Last news in Fakti

3 Април, 2015 14:30, обновена 3 Април, 2015 14:31 7 140 18

Руски мотори за Volkswagen

  • volkswagen-
  • vw-
  • vag-
  • калуга-
  • русия-
  • двигателостроене

Немският автомобилен гигант VAG възнамерява да започне износ на двигатели за Европа от новия си завод в Калужка област на 200 км югозападно от Москва от есента на тази година. Новината съобщава директорът на Skoda Auto за Русия и ОНД Мирослав Кроупа в интервю за Газета.ru.

Новата фабрика в Калуга ще започне работа през август-ноември със сглобяването на 1.6-литров бензинов двигател. Според Кроупа първоначалните планове са предвиждали това да позволи повишаване на степента на локализация на Фолксвагеновата продукция в Русия, но заради срива на тамошния автомобилен пазар на преден план излиза износът на готови мотори за Европа.

Volkswagen Group Rus започна строежа на фабрика в Калуга през 2012 г. Производствените мощности се намират в непосредствена близост до предприятието на VAG за сглобяване на автомобили. Капацитетът на завода е 150 000 мотора годишно.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 европеец в повече

    2 4 Отговор
    Хубаво четете! Ето какво правят еврогейските бизнесмени - изнасят производството от Европа и оставят европейските граждани без работа.Хубаво си помислете дали някога ще видим благоденствие в този загубен съюз.

    Коментиран от #2, #3, #17

  • 2 Shmeker

    3 2 Отговор

    До коментар #1 от "европеец в повече":

    В Европа и САЩ не работят и не искат да работят и учат както преди.
  • 3 Shmeker

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "европеец в повече":

    Отделно повечето западняци ги е страх да си изцапат ръцете. Там вече човешкият труд не е на почит, а големите корпорации започват малко по малко да го заместват с роботи.
    Някои проекти все още ползват ръчен труд, но доста от производството отдавна е изнесено извън Европа -например в източна Европа, Китай, Турция, Бразилия и т.н.
    Ние от тия изнесени производства не закачихме почти нищо. Някакви инцидентни цехчета за незначителни компоненти. Нищо хай-тек.
    А можеше да има доста заводи. Все пак работим най-евтино в Европата.

    Европеецът прави модерни колонии, някои държави имат петролна индустрия, други продават оръжийца... кой каквото е докопал за да си издържа пенсиите и народеца... ние сме най-прецакани в схемата

    Коментиран от #4

  • 4 некойси

    2 2 Отговор

    До коментар #3 от "Shmeker":

    Нарича се "технологична безработица".
    Скоростта с която работни места се губят, измествани от машини е по-висока от тази с която е създават нови.
    Има интересни статистики дори само за последното десетилетие.

    Коментиран от #5

  • 5 onq s konq

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "некойси":

    Дали ще наричаш эагубата на раб. места вследствие навлиэането на машините/роботите/ в проиэводството "технолог. беэработица" си е твой проблем-ТОВА "ЯВЛЕНИЕ" Е ОСЪЭНАТО ОЩЕ ОТ 18ВЕКот английските тъкачи във фабриките и е предиэвикало масово чупене на машините/становете/,щото им иэяждали хляба!Та на въпроса-с тая висока раждаемост в свет мащаб и с това бурно навлиэане на модерните технологии в проиэводството беэработицата ще върви само нагоре и ...дупе да ви е яко на тия,които чакате пари от работа:)

    Коментиран от #7, #11

  • 6 гошо прупрунков

    1 1 Отговор
    е..л съм им м....та и на русия и на сащ все ми е тая как си правят колите като нямам пари да си ги купя а и да имах пари щях да се замисля защото жълтурковците много напреднаха и правят по евтини и по здрави коли от немските само дето са назад с новите технологии но пък кой иска да кара електрокар
  • 7 Веселин

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "onq s konq":

    Защо разсъждавате така?
    Нали тези машини ще трябва да се проектират, обслужват и ремонтират от хора. И то от кадърни такива. Това е интелектуален труд.

    Коментиран от #8

  • 8 onq s konq

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "Веселин":

    Явно търсиш спор эаради самия спор,ма нещо не съм прледраэположен в момента.Машината иэяжда примерно 100 раб места,а се контролира от 1 човек.Хайде да сложим и още двама да я ремонтират!А да ти идва на ума че МАШИНИ РЕМОНТИРАТ МАШИНИ?!Эа интелектуалния труд си прав,но ние говорим эа МАСАТА хора на Эемята,дето не могат дори да се подписват, НО ИСКАТ ДА ЯДАТ!...Което эначи че ако по диаграма кривата на беэработицата е с въэходящ тренд,то кривата на престъпността ще бъде в мн блиэко бъдеше право нагоре!Эа инфо-оптимист съм по рождение,но...фактите са си факти:)

    Коментиран от #10, #14

  • 9 555

    2 0 Отговор
    И кво му е руското на тоя руски мотор на VAG.Пак гръмко заглавие....

    Коментиран от #12

  • 10 Веселин

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "onq s konq":

    Не, по никакъв начин не обичам да споря. Изразявам своето мнение.
    ОК. В този завод няма една подобна машина. Те са доста. Може да стигнат до 100 и повече. Зависи от завода. Може и 2 да са. Ако са 100 няма да се управляват от един човек, и няма да се поддържат от двама.
    Мисълта ми, в предния пост, беше, за завода който проектира и произвежда тези машини. Дори и той да е част от VAG. Там трябва да има машинни инженери, инженери по електроника, програмисти, дори счетоводители и др.
    Необразованите хора имат място и в двата завода - обслужващ персонал, хигиенисти, шофьори, мотокаристи и т.н.
    А за тези "машини, които ремонтират машини" също важи по-горната схема. Те също трябва да бъдат проектирани и произведени някъде.
    Лошото е, че България не е част от тази схема.
  • 11 Shmeker

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "onq s konq":

    Дай идея кво да правим и да имаме пари дори и без работа.
  • 12 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #9 от "555":

    Руска ще е потта от работниците, които навиват болтовете
  • 13 Zlati zlatistia

    0 2 Отговор
    VAG nikoga nesa mogli da praviat avtomobili.Samo torino motors
  • 14 Никой

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "onq s konq":

    Светът се променя и трябва да си в крак с него, за да имаш работа, което е напълно нормално. За да се проектират и разрабтят тези машини, знаеш ли колко хора трябват? Вече трябва да работиш по-здраво за да получиш заслужена работа.. Инженери, дизайнери... Ако можеш само да сглобяваш лего и пъзели си стой на село и не се оплаквай, че света се развива.
  • 15 Десислава Димитрова

    3 1 Отговор
    започнали завода 2012 сега го завършили и путиновистите се по.раха от кеф!!!има си статистика господа путинофили ,колко европеиски капитал влиза в русия и колко излиза след кризата!
  • 16 Никола

    4 2 Отговор
    Нещата , които се сглобяват в Русия са най-некачествени в сравнение със сглобките в останалите страни . Сглобените в Русия телевизори на Самсунг например ,бяха супер зле и даже самите руснаци ги отбягваха .
  • 17 дики

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "европеец в повече":

    Ами пътя ти към Евразия е свободен - в Таджикистан , Беларус , Армения , Русия - свободни раб. места за физически труд колкото искаш..

    Коментиран от #18

  • 18 Бай хой

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "дики":

    Ами ти що не си вземеш вързопчето и кеф ти в анадола кефти в европа България за Българите.