Освен със СПА туризма представянето на страната е свързано с културните и историческите забележителности, които имат за цел да привличат гости на културен туризъм. От 2007 г. страната ни ще се рекламира под мотото "България - страна на чудесата", обявиха наскоро от агенцията, като в списъка ще влязат основните 24 културно-исторически забележителности, сред които Рилският манастир, Боянската църква, тракийската гробница край Старосел, светилището в Татул, Перперикон и др.
Изложението в Лондон започна на 6 ноември и продължава до днес. През втория ден от борсата България даде своята пресконференция, на която представи различните туристически продукти за целогодишен туризъм. Въпреки че интересът към страната не беше слаб, на пресконференцията отсъстваха големите британски медии, посочиха участници и гости на изложението. По време на пресконференцията председателят на агенцията Марио ал Джибури обяви, че през следващата година за туризъм ще са необходими 6.2 млн. лв. и с тези средства трябва да се организира рекламата на туризма в България. Въпреки че е увеличен, този бюджет не е достатъчен за популяризирането и доброто представяне на страната, коментираха в сряда от агенцията.
Щандът на България се отличава с евтината си визия на фона на съседните страни, разказаха в сряда участници в изложението. България по никакъв начин не изпъквала сред останалите привлекателни дестинации като Гърция, Хърватия и др. В допълнение към това конструкцията на щанда включва огледала, които всъщност отразяват съседните павилиони.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА