Двулитровият двигател на 718 Boxster and Cayman ще остане най-малкият мотор в гамата на Porsche, обяви на автосалона в Лос Анджелис Михаел Щайнер, член на борда на директорите на компанията с ресор развойна дейност.
Решението на Porsche да започне монтирането на малки четирицилиндрови двигатели бе посрещнато с остри критики от почитателите на марката. Щайнер признава, че на теория би било възможно подопечните му инженери да конструират дори 1.0-литров агрегат, но това не би било добра идея.
Толкова малък мотор би имал нужда от електрическа помощ за достатъчно тяга в ниски оборотни режими. Такава хибридна система обаче би била прекалено скъпа, което би обезсмислило самият даунсайзинг.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ал Купоне
Коментиран от #2, #3
20:30 30.11.2017
2 Пешо
До коментар #1 от "Ал Купоне":
Напълно съм съгласен, но само за обща култура ще кажа, че се пише даунсайзинг (downsizing)20:49 30.11.2017
3 некойси
До коментар #1 от "Ал Купоне":
Не се притеснявай ... докато даунсайзинга се превърне в наболял проблем, всички коли ще получат електромотор, но това не трябва да те притеснява в никакъв случай.08:11 01.12.2017
4 готвач
Коментиран от #5
08:39 01.12.2017
5 Да да
До коментар #4 от "готвач":
Друго си е да караш фритюрник или газов котлон.Коментиран от #6
13:06 01.12.2017
6 готвач
До коментар #5 от "Да да":
Ми и за тях не ти завиждам!17:57 01.12.2017
7 сойкаПрисмехулка
23:32 02.12.2017
8 гост
10:36 03.12.2017