Проф. Михайлова: Актът на шефа на парламента не подлежи на обжалване

19 Май, 2025 09:48 1 716 168

  • проф. екатерина михайлова-
  • кс-
  • наталия киселова

Предложението на президента за референдум за еврозоната не успя да стигне към разглеждане и гласуване в парламента, но държавният глава съобщи, че ще сезира КС

Проф. Михайлова: Актът на шефа на парламента не подлежи на обжалване - 1
Кадър бТВ

Предложението на президента Румен Радев за референдум по темата за присъединяването ни към еврозоната не успя да стигне към разглеждане и гласуване в Народното събрание, но въпреки всичко държавният глава съобщи, че ще сезира Конституционния съд (КС).

Има ли юридически аргументи за това и какви са целите на държавния глава, в предаването „Тази сутрин“ по бТВ говори проф. Екатерина Михайлова, преподавател по право.

„Актът на председателя на парламента не подлежи на обжалване. Това не е от тези актове, които подлежат на контрол пред КС. Конституцията изрично е казала, че актове на Народното събрание, акта на председателя на НС, не е акт на парламента, това е разпореждане, което е вътрешно-организационен акт. За неговото нарушение отговорността е политическа, не юридическа“, заяви тя.

И уточни, че пред КС могат да бъдат съотнесени актовете на Народното събрание – това са закони, решения, декларации и обръщения.

„Разсъждавайки какво (Радев) има предвид, едно от нещата е да иска тълкуване за правомощията на председателя на НС. Другото е – текстове от самия закон за прякото участие, където е казано, че не подлежат на референдум договорите, които са ратифицирани по международните“, каза още Михайлова.

„Така, че ще трябва да изчакаме и да разберем какво има предвид президентът, когато казва, че ще отнесе въпроса пред КС“, допълни тя.

 


Поставете оценка:
Оценка 2.6 от 43 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 честен ционист

    59 11 Отговор
    Като я хванат в плагиатство, ще видим тая работа.

    Коментиран от #4

  • 3 хъхъ

    92 12 Отговор
    Значи председателя на парламента (Цецка, ПКП или Нахалия Киселова) могат да си правят каквото поискат. Каква е тази държава и каква е тази конституция?!
  • 4 хъхъ

    71 7 Отговор

    До коментар #2 от "честен ционист":

    Тя е хваната. Затова я принудиха да върне предложението за референдум.

    Коментиран от #84

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Шопо

    76 11 Отговор
    Щом не може Референдум за еврото ще направим Референдум за ЕС и НАТО

    Коментиран от #11, #159

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 кой не скача е.....

    50 7 Отговор
    Ки ки мо ра! С м р а д!!!
  • 11 Филчеф

    41 5 Отговор

    До коментар #7 от "Шопо":

    Референ ДУМ, ДУМ, ДУМ.

    Коментиран от #50

  • 12 допълнение

    46 6 Отговор
    Ве щи ца!!!
  • 13 Загубим ли България, губим всичко!

    57 14 Отговор
    НАЦИОНАЛЕН ПРОТЕСТ ЗА ЗАПАЗВАНЕ НА БЪЛГАРСКИЯ ЛЕВ!

    НЕ на насилственото въвеждане на еврото! НЕ на подчинението на чужди интереси!❗️

    Кога? 31.05. 2025 г. (събота)
    Час? 12:00 ч.
    Къде? Пред Българската народна банка (БНБ)

    Коментиран от #26, #133

  • 14 Кой не скача

    17 4 Отговор
    е червен.
  • 15 Защо

    58 9 Отговор
    Управляващите лъжат.....Радев не иска да подложи на референдум това че сме подписали за приемане на еврото. Той атакува само решението на политиците то да бъде прието сега....и иска това да бъде отложено. Никъде в договорите за ЕС няма записан срок или дата за приемане. Просто политиците еднолично решават сега да го приемат и това да реши народа кога точно да стане приемането не противоречи на договора за ЕС или конституцията
  • 16 Мдааа

    11 41 Отговор
    Радев и кликата саботьори около нега са се объркали нещо!
  • 17 Професоре,

    43 7 Отговор
    Професоре !ДО ТУК ЛИ Я ДОКАРА ПСЕВДОДЕМОКРАЦИЯТА !ПЛЯВАТА ДА СЕ ЦЕНИ ПОВЕЧЕ ОТ ЗЪРНОТО...А КОЙ ЩЕ ХРАНИ БЪЛГАРИЯ ,АКО НАРОДА ЗА ВАС Е ЗА ЗАКОЛЕНИЕ....

    Коментиран от #25

  • 18 Да не

    8 3 Отговор

    До коментар #8 от "надарена кака":

    Си обедняла, нали бяха копринени?
  • 19 31 май протест за референдум

    41 7 Отговор
    Докато правителството не подпише влизане в еврозоната и въвеждане на еврото с еврозоната нищо не е загубено.България и народа и може да бъдат спасени.Те затова се страхуват от референдум и да не могат да оберат резерва с техните схеми.
  • 20 Тома

    45 6 Отговор
    Най мразените скелети от гардероба не спират да ни ги показват
  • 21 Шарлатанка

    39 6 Отговор
    Крадлива некадърница
  • 22 Тази жалка седесарка

    44 5 Отговор
    отдавна е г-жа никоя, за да казва кое може и кое не може.

    Толкова може да измисли, за да лъже българските граждани, толкова може да лъже.

    Жалка едноклетъчна седесарка.
  • 23 нннн

    39 4 Отговор
    На 31-ви май народът ще обжалва. Обидно е да мълчим при такова тъпчене от страна на властимащите.

    Коментиран от #36

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Реалист

    6 29 Отговор

    До коментар #17 от "Професоре,":

    Народът НЕ си само ТИ!
    Ти си само една мъничка част от народа!
    Народът има разнопосочно мнение и това е нормално, всички хора сме различни и имаме различни мнения!
    Аз също съм част от народа, но съм ЗА Еврото!

    Коментиран от #46, #139

  • 26 м да

    3 31 Отговор

    До коментар #13 от "Загубим ли България, губим всичко!":

    А можеш ли да обясниш каква е разликата между лев вързан с валутен борд към еврото и директното въвеждане на еврото в оборот

    Коментиран от #35, #53

  • 27 Не сме забравили

    42 3 Отговор
    Старите седесаркиДоведоха България до ръба на пропастта, а сега искат и да а хвърлят в нея. Алчни и ненаситни, готови да се съюзът с дявола за пари , фалшиви титли и власт.

    Коментиран от #76

  • 28 Боже господи ....

    33 4 Отговор
    И тая Михайлова ми била професор ....
    (Актът на шефа на парламента не подлежал на обжалване) НЕ само подлежи, ами ако КС го обяви за противоконституционен и казачок ще играе даже .... Невероятна олигофрения цари явно по учебните заведения щом подобни неграмотни индивиди са преподаватели. Потресаващо е
  • 29 000

    18 3 Отговор
    Така, добре, ще има евро. Да видим дали на 4.06 няма да ни полеят със студен душ по отношение на курса на превалутиране!
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Дърта Пуйка! Професорка???

    29 5 Отговор
    Скрийсе, Кикиморо, заедно с Кюмура от Драгоман живееш сега в Драгалевци! Продажни Б. О. К. Л. У Ц. И!!!
  • 32 Ха-ха-ха

    35 3 Отговор
    И защо да не подлежи на обжалване? Дори престъпника има право да обжалва присъдата си а българския народ да няма право на обжалване. Да се растури НС барабар с шефа на парламента.

    Коментиран от #148

  • 33 зевзек

    23 5 Отговор
    много грозна леля, прислужничка навремето на черния мавър, дето приватизираше за стотинки, и за компенсаторни хартийки

    Коментиран от #47, #49

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 честен ционист

    24 5 Отговор

    До коментар #26 от "м да":

    Разликата е, че при девалвация на еврото можеш да се вържеш към друга валута, щом си под шапката на МВФ, а щом си част от Еврозоната, ще ти се наложи, да търпиш всички инфлационни колебания, а в страните от 3-ия Свят, като България, по правило инфлацията е 2-4 пъти по-висока спрямо тия в първия..

    Коментиран от #39, #83, #91

  • 36 Кой народ бре?!

    6 19 Отговор

    До коментар #23 от "нннн":

    Народът не си ТИ, не си придадавай тежест на мнението, мъчиш се да звучиш като глас на мнозинството и да въздействаш емоционално и манипулативно!!

    Мнението на народа като "цяло“ НЕ съществува в абсолютен смисъл, защото обществото е съставено от различни хора с различни гледни точки!!!

    Истинското „народно мнение“ се вижда на Изборите!

    Но дори тогава то е моментна снимка, а не универсална истина.

    Коментиран от #56, #60

  • 37 Въобще даже не е нужно

    27 3 Отговор
    Президрнта юридически аргументи да излага за това а още повече и да се обяснява какви са му били целите на държавния глава.... пуйка смотана неграмотна, тва да не ти е реферат бре? Много ясно че щом го е внесъл , парламента е длъжен да го разгледа и да се произнесе...
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Херлет

    6 11 Отговор

    До коментар #35 от "честен ционист":

    Твърдението съдържа истини, но е манипулативно. Преувеличава ролята на МВФ, представя Еврозоната като капан и нарича България „страна от третия свят“ – което е неточно. Реалността е по-сложна и нюансирана.

    Коментиран от #57

  • 40 напоследък често се питам

    1 14 Отговор
    Аве кои "български" сайтове ще останат след като се спомине могучая?
  • 41 Весело

    13 4 Отговор
    Че то много самозабравили се червени боржуа като главен прокурор, президент, председател на парламента, двамата шопари ... не подлежат на никакъв контрол. Двамата шопари не подлежат и на политическа отговорност, защото гласуващите за тях 40% са им роби и правят каквото разпореди шопара.
  • 42 Тея от Венецианската комисия

    17 2 Отговор
    Ако я чуят тая кви ги дрънка, и ако разберат че и професор даже била ще се самообесят масово....
  • 43 дядо поп

    14 2 Отговор
    Тази какво се е накокошинила , все едно кокошка задавена с голямо зърно бакла!
  • 44 Копейка

    3 9 Отговор
    Днеска за кой да викаме?
  • 45 За един прЕател питам

    20 2 Отговор
    Според тази "Актът на шефа на парламента не подлежи на обжалване".

    Това означава ли, че шефа на парламента може да прави каквото си иска и никой не може да му търси отговорност ? Питам, защото така излиза.

    Коментиран от #54, #59

  • 46 хаха

    12 3 Отговор

    До коментар #25 от "Реалист":

    Че тогава какво се ерчиш? Правим референдум и народа решава. А ти като частичка ще можеш да участваш и да си изразиш мнението чрез гласуване. Обратното се нарича диктатура, това е, срещу което се борим сега.
    Иначе много ефективен опит за маргинализиране на мнението на тоя, на който му отговаряш, и за разпарчетосване на единството, но ще ти посоча един неоспорим факт - "частичките", дето сме срещу ограбването чрез еврото сме повече от другите частички и сме заедно, обединява ни запазването на българския лев.

    Коментиран от #58

  • 47 Весело

    9 2 Отговор

    До коментар #33 от "зевзек":

    Няма по грозна червена бабичка от Киселова, пък и фамилията и пасва като прякор.
  • 48 явер

    3 10 Отговор
    Да не се сърди никой, Киселова да включи предложението за референдум на глупавият ни президент в дневният ред примерно на 15.01.2026г. Тя като председател на Народното събрание определя дневният ред и кои предложения ще вкарва за разглеждане. Жената е преподавател по конституционно право и смятам, че е по наясно от шофьора на самолет.

    Коментиран от #62, #81

  • 49 Интелигент

    5 5 Отговор

    До коментар #33 от "зевзек":

    Да обсъждаш външността на на другите, когато нямаш истински силни аргументи да се противопоставиш и да изкажеш своето различно мнение, е слабост от твоя страна! Опитваш се да компенсираш с лични нападки. Критикуването на външен вид вместо аргументи показва несигурност, незрялост или желание за доминиране чрез обида, а не чрез разумен спор. Това е форма на "ад хоминем" – логическа грешка!
  • 50 дядо поп

    5 1 Отговор

    До коментар #11 от "Филчеф":

    Много думкане иска , ама наистина много.
  • 51 И тая офффца Михайлова къде е професор ?

    11 2 Отговор
    Да им пратя една съболезнователна грама... в НБУ вероятно ще да е?
  • 52 123456

    9 1 Отговор
    купена пионка от прехода - носиш тежка карма и един ден ще се сетиш за своите престъпления , извършени с бели ръкавички и благовидна усмивчица . Продажници долни - ЕНИЧАРИ ! Слуги на ДС!
  • 53 Някои

    9 2 Отговор

    До коментар #26 от "м да":

    От разликите....не поемаме задължения солидарно с държавите от еврозоната....винаги можем да привържем лева към друга валута. Така сме и защитени ако има рязко обезценяване на еврото ако ЕЦБ започне усилено да печата.оравителството няма да може лесно да взема заеми защото лихвите по дълга няма да паднат

    Коментиран от #61, #108

  • 54 естествено

    2 6 Отговор

    До коментар #45 от "За един прЕател питам":

    Ако президента (и вицето му) не са в състояние да изпълняват задълженията си, ги сменя председателя на Парламента. Затова и поста "вице" не се среща почти никъде по света.

    Коментиран от #66, #75

  • 55 фбр

    10 2 Отговор
    И тази дърта крокодилка изпълзя от блатото ! Много тиня , много помия изплава на повърхността в последните дни ! Отврат !
  • 56 нннн

    13 2 Отговор

    До коментар #36 от "Кой народ бре?!":

    Изборите с 50% фалшиви протоколи? Купените и зависимите айретен... Ти сериозно ли говориш?
    Това правителство е нелегитимно, откровено фалшиво.
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Хахаха

    3 9 Отговор

    До коментар #46 от "хаха":

    Късно е, чадо, мандалото лопна!!!
    2026 България ще ползва Еврото!!!
    Който искал референдум, да е правил по-рано!
  • 59 То така нали ......

    10 2 Отговор

    До коментар #45 от "За един прЕател питам":

    (Актът на шефа на парламента не подлежи на обжалване) Казва война и тръгваме на война.... Казва пеендел, и ставаш пеендел.....
  • 60 Ха-ха-ха

    7 2 Отговор

    До коментар #36 от "Кой народ бре?!":

    Изборите са фалшифицирани и това НС няма право да съществува камо ли да решава нещо толкова важно. Ако ще влизаме в еврозоната ще е когато такива като Боко Шиши Кирчо и Кокорчо влезат в затвора. И народът сме всички ние, прави се референдум и да бъде волята на мнозинството. Разбра ли, на мнозинството а не на шепа шора със съмнителен морал.
  • 61 глупости

    3 6 Отговор

    До коментар #53 от "Някои":

    Това със смяната към кой да си вързан да не е нещо като да си смениш носните кърпи? Хуморист.

    Коментиран от #78

  • 62 Радев

    11 3 Отговор

    До коментар #48 от "явер":

    Не атакува договора за ЕС в който няма записан срок за приемане на еврото.радев атакува акта на правителството което иска сега да го приеме и референдума е конституционно допустим

    Коментиран от #65, #70

  • 63 Копейка

    1 4 Отговор
    Днеска за кои сме?
  • 64 Българина

    8 3 Отговор
    Тази и тя е от сатаниското крадливо котило на Костов .
  • 65 Напротив

    3 5 Отговор

    До коментар #62 от "Радев":

    В договора има ясно поет ангажимент, че страната ще приеме Еврото в момента в който изпълни условията. Страните от ЕС които не са го приели, все още не отговарят на условията за стабилност за да го приемат. Кое не е ясно?

    Коментиран от #104

  • 66 Мдаа

    2 0 Отговор

    До коментар #54 от "естествено":

    Така е в Италия, но не е универсално правило!
  • 67 За един прЕател питам

    9 3 Отговор
    Това очевидно вече не е държава, а някаква си територия, където политиците могат да си правят каквото си поискат и никой не може да им търси отговорност.

    Е, да ви е честита "Демокрацията". Замениха един режим с друг, но по лош див повтарям див капитализъм където работника си е жив роб. По времето на "лошия" социализъм държавата се превърна в индустриална, настроиха се една камара неща, а днешната "демокрация" разсипа и унищожи всичко.
    Дааа, ама сега има банани, нали затова скачаха всички. Яжте сега банани и не мрънкайте и по-лошо ще става.

    Коментиран от #74

  • 68 9689

    6 3 Отговор
    Плъховете изпълзяха да бранят мафията.
  • 69 родител 1

    9 4 Отговор
    Михайлова , дори договара за ЕС може да бъде атакуван , ако народа излезе масово .Нямаше референдум за ЕС и това е достатъчно основание .Никой не ни каза , че ЕС , че се превърне в цвете съюз , родител 1 и2 , затворени производства и тн . Тоест излъгахте ! Дори СССР навремето не ни накара да приемем рублата .Смятайте какво е сега !

    Коментиран от #72

  • 70 Затова

    3 8 Отговор

    До коментар #62 от "Радев":

    Всички страни в ЕС, с изключение на Дания (която има официално изключение), са поели ангажимент да приемат еврото, когато изпълнят така наречените конвергентни критерии (или "критерии от Маастрихт").

    Страните, които още не са приели еврото, не го правят, защото не отговарят напълно на тези условия – например по отношение на инфлация, бюджетен дефицит, стабилност на валутата, лихвени проценти и др.

    България е ЗАДЪЛЖЕНА по Договор да въведе Еврото, когато е готова, е...ГОТОВА Е!

    Това е ангажимент по Договора за ЕС!!!

    Коментиран от #77, #88, #118, #121

  • 71 Тая я гледах

    10 3 Отговор
    Празни приказки, без един довод, че е противозаконен референдума! След всеки подобен въпрос, се отиваше на опорки, нямащи общо с въпроса на Радев!
  • 72 ой ой ой

    2 0 Отговор

    До коментар #69 от "родител 1":

    Ой как ни се иска. Ай ай ай. Иииих!
  • 73 Михайлова надали е професор

    6 3 Отговор
    Кой е този ВУЗ който подобни индивиди на договор ще назначи? За да се титулува професор трябва да е задължително с договор и да се упеменава към кой ВУЗ ...
  • 74 Хмм

    4 2 Отговор

    До коментар #67 от "За един прЕател питам":

    Демокрация е да ходиш за гласуваш, а не после да пискаш!

    Коментиран от #82

  • 75 За един прЕател питам

    5 1 Отговор

    До коментар #54 от "естествено":

    "Ако президента (и вицето му) не са в състояние да изпълняват задълженията си, ги сменя председателя на Парламента. Затова и поста "вице" не се среща почти никъде по света."

    И, ти явно си доволен от това ? А да се сещаш, че тогава тази Киселова става главнокомандващ на въоръжените сили и като такава може с едно щракване на пръста да те изпрати в някой окоп да мреш заради чужди интереси ?
    По някога се чудя дали индивиди като теб имат нещо на раменете си или до там свършва биологичната ти форма ?
  • 76 явер

    3 6 Отговор

    До коментар #27 от "Не сме забравили":

    Жан Виденов и Румен Гечев, са тези, който ни доведоха до криза и са за разстрел. Българина постоянно реве, а като дойдат празниците пътува като за последно и още не са свършили мисли за следващите. Сменят си колите, като носни кърпи, има ипотека или изплатил е жилището и пак реве. На село младите стоят по кръчмите и се напиват, дворовете им пълни с тръни и бурени, мързи ги да гледат и чакат помощи. Този, който е научен на труд, постоянно се самообучава и има акъл в глават си успява. Ако всеки чака НЕВОЛЯТА да му помогне, да си тегли ножа.

    Коментиран от #79

  • 77 Това не е вярно

    7 2 Отговор

    До коментар #70 от "Затова":

    Когато получиш одобрителен доклад, имаш 3 години да го направиш и никой не те гони да го правиш утре! Въпроса на Радев е напълно адекватен и не променя одобрителен доклад, както напълнихте медиите с лъжи и пропаганда, по мечта за диктатура!

    Коментиран от #86

  • 78 Ха-ха-ха

    3 1 Отговор

    До коментар #61 от "глупости":

    Да , може и да е трудно, но не невъзможно както ако приемем еврото, няма връщане назад а и едвали ще ни върнат откраднатите пари.

    Коментиран от #80

  • 79 Ами не са те

    2 0 Отговор

    До коментар #76 от "явер":

    Тях използваха! А кой го направи, потърси! Сега е лесно! Има данни! Про1ети за едни кръгли маси и т.н.
  • 80 кои са откраднатите пари

    5 1 Отговор

    До коментар #78 от "Ха-ха-ха":

    В България "липсват" над 80 милиарда лева. Няма ги в обръщение. Къде са?

    Коментиран от #96, #99

  • 81 Истината е в референдума!

    6 3 Отговор

    До коментар #48 от "явер":

    Какво право? Кое право?
    Правото на силата или силата на правото?
    В България убиха правото ей такива фурнаджийски лопати, които следват интереса, но не и истината!
    България не е правова държава!
  • 82 За един прЕател питам

    4 1 Отговор

    До коментар #74 от "Хмм":

    На мен не го обяснявай, защото аз не пропускам да гласувам. Обясни го на тези които не гласуват и по този начин оставят тези, които от 35 години ни "оправят".

    Коментиран от #87

  • 83 Мдааааа...

    1 1 Отговор

    До коментар #35 от "честен ционист":

    Я пак....прочети написаното от теб на глас и ако не разбереш каква вопюща глупост си написал щото си противоречиш диаметрално и то в рамкиките на едно изречение значи си не спасяем.
    (Между нас казано ми се иска да възкликна бах си мамата откъде ви намират толкова тъпи бре) ама не го правя все пак от уважение щото не те познавам, може пък и без да искаш да си написал тази глупост.
    PS: това в скобите е адресирано камо за теб, другите ако го прочетат да не го взимат под внимание
  • 84 Глупости

    2 1 Отговор

    До коментар #4 от "хъхъ":

    Адвокат Петър Илиев, който преди три години той беше номиниран за министър на правосъдието, на вътрешните работи и за вицепремиер при неуспешните опити на „Има такъв народ“ да състави правителство, е подсъдим за плагиатство, защото в своя книга е преписал дословно части от дисертацията на доц. Киселова. Вземете си проверете фактите преди да ги повтаряте като папагали.
  • 85 Що не питат Венецианската Комисия

    4 1 Отговор
    А глупости само дрънкат тези малоумни атлантенца. И впрочем ако не знаят освен българско законодателство има и едно нещо дето се казва Европейска Конституция. Има и още едно друго нещо дето случайно се нарича  Кодекс за добри практики за референдумите на Венецианската комисия (CDL-AD(2007)008rev).
  • 86 никъде в договора

    1 1 Отговор

    До коментар #77 от "Това не е вярно":

    не пише че имаш три години.

    Коментиран от #93

  • 87 Въпроса е да имаш избор

    2 1 Отговор

    До коментар #82 от "За един прЕател питам":

    Защото погледнато в годините назад, избор нямаш! Различни имена обслужващи два олигархични кръга, е единствено избор кой да те обира!

    Коментиран от #124

  • 88 Ха-ха-ха

    2 1 Отговор

    До коментар #70 от "Затова":

    Готова е дрънки, с нагласени данни. На теб вижда ли ти се инфлацията като 2.6% , а? По-вереятно да е 26%.

    Коментиран от #92

  • 89 Копейка

    1 1 Отговор
    Днеска за кой да викаме?
  • 90 Но Подлежи на Обжалване !

    2 1 Отговор
    Цялата му дейност !)

    В Едно с Тази на Целия Парламент !
  • 91 Къде ще се вържеш, бе?

    2 6 Отговор

    До коментар #35 от "честен ционист":

    Това да не ти е домат, че днес да го връзваш на колче, а утре за конструкцията на оранжерията. "Връзването" по същество е дългосрочно споразумение между държавата и кредиторите. Ако го нарушиш получаваш тежки финансови санкции, а и никой после няма да иска да се връзва с теб, защото си рисков играч с нисък редитен рейтинг.

    Коментиран от #98

  • 92 ах ах

    2 1 Отговор

    До коментар #88 от "Ха-ха-ха":

    Онези в Брюксел патки пасат и моем ли лъжем как си искаме!
  • 93 Това е срока

    3 2 Отговор

    До коментар #86 от "никъде в договора":

    в който да въведеш еврото след одобрителен доклад! И той е логичен! Този преход не става от днес за утре! Затова никой не те гони! Срока е определен така, за да не е безкрайно време, но и да имаш достатъчно време за законодателни и технически промени, които трябва да направиш!

    Коментиран от #95, #103

  • 94 Напомнящ

    4 1 Отговор
    Всички виновници за ограбването и съсипването на Родината и Народа ни са денонощно по медиите да бълват лъжи и да пеят омйни песнички за скапаното евро,което потъва! Подготвила са ненаситните си търбуси за следващото ограбване и зануляване на народа ни! Мутрите на амбразурите,натрисащи ни еврото,са най-яркото доказателство,че не "златен дъжд",а гилотина са приготвили на измъчения ни от бедност и немотия народ!!!
  • 95 цитирай ми къде в договора го пише срока

    2 1 Отговор

    До коментар #93 от "Това е срока":

    недей да пишеш хуморески изсмукани от пръстите

    Коментиран от #109

  • 96 Ха-ха-ха

    1 0 Отговор

    До коментар #80 от "кои са откраднатите пари":

    Сигурно не са само тези дето липсват, но аз имах в предвид тези дето сега се готвят да окрадат.

    Коментиран от #100

  • 97 Дименца яка

    3 1 Отговор
    не подлежат на референдум договорите, които са ратифицирани по международните“, каза още Михайлова...... по "международните" какво? Че кой въобще оспорва договора? Става дума за срока и датата които категорично ги няма в договора .... Тая не може вече едно изречение даже логично да довърши но ми била професор.....
  • 98 Да се вържеш към друга валута

    2 0 Отговор

    До коментар #91 от "Къде ще се вържеш, бе?":

    е проблем, но не такъв, като ако нямаш валута и трябва да създадеш! Тогава вече ще видиш кон боб яде ли и пак не можеш да създадеш. Ще отнеме години, през които трябва да приемеш чужда валута, с всичките и позитиви и негативи, както и на икономиката!
  • 99 Колега банкер,

    1 1 Отговор

    До коментар #80 от "кои са откраднатите пари":

    Не всички пари на централната банка са в обръщение. Скъпо е, неудобно е, ненужно е. Затова на сайта на БНБ Емисионно управление да ва месечни отчети за количеството на паричната маса в обръщение, както и за всички други активи и пасиви на централната банка. Вие като колега това много добре го знаете и не ви отива на квалификацията и професионалният опит да разпространявате лъжливи твърдения.
  • 100 кой друг знае

    1 0 Отговор

    До коментар #96 от "Ха-ха-ха":

    ако не БНБ колко пари са пуснати и колко пари са в обръщение?
  • 101 ПЕТ ЗА ЧЕТИРИ

    1 0 Отговор
    Нали и ти беше на софрата и кусаше здраво красавице!Ще има Видов ден-НАБЛИЖАВА!
  • 102 Да запазим българския Лев!

    3 2 Отговор
    31-ви Май - съдбовна дата!
    Да изринем всички подобни боклуци, докато им слушаме безучастно глупостите и манипулациите няма да станат нещата!

    Коментиран от #105

  • 103 Никъде няма

    1 0 Отговор

    До коментар #93 от "Това е срока":

    Подобно тълкувание ! Това са си твои ръсждения но определено са неправилни.

    Коментиран от #110

  • 104 Ха-ха-ха

    3 1 Отговор

    До коментар #65 от "Напротив":

    Несъществува договор който неможе да бъде преразгледан.

    Коментиран от #106

  • 105 всички копейки

    2 3 Отговор

    До коментар #102 от "Да запазим българския Лев!":

    Да излезем на бой последен. От вас зависи, дали ще ни има догодина, или Еврото ще ни претопи!
  • 106 верно ли

    2 1 Отговор

    До коментар #104 от "Ха-ха-ха":

    що ще плащаш на Москва милиарди през Боташ. И така още 11 години.
  • 107 123

    2 1 Отговор
    Тази не е професор ,а едната от двете К и Михайлови.
  • 108 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 109 Хуморески няма

    4 2 Отговор

    До коментар #95 от "цитирай ми къде в договора го пише срока":

    След одобрителен конвергентен доклад, държавите имат техническо време за приемане в рамките на 2-3 години! Хърватия примерно го направи след година! Нямаш задължение! Затова и въпроса на Радев е адекватен и е в полза на България!

    Коментиран от #115

  • 110 Къде имаш

    3 1 Отговор

    До коментар #103 от "Никъде няма":

    срок за приемане на еврото след конвергентният доклад?

    Коментиран от #113

  • 111 Не само че Референдума е задължителен

    4 1 Отговор
    Но и какво казва Венецианската комисия!!!!......– органите трябва да предоставят обективна информация;

    – обществените медии трябва да бъдат неутрални, по-специално в отразяването на новините;

    – властите не трябва да влияят на резултата от гласуването чрез прекомерна, едностранчива кампания;

    – използването на публични средства от властите за агитационни цели трябва да бъде ограничено. и т.н ......прочетете си го ....

    Коментиран от #116

  • 112 Ха-ха-ха

    2 1 Отговор
    Първо народен съд за Шиши, Боко, Костов и Надето, Кирчо и Кокорчо ,списъкът е дълъг, с конфискация на имуществото на цялата им рода. Да се очистим от мафията . С тези хора никъде не отивам.

    Коментиран от #114

  • 113 срок няма

    1 1 Отговор

    До коментар #110 от "Къде имаш":

    има задължение като отговаряш на условията да го приемеш

    Коментиран от #120, #127

  • 114 Копейка

    1 1 Отговор

    До коментар #112 от "Ха-ха-ха":

    Днеска за Радев ли да викаме?

    Коментиран от #122, #123

  • 115 противоречиш си

    1 0 Отговор

    До коментар #109 от "Хуморески няма":

    България също ще го направи 6 месеца след доклада. И кво?

    Коментиран от #119

  • 116 В България

    3 1 Отговор

    До коментар #111 от "Не само че Референдума е задължителен":

    неутрални медии, почти нямаш! Сутринта го слушах стоячо по БТВ, как вменява, че румънците зад граница 80 % гласували за опозиционният лидер, защото били ниско образовани и работили ниско квалифициран труд по Европа! Това са медиите! Вменяват ти, че това са "неудачниците". Същото правят у нас с "умни и красиви" Независима медия съобщава данни и не вменява позиция!
  • 117 Михайлова да ви припомня колеги

    5 1 Отговор
    За мен лично е от най мръсното котило атлантици за които закона никога не е бил от значение. Спомнете си на времето как признаха Македония за държава без мандат на парламента ..... без мандат, без обсъждане, без нищо. След един телефон от Лондон. После влязоха в парламента и поставиха всички депутати пред свършен факт ...
  • 118 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 119 Ами как кво

    2 1 Отговор

    До коментар #115 от "противоречиш си":

    Време е да се замислиш, защо точно представителите на двата олигархични кръга, които те мамят, крадат и продават, бързат толкова! Дали е за твое добро?

    Коментиран от #125

  • 120 А кой е казал

    1 1 Отговор

    До коментар #113 от "срок няма":

    че няма да го приемеш, че да сринеш демокрацията и да напълниш медиите с отпадък да лъжат?
  • 121 Защо си

    6 1 Отговор

    До коментар #70 от "Затова":

    си иди..? Защото вярваш и сториш разсъжденията си върху фалшивите данни на НСИ, които продажното българско правителство на сламения ни премиер Желязков подаде в ЕК и в ЕЦБ.

    България НЕ изпълнява критериите за инфлация и за бюджетен дефицит и това е публична тайна, която само ти не знаеш.

    Съгласно НСИ инфлацията за цялата 2024г. е 2,6%

    Ти като си купуваш хляба и сиренето от магазина, наистина ли плащаш с 2,6% по-висока цена или доста повече?

    А когато си правиш ремонт, наистина ли майсторите ти искат само с 2,6% по-високо заплащане за труда си или искат почти двойно?

    Защото на мен ми искат със 100% повече пари, но понеже сме били "приятели", казват - за теб - само с 60% по-висока цена.

    Я иди си купи материали за ремонт, за да видиш какви са цените!

    Недвижимите имоти само с 2,6% ли поскъпнаха за 2024г.?
  • 122 Ха-ха-ха

    1 1 Отговор

    До коментар #114 от "Копейка":

    Днес може и за Радев ако искаш, щом в този пункт за референдума целите му съвпадат с тези на мнозинството.
  • 123 Българите викат за българите зад тях

    1 1 Отговор

    До коментар #114 от "Копейка":

    А Радев стои зад България и българите и затова българите са зад Радев!
  • 124 За един прЕател питам

    2 1 Отговор

    До коментар #87 от "Въпроса е да имаш избор":

    В ГОЛЯМА ГРЕШКА СИ,защото имаш избор, но явно и ти си от мнозинството, което не го вижда. Не назовавам политическата сила, за да не излезе, че агитирам за тях, но те са пред очите ви. Странното е, че не ги виждате, защото всички останали "политици" се нахвърлят върху тях и ги изкарват какви ли не.
    А, защото всички политици, които иначе имат различия помежду си това ги обединява и им се нахвърлят оставям извода на вас.

    Коментиран от #128

  • 125 свиквай

    1 2 Отговор

    До коментар #119 от "Ами как кво":

    България приема Евроъто от 1.1.2026

    Коментиран от #130

  • 126 Копейка

    2 1 Отговор
    Шефа каза днес да викаме срещу Еврото, че иначе ще играят шамарите.
  • 127 Ха-ха-ха

    1 1 Отговор

    До коментар #113 от "срок няма":

    Ако отговаряш, но ние не отговаряме.

    Коментиран от #131

  • 128 Всички гласували години назад

    2 1 Отговор

    До коментар #124 от "За един прЕател питам":

    са го правили, защото са мислили, че имат избор! Времето е показвало, че са бъркали! И в момента водещите партии са представители на два олигархични кръга! Това показва, че народа лесно се води с пропаганда като стадо! Не случайно тези два кръга, държат 90% от медии и сайтове в България!

    Коментиран от #129, #142

  • 129 така е

    1 0 Отговор

    До коментар #128 от "Всички гласували години назад":

    И гласувалите румънци са се объркали. Но това е временно. Скоро ще се върнат при квачката. И според румънците също Крим сега ще е руски.

    Коментиран от #134

  • 130 Не е до свикване

    2 1 Отговор

    До коментар #125 от "свиквай":

    А до акъл! Умен човек си задава въпроси и вижда когато някой бърза и го лъже! Глупав човек е стадо и го кара на свикване!

    Коментиран от #132

  • 131 като не отговаряте

    1 2 Отговор

    До коментар #127 от "Ха-ха-ха":

    се прехвърлете в македонската дирекция.
    Чомодана и на Вокзала.
  • 132 ало умния

    1 2 Отговор

    До коментар #130 от "Не е до свикване":

    мача е свирен.
    Фащай влака.

    Коментиран от #137

  • 133 Ти си си загубил акъла

    2 2 Отговор

    До коментар #13 от "Загубим ли България, губим всичко!":

    Нали ви видяхме вчера….30 човека
    Добре, че хората са умни, а малоумницитеее като теб сте един автобус

    Коментиран от #135

  • 134 Къде видя в коментара

    1 1 Отговор

    До коментар #129 от "така е":

    за румънци и Крим? Ако нямаш доводи, просто не пиши глупости!

    Коментиран от #136

  • 135 Хората ако бяха умни

    1 0 Отговор

    До коментар #133 от "Ти си си загубил акъла":

    нямаше да ги водят като стадо и да блеят докато шарлатани и измамници ги крадат и продават!
  • 136 Кат не знаеш кво коментираш

    1 0 Отговор

    До коментар #134 от "Къде видя в коментара":

    Що се напъваш?

    Коментиран от #138

  • 137 Нито има мач

    3 1 Отговор

    До коментар #132 от "ало умния":

    нито нещо е свирено! Става въпрос за България!
  • 138 Ти не коментираш, а тролиш

    1 1 Отговор

    До коментар #136 от "Кат не знаеш кво коментираш":

    А троленето показва глупаче!
  • 139 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 140 бай Иван

    3 0 Отговор
    Майко мила и тая седесарка станала професор? Чакам киселова утре да отмени с акт и изборите и да се окаже ,че акта и е неотменяем.?Боже, боже!!!
  • 141 радев руска подлога

    2 2 Отговор
    радев руска подлога
  • 142 За един прЕател питам

    2 0 Отговор

    До коментар #128 от "Всички гласували години назад":

    Както вече казах избор има и преди и днес, но вие просто не го виждате. И политическата сила за която говоря няма нищо общо с никакви олигархични кръгове.
    За това, че народа лесно се води и манипулира като стадо съм съгласен. Съгласен съм и с това, че медиите и сайтове в България са контролирани от властимащите, но когато човек има нещо между ушите и го използва не би се поддал на внушенията и манипулациите бълващи от тях.

    Коментиран от #144

  • 143 лев=рубла

    2 3 Отговор
    Лев или Евро? русия или ЕС?

    Коментиран от #145

  • 144 Какви са били тогава

    1 1 Отговор

    До коментар #142 от "За един прЕател питам":

    изборите преди? Да речем, че сега има! Преди кой е бил правилният? От дистанцията на времето се вижда, че такъв не е имало!

    Коментиран от #165

  • 145 Стига троли простотия

    1 0 Отговор

    До коментар #143 от "лев=рубла":

    Има по достойни занимания!
  • 146 Значи

    2 0 Отговор
    шефа на парламента е над конституцията и закона. Може да ги нарушава когато и както си иска. За това ли избрахте безпартиен "шеф" от квотата на петата политическа сила? Да прави каквото му кажете и да си измиете ръцете като Пилат и да понесете по малка електарална щета.
  • 147 Тенекиения глас се прави на луда

    3 1 Отговор
    Или нас ни прави на луди.
    Естествено, че Президентът ще пита КС за правомощията на Председателя на НС.
    Председател на НС е длъжност, пост, позиция, а не институция. Тя се избира от НС, а не от народа. Президентът е върховен държавен глава и се избира от народа. Президентът е институция.
    В този смисъл не може една длъжност (Председател на НС) да преценява и отхвърля действията на една институция (Президента).
    Действието на Киселова е безпрецедентен правен акт и грубо нарушение дори от гкедна точка на т.нар. "обикновено право".
    Една длъжност не може да иземва правомощията на институцията, която представлява.
    Михайлова много подценява аудиторията на която говори.
    По същия начи по който това фалшиво правителство подценява интелекта и търпението на българския народ.





    Институцията е НС.

    Коментиран от #150

  • 148 Диамантената ръка

    1 1 Отговор

    До коментар #32 от "Ха-ха-ха":

    Т.е и Радев е престъпник и има право да обжалва. Само че няма логика да казва, че хората имали страхове, не били наясно с еврото и затова трябвало да ги питаш. Как ще питаш някого за нещо, като той не е наясно. Ако те боли зъб питаш ли живущите в блока за вадене ли е или това решава зъболекаря. Въпросът на референдума тогава трябва да е не за или против еврото, а наясно ли сте или не какво е това евро и какво следва от въвеждането му. Ако хората кажат да, наясно сме, тогава чак референдум за или против приемането.

    Коментиран от #153

  • 149 Завърнал се

    1 0 Отговор
    То и в Румъния уж беше ясно преди изборите кой ще ги спечели и то с голяма преднина, ама стана обратното. Същото е и с еврото у нас, не е вярно че повечето са против, а най вероятно е референдума да не е легитимен щото на него ще са гласували недостатъчно хора.

    Коментиран от #152

  • 150 Завърнал се

    2 2 Отговор

    До коментар #147 от "Тенекиения глас се прави на луда":

    Киселова се съобразява с решението на КС и с мнението на 171 депутати по въпроса, това не е някакво еднолично самоволно действие щото така й скимнало. А му беше и правен съветник на Радев, който и самия той каза че референдум днес за еврото противоречи на конституцията. Тъй че самоволното решение в случая е на Радев, правиш умишлено нещо което знаеш че не можеш.

    Коментиран от #151

  • 151 Парцала киселова

    1 1 Отговор

    До коментар #150 от "Завърнал се":

    изпълни мокра поръчка на мафията! КС не се е произнесъл по въпроса на Радев, защото НС не го е гласувал!

    Коментиран от #154

  • 152 Ами като не е вярно

    0 0 Отговор

    До коментар #149 от "Завърнал се":

    да не се страхуват от народа и да връщат диктатурата! Глас народен, глас божи!
  • 153 Как питаш народа

    0 1 Отговор

    До коментар #148 от "Диамантената ръка":

    кой да го краде и обира?
  • 154 Завърнал се

    2 1 Отговор

    До коментар #151 от "Парцала киселова":

    КС се произнесе по въпроса за еврото на Възраждане, а сега Радев пак пита сякаш не е наясно. Колко пъти да се пита?

    Коментиран от #155

  • 155 КС се произнесе по въпроса на Възраждане

    1 2 Отговор

    До коментар #154 от "Завърнал се":

    На Радев въпроса е друг! И КС се произнася след гласуване на НС, а не парцала киселова да изземва функциите му, за да обслужи мафията!

    Коментиран от #164

  • 156 Копейка

    0 1 Отговор
    Шефа каза днес да викаме за Радев, че иначе ще играят шамарите!

    Коментиран от #157

  • 157 Няма нужда да викаш за Радев

    0 2 Отговор

    До коментар #156 от "Копейка":

    Радев е зад България и българите и българите са зад него!

    Коментиран от #158

  • 158 Копейка7958

    0 0 Отговор

    До коментар #157 от "Няма нужда да викаш за Радев":

    Шефа каза че си гола вода като президент, ама щом Боса му е казал, немаме избор.

    Коментиран от #160

  • 159 бокоБРАВО КИРОАЛОООХЕРКОВ Е СВОБОДЕН КОЛ

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "Шопо":

    ЗНАЧИ МОЖЕ ДА ИМА БРЕКЗИТ НО РЕФЕРЕНДУМ ВЪВ ФАШИСТКА БЪЛГАРИЯ НЕ МОЖЕ ДА ИМА .САМО БЕСИЛКИ ЧЕ ВИ ОРАВЯТ
  • 160 Има по достойни занимания

    1 1 Отговор

    До коментар #158 от "Копейка7958":

    от това мафията ПП, ДБ, ГЕРБ И ДПС да те ползва за евтино глупаче.
  • 161 колкото и да се напъвате

    1 1 Отговор
    мача вече е свирен. От 1.1.2026 България е в Евро.
  • 162 горски

    3 0 Отговор
    Тази подлога на Костов изпълзя по поръчка, за да ни укаже, че дори когато Киселина не спазва Конституцията и Правилника за работа на НС, всичко е наред и да си трием! Що ли ги е толкова страх от референдум? Правилно - стара чанта ( впрочем като председателка на НС ), несемейна, като председателка, бездетна, пак като председателка, за какво живее освен кариера и пари? Прави ли Ви впечатление приятели какви гнусни, античовешки, сатанински дела сътворяват таквиз несемейни и бездетни типове и типеси? А ? М ? Справка: Макрон, Рюте, Меркел . И тази лелка има наглостта да се поставя над Президента, избран от над 2 млн души и над поне 70 % от хората в България искащи референдум за датата на присъединяването ни към еврото. А " Класната" остана нищо по-вече от класна без клас, нешо като безгласна гласна.
  • 163 дядото

    1 0 Отговор
    чета казаното от тази и си мисля - достойно е за идиот не за професор- актовете на народното събрание ....не са актове на парламента.....на къде отиваш господи.
  • 164 Завърнал се

    1 0 Отговор

    До коментар #155 от "КС се произнесе по въпроса на Възраждане":

    Не е друг, и двата въпроса касаят кога еврото да се въведе, едните питат дали да е след 2043г., а Радев дали да е след 2025г. И двата са противоконституционни. Кога го въвеждаме се решава с отговора на въпроса кога сме готови, а кога сме готови не го решаваме ние. Истинската цел на Радев и Възраждане е еврото да се отлага постоянно, което на практика означава да не го приемем. А дали да го приемем е решено отдавна.
  • 165 За един прЕател питам

    0 0 Отговор

    До коментар #144 от "Какви са били тогава":

    Напротив и преди имаше партия, която хората не я припознаха, защото всички останали ги нападнаха, тъй като те щяха да им развалят далаверите. Днес също има такава партия, която всички останали до сега които са управлявали, ПОВТАРЯМ УПРАВЛЯВАЛИ, А НЕ БИЛИ В ПАРЛАМЕНТА отново се нахвърлят върху тях, тъй като представляват опасност и ще им спрат кражбите. Затова в поста си писах всеки да си отвори очите да види кой, кой е и сам да си направи изводите. Явно за теб е непосилно да четеш между редовете, да разпознаеш читавата партия и да си направиш изводите. Ти си от онези, които чакат някой такъв като мен да каже името на въпросната партия милееща за България и мигом без да вложиш малко мисъл да започнеш да ги хейтиш. Типичен пример на манипулиран човек с оформено от пропагандата мнение. С две думи биоробот. Дано да греша за теб. Нищо лично.
  • 166 Има установена възраст за пенсиониране

    3 0 Отговор
    Никой не трябва да работи след тази възраст защото започва да се излага. По рано уважавах тази жена но вече не. Интервюто което слушах с нея по радиото много ме разочарова. Съжалявам.
  • 167 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 168 Този коментар е премахнат от модератор.

Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове