На 8 януари, сряда, енергийният омбудсман на ЧЕЗ Радослав Димитров се срещна с клиенти на компанията в Перник, съобщиха от ЧЕЗ. В центъра за обслужване на клиенти в града потребителите имаха възможност да представят своите сигнали, предложения и препоръки за подобряване на качеството на обслужването. След срещата си с жителите на Перник Радослав Димитров разговаря със зам.-кмета на града Владимир Босев.
„Посещението ми в Перник е част от инициативата Дни на отворените врати, която започнах при встъпването си в длъжност. Практиката ми досега показва, че срещите с клиенти очи в очи са изключително полезни не само за мен като посредник между компанията и нейните клиенти, но и за работата на самото дружество ЧЕЗ. Личният контакт, конкретните истории и препоръки са ценен ориентир за това какво и как може да се промени и надгради“, каза Радослав Димитров.
Първата в България институция енергиен омбудсман бе създадена на 11 март 2013 г. като част от политиката на ЧЕЗ за улесняване на комуникацията с клиентите и подобряване на обслужването. От встъпването си в длъжност енергийният омбудсман проведе девет срещи с клиенти на ЧЕЗ в рамките на кампанията Дните на отворени врати.
В компетенцията на енергийния омбудсман на ЧЕЗ е да преразглежда решения, взети от „ЧЕЗ Електро България” АД и „ЧЕЗ Разпределение България” АД. Той проверява и се произнася по всеки сигнал, независимо от предходните заключения на компаниите по него. Становището му е финално и не подлежи на обжалване в рамките на дружествата от групата на ЧЕЗ в България.
За връзка с Енергийния омбудсман на ЧЕЗ клиентите могат да използват тел. 02/8958450, факс 02/8959770, имейл [email protected], или да изпратят писмо на адрес гр. София 1000, ул. „Г. С. Раковски“ 140.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА