6 Август, 2024 08:37 7 926 131

Шофьори отказват да плащат, ако им спрат колата от движение

  • шофьори-
  • технически прегледи-
  • гтп

Глобата за липса на преглед е само 50 лева

Шофьори отказват да плащат, ако им спрат колата от движение - 1
Снимка: БГНЕС

Шофьорите, чиито автомобили се спират от движение, масово отказват да плащат по 100-120 лв. на пунктовете за годишен-технически преглед. Засега избухват само скандали, но скоро ще се стигне до бой, казаха очевидци пред “Труд news”.

От 22 юли автомобилната инспекция - бившата ДАИ, въведе автоматично отчитане на измерените изгорели газове, както и показателите на спирачните системи на бензиновите и дизелови автомобили. За първите 10 работни дни са преминали 127 000 автомобила, от които 1808 са спрени от движение за 14 дни, докато си отстранят нередностите, а 32 - напълно.

Сред шофьорите вече се говори, че е по-добре изобщо да не ходят на преглед, защото глобата е само 50 лева, а вместо това рискуват автомобилът им да остане на трупчета или да купуват катализатори на цени над 1500 лева, някои по-скъпи от колите им.

В тази нажежена обстановка служебният министър на транспорта Георги Гвоздейков заяви, че няма хаос по пунктовете за ГТП. Той е назначил работна група, която в срок от 5 дни до петък, (когато се надява още да е министър), да му предложат поправки в наредбата, които да подпише.

Очаква се отделянето на повече газове вече да не се тълкува като повреда, тип “опасна”, а като “значителна” и автомобилите да не бъдат спирани от движение. А на такива със свалени или разбити катализатори да им се дава срок не 14 дни, а 1 месец да си ги оправят.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 44 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пълно е с таралясници

    26 154 Отговор
    Селяндурите искат да ни изтепат.

    Коментиран от #5, #20, #83

  • 2 хаберих

    93 2 Отговор
    Изпратили блондинка в космоса с две кучета. От Земята им се обадили:
    - Шаро.
    - Бау!
    - Шаро, натисни зеленото копче!
    Шаро натиснал зеленото копче.
    - Рекс.
    - Бау!
    - Рекс, натисни синьото копче!
    Рекс натиснал синьото копче.
    - Блонди.
    - Бау!
    - Не ми лай, а нахрани кучетата и не пипай нищо!
  • 3 Така е

    70 3 Отговор
    в територията !
  • 4 ПСР

    194 5 Отговор
    Едно не разбрах-как по-стари дизелови МПС проблем нямат,по-нови бензинови,да?
    И второ-новите правила били по европейски критерии,може.А качеството на горивата ни,по европейски стандарти ли е?!

    Коментиран от #13, #86

  • 5 Евроренде

    36 2 Отговор

    До коментар #1 от "Пълно е с таралясници":

    Де бре сакън да не се затрие семката !
  • 6 Петър

    102 11 Отговор
    В Украйна няма ГТП за личните автомобили още от 2012 година, не е лошо българските неграмотни политици, когато ходят на посещения в Украйна, да попитат, как са постигнали този процес в Украйна?

    Коментиран от #30, #43

  • 7 Суха съчка

    70 5 Отговор
    След като няма сделка защо да плащат може да си я спре собственика от движение.Да им плащат на пункта зелени ДАИ и т.н..2743
  • 8 Долни

    10 19 Отговор
    Провокации, пак няма за кво да пишат щот спът
  • 9 Ломския

    112 9 Отговор
    До кога ще търпиш робски народе,това не е демокрация
  • 10 Чичо Ву от село Рандеву

    123 6 Отговор
    Караме без ГТП и това е. Може да въведат европейските норми за ГТП но не вкарват европейските норми за качество на горивата, айдееее
  • 11 гост

    160 6 Отговор
    Проблемът го насади т.н. "народен представИтел" Йордан Цонев / Данчо Ментата/ , който при обсъждането в парламента се изцепи: "От къде да знаем, че тези с газови уредби няма да карат на бензин" ! ТА ЗА ЩО КОЛИТЕ, КОИТО СА НА ГАЗ В ПУНКТОВЕТЕ ГИ ПРОВЕРЯВАТ НА БЕНЗИН ????????????? И много други въпроси възникват с цел да се убие обикновения човек !
    СЕГА ЗАБРАНЯВАТ НА БАБИТЕ ОТ СЕЛО ДА ИЗКАРАТ 5 КГ ДОМАТИ И 3 КИТКИ МАГДАНОЗ НА ПАЗАРА ЗАЩОТО НЕ СА РЕГИСТРИРАНИ КАТО ЗЕМЕДЕЛСКИ ПРОИЗВОДИТЕЛИ !!!!!!!!!

    Коментиран от #39, #48

  • 12 Петко

    114 7 Отговор
    Някой по пичага да организира протест , включвам се веднага и да не е мирен щот файда няма

    Коментиран от #16, #78

  • 13 Петър

    141 5 Отговор

    До коментар #4 от "ПСР":

    Това за европейските критерии е поредната простотия която е бурно афиширана от медиите и политиците в България. По европейските критерии всички МПС-та се прехвърля(сменят собственост) без участието на нотариус, само в една европейска държава прехвърлянето на МПС няма как да стане без участието на нотариус и тази една държава е България. Толкова за измишльотината наречена "европейски изисквания".

    Коментиран от #19, #26, #28, #34

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 хаа

    67 3 Отговор
    Пореден стрес тест за голтак ганьо. То ще е по-евтино да се ходи на работа с такси.
  • 16 Петър

    104 4 Отговор

    До коментар #12 от "Петко":

    Аз също съм за организиране на протест на жълтите павета. Ако продължи този хаос с ГТП, мисля, че пак ще се наложи депутатите да бъдат евакуирани с бял автобус без ГТП.
  • 17 Ти си

    96 2 Отговор
    По тая наредба за ГТП над 70% от камионите и автобусите трябва да бъдат спрени от движение .....
  • 18 Къде отиваш

    52 7 Отговор
    Сега, истината да си говорим: Има ли шофьори които да не са виждали на пътя яко пушещи автомобили, бусове, камиони? Има ли хора които ако ходят покрай улиците не са кашляли от прах и изгорели газове? Разбира се, новата наредба е недоизмислена (няма ново в това), защото дизелите трябва да бъдат правилно проверявани също. Дизела отделя много по-малко СО2 от бензина. Измерването трябва да е по друг стандарт.

    Коментиран от #63, #108

  • 19 ПСР

    87 4 Отговор

    До коментар #13 от "Петър":

    Вижте парадокса-замерват нещо в ауспуха на автомобила.Само че,това нещо,вече преработено,е достигнало дотам от резервоара.А никой никой не замерва,на общо основание и случаен принцип,какво сипва някой в този резервоар!Е ли Европа съседна Гърция,в това отношение?Имаха сериозен проблем с фалшиви и/или некачествени горива.Моментална реакция-хванат ли бензиностанция с подобна практика-50000 евро глоба и закриване на обекта.Ама няма първо,второ Н-то нарушение......За еврокачеството на пътищата ни е др.тема.
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 🍊🍋🇧🇬

    56 3 Отговор
    Отдавна съм казал че в индианската резервация България, територия на Балканите, Правителство няма?
    Отброяваме, обратното броене когато и Българска Държава няма?
    Стартирано е обратното броене до нулевия час.
  • 22 Бойко Българоубиец

    49 4 Отговор
    Матриалът да си купува коне! Те са еко!
  • 23 ???

    91 2 Отговор
    Забележете, спират бензинови коли, че замърсявали.... Да сте чули да са спряли автобуси или камиони, които замърсяват стотици пъти повече? Ама не е до замърсяването, искат да контролират придвижването на хората, това е.
  • 24 Даниел

    52 1 Отговор
    нормално ще бъде,ако в гтп ти спрат колата от движение да не дължиш и вноска към гаранционен фонд,нали?
    Поредния лобистки закон,важно е да се разбере кой го е написал по този начин и после нито глас на изборите за партията му!
    А що се отнася до газовите уредби ,всички нови автобуси в София не са ли на метан/газ,те как минават технически преглед??
  • 25 🍊🍋🇧🇬

    35 10 Отговор
    Друг е въпросът че има стар Автомобили които са по добри от новите щайги на колела които се продават, затова стари дизели покриват а нови не? :)) 😁
  • 26 Така си е

    71 1 Отговор

    До коментар #13 от "Петър":

    От какъв зор сделките с автомобили трябва да се заверят от нотариус? Движимо имущество. За някои хора е значителна сума, за други - просто консуматив. Освен за да събират пари от хората и дават хляб на нотариусите, друг смисъл няма. Дори и да се стигне до съд за неправомерна сделка с автомобил, това че сделката е заверена от нотариус няма тежест в съда. Защо е необходим този акт?

    Коментиран от #32, #94

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Също

    24 1 Отговор

    До коментар #13 от "Петър":

    Така годишния преглед е на две години
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Сега разбирам защо запада помага на

    28 5 Отговор

    До коментар #6 от "Петър":

    Украйна щото Украйна купува стари МПС от Европа и няма ГТП
  • 31 Антон

    17 56 Отговор
    Ганя, няма да си поправи колата да е изправна, а ще плаща глоба. Евала ганя! Само са отбележим, че в България и особено в София се движат доволно количество свръх скъпи автомобли на цени ит 150-200 хил.евро нагорв, стигайки до стойности от порядъка на 500-600-700 хил.евро. Та сега си представете едно ПТП макър и леко между ганя без преглед и подобен автомлбил. ГО автоматично не важи и без значение кои е виновен, гане с колата без ГТП ще трябва да плаща щетите и на лулсозното возило. Ако не се плати, ганя ще буде даден на съдия изпълнител и за съжаление ше му вземат жилището.
    Хора, оправете си колите, стига сте ревали! Имате пари да смучете всякакви айкоди, и да ходите за уикенд до морето, но не иската да имате изправна кола.

    Коментиран от #42, #104

  • 32 Петър

    63 1 Отговор

    До коментар #26 от "Така си е":

    Прав си, нотариуса при сделки с МПС е само и единствено за да прибира пари.
  • 33 5423

    53 1 Отговор
    Транспортните фирми с десетки рейсове и камиони дето цапат въздуха най-много си имат ведомствени пунктове за ГТП и прегледът вътре е само фиктивен.
  • 34 🍊🍋🇧🇬

    37 1 Отговор

    До коментар #13 от "Петър":

    Точно, но в Територията всичко е възможно? :))) 🤣🤣

    Важното да му е трудно и скъпо на обикновеният българин?

    Колкото по трудно и по скъпо, толкова по добре за Правителствената Каста в Индианската Територия. :)) 😁
  • 35 д-р цветеслива бухалова-злобната

    25 1 Отговор
    Много некадърие има в клетата ни страна
  • 36 Антон

    13 45 Отговор
    Стига сте ревали за горивото! Всички караме с еднакви горива. Защо тогава значително голям процент от автомобилите минават, а една малка част не успяват?!
    Тези които карат на газ, това няма значение. Системата позволява да изберат дали шофират на бензин или газ.Никой не знае на какво ще шофираш утре, по тази причина изправна кола с изгорелите газове на бензин. А вие газаджиите, ако искайте и бутайте, ваша работа!

    Коментиран от #47, #56

  • 37 ТИР

    19 1 Отговор
    България е с пътища които успяват да преработват емисиите, по този показател сме първи,,,,

    Коментиран от #125

  • 38 Фирмите производителки на МПС трябва

    14 2 Отговор
    Да правят ГТП във фирмените сервизи и оторизирани сервизи
  • 39 Никси

    32 3 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    а Данчо Ментака да не би да кара с буза от Сладкарница или с цвик от Мандрата , все едни текива като се обадят на Безкоз у парламента все ще убъркат нещата и после пати целия народ от тази работа , Ментака първо защо не се заеме с проблемите с Некачествените Горива , а тръгнал да обсъжда кой с кво гориво че кара , да не ми го плаща от джоба му та се е толко загрижил , трябва да се обърне внимание по складове и бензиностанции с горивата и да има строг контрол , и я да насипем у резервоара бузата , пък после че минем гтп на куково лето , дори и да ми е сравнително нова колата , когато този проблем се отстрани , тогава няма да има никакви проблеми за премнаване по гтп пунктовете дори и колите да са много стари , а не да ми разтеглят локуми и лакардии от 1001 нощ с разни катализатори , дипиефи и темподобни неща , тия понеже са големи умници , а да вдим как че го забатачат още повече и нещата няма да варвът в добра посока , масово в наща Държава се карат стари автомбили , но като ги спрат , то тогава всичко по веригата спира , няма Данъци , няма Гражданска , Няма Горива по бензиностанциите , няма авточасти по сервизите няма и масла и антифризи , едно време компанията Мерцедес в Щутгард е щела да фалира заради Мерцедес 190 защото не са продали грам части , било е здраво и надежно автомобилче, тогава че настане хаос в Държавата , защото ще има масови фалити , след като Държавата не може да си събере парите от тези фактори които посочих , а Ментата да си дава ак
  • 40 Хорхе

    41 3 Отговор
    Сервизите да се ориентират бързо в услуга "катализатор под наем за ГТП"!
  • 41 стре́́лок

    6 35 Отговор
    ПЛАН ЗА СПАСЯВАНЕ НА БЪЛГАРИЯ В 4 ТОЧКИ: 1. сменяне на лева с еврото, 2. сменяне на православието с католицизма, 3. сменяне на кирилицата с латиница, 4. приемане на третия пол и бг ще дръпне рязко към европа както турция се отвори към света под ататюрк ! ВЕРВАЙТЕ
  • 42 Петър

    48 3 Отговор

    До коментар #31 от "Антон":

    Проблема с ГТП е от съвсем друго естество и е създаден поради неграмотност и простотия от държавният апарат.

    Коментиран от #52

  • 43 В Украйна има ГТП за всички автомобили

    12 3 Отговор

    До коментар #6 от "Петър":

    Изключение са леките автомобили за частно ползване, които са на възраст до 4 години. Правилата за технически преглед са както в ЕС.

    Коментиран от #45, #60, #66

  • 44 Чирпан

    13 3 Отговор
    Спряха ме миналата седмица. Нямам преглед. На га съм. Не ми излизат газовете. Обещах да си оправя колата. Полицаят ме пусна.
  • 45 Да да

    22 4 Отговор

    До коментар #43 от "В Украйна има ГТП за всички автомобили":

    Има друг път ти кога си ходил в Украйна?щото аз бях там един месец преглед няма винетка няма данък няма включен е в горивото,застраховка гледах на един дядо 290 гривни тва е 13 лв,за 5000 км никъде не ме спряха освен блокпостовете на военните един хотдог на шела е 2 лева

    Коментиран от #54, #57

  • 46 Суха съчка

    0 4 Отговор

    До коментар #20 от "Евро Пейка":

    Дали може.
  • 47 Колко да е голям?

    23 2 Отговор

    До коментар #36 от "Антон":

    Колко да е голям процентът, дето минават? От всички автомобили тази година 15% не минават. Миналата беше 2%. От автомобилите 50% от тези с АГУ не минават. Миналата година минаваха всичките. Който е с АГУ кара на газ. Като му се повреди АГУ ходи и си я ремонтира. Въобще не е скъпо.

    Коментиран от #59

  • 48 Никси

    27 1 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Допълнение ; Данчо Ментака да ходи у Турция да дава акъл щото тука ния си имаме достатъчно , да не си мисли че ние ядем доматите с колците и тиквите с дръжките , пак казвам оправят ли Качеството на Горивото всичко ще е е окей тогава и никой няма да мрънка че пушили таралясници ,това е основния проблем , другото е пияр и лакардии и разтегляне на локуми , мам и бензинови автомобили , имам и дизелови автомбили , преди 10 години като им сипем гориво мирише около мене на парфюм , а сега за да заредиш требе задължително добавки да му сипваш , щото е гнилоч от всякъде !!!.
  • 49 !!!!!!

    45 2 Отговор
    Никъде в Европа не спират от движение автомобили заради "еко" норми! Може да се наложи да платите ако влизате в центъра на някои градове, това е.
  • 50 Край

    6 42 Отговор
    Стягайте прегледите че се издушихме. Забрана да влизат в градовете на душегубките.

    Коментиран от #53

  • 51 Питам

    40 1 Отговор
    Кога ще ги тричаме, хора?!

    Коментиран от #96

  • 52 Антон

    10 15 Отговор

    До коментар #42 от "Петър":

    Според статията: За първите 10 работни дни са преминали 127 000 автомобила, от които 1808 са спрени от движение за 14 дни, докато си отстранят нередностите, а 32 - напълно.
    Та би ли ми обяснил защо числото на неполучилите картонче е толкова нищожни?
    Та би ли ми обняснил като разпоредбата е от неграмотност, как така едни минавт в случая над 100 хил. Автомобила, а други не, в случая под 2000. Разпоредбата важи за всички!
    Давайте капацитети, обяснете на нас незнаещите как така? Защото аз вярвам на числа, а не на рев!

    Коментиран от #71

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 В Украйна има ГТП за всички автомобили

    10 7 Отговор

    До коментар #45 от "Да да":

    Жена ми е от Одеса. Заедно сме от 15 години. Това достатъчно ли е?

    Коментиран от #81, #84

  • 55 Министър гвоздей

    31 2 Отговор
    е типичният гербераст на власт - тп и нагъл. Вдига шум за да го забележи Тиквата. Всъщност му нанася щети.
  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 Никси

    23 1 Отговор

    До коментар #45 от "Да да":

    а как тогава Товарните Автомобили и Автобуси минават ГТП ми е доста чудно ? , защото те замърсяват повече от леките Автомобили !!!.
  • 58 Край

    6 32 Отговор
    Беден и кола имат място в едно изречение само ако я мие. Бедния трябва да е шофьор на рикша.
  • 59 Антон

    10 7 Отговор

    До коментар #47 от "Колко да е голям?":

    Числата казват друго: За първите 10 работни дни са преминали 127 000 автомобила, от които 1808 са спрени от движение за 14 дни, докато си отстранят нередностите, а 32 - напълно.
    Смятай сега процентни, да видиш какво е голямо! 1808 коли не минали, от 127 000 ! Аххахас. Ето нагледно.

    Коментиран от #65

  • 60 Петър

    13 1 Отговор

    До коментар #43 от "В Украйна има ГТП за всички автомобили":

    Да, знам, че в Украйна няма ГТП само за личните автомобили, пропуснал съм да го отбележа в коментара, защо не направят същото и в България и да отменят ГТП за личните автомобили?
  • 61 движение с уважение

    20 0 Отговор
    Ах глупаци!
    Гражданската не важи ако няма техн. преглед.
    Иди плащай като бутнеш някой...
  • 62 Преди малко

    31 3 Отговор
    Оня Дунев вкарал някакъв
    Автомобил на 5 години
    И вика ето вижте няма проблем

    Ей Лобист ,
    Колко хора в България имат
    5 годишни автомобили.

    При положение че бензиновите коли
    Замърсяват по малко
    Как да няма проблем .
    Да не говорим и за тези които имат газови уредби .
    И те не минават преглед .

    Да си оправят системата
    Тия Канцеларски плъхове .
    Или да вдигнат двойно заплатите на хората
    Тогава всички ще карат
    Нови Автомобили.

    Коментиран от #72

  • 63 Гггггггггг

    9 4 Отговор

    До коментар #18 от "Къде отиваш":

    Дизела не отделя СО2.

    Коментиран от #103, #105

  • 64 Хохо Бохо

    17 2 Отговор
    Някой сети ли се да пита тоя парашутист какви са нормите за евро 6 стандарт и заложените от родните некомпетенти?
  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 Петър

    15 2 Отговор

    До коментар #43 от "В Украйна има ГТП за всички автомобили":

    Написал си: "
    Изключение са леките автомобили за частно ползване, които са на възраст до 4 години"
    Не е вярно, че в Украйна само автомобилите за частно ползване до 4 години са без задължително ГТП, в Украйна дори автомобил на 44 години няма задължението да минава на ГТП ако този автомобил е за лично ползване.
  • 67 Гошо

    16 6 Отговор
    По стар обичай всяко чудо за три дена
    Сега ще има поправка в закончето, мир да има ,избори идват
    Офци чакайте да станете Европа, Никога
  • 68 и в македония е така

    9 3 Отговор
    който нема пари со дуппсето . 2 употреба катализатори са 140 лева . така пункта предлага услуги в неговия сервиз . пункт и сервиз най-добре . хем хваща бракми , хем ги оправя . старата кола е със скъпи части и данъци , граждански, прегледи , горива и масла са кат на новата кола . Да .
  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 СенЗор

    12 4 Отговор
    Данните са фейк. Дизелът, защо
    не се брои за замърсител?
    Има твърдо и нагло влизане в
    човешкото съзнание.Т.е. , ние
    трябва да свикваме, както вече
    се получи и на олимпиадата.

    Коментиран от #73

  • 71 Петър

    19 5 Отговор

    До коментар #52 от "Антон":

    Ти, вероятно вярваш и на числата от статистиката за Ковид-19 в България, но това не значи, че тези числа са верни, особено пък ако числата са представени от държавният апарат.
  • 72 А и още нещо

    18 2 Отговор

    До коментар #62 от "Преди малко":

    По препоръка на Дунев

    Сипвайте качествени горива .

    Къде са тия Качествени Горива ,
    Някой знае ли ?

    Кой ги контролира за Качество по
    Бензиностанциите ?

    Я да кажат който е карал с Румънска нафта ,
    Да кажат каква е разликата с нашите боклуци ?

    Тогава къде е проблемът , че няма качествени Горива ?

    Коментиран от #121

  • 73 дон Вито

    15 0 Отговор

    До коментар #70 от "СенЗор":

    На бензина мерят со2, на дизела мерят сажди или азотен, т.е най-мръсното за всеки.
    Капиш??

    Коментиран от #87

  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 Про Стачка

    10 1 Отговор

    До коментар #12 от "Петко":

    Организирайки ги ти тия протести , защо чакаш някой друг да свърши тая работа а ти да се присламчиш на готово и да се качиш после с чужди лаври
  • 79 Магелан

    24 5 Отговор
    Шок и ужас.За Кой ли път в тази държава главите на едни държавни чиновници о Автомобилната държавна компания се раждат само забрани и неадекватни разпоредби.Да не говорим за онези 240 хрантутника от парламента който един нормален закон не са приели като хората .И с работата си за сол не са изкарали.Можв ли такава простотия да сложиш за кой ли път каруцата пред коня.Във всички развити държави се приемат някакви програми за закупуване с остъпка на по нови коли .И когато системата заработи старите коли спокойно могат да се бракуват.Второ никъде в тези държави не може да ми спрете колата от движение.Просто си плащаш по висока такса за да влезеш в центъра на големите градове..най много замърсяват големите Камиони и който са на дизел и леките коли на дизел.Просто двигателя няма как да е част от прегледа по простата причина че той може да се смени с нов .Прегледа се отнася само за спирачки и ходовата част на колата.И като последно.Оправяй те си наредбите защото търпението на народа на народа е вече на предела си.За седми път ви отиваме на избори по вината на депутатите който не искат да се разберат и да работят качествено за този народ.Сегаще изхарчим още едни 100 млн.лвва за избори защото сме много богати.Но трябва сега да си ги платят 240 хрантутника .Нали шега да предлагат да намаляват пройката на депутатите.На 120.Глас в пустиня.

    Коментиран от #80, #90

  • 80 дон Вито

    15 2 Отговор

    До коментар #79 от "Магелан":

    Депутатите му били виновни на тоя, че не се били разбрали.
    Не ги избираме за да ни излъжат, а за да правят каквото са обещали.
    Виновни са тъпаците, които гласуват за крадци и лъжци.
    Капиш??
  • 81 Да да

    12 2 Отговор

    До коментар #54 от "В Украйна има ГТП за всички автомобили":

    Пък моята е от донецка област до миналата година нямаше прегледи,няма и камери заради войната и ченгетата не се заяждат за глупости,и катастрофи не видях а всички карат като ненормални

    Коментиран от #85

  • 82 мнение

    20 2 Отговор
    г-н Министъра, ако му пукаше за гражданите, които му плащат заплатата щеше да направи прегледа на 2 години както е Тюв в Германия и много други държави. Поне като ще затягат мерките да разредят прегледите, не всички имаме време за губене с дни и седмици всяка година за нещо толкова ненужно в 99% от случаите. На него обаче му пука повече за ГТП лобито явно и пак ще замаже нещата за пред баламурниците, че уж нещо са облекчили.....

    Коментиран от #88, #89

  • 83 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 Ето

    8 2 Отговор

    До коментар #81 от "Да да":

    Начиная с 2023 года, все украинские водители, должны обязательно проходить технический осмотр своего транспортного средства. Это предусмотрено в подписанном Соглашении об ассоциации между Украиной и ЕС.

    Что стало причиной вернуть обязательный техосмотр?
    Дело в том, что процедура обязательного техосмотра в Украине была отменена в 2011 году. Это
  • 86 Цръни

    14 1 Отговор

    До коментар #4 от "ПСР":

    Не само новите правила за ГТП, всичко ни е по кенефстански критерии, при това от много години назад. Няма друго оправяне освен разтуряне на всичко и правене на ново, но този път да не е Кенефистан, ако може.
  • 87 9и8у7ъ6т5р

    14 1 Отговор

    До коментар #73 от "дон Вито":

    А какъв е изобщо смисъла да се замерват емисии на со2?
  • 88 дон Вито

    2 20 Отговор

    До коментар #82 от "мнение":

    Не граждани плащат заплата на министър.
    Държавата не ти е квартално кафене.
    Отвори приходна част на бюджет и ще видиш и други източници.
    Капиш??

    Коментиран от #91

  • 89 аха

    15 1 Отговор

    До коментар #82 от "мнение":

    да добавя - и в съседна Гърция е на 2 години
  • 90 Даниел

    22 1 Отговор

    До коментар #79 от "Магелан":

    Фрагментираното общество е рай за корумпирани и лобистки управници!
    От самолет се вижда,че така написан закона има за цел някой за забогатее неприлично бързо докато евентуално съда не отмени и тази наредба,както всъщност се случи с еко стикерите!
  • 91 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 92 дон Вито

    2 12 Отговор

    До коментар #91 от "хаха":

    Концесии, продажби, заеми, евро пари...
    Казах къде да четеш преди да се упражняваш тук.
    Капиш??

    Коментиран от #99

  • 93 Каунь

    15 1 Отговор
    Сега очакваме масово да се крадат катализатори по паркингите. Както се пееше в една песен: "Кой ми открадна катализатора....."
  • 94 А За Имоти

    15 2 Отговор

    До коментар #26 от "Така си е":

    За коли не вземат толкова, колкото за имоти. Там е въведено понятието материален интерес, като процент от стойността на имота. Вземат хиляди по този интерес. И за написването на нотариалния акт още толкова. Това е по лобисткия им Закон. Плащаме им пари за нещо, дето нямат никакъв принос. Паразити
  • 95 БгТопИдиот🇧🇬

    21 4 Отговор
    Нал скачахте 89 кат мамуни за банани .

    Честито.
  • 96 Българин

    2 1 Отговор

    До коментар #51 от "Питам":

    Никога 😉
  • 97 в сащ най голямата демокрация

    22 3 Отговор
    масово са бензинови по 5000 и 6000 кубика и по на 20 и 30 годишни те не замърсяват изобщо,зад нашите автобуси и товарни камиони не може да се диша но и те не замърсяват но зад тях стоят големи интереси и не могат да ги спират а обикновените българи българската държава ги мачка и убива малко по малко
  • 98 БгТопИдиот🇧🇬

    18 2 Отговор
    Уфцете требе да се стрижат често регулярно и по много !!

    Нал иска да е дермоКРАДция !!
  • 99 8у7ъ6т5р

    22 2 Отговор

    До коментар #92 от "дон Вито":

    Концесии на какво? Плажове, златни залежи и т.н. природни богатства?
    Продажби на какво? Земи, сгради, предприятия?
    Всичко дотук Е ДЪРЖАВНА СОБСТВЕНОСТ, тоест на хората... Правителството само го управлява...

    Заеми? Кой ще ги връща? Бай ти Бойко? Може би Кирчо и Кокорчо? Ще ги връщаш ти и децата ти през данъците които плащате...

    Евро пари? Смяташ, че са "безплатни" ли тези неща? Схемата винаги е била "на ти днес Х пари, ще промениш туй и онуй и до 10г. аз ще изкарам поне 7 ПЪТИ ПОВЕЧЕ"...
    Въпросче- къде са ви 3 и 4 блок от АЕЦ-а, къде ви е Белене с новите 2 блока, що Марица 1 и 3 НЕ са ваши и колко ви струва днес тока? За да се случи всичко това получихте ПО-МАЛКО от $2млрд. през годините, а загубите ви са за НАД $27млрд...

    Коментиран от #101

  • 100 Павел пенев

    29 1 Отговор
    В много държави техническите прегледи бяха забранени. От 2023 год. Русия също ги премахна. Автомафията у нас си има министър Гвоздейков и лоби в НС, които могат всяка година да си купуват нови коли. Нека масово изметем тези идиоти на които трябва и да плащаме. Какво общо имат екологията, данъците и платените глоби с техническото състояние на колата, за което по закон отговаря водача, а не фирмите на бившите катаджии. Това си е жив държавен рекет. Колко изгорели газове изхвърлиха взривовете в Елин Пелин, колко в обгазения Пловдив от сметището в Цалапица, колко от дизеловите товарни и леки автомобили,които никой не спира, колко от стотиците пожари? Не виждате ли че отново ни правят на маймуни?

    Коментиран от #106, #113

  • 101 дон Вито

    5 9 Отговор

    До коментар #99 от "8у7ъ6т5р":

    Ти наред ли си???
    Я кажи една държава, която си връщала заемите?
    На всички растат, никой не може да ги върне, в световен мащаб.
    Балонът е толкова огромен, че просто емитират непокрити с нищо нови "пари".
    Капиш??
  • 102 Емо

    18 1 Отговор
    Първо и най-важно - трябва да се махне този отвнратителен зализан министър, който е 100% олицетворение на приказката "пази Боже сляпо да прогледа".
    После да отпадне ГТП като отживелица.
    Наистина от него няма смисъл, и за липсата му глобата е само 50 лв. Застраховката важи и без ГТП, но мутрите се правят на тарикати и не искат да плащат, защото "За Конят" им е развързал ръцете.
  • 103 Тойотата

    4 0 Отговор

    До коментар #63 от "Гггггггггг":

    Тойота 2.2 Д4Д 150 коня 2011 година по паспорт има емисия СО2 156 г/км. Евро 5.

    Коментиран от #123

  • 104 Тошо

    7 1 Отговор

    До коментар #31 от "Антон":

    Чети ГПК, жилище не подлежи на принудително изпълнение за дължими суми. Също както 1 чр. хладилник, телевизор, легло, печка, маса, и др. неща от първа необходимост.
  • 105 Ха ха ха ха

    15 0 Отговор

    До коментар #63 от "Гггггггггг":

    Отделя и още как. И като гарнитура сажди. Това с въглеродните емисии Е мега измамата на гейсъюза. Всичко това е с цел на глобалето за поробването на хората чрез налагане на все повече ограничения. Най - подробно и с цинично откровение написано, описано в книгата на швааб. Инак СО2 е храната на всяко фотосинтезиращо растение и без нея ще загине всичката растителност. Това се учи още в началния курс на училище. А наЩе полЮтици в стремежа си да угодят на външните си господари, са готови на всичко. Отделно щом масата само мърмори и се дърли в интернета е ЯСЕН ПОКАЗАТЕЛ, ЧЕ ОЩЕ МОЖЕ. А това вместо да обедини хората, ги разделя на групи, глупаво давкащи се по между си. Днес ще са едни, утре ще сме останалите.

    Коментиран от #107, #131

  • 106 В Русия също има техосмотр

    2 0 Отговор

    До коментар #100 от "Павел пенев":

    Действащият закон се нарича Федеральный закон от 01.07.2011 N 170-ФЗ (ред. от 19.10.2023) "О техническом осмотре транспортных средств и о внесении изменений в отдельные законодательные акты Российской Федерации"

    Статья 15,
    т.1
    ал.1
    превеждам: За леки автомобили и товарни до 3.5т. от 0-4 години без преглед, от 4-10 години преглед на 2 години.
    т.2
    превеждам: Горните над 10 години - преглед всяка година.
  • 107 Колев

    2 9 Отговор

    До коментар #105 от "Ха ха ха ха":

    Приятелю, не си внимавал в час. СО2 е храна в определени концентрации. На земята е имало периоди с по-високи концентрации на СО2, но не е имало живот. Ограниченията за въглеродните емисии не са европейска измислица. Протоколът от Киото е международен документ, приет в Киото, Япония на 11 декември 1997 г. в допълнение към Рамковата конвенция на ООН за изменението на климата (UNFCCC). Този документ е международно споразумение за контрол над глобалното затопляне, ангажиращо подписалите го държави да намалят своите емисии от парникови газове за опазване на климата. Важи от 2005 г. Приет е от 192 участници, а изцяло през 2019 г. – от 134 държави.
  • 108 Нафто

    6 1 Отговор

    До коментар #18 от "Къде отиваш":

    "Дизела отделя много по-малко СО2 от бензина",но отделя много серни и азотни окиси които силно затрудняват дишането.
  • 109 Вуте

    16 2 Отговор
    "Шофьори отказват да плащат, ако им спрат колата от движение"
    Правилно!!! Това е грабеж.
  • 110 Хайрсъзина

    12 2 Отговор
    ГЕРБ и ПП министрите се надпреварват какво да измислят срещу гражданите и да станат мразени,като сега Гвоздейковата наредба.

    Коментиран от #120

  • 111 Лов

    5 7 Отговор
    Кво са тези мрънканици.....тези спряни..а те даже не са спряни от движение са около 1%
    Че аз ако застана на светофара поне 20% са за спиране
    Оправете си кандилниците.
    Държавата да си влезе в ролята.
    е.
  • 112 бай Калю

    16 1 Отговор
    Как да се поправи колата за 20-30 дни за да намалят вредните емисии след като влиза в заводските норми, а сега искат да е под заводските норми. Кажете гуспода как да стане. Да ви платя за катализатор 1500 лв на лобистката фирма с която сте заедно. Тва е изнудване на хората . При нас докато не се стигне да жълтите павета не се решават проблеми май.
  • 113 бокоБРАВО КИРОАЛОООХЕРКОВ Е СВОБОДЕН КОЛ

    6 2 Отговор

    До коментар #100 от "Павел пенев":

    а защо ПУТИН ГИ ПРЕМАХНА ,ЗАЩОТО САМО ПЛАЩАТ НА И НИЩО НЕ СЕ ПРОМЕНЯ ...А КАТАСТРОФИТЕ ПРИ ТЕХНИЧЕСКА НЕИЗПРАВНОСТ НАМАЛЯХА ...СЪЩО И ЗА ЗАСТРАХОВКАТА ,ТАМ КАТО ТИ УДАРЯТ КОЛАТА Я ДАВАШ ЗА РЕМОНТ НА ЗАСТРАХОВАТЕЛЯ И СЛЕД 20 ДНИ ТОЙ Я РЕМОНТИРА .АКО НЕ СИ ДОВОЛЕН ОТ РЕМОНТА ЗА ОЩЕ 20 ДНИ СЕ РЕМОНТИРА .АКО ПАК СИ НЕДОВОЛЕН ТИ ПЛАЩАТ ОТНОВО РЕМОНТА . Е ТЕ ТОВА Е ДЕМОКРАЦИЯ ПР00СТИ ОфЦЕ
  • 114 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 115 Екометал Инженеринг

    2 5 Отговор
    Изкупуваме катализатори за автомобили както на метална, така и на керамична основа, промишлени катализатори и филтри за дизелови механични частици.
    Ние приемаме не само цялостни катализатори, но обработваме и вече разкомплектован материал, монолити и метални носещи филми.
  • 116 4епа

    5 1 Отговор
    Карайте без преглед пълен бойкот глобата е 50лв

    Коментиран от #117

  • 117 КЛЕЦОВ

    2 1 Отговор

    До коментар #116 от "4епа":

    УТРЯ ПУЗКАМ ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ДИИИГАНЕ НА 1500 ЛЕВА НА ГЛОБАТА.СИИИЧКО СА ДИГА И ЗАПЛАТИТЕ НИ СЪЩО НА ГЪРЦУЯ НИ СМЕ ХОДИЛИ С ДАИ ИМСПЕКТУРИТЕ..
  • 118 горски

    4 4 Отговор
    Ама всичките сте едни разбирачи....
    Никой не мери СО2 в пункта,а СО....
    Понеже сте спали в час по химия ,да ви обясня като на и.....СО2 е напълно изгорял въглерод ,а СО ненапълно....Когато горивната смес е по богата,или имате горене на масло над нормата,или задръстен въздушен филтър,дефектни клапани, кислорода не достига и горивото недоизгаря и се отделя въглероден окис/СО/.
    Катализаторите служат да доизгорят остатъци от гориво и СО до СО2,но ако има остатъчен кослород....
    Иначе дизелите отделят много СО ,но незнайно защо този показател там не се мери....
    А това което обсъждате -СО2 варира в зависимост от кубатурата на двигателя.Един 5л мотор гори 20/100 и отделя 4 пъти повече СО2 от един 1 литров....
  • 119 дядото

    7 0 Отговор
    алчни политици и тъпи пирони,търсейки още приходи създават хаос след хаос.недоволството нараства лавинообразно,идват и нови избори.да видим докъде ще стигнем
  • 120 Е чакай БЕ!

    4 8 Отговор

    До коментар #110 от "Хайрсъзина":

    Нали от 4г. ваш Мунчо е на власт! Какъв ГЕРБ какво ЗНАМЕ????А и пирона е поставен от пъ.пъ.де.бъ.–пак мунчови чеда!
  • 121 Здравей

    2 0 Отговор

    До коментар #72 от "А и още нещо":

    карал съм, същият разход като от ЕКО София, половин литър по малко от Лукойл, половин литър повече от ОМВ Австрия...
  • 122 Дърт комунист

    3 5 Отговор
    Айде стига сте циврили ! Забраняваме бензиновите коли в българия, защото бензиновите двигатели са капиталистическо изобретение. Бензиновите коли са враг на българския комунизъм. Всяка спряна бензинова кола - пирон в ковчега на капитализма и империализма ! На който не му харесва - да се маха от тук !
  • 123 станчо

    0 0 Отговор

    До коментар #103 от "Тойотата":

    е и ???
  • 124 ????

    2 0 Отговор
    Той тоя министър докато още е министър да си обмисли по добре заповедта която е издал,защото е много ПРОТИВОНАРОДНА,...и само част от народа могат да си позволят да карат нови коли,а 90% от народа могат да карат само стари коли и ако решат в един момент да ги спрат и да не плащат тогава ще се задръсти държавата от коли по пътищата и ...не ми се мисли още какви проблеми ще има,приходите от такси от горива ще секнат изведнъж,тогава Пиронков ли ще ги плаща ?
  • 125 Притеснен

    1 0 Отговор

    До коментар #37 от "ТИР":

    Не,че нещо..Да не си се обърнал,шофьоре?!
  • 126 Газьола

    3 1 Отговор
    Я,колегите с газови "печки"да обяснят на драскачите тук тролове и обикновенни юзъри,водата отделяна при изгарянето на газа,поврежда ли катализаторите на на автомобила...или да!

    Коментиран от #130

  • 127 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 128 Нищо му няма

    0 0 Отговор
    На нашия изхварляшки, народ,само така чанч до дубка,кумонягите и техните отрочета да му вземат и последната стутинка .Никои не се съобразява и интерисува от ближния само той да е отгоре и добре да става каквото ще с тая държава аз деца нямам да ги мисля мога и пясак да ям ако се наложи.
  • 129 Гери

    1 0 Отговор
    Минавахте преглед,защото хората в ГТП-то,нарушаваха закона. Сега разбрахте,какви брички сте карали. Кой разбрал разбрал.
  • 130 МА ТИ СИ МИСЛИШ

    0 0 Отговор

    До коментар #126 от "Газьола":

    ЧЕ ОТ БЕНЗИНОВИТЕ ДВИГАТЕЛИ НЯМААА КОНДЕЗ И НЕ ШУРТИ ВОДА..?!?!?!! ......
  • 131 Мария

    0 0 Отговор

    До коментар #105 от "Ха ха ха ха":

    Точно за поробване на населението чрез вкарването му във все повече зависимости от държавата става дума. Никой не знае какво мери тоя тест/софтуер, колкото мереше и ковид теста дали имаш ковид или не. Идеята е да се лишат хората от средство за придвижване (днес бензиновите коли, утре, постепенно, и всички останали). Изпълнява се план, но се прави "законово", да изглежда встествено и с "грижа" за хората и средата, в която живеят. Иначе да, СО2 е газът на живота и който се връзва на пропагандата, че е вреден, съдейства за изпълнение на плана.
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове