Новата верига е с полско участие и се очаква да заработи през следващия месец. Планирано е да има шест магазина в столицата, за които вече са купени терени. Обектите ще са от типа "удобни магазини" (Convinience Stores) и те ще са с размери от 500 кв.м. Магазините са предназначени за продажбата на хранителни стоки.
Компанията вече набира персонал и води преговори с потенциалните доставчици, съобщиха представители на производителите и вносителите на хранителни стоки и стоки от първа необходимост в България.
Форматът на новата верига я поставя в пряката конкуренция на по-малките магазини в София, каквито са например "Магазин 345", "Фамилия", "Калея", "Дар", някои от магазините от веригата ЦБА и др. Също така за конкурентни може да се считат и някои от по-малките обекти на българската верига за търговия на дребно "Фантастико" или магазините "Т-маркет" на латвийската верига "ВП маркет".
Това е третата верига от страните от Централна и Източна Европа, която стъпва на българския пазар чрез свое дъщерно дружество или чрез участие в създаването на българска компания. Преди две години в България се настани веригата ЦБА, която след унгарски модел на търговска верига беше създадена с български и унгарски капитали. Малко след това пък на пазара влезе и латвийската "ВП маркет", която обяви в началото амбициозни магазини, но в момента има 11 магазина с малки размери в София и един в Перник.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА