Last news in Fakti

1 Декември, 2015 16:56 4 727 9

Toyota отзовава 1.6 млн. коли заради дефект в Nissan

  • toyota-
  • nissan-
  • x-trail-
  • takata-
  • отзоваване

Подозрения за възможна неизправност в еърбеговете на японския производител Takata накараха Toyota да привика повторно в сервизните си центрове 1.6 млн. автомобила. Повод за "поправителната" кампания е инцидент със самоволно сработили въздушни възглавници в Nissan X-Trail, който е преминал проверка и до този момент е бил смятан за безопасен, съобщава Bloomberg.

Сервизната акция ще засегне само коли, продавани на вътрешния пазар. В Toyota са решили да се презастраховат, въпреки че дефектът в еърбеговете Takata е установен в модел на конкуренцията. При инцидента с безпричинно задействалата се въздушна възглавница на X-Trail е пострадал един човек, макар че моделът вече е отзоваван от Nissan за отстраняване именно на такава опасност.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    0 1 Отговор
    Хайде стига с тези глупости! Какво значи "отзовава"? Взимат ти колата и не ти я връщат?? Дават ти нова?? Тези кампании говорят най много за грижата на производител към клиент! Установява се, че може да има някакъв дефект и просто се канят собствениците на въпросните коли за подмяна на въпросният възел. Винаги могат да си премълчат.....както правят всички останали европейски и американски производители! На това може да подлежи и автомобил на 20-25 години, което отново е похвално! Те влагат пари, за едни такива автомобили, в които вече и собствениците им не правят! Затова, хайде моля да спрем с този спам!

    Коментиран от #8

  • 2 144

    0 0 Отговор
    Хаиде сега да ви отворя за далаверата сс отзоваване на автомобили.Отзовават милиони автомобили в оторизираните сервизи за уж някакъв проблем слет това ти казват оправихме или проверихме колата проблем с това за което ви извикахме няма но отрихме това и това което разбира се не включено в акцията и ще си го заплатите от хилядите коли поне в половината ще открият нещо за ремонт и ще осигорят работа и нови клиенти за сервиза,същото е и с гаранцията 5 и 7 години важи но ако обслужваш колата си в оторизирания а тя колата е за толкова изчислена да издържи а като мине гаранцията и започнат проблемите съжаляваме но гаранцията ви изтече благодарим ви все пак че 7 години обслужвахте колата си при нас,като ми изтече заводската гаранция от тойота ми предложиха за определена сума да ми я одължат но не за цялата кола а за определени детайли като двигател трансмисия и други които по принцип са най здравите и са изчислени за стотици хиляди километри и за десетки години и шанса да се счупят преди това е много малък,казах им благодаря ви ама не.

    Коментиран от #3

  • 3 stukar

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "144":

    Да не говорим, че за цената на която ти сменят маслото(трицифрена сума), спокойно могат да сменят и шарнир, накрайник или тампон, които на свободния пазар вече са двуцифрена сума...Всичко друго е суетата на лицензи, обучения, мениджъри с вратовръзки и тлъсти заплати...
  • 4 Трифонов

    0 0 Отговор
    А знаете ли, че... В цената на едно ново БМВ, е включено годишното сервизно обслужване за...? период от... 5 години (масло, филтри и т.н., труд за смяната - спомената по-долу трицифрена сума, която ти искат от Тойота, Мицубиши, Хонда, Нисан, Мазда, Хюндай, КиЛ и др. източни "автомобили" през 45-те години гаранция, която ти дават)... Не че нещо, ама се чудех дали знаете.

    Коментиран от #5, #6, #9

  • 5 144

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Трифонов":

    Още по зле, значи от бмв ти взимат парите предварително няма мърдане,при другите можеш да им кажеш гледаите си работата не ми трябва вашата гаранция а при бмв са ти взели парите предварително па ти прави каквото щеш.Грешно си разбрал не че обслужването ти влиза в цената а ти го нахендрят да им го платиш предварително.Не само че те прецакват ами и го изкарват че че ти правят услуга.Ами то тойота и бмв да не са на една цена че да говорим че обслужването ти влизало в цената .За бмв пета серия ти искат сто бона,сто бона,даваш сто бона за кола чиято себестойност е по малко от пет и се хвалиш че ти сменяли маслото безплатно,кое му е безплатното за сто бона.Да не говорим че бмв изчисляват елементите да идържат малко нат гаранцията тоест колата е предвидена да се счупи.и какво даваш сто бона за да караш бмв,същото е и с всички така наречени елитни марки плашташ за илюзията че си част от някакъв елит. НЕ благодаря.
  • 6 Julio

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Трифонов":

    Пропуснал си да напишеш че безплатното обслужване е за срок от 5 години но има ограничение в километрите което реално прави най-много 2 безплатни обслужвания (ако не се лъжа базовият пакет е ограничен на 50 к км). Ако искаш повече - доплащаш гаранционни пакети. Като ако искаш да си увеличиш това "безплатно" обслужване до 6 години и 200 хил.км например заплащаш умопомрачителната цифра от около 9000 евро без ДДС + допълнително доплащане за "безплатното обслужване". Цената късае последното Х5.
  • 7 Julio

    0 0 Отговор
    Грешка - не е 9 к евро допплащането а 9 к лева. Но пак си е сериозна сума...
  • 8 Кобрата

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Отзовава= Взимат ти колата за да отстранят дефектите и ти я връщат. Каква нова кола бълнуваш или пък как ще ти я вземат след като си я платил?
  • 9 HONDA

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Трифонов":

    Още по смехотворното е, че от БМВ ти търсят 100 бона не за 5-та а за 3-та серия (2,0Д Хдрайв). Тази цена е абсолютна пародия за подобен кенеф. Уважавам доказалите се марки, но автомобили, които държат 50% от смърните случай на пътя (особено 3-та серия) да търсят такава баснословна цена на автомобил, който не достига и средния клас........... просто............... нямам думи. Послеобесняват, че хората неможели да ги карат и демонстрират краш тестове с отлични резултати.
    Колкото до темата.... по-скоро сматам, че се презастраховат от това да се случи въпросния инцидент на 10 от потребителите и да ги осъдят за милиони и да им намачкат реномето, което ще им струва още повече.
    Похвално за производителя!