Нов скоростен антирекорд в София – мъж шофира по столичното Околовръстно шосе с почти 260 километра в час и го публикува в профила си в тик ток. Това се случва само пет дни след като срещу "Мис Силикон“ беше повдигнато обвинение за същата хулиганска проява на пътя.
На видеото се чува как мъжът зад волана извиква: "Хайде за bTV новините".
От профила на момчето зад волана – Николай Караасенов, става ясно, че той има четири фиша за липса на колан, за липса на шофьорска книжка в него или за превишена скорост на пътя. Вероятно той публикува тези си провинения, за да събира лайкове. Тази сутрин обаче в профила му в тик ток няма видими клипчета.
"Ако това наистина е Никола Караасенов, нека той да прояви смелост и следващият път, когато шофира с такава скорост, да си покаже и лицето. Няма защо да се притеснява. Той е безсмъртен. Шофира с 250-260 км/ч“, коментира поредната наглост на пътя Владимир Тодоров от Българката асоциация на пострадалите при катастрофа.
Той посочи също така, че няма да се умори да подава сигнали в прокуратурата, защото "дори да няма катастрофа, според НК това е хулиганска проява, извършена при управлението на МПС и се наказва с лишаване от свобода до три години“.
"При шофиране с тази скорост, ако се спука гума или някои реши да се престрои, ще стане такава верижна катастрофа, че е възможно да има десетки загинали. Този младеж шофира с три пъти над допустимата скорост. Дори и да не се стигне до верижна катастрофа с много жертви, този човек няма да оцелее, ако се случи нещо непредвидено на пътя“, посочи още Тодоров.
Той се обърна към Столична община, към КАТ и към МВР с молба да се поставят камери за скорост по Южната дъга на София, предаде bTV. На тази отсечка по европейските стандарти могат да се поставят до 5 стационарни камери за контролиране на скоростта. Така този младеж вече щеше да има глоби за 4 000 лева.
Другият вариант е да се спре автомобилът от движение.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост
Кво праЙм сИга?!
10:21 20.02.2024
2 колю
Коментиран от #29
10:25 20.02.2024
3 дядо поп
10:27 20.02.2024
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Факт
Коментиран от #31
10:28 20.02.2024
6 Димо Падарски
Коментиран от #25, #32
10:30 20.02.2024
7 Знаменосец
10:30 20.02.2024
8 ТОВА Е
10:30 20.02.2024
9 Пробив в системата
Коментиран от #33
10:34 20.02.2024
10 УРА, УРА
Коментиран от #16, #34
10:37 20.02.2024
11 оня с коня
10:37 20.02.2024
12 Някой
Смятам, че в България трябва на някое/и място/а, където магистралата е хубава, равна, права без дупки... Между 3-4 и 6-7 часа рано сутрин, ако няма движение да не важи ограничението и шофьори да могат да вдигат колкото искат. Но само при условие, че в колата няма деца и около тях няма други автомобили. Ако има и други автомобили, трябва да се спазва ограничението от ваксимум 140 км/ч. За да не се застраша живота и имуществото на други околни хора.
Ако държавата иска да се справи с джигитите ще се справи. Кокто се вижда засиления контрол и конфискацията дават резултат. Колкото и да е страг закона, ако има корупция при контрола, няма резултат. Аз лично съм противник на конфискация на автомобили. Смятам, че високи глоби обвързани с размера на дохода на нарушителя ще свършат същата работа. Даже и повече, защото богат човек - милионер може да си купи още една евтина кола за няколко хиляди. И когато мисли да кара пиян, да кара евтината си сола, а не скъпата. Но, ако глобата е обвързана с дохода на мовека. Няма значение дали кара евтината си или скъпата си кола.
Коментиран от #35
10:42 20.02.2024
13 Сега ще ви дам
Вече колко хора показаха как карат с тези 250-260 км/ч по околовръстното, а помислете и колко други го правят, без да се показват в мрежите! Иии…- катастрофи там няма!!!
Кажете ми сега - ограничение от 80км/ч на място, където може да се кара дори близо 4 пъти!!! по-бързо не е ли тъпотия на регулиращите органи! И не кара ли точно глупостта и некадърността в регулирането и ограниченията на движението по пътищата, та, не карат ли те те шофьорите да смятат, че са глупави и нелогични и за това може да не ги спазват, като скорости от 260 са си разбира се безумия??? Но защо не 140, 130 или поне 100??? Защо, по дяволите, е построен иначе този магистрален, с по три ленти, път??? Нали за да е по-бърз и пропусклив? Какъв му е смисълът, а и на инвестициите, които сме направили, като се влачим по него със скорост, като в центъра??
Хората не спазват глупави закони, разберете го!!! Започват с малки нарушения и стигат до драстични, но само защото законотворците са глупави и некадърни!
Коментиран от #22, #28, #36
10:44 20.02.2024
14 незнайко
10:45 20.02.2024
15 Ханку брат
Коментиран от #19, #26, #37
10:47 20.02.2024
16 Някой
До коментар #10 от "УРА, УРА":
"да не могат да вдигат по-висока скорост от 150 км в час!"Аз съм за фабрично ограничение от максимум 180 км/ч. Доколкото знам, Волво смятат да го прилагат за своите автомобили. Някои производитили на електромобили също са ги ограничили до тази скорост.
Коментиран от #18
10:47 20.02.2024
17 Хейт
Коментиран от #20, #38
10:48 20.02.2024
18 УРА, УРА
До коментар #16 от "Някой":
Съгласен съм с теб!!!!10:50 20.02.2024
19 2101
До коментар #15 от "Ханку брат":
Тоя тъпак като има пари за такава кола сигурно е, че я кара с гуми всяка по една твоя месечна заплата ако не дзифтар на минималната.Коментиран от #27, #39
10:51 20.02.2024
20 Пияната тояга
До коментар #17 от "Хейт":
Срещу теб вчера може и да е карал 80 годишен пенсионер.10:54 20.02.2024
21 2101
10:54 20.02.2024
22 Някой
До коментар #13 от "Сега ще ви дам":
Само донякъде съм съгласен с теб. И аз смятам, че трябва да има пътища, където лятото от май до септември, при сухо време в определена част от денонощието (от 3 до 7 часа) да няма ограничение на скороста. Но само при е условие, че на пътя няма други автомобили. Смятам, че в час пик скороста не трябва да се превишава с повече от 5-10 км/ч. спрямо останалите участници в движението.Говоря от опит, на околовръстното на София веднъж късно вечер движейки с 80км/ч бях изпреварен от автомобил движещ се с над 200 км/ч. Звука от автомобил движещ се с над 200 км/ч е силен и стряскащ, подобно на гърмеж е. Доста се стреснах, стресиращо беше.
Коментиран от #24, #40
10:59 20.02.2024
23 Дрън дрън та пляс
11:00 20.02.2024
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Прост народ
До коментар #6 от "Димо Падарски":
Проблема е че ще отнесе със себе си някой невинен човечец, а както напоследък се случва точно на нарушителя му се разминава срещата със Свети Петър11:02 20.02.2024
26 Някой
До коментар #15 от "Ханку брат":
Зависи къде ти се пръстен гумата. Обикноненно нищо кой знае какво не стана. Във Формула 1, много пъти съм виждал да се пръска някоя гума при над 250 км/ч. Това става на права отсечка, никой не кара с толкова висока скорост в завой. Та във Формула 1, когато се пръсне гума с 260 км/ч. Това, което стана е, колата намалява и по-бавно стига до бокса. Където и сменят гумата и продължава да се състезава и пак да вдига 280 - 300 км/ч.В остър завой не може да се кара с 260км/ч, в завой се кара по-бавно.
11:11 20.02.2024
27 Ханку брат
До коментар #19 от "2101":
А ако настъпи камък!!!!! Тук цената на гумата вече няма никакво значение. Но тия хора толкова им е акъла!!!!11:14 20.02.2024
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Този е типичната селска
До коментар #2 от "колю":
Пръчка дето не може да измисли нещо умно за да влезе в новините11:47 20.02.2024
30 Ойхлухлйх
Голям мъж беееее
22:12 20.02.2024
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Доктора
До коментар #6 от "Димо Падарски":
Милионерско синче с 25-годишно Ауди А3?По-леко с тия конспирации.
23:24 20.02.2024
33 Доктора
До коментар #9 от "Пробив в системата":
Тя системата си ги търси подигравките : Фалшиви тестове за наркотици, камери (незаконно) скрити зад спирки, билбордове, дървета и нечии автомобили на ограничения 30 на извънградски пътища с по 3 ленти в посока.Неадекватни "полицаи" , които се заяждат за всичко и се опитват да превърнат всеки в престъпник, въпреки, че не могат да скалъпят едно смислено и логично изречение.
Това го няма никъде другаде по света.
23:27 20.02.2024
34 Доктора
До коментар #10 от "УРА, УРА":
Значи според теб, човек не може да се нарани със 150км/ч.?А защо в Германия, Италия и много други държави си карат с 250 и не се трепят толкова?
На бас, че ти си един от тия, които карат с 30 навсякъде и си мислят, че е безопасно само защото е бавно...
23:31 20.02.2024
35 Доктора
До коментар #12 от "Някой":
И кой определя, че е безопасно със 140, а е опасно с 250?Доколкото разбирам, логиката ти е, че като превишиш 140, колата магически се превръща в някаква неконтролируема ракета и експлодира.
Ако ти кажа, че е по-безопасно човек да вози децата си със спортен седан с 260, отколкото с разбит и прогнил Пасат със 140...
23:35 20.02.2024
36 Доктора
До коментар #13 от "Сега ще ви дам":
Това, което казваш има логика, ама никой няма да те чуе, защото българинът вярва на телевизията, а там казват, че ако превишиш ограничението с 10км/ч, си престъпник, потенциален убиец и колата ти експлодира.23:38 20.02.2024
37 Доктора
До коментар #15 от "Ханку брат":
То и с 60 да пръснеш гума, пак може да стане беля.По тази логика не трябва да вдигаш повече от 15км/ч. защото може да спукаш гума...
23:42 20.02.2024
38 Доктора
До коментар #17 от "Хейт":
Според теб всеки, който кара с висока скорост е опасен шофьор ли?Сега си представи, че има много хора, които всеки ден си карат с над 250, но са 50 пъти по-добри шофьори от теб.
23:44 20.02.2024
39 Доктора
До коментар #19 от "2101":
Колата му е 25-годишно Ауди за 3-4000лв.23:45 20.02.2024
40 Доктора
До коментар #22 от "Някой":
Не трябвало да се кара бързо защото те стряска като минават покрай теб с висока скорост.Ти не трябва да заставаш зад волана и си опасен на пътя, щом те стряска така.
В Германия, Италия (и Франция в тъмните часове) е пълно с хора, които в дясната лента карат с около 130, а в лявата с над 260 и никой не се оплаква, а пострадалите на пътя са в пъти по-малко, отколкото тук, където всички се влачат с по 100-150.
Високата скорост не е основен фактор при 99% от катастрофите.
23:49 20.02.2024