Новини

Теорията за еволюцията е разбита на пух и прах

Учени установиха, че човешката еволюция не е протекла по предполагаемия до сега начин

Публикувана: 10 Октомври, 2019 13:12
24 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2191
Теорията за еволюцията е разбита на пух и прах
Снимка: БГНЕС/ EPA
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 2 от 7 гласа.

Учените от университета на Юта стигнаха до заключението, че еволюцията на човека е станала в много различни от днешните екосистеми. По този начин бе поставена под съмнение хипотезата, че предците на Хомо сапиенс са живели в условия, които са аналогични с тези в националния парк Серенгети в Танзания.

За целта на изследването са анализирани данни за над 200 днешни общности бозайници в Африка и други над 100 изчезнали подобни общности, които са съществували в източната част на континента през последните 7 милиона години. Оказало се, че преди 700 хиляди години общностите бозайници се различавали съществено от срещащите се днес - имало голямо разнообразие на хранещата се с растения мегафауна, например слонове, като при това не преобладавали преживните животни, каквато е реалността днес.

Древните животни консумирали голямо количество растения и това допринесло за малкия брой пожари в горите. Преди около 1 милион години общностите бозайници започнали да приличат повече на познатите ни днес. Възможно е това да се дължи на комбинирания ефект от появата на повече пасища и засушаването на климата. Това на свой ред довело до увеличаване популацията на преживните животни.

Не бива да се отрича фактът, че именно еволюцията на животните и екосистемите е ключова за еволюцията на човечеството. Предстои да научим как точно това е повлияло на нашето развитие.

Оценка 2 от 7 гласа.

България
На нас ни предстои да научим как губернатор тиквоний ще ни затрие.

Матрицата
Извънземен експеримент, Мишки! Пълни Мишки!!!!!!!!

Фейсбук
Естествено, че е разбита на,, пух и прах,, няма нищо общо, да кажем, преди около 30 години...!

Гост
На пух и прах разбивате само тъпомера. Пак заглавието няма нищо общо със статията. Не е разбита еволюционната теория, а е доразвита. Жалки журналистически похватчета.

Анти конти

До коментар #1 от "България":

Тиквоча може да не успее (възможно е) Но Червените със сигурност ще ни ПОГРЕБАТ.

месара
а теорията че човека е произлязъл от маймуната кога ше бъде разбита на пух и прах?!

7
Този коментар е премахнат от модератор
8
Този коментар е премахнат от модератор
Рошко
Като вярвате в еволюцията, не старейте не се разболявайте и не умирай те

Преброяване на бесните язовци

До коментар #6 от "месара":

Как да бъде разбито на пух и прах нещо, което не съществува? Кога дебилонаселението най-накрая ще разберете, че теорията не е за произхода на човека ОТ маймуните, а че човекът и маймуните имат ОБЩ предшественик?

Аман

До коментар #8 от "Семейство шизута":

От маймуни

Кой68
Янките се опитват да пренапишат съвременната история,а защо лека-полека и еволюцията на Земята?Само хипотеза за успикание на соросоиднята......

Неук
Много ми е чудно защо еволюцията не е засегнала някой индивиди като например бате Бойко този е останал на ниво Хомо тиквеник и няма да отбележи напредък още един милион години а пък управлява България а сега кажете кой е глупака.

Бай Цвятко
За всички е ясно,че съвършеното същество Ч0ВЕК не плод само на еволюция,та била тя милиони години. Човешкият организъм е съвършена машина и връзката ни с извънземни същества е очеизвадна.
Това,че доказателствата са скрити ,или се крият умишлено има също своята логика.Това, че развитието ни е ограничено също.

Цецо
Събинче, Събинчеее... ще ми докараш някой удар с тия заглавия!!! :)

незнайко
Трябва да се спре с това безумие !!! Ние не сме произлезли от никакви ЖИВОТНИ !!! Това е пълната заблуда която се афишира и изследва !!! Ние сме потомци на чужда цивилизация преди милион години .

И не само

До коментар #4 от "Гост":

казват ,,теория,, въпреки, че е доказан факт

Информация
Разликата между ДНК на шимпанзе и човешко ДНК е само 1,6%, което ще рече, че имаме предостатъчно доказателство за един и същ предшественик. За всякакви други твърдения, ще трябват доказателства, а не празни приказки

ПЕНКО
КАКВИ УЧЕНИ В ЮТА БЕ ???? ТОВА Е ЩАТЪТ НА МОРМОНИТЕ !!! ГЛИСТИЯНИТЕ НЕ ЗНАЯТ -КОЙ Е ПО-СКЪП НА "ГОСПОД" -АДАМ ИЛИ ХРИСТОС !?!? ЕДИНИЯ Е ПРАВЕН С АКЪЛ И БОЖИИ РЪЦЕ , А ДРУГИЯТ С ОНАЯ РАБОТА - "СВЕТИЯ ДУХ" ИЛИ "К." !!!! ДА НЕ СПОМЕНАВАМ ,ЧЕ И МЮСЛИМАНИТЕ СА ПРОДУКТ НА ЦИОНИЗМО-СЕМИТО-ЮДЕИЗМА - ДИВИДОВИТЕ -МОЙСЕЕВЦИ !!!!!!!!

Behemoth
Уникална статия! Брава!

Бавносвяткащите баби с младите чури
Само те еволюират на този етап...,, врътнаха,, демек...!

Кой68

До коментар #18 от "Информация":

Доколкото съм чел преди време че човешката анатомия е близка с тази на прасчо?А за ДНК незнам......😯😯😯

Уйкитийкс

До коментар #19 от "ПЕНКО":

Да, юдите фалшифицкрат повечето от историята. И все пак, човека не е дсолюирал на милиметър от спуснатия от Лунатиците в Едема Адам. После и Лилит и Йева. Като доказателство пфилагам нагледен факт: погледнете родниге политици! Те сякаш не са в 21 сек, а някакви лъжливи и кад, пардон УСВОЯВАЩИ парици като прадедите от Лемурийския период, когато преобладаваше маймунското в чосека. И се питаш научно: възможно ли е това? За съжаление на колегат Дарвин, е възможно, че човек несътворен от маймуна, да се държи като такава. Като второ доказателство, пфилагам поведението на футболни запалянковци и редица ъндърграунд персони от дискотеки, чалготеки и електорални Чокотеки. Малцината еволюирали до Човек, сред хората, живеят в стрес от лемурийската среда, в която се оказват сред многото нееволюирали в лемурийски още стадий. Това е заключението и на редица хуманоиди от други планети, които с учудване наблюдават маймуноподобния разцвет на тази планета. Даже са учудени, че сме единстсенната цивилизация вървяща от човек към маймуната стадии.

Госあ