуване. На мястото на досегашните билетчета ЦГМ вече предлага е-билети за време, които се зареждат в пластмасови карти от два вида - на цена от 3 лв. и от 80 стотинки. В тях могат да се пълнят до 10 от новите билети 30+ с цена отново от 1,6 лв. или пък билети 60+, струващи 2,20 лв. Първият може да се използва за повече от едно прекачване, ако валидирането на билета в последното превозно средство се направи до 29-а минута след първата валидация. С втория билет пътникът може да се вози няколко пъти с последна валидация на 59-а минута. Хора от различни квартали, особено от по-отдалечени, вече сигнализираха, че в техните райони е невъзможно да се прекачиш на повече от 1 превозно средство в рамките на половин час. Поради което и по-краткотрайният билет за време е напълно неизползваем за тях.

Както вече е известно, освен с картите Sofia City Card и Ultralight, пътуващите без абонамент в София могат да се таксуват и с банкова карта или смартфон. При натрупване на 3 и повече плащания с банкова карта за един ден новата е-система сама ги оформя като дневна карта с цена от 4 лв. Същата карта от 4 лв. може да се купи и от пункт на ЦГМ и в метрото, както и чрез мобилното приложение Mpass.

ВНИМАНИЕ!

В градския транспорт вече ще се появят и контрольори без униформа, които ще носят само баджове за легитимация. По време на инспекциите валидаторите ще бъдат блокирани. Ще има и контрольори, оборудвани с видеокамери.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 37 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 123

    115 1 Отговор
    ААА сега и тайти агенти ни пускате, за стрес, че нямаме. Абе ей съвсме на ашаги се обърнахте! Просто да се влиза от една врата с чекиране като в метрото и готово. Какмо го мъдрите толкова...А в Люксембург градския транспорт е безплатен...

    Коментиран от #27

  • 2 данчи реформатурката

    95 5 Отговор
    всичкотУ синя зона и билети за минути возене, кражба е дивизът на гроб.
  • 3 вуйна

    132 8 Отговор
    Поредната проява на некъдърщина на унищожителката на София фандъкова!!!!

    Коментиран от #6

  • 4 3792

    117 2 Отговор
    Поредната недомислица на Фандъкова и сие. Добре, че тази година приключва.
  • 5 селянина

    92 4 Отговор
    А тез пласмасовите Е карти по евтини ли са от едно артиено бийетче .Върнете билетчето .
  • 6 Така е

    124 2 Отговор

    До коментар #3 от "вуйна":

    Това прилича на акция от типа - накарайте хората да не се качват в градския транспорт.
  • 7 ха ха

    102 1 Отговор
    Ясно като бял ден беше, че рИформата е кошмарна. Аз не събрах търпение да прочета на какво точно ме подлагат тези, тези които се хранят с данъците ми. Само не мога да разбера, защо софианци търпяха досега?!?!? ...Аааа, щото няма ПП и ДБ в София за да ги поведат срещу простотиите на Фън Дупкова и Граб... Абе, кого го е грижа за пътниците, та съм се разсмърдял рано сутрин... А, как ще обясят общинарите на чужденец, а? Как бихте му обяснили как точно работят тези скапани карти? Как ще му обясните спирка с 5 ужасно дълги и помпозни думи в метрото? Как да попита за такава спирка? Чужденец да не си в София! Изключвам женския пазар, де ;)

    Коментиран от #8

  • 8 Хмм

    106 0 Отговор

    До коментар #7 от "ха ха":

    Само малка корекция, общинарите не се хранят с нашите данъци, а ги крадат кой колкото може
  • 9 Тони

    93 1 Отговор
    Това е. Искат дигитализация на градския транспорт за да следят хората къде ходят.
  • 10 Кико

    96 1 Отговор
    Толкова е объркващо, че по-добре да се избягва градския транспорт, освен това не е по-евтино отколкото с кола
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 По време на инспекията

    100 1 Отговор
    валидаторите ще бъдат блокирани?! Е на това се вика диктатура и тормоз! Срам и позор за тези!
  • 13 Перо

    86 1 Отговор
    Такива чудо валидиране не съм виждал никъде по света! Не знам от къде го измислиха! В развитите държави картите са с магнитна лента и обработката става от машина, само на влизане! Тотална простотия и корупция, първобитни процедури за които човек трябва да мисли непрекъснато докато пътува! Да не говорим за другата измишльотина, контрольори с полиция,което също е БГ патент! Цялата обработка на картата и контрола се извършва от машина,която отваря бариерата или входа за влизане в метрото или автобуса на редовните пътници. Сега непрекъснато ще се борим с навалици и при влизане и при валидиране!

    Коментиран от #65, #66

  • 14 ПСР

    79 2 Отговор
    Два пъти опитах"валидация" през закупен билет и смартфон-и двата пъти тотал щета и неуспех.Значи,дал съм 3,20,но това там.Не помня колко милиона"похарчи"СО,респ.ФандУкова,за тази система,която се отлагаше във времето Н брой пъти.Накрая е това,сегашното,поредно,тежко неденосче.
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Пеперуда

    94 2 Отговор
    Преди да въведат тези промени, те бяха "предоставени за обществено обсъждане". Търсих къде са предоставени няколко дни, за да се включа. Наложи се да звъня в Градска мобиллност, за да питам. Беше сложено, където никой да не го намери и имаше само e-mail на който пращаш писмо (което могат и да изтрият все едно не го е имало). Не можеш да видиш и мненията на другите граждани. Обществено обсъждане един път!!!!!
  • 17 Азъ

    70 1 Отговор
    Не ви ли е ясно, че девизът на тази реформа е “Драньеее”…
    Како рИветИ!?
  • 18 Тъмен субект

    66 1 Отговор
    Има много спирки, на които не можеш да си заредиш пластиката, Освен това не всички са длъжни да имат банкова карта, децата например нямат.

    Коментиран от #52

  • 19 Червенко

    67 2 Отговор
    Пак ходете за гъби по изборите ,пак не гласувайте те малцинствата са ви наредили вече Софииската схема ...............................Долу Фа.н.дъ.чк.а и лапачите
  • 20 Видял

    42 1 Отговор
    ВЪРНЕТЕ КОНДУКТОРИТЕ !!!
  • 21 ТИТИ

    42 8 Отговор
    ДА СПАСИВ СОФИЯ ОТ ХАМИЛИОНА БОНЕВ ТОЙ Е ВИНОВЕН ЗА ВСИЧКО ТОВА !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #56

  • 22 факт

    68 6 Отговор
    Ай, стига сте мрънкали! Кое не разбрахте? Още като махнаха от името на държавата думата народна трябваше да се сетите за какво става дума. Тази държава вече не е ваша и затова ще си плащате от скъпо по-скъпо да живеете в нея. България е луксозна дестинация и за да пребивавате на тази частна територия ще плащате за сини, зелени и пембени зони, за репатриране на автомобил, за поставяне на скоба, за паркиране пред дома ви, за дрънчащия автобус, който чакате под стъклената конструкция, която през зимата ти осигурява колкото може повече студ, а през лятото още повече слънце. Първо като стадо ви събраха в 3-4 големи града, после почнаха да ви стрижат като мериносови овце. А вие блейте, блейте, да не мислите, че ви четат?
  • 23 МИНА

    53 4 Отговор
    НЯМА ТАКАВА ДЪРЖАВА ХОРА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ТЕ НИ ТЪПЧАТ И НИЕ СИ ТРАЕМ И СИ ЦЪКАМЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 24 ТОДОР

    55 6 Отговор
    БОНЕВ МИШОК КЪДЕ СИ ДА СИ ДА ПЪТУВАМЕ ЗАЕДНО В ГР ТРАНСПОРТ И ДА ВИДИШ ОРДИТЕ ОТ КОНТРОЛА И ПОЛИЦИЯ И КАК СПИРАТ ГР ТРАНСПОРТ ЗА ПРОВЕРКА !!!!!!!!!!!!!!!! БЪЛГАРИТЕ НЕ СМЕ ТЕРОРИСТИ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! СПАСИ СФИЯ ОТ БОНЕВ!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 25 ЧОЧО

    38 1 Отговор
    В България все откриваме топлата вода,която се оказва студена.
  • 26 Дрифт

    41 3 Отговор
    Фандък - мандък пак ограбва шопите, те пък 2-3 дена ще ръмжат докато свикнат и нищо. Няма общество в кочината. Честита Нова година!
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Пловдив

    29 1 Отговор
    Скъпи софиянци. Вие поне имате градски транспорт. В Пловдив и това няма.
  • 29 Жижо

    64 1 Отговор
    Абе защо няма обикновени билети съвместно с електронните. Разбрахме че БЪЛГАРИНЪТ се обърква и се страхува от електронните устройства. Нали така стана и с "Изборния закон". Защо при избори може, а в градския транспорт да не може?

    Коментиран от #57

  • 30 ЛиБеРаст

    47 3 Отговор
    Методично и неотклонно стадото се вкарва в електронният концлагер. С приключването на анонимността с премахване на хартията идва и пълният контрол, което е фашизъм, последна фаза на Капитала
  • 31 Избирател от провинцията

    62 2 Отговор
    Посещавам София 2до3пъти годишно за около 2дни. Не ми стана ясно какво трябва да направя , като сляза на гарата или автогарата. От къде и как да си купя билет? Или е забранено на гражданите на България да пътуват и да ползват градски транспорт в София. Не съм жител на София и няма как да гласувам против Фандъкова. Но на всички местни и парламентарни избори ще гласувам против ГЕРБ до пълната и окончателна ликвидация на тази организирана престъпна група.
  • 32 Пепи

    36 5 Отговор
    Да на хартиената бюлетина и не на хартиения билет. И двете решения ги взе една партия.
  • 33 бббббеее

    30 1 Отговор
    Друг път внимавайте когато гласувате за кубинци!
  • 34 Вапрос

    46 1 Отговор
    Чии интереси защитава Фандъкова?
    Цената- нагоре. Време за пътуване- намалено до минимум и то ако разписанието се спазва.Усложнено обслужване- трябва да се помни колко билети ти остават и др. Задължително авансово финансиране на транспорта за сметка на гражданите и то в значителни размери. Нови глоби. Нищо обшо с организацията на гр. транспорт в Европа. Неясно е какви са ползите за гражданите. Безумна глупост. Оставка.
  • 35 Цццц0

    42 1 Отговор
    След като има хартиена бюлетина, трябва да се запази и хартиеният билет. Ха да ги видим сега партийните водачи как ще организират протестите и съдебните дела срещу дискриминационните решения на столичните нотабили! Грабеж и тормоз - това е резултатът от рИформата на разбойниците.

    Коментиран от #58

  • 36 Иван

    28 2 Отговор
    Идват избори. Мислете!!!
  • 37 Азазаз

    19 1 Отговор
    Добре че на една проста общинска наредба му викат "реформа"
  • 38 Венелина

    29 4 Отговор
    Здравейте аз не съм съгласна да има билети и карти след като работим и децата ни учат в България трябва да се пътуваме без билети защото работим за държавата и съответно държавата трябва да ни подсигури сигурност и да защити нашите права и законни.Благодаря!
  • 39 Видими резултатиии

    33 1 Отговор
    Плащайте, роби! Важното е да свикнете да ви следят и да се броите като овце. А това, че тия нямат правомощия да глобяват и т.н., че наредбата им е нищожна и престъпна?!...Имам познати, които са ги осъждали. Аз просто им го казвам и че и с пръст не могат да ме пипнат и се разкарват. Но решението е друго. Нарича се безтаксов транспорт. Само от субсидия да се издържа. Това е възможно, ако се махнат тия паразити и се спре да се краде.

    Коментиран от #42

  • 40 Ами да

    26 1 Отговор
    прави са хората да критикуват тази сложна и трудна система на таксуване.

    Коментиран от #67

  • 41 Вуте

    28 0 Отговор
    "По време на инспекциите валидаторите ще бъдат блокирани".Как ще се валидират току що качилите се ?
    Сигурен съм,че ще се стига до саморазправа.
  • 42 Абсолютно споделям

    16 0 Отговор

    До коментар #39 от "Видими резултатиии":

    Като се махнат паразитите,разходите за тях ще отидат за субсидиране и всичко ше е наред.
  • 43 Господи

    25 0 Отговор
    Преди 60 години през ум не е минавало на никой софиянец,че София ще се превърне в такава кочина с долна селска управа.Жалко за оня младеж Бонев,че е софиянец.Напълно се изложи.

    Коментиран от #46

  • 44 Опа

    19 0 Отговор
    Стана скъпо и неудобно. А тезата беше че е направено за по-удобно и по-изгодно. Въпросът- за кого.
  • 45 Рико

    21 0 Отговор
    На тези пластмасови картончета няма посочена нито цена, нито дата, нито брой пътувания. Без тези три неща ТОВА НЕ Е БИЛЕТ.
  • 46 Рико

    17 0 Отговор

    До коментар #43 от "Господи":

    Или имаш карта за някакъв период на която ясно е обозначено - Важи от ... до... - или еднократен билет. Това е масова услуга и трябва да бъде максимално опростена.
  • 47 Мухаа,хаа! -

    19 0 Отговор
    Как беше казал турчина: Да му имам акъла на българина.Но онзи- следварителния! Говорят ви от месеци,какъв капан ви приготвят.Ганъо на село,да слага туршии,зимнина.Декември- стяга трите търбуха- да тъпче до припадък с еденъе и пиенъе.Сега- Олеее, лее! Няма Олее,ле! Вкарват ви поетапно в електронната кошара.Не само че ви вкарват,но и по скъпо с десетки проценти.Как ще пропътуваш дългите маршрути за 30 мин? Абсурд! Отиваш на 60 мин.Билетчето от 1,6 става автоматично на 2 кинта.Без говорене,без хък,мък.Прибира се офф,сата- още 60 мин.На месец- педестачка минимум.Отпадат месечни за 1 линия - защо? За да ви товарят по скъпо бре,оффф,се! Целта или месечна за всички линии( минимум) или годишна-365 лева+ пластиката-370 кинта.Четири човека1500 лева- за трамвай Защото не повече от 35% ползват комбинирано метро+ ГТ.Прав беше Бойко..Мат,ряла,мат,ряла е лош! 61 човека от СОС решават разходи на 1,2 милиона столичани- в техен ущърб.И " гражданъете" блеят и мълчат.
  • 48 В ЕЛЕКТРОННИЯ ЗАТВОР

    10 5 Отговор
    се набиват електронни обръчи на софийските овчи глави.

    Перспективата е, такива електронни обрачи да се набиват на овчите глави повсеместно ПО СВЕТА И У НАС!

    Който се съпротивлявя - получава НАТО между очите.

    Не искахте комунизъм с общонародна собственост върху средствата за производство и върху финансовите институции - банки, застрахователи и т.н.!

    Получавате сатанизъм, ново поробване - сатанинско, електронно, порно и джендърско - с частна собственост върху средствата за производство, банките, застрахователните компании и т.н., а частните ви робовладелци ще се возят с частните си коли, които след време ще бъдат силно ограничени за овците, които са предназначени за доене, стригане, раждане на врътоглави шилета и др. услуги...

    Новият световен ред се създаде не за овците, а за техните сегашни и бъдещи собственици.

    Хайде, овци! Бутайте се да се чекирате!
  • 49 Име

    15 2 Отговор
    Това е безумно усложнена система, вместо да за всички да има дневен лимит, без значение как се валидира дадено пътуване.
  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Факултето

    11 0 Отговор
    Всичкото Асан и Зюмбюла - контрольори!
  • 52 Име

    10 0 Отговор

    До коментар #18 от "Тъмен субект":

    Децата трябва да пътуват безплатно до 18 години! Когато пътуват с родител, децата да не се валидират. Или ако ще плащат трябва да имат пластиката за пътуване, но с дневен лимит от 2 лева когато пътуват единствено и само сами.
  • 53 И защо

    15 1 Отговор
    трябва да се валидират. Това е карта, издадена от тях, значи имат статистика. А за застраховането е необходима наличността на картата у пътника. Тази Фандъкова нищо свястно не може да измисли. Един пълен хаос.
  • 54 Е вече свърши

    4 0 Отговор
    Хубавото време цялата фамилия с една карта трябва и лична карта и да докоснеш апарата. Ами ако тази карта се появи в 50 места в едно и също време как ли ще реагира дата център и програмата. Бай от хххх ще е щастлив да направи доста копия срещу 80% стойността.
    Какви правила има за защита какъв е закона за закупуване на клонирана дублирана карта от клиент ????
  • 55 САБРИТО - номиниран за кмет

    8 0 Отговор
    Ако Факултето, Шекер маала, Суходол, Казичане и Орландовци трябва да плащат за трамвай и автобус, кака ДАНЧИ ще се види кмет на нанайси!
  • 56 Радко

    5 1 Отговор

    До коментар #21 от "ТИТИ":

    Транспортът е в ресора и комисионните на индo-българското мургаво алкохолизирано "войводе" Карлос Контрера от ДС-МВРо! И се подкрепя ентусиазирано от "спасителя" Бонев!
    Така ще е докато безропотно се подлагате да ви СУРОВАКАТ ГЕРБ-мутрите от Делта-Гард (декезирани като контрольори)! Вместо вие да ги суровакате с метални тръби и тояги!
  • 57 Ъъъ

    2 5 Отговор

    До коментар #29 от "Жижо":

    Няма да има обикновенни билети,защото българина не ги дупчи.Българите са гратисчии.
  • 58 Крокодил

    1 0 Отговор

    До коментар #35 от "Цццц0":

    Еми то си го има,ама срещу 2 лв.от водача.
  • 59 О хо хо

    9 0 Отговор
    Сега трябва и да помня КОЛКО ПЪТИ СЪМ ПОЛЗВАЛ КАРТАТА, ТАКА ЛИ??? ИНАЧЕ МОЖЕ ДА СЕ ОКАЖА БЕЗ БИЛЕТ? НЕ ми стигат останалите грижи!! Пфу!
  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 И сега

    5 0 Отговор
    ...кво? Бо.й за достъп до валидатора?
  • 62 О хо хо

    8 0 Отговор
    НЯКОЙ КАЗВА, ЧЕ БЪЛГАПИНЪТ СЕ СГРАХУВАЛ ОТ ЕЛ. УСТРОЙСТВА!!! ХА ХА! НИЩО ПОДОБНО!!! СТРАХУВАМ СЕ КАК ЩЕ СЕ ДОБЕРА ДО ВАЛИДАТОРА В ОПРЕДЕЛЕНОТО ВРЕМЕ. ИСКАТЕ ДА СЕ БИЕМ В АВТОБУСИТЕ ЛИ???? ПР.ОСТИ СЪЩЕСТВА! И АЛЧНИ ППИ ТОВА! АМИ ПРЕПИСВАЪТЕ ОТ ЕВРОПА , ГЪРЦИЯ, РУМЪНИЯ... КАТО НЕ МОЖЕТЕ САМИ!!! ПФУ!!! НЯМАТ КРАЙ ИЗВРАЩЕНИЯТА С НАРОДА!
  • 63 Факт

    6 0 Отговор
    Гледах един южнокорейски филм и там валидатора за картите е още като се качваш до вратата, просто минавайки го чекираш.
  • 64 Пффф

    2 5 Отговор
    То на българина всичко му е неудобно, всичко му е сложно.
  • 65 Истината

    1 4 Отговор

    До коментар #13 от "Перо":

    Има валидатори по света! Не българите са измислили топлата вода!!!
  • 66 Размисли

    2 2 Отговор

    До коментар #13 от "Перо":

    И контрольори с полиция има по света. В Германия в метрото видях как 5-ма контрольори нахлуха на една спирка, обградиха един мъж и го извадиха навън, не знам какво е направил, но беше стресиращо.

    Коментиран от #72

  • 67 Хахаха ;-)))

    2 6 Отговор

    До коментар #40 от "Ами да":

    То на българина все му е сложно, сложно му е да гласува на машини, сложно му е да ползва банкови карти, сложно му е да ползва компютър и смартфон ... сега му е сложно да си чекира картата в градския транспорт.
  • 68 Моето име; Безобразници!

    3 0 Отговор
    Видяла жабата, че подковават вола, и вдигнала и тя крак... Абсудно валидиране при още по-абсурдни и практически неизпълними и ощетяващи пътуващия условия може. Претегляне на стока в хипермаркетите може, теглене от банкомат може, а машинно гласуване не може! Кой чии интереси обслужва? Безобразници нагли! ДОЛУ до дупка!!!
  • 69 ВАЖНО ЗА ВСИЧКИ

    3 0 Отговор
    Единственото правилно решение е безплатен градски транспорт за всички, ползваем във всяко направление, независимо от време и брой превозни средства. Правено е в други държави. Нови линии, гъста транспортна мрежа, нови удобни транспортни средства. Това ще намали трафика, ще осигури по-чист въздух и ще гарантира бързо придвижване. В краен случай към местни данъци и такси може да се предвиди символична сума за данък "Градски транспорт". Символична и минимална. Но вероятно при това положение няма да има откъде да крадат.
  • 70 Доф

    1 0 Отговор
    Бял ден да не видите от столична община кожодери
  • 71 Без отличителен знак и безплатно

    2 0 Отговор
    Трябва да има общественМасовПобой наОбщинари и репатриращиМафиоти от "градскаМобилност" с времетраене от по 30 и 60 минути... 🤕
  • 72 Но е било надявам се демократично

    1 2 Отговор

    До коментар #66 от "Размисли":

    И в унисон с евроатлантическите лгбт ценности..
  • 73 Коректен

    1 0 Отговор
    А билетчето в НРБ беше 6 ст.

    Коментиран от #74

  • 74 ТИРбушон

    0 0 Отговор

    До коментар #73 от "Коректен":

    За трамвая беше 4ст. 😆😆😆Дневната надница 5.6-7 лв.
  • 75 Герб и Дб?

    1 0 Отговор
    Зареждане на 30+ като се зареждат 10 билета защо няма отстъпка?
    Къде е картата за една линия?
    Къде е ученическата карта за една линия?
    Как се стига до валидатор в час пик?
    Къде са парите на ЦГМ от синята и зелената зони?
    Къде са парите от превозни документи?
    Защо повечето превозни средства на обществения транспорт са 30+?
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове