Съвкупният обем на средствата, които големите автопроизводители ще инвестират в разработката на хибриди и коли на ток през следващите няколко години, достига $90 000 000 000, съобщава Reuters. Гигантските капиталовложения контрастират ярко на фона на броя продадени такива возила, които в момента са едва 1% от продукцията.
Сред производителите, които смятат да вложат най-внушителни средства за развитие на електромобилите, е Ford. На салона в Детройт "Синия овал" обяви, че до 2022 г. ще похарчи за разширяване на гамата си от екологично чисти модели $11 млрд. През следващите 4 години компанията ще пусне в продажба 40 електромобила и хибриди с възможност за зареждане от електропреносната мрежа.
Мащабни планове в тази насока крои и Mercedes-Benz. Немският гигант ще инвестира почти $12 млрд. за разработката на десет чисто електрически модела и 40 хибрида. Най-крупни инвестиционни намерения обаче има Volkswagen. Концернът ще похарчи $40 млрд., за да електрифицира цялата си моделна гама до 2030 г.
Китайските производители също се отказват от автомобилите с ДВГ. Chongqing Changan Automobile смята да пенсионира превозните средства с традиционни двигатели до 2025 г. и ще инвестира $15.4 млрд. за реализацията на новата си енергийна стратегия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ХХХ
Коментиран от #5
14:05 17.01.2018
2 Еее
Коментиран от #3, #6, #7
14:08 17.01.2018
3 Дааа
До коментар #2 от "Еее":
Абсолютно си прав14:10 17.01.2018
4 Гост
14:14 17.01.2018
5 Гост
До коментар #1 от "ХХХ":
Mercedes EQC14:37 17.01.2018
6 Никой
До коментар #2 от "Еее":
Най-добре да си караме старите голфове и да не хвърляме пари по разработки и прогрес.Коментиран от #11
19:13 17.01.2018
7 гост
До коментар #2 от "Еее":
Дааа , на вятъра на промяната !!!! Който не го "хване" , отива в историята !!!Коментиран от #8
19:30 17.01.2018
8 Сетиха се
До коментар #7 от "гост":
"Съвкупният обем на средствата, които големите автопроизводители ще инвестират в разработката на хибриди и коли на ток през следващите няколко години, достига $90 000 000 000, съобщава Reuters. "Някой ще инвестират в разработка през следващите няколко години, а някои вече произвеждат от няколко години във вече изградени фабрики, наречени балони.
Изводът - бизнесът с балони трябва да е успешен, щом всички се преориентират към него!
20:19 17.01.2018
9 Патриот
Най-вероятно отново под натиска на световното евреиство. Нали Мъск е такъв, трябва да има мушмуроци да му купуват батериите и колата да нощува на контакта.
Коментиран от #10
21:56 17.01.2018
10 Илон
До коментар #9 от "Патриот":
Тук отново си прав! Аз ги накарах. Каквото им кажа на всички автомобилни концерни, те само викат "да сър" и изпълняват безприкословно. Ще им продавам батерии, защото имам в излишък и се чудя какво да ги правя. Миналата година направих 500 000 модел 3, които си стоят на склад и никой не ще да ги погледне. А фабриката за батерии произвежда ли произвежда, та от свръхпредлагане подна цената на лития и кобалта, та и техните складове са пълни.22:15 17.01.2018
11 Антиелектрика
До коментар #6 от "Никой":
От кога прогресът е инвестиция в стара технология?Как пък не ви писна да пишете едни и същи лъжи и глупости под всяка статия?
То бива невежество, но чак пък толкова не бива!!!
22:32 17.01.2018
12 Прогресив
Не си ли чувал за Уики и чичо Гугъл?
Коментиран от #13
22:41 17.01.2018
13 Антиелектрика
До коментар #12 от "Прогресив":
Какво общо има графена и литиево-йонните батерии със самата технология на електричките? Те ползват БАТЕРИИ за източник на енергия, а ДВГ ползва гориво!!!Все едно да кажа, че колите с бензин А-98 не са с ДВГ, защото горивото е по-ново! Или тези на метан не са с ДВГ, защото са почти един век по-нови.
Хайде сега ползвай Google и виж какъв е принципа на действие на "новите" ти батерии! Имат ли анод, катод и електролит - ИМАТ! Същия принцип на действие като отпреди няколко века като батерията на Алесандро Волта!
Какво има повече да пишеш с 1000 ника, едни и същи идиотщини и лъжи???
Коментиран от #25
08:49 18.01.2018
14 К'ъв Ник бе пич?
Още 1674 г. двигателят холандецът Кристиан Хюйгенс използва гориво и има бутала точно като всеки съвременен двигател с вътрешно горене. Кога каза че е бил създаден първия електромобил? Не е ли няколко века по нова технология от ДВГ? Кой лъже и демагогства? И последно за технология ли говориш или за принцип на действие че май много ги бъркаш едно с друго. Прочети си мнението.
Коментиран от #15
09:23 18.01.2018
15 Антиелектрика
До коментар #14 от "К'ъв Ник бе пич?":
Много ясно съм ти написал какъв лъжец си в другата тема:Публикувано във факти.бг: Да, парната машина е ДВГ - двигател с ВЪНШНО горене!
"Парната машина е вид двигател с външно горене" - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D0%BC%D0%B0%D1%88%D0%B8%D0%BD%D0%B0
А през 1674 г. Кристиян Хюйгенс изобретява спиралната пружина на часовника и НИКОГА НЕ Е ИЗОБРЕТЯВАЛ БУТАЛЕН ДВИГАТЕЛ - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%B0%D0%BD_%D0%A5%D1%8E%D0%B9%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D1%81
За пореден път пишеш с различен ник, показваш фундаментална тъпота и лъжеш най-нагло!!!"
Няма какво повече да си кажем, защото ми писна да се занимава с теб. Дори не може да видиш, че всеки път пишеш с различен ник, като шизофреник!!!
09:30 18.01.2018
16 Що пишеш навсякъде
Коментиран от #17
10:16 18.01.2018
17 Антиелектрика
До коментар #16 от "Що пишеш навсякъде":
Алоооооу, многото никове - хората са разделили кое е двигател с вътрешно горене, кое е двигател с външно горене и какъв е принципът на буталото при АК-47!Спри да пишеш лъжи и тъпотии!!!
Коментиран от #18
10:51 18.01.2018
18 гост
До коментар #17 от "Антиелектрика":
Бегай бързо да си караш "новата технология" ДВГ , че и Фандъкова почва да ги спира , що губиш ценно време тука , после има да се тюхкаш що не си го карах кога можеше , а сега само на село кръгчета и то кога нема полицаи !! Айде , после ще ми благодариш , бързай , бързай !!Коментиран от #19
11:19 18.01.2018
19 Антиелектрика
До коментар #18 от "гост":
Колко конструктивно, конкретно и изпълнено с факти мнение!Хайде да не ми даваш наклон ако обичаш! Научи ли се как се пише резервоар?
Какво става с етера, откри ли го - бухахахахаха
Интересно как доста по-умен и богат от теб човек казва това:
Публикувано във факти.бг: Шефът на FCA завърши със съвета: "Не купувайте електромобили" и сподели, че през следващото десетилетие неговата компания няма да се занимава активно с електромобили, защото самите електрически превозни средства няма да се наложат в световен мащаб."?
Така, че нали знаеш какво да направиш с мнението си и къде да си го поставиш?
Коментиран от #20, #23
11:29 18.01.2018
20 гост
До коментар #19 от "Антиелектрика":
Мерси , че ме осведоми за мнението на шефа на "най-проспериращата" автомобилна компания в ПОСЛЕДНИТЕ 10 години , а какво ще стане в СЛЕДВАЩИТЕ десет , той горкия няма да види , щото нито той ще е "шеф" , нито компанията му ще се казва така , а да не говорим за собственика !Коментиран от #21
11:36 18.01.2018
21 Антиелектрика
До коментар #20 от "гост":
Оп, бях забравил, че работиш с кристална топка и си новия Нострадамус.Извинявай, г-н Ще.
Коментиран от #22
11:55 18.01.2018
22 гост
До коментар #21 от "Антиелектрика":
Нямам нужда от никакви топки , а и всеки счетоводител само като погледне отчетите на "великия" FCA , ще ти каже същото , да не говорим , че този същия Маркионе лично каза , че без "стратегически" партньор няма да изкарат !12:23 18.01.2018
23 Пак лъжеш!
До коментар #19 от "Антиелектрика":
Казва точно обратното :Италианският производител на суперколи Ferrari планира създаването на електрически автомобил през следващите 5 години. Това обяви шефът на марката и генерален директор на концерна Fiat Chrysler Automobiles - Серджио Маркионне, по време на изявлението си на международния автосалон в Детройт.
Прочети още : https://www.actualno.com/cars/ferrari-pravi-elektricheski-konkurent-na-tesla-roadster-news_654925.html
© Actualno.com
Коментиран от #24
13:59 18.01.2018
24 Антиелектрика
До коментар #23 от "Пак лъжеш!":
Я се скрий и не ме занимавай!14:04 18.01.2018
25 Да да
До коментар #13 от "Антиелектрика":
Или си много ограничен или просто не искаш да паднеш по гръб,че боли :). Единствената стара технология тук си ти. Още малко ще изкараш че тока е открит преди генераторите и преди батериите. Правел се е от мушмоли. Това че е имало ДВъншноГ,които са "усъвременени" уж на ДВГ но тези с външното горене са по-ефективни(АЕЦ,ТЕЦ с когенерация и др.) не е нищо. Единственото предимство на ДВГ е компактният размер в комплек с резервоара за гориво и нищо друго. Скоро и това предимство ще изчезне и незнам за какви глупости изобщо пишеш!Не че Ел.двигателите не са по-малки от ДВГ,по-мощни и по-ефективни.Просто резервоара им е малко голям. Засега! И новото е точно създаването на този резервоар - литий,полимери,графен,че даже и златни батерии.Коментиран от #26
12:51 19.01.2018
26 Антиелектрика
До коментар #25 от "Да да":
Когато фактите говорят, уж и боговете мълчат, но не и тъпаците!Дали аз съм стара технология не знам, но това заяждане звучи толкова тъпо колкото целия ти пост!
Ако имаш нещо конкретно да казваш - казвай, ако ли не - просто си трай!!!
И да, токът е открит преди батериите и генераторите, но мозъченцето ти няма как до го проумее!!!
Разтягане на локуми и тъпизми от рода на това, че ДВГ и такъв с външно горене, са едни и същи, ги разправяй на баба си!
Хората са написали ясно и точно - ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ СА ПО-СТАРИ ОТ КОЛИТЕ С ДВГ!!! КРАЙ С ТЪПОТИИТЕ ТИ!!!
14:18 19.01.2018