Американската риалити звезда Ким Кардашиян вбеси японците с името, което даде на своята нова линия стягащо и оформящо бельо. Колекцията е наречена "Кимоно".
При промоцията на новата си продукция звездата заяви, че артикулите ѝ са подходящи за всички дами, защото възхваляват и подобряват женските форми и извивки".
Но японците реагираха твърде остро в социалните мрежи на името, избрано от звездата, за новата ѝ колекция.
Много потребители изразиха възмущение от опита на риалити звездата да си присвои една културна модна традиция, която освен всичко друго - не разбира. Според други, Ким обижда японската култура и традиции, тъй като кимоното е традиционно национално облекло и в Япония то се носи само в специални случаи.
"Ние обличаме кимоното за годежи, сватби и погребения. Това е празнична премяна, която се предава в семействата от поколение на поколение", заяви пред Би Би Си японката Юка Охиши.
Според нея впитото оформящо бельо, пуснато на пазара от Кардашиян, няма нищо общо с кимоното и ако присвояването на названието на традиционната за източните култури дреха е възмутително, то слагането ѝ върху този продукт, граничи с непростимото.
Naming your product/startup with Japanese words might seem hip and all, but it really sucks for us when our culture is diluted by names of brands that don't have anything to do with what the word actually represents.
— Yuka Ohishi (@0oyukao0) June 25, 2019
And better yet, trademarking it? F NO.https://t.co/8pFaEGdXI2
Ким регистрира своята търговска марка "Кимоно" в САЩ миналата година, а също така "Кимоно интимейтс", "Кимоно боди" и "Кимоно уърлд".
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Лора
16:36 28.06.2019
2 Сух
17:41 28.06.2019
3 Яж яжжжжж!
17:45 28.06.2019
4 Бачо Киро
18:49 28.06.2019
5 МЪЖКИ ПРОСТАК
22:29 28.06.2019
6 Bubbles
10:38 29.06.2019
7 Гадината
Коментиран от #8
12:54 29.06.2019
8 Bubbles
До коментар #7 от "Гадината":
По скоро за реклама на тоалетна хартия.13:34 29.06.2019