Last news in Fakti

27 Април, 2018 14:19 3 301 12

VW залага на алтернативно гориво и на Китай

  • volkswagen-
  • китай
VW залага на алтернативно гориво и на Китай - 1

Автомобилният концерн Volkswagen ще инвестира 15 млрд. евро за разработка на автомобили, работещи на нови (алтернативни) източници на енергия (NEV), както и за технологии за безпилотно управление на автомобили.

Това ще се случи в Китай до 2020 година. Автомобилният производител от Германия планира до 2020-а да представи на пазарите в Поднебесната държава 15 изцяло нови модела, задвижвани с алтернативно гориво.

Това обаче не е краят на програмата. След още пет години - до 2025 VW ще пусне в Китай общо 40 модела, задвижвани от алтернативни горива. Информацията, разпространена от Китайската информационна агенция "Синхуа", е на компанията Volkswagen Group China.

Ще припомним, че Volkswagen си партнира в Китай с компаниите SAIC и FAW, като съвместните предприятия SAIC Volkswagen и FAW-Volkswagen са разположени в Шанхай и в Чанчун, съответно. Само през миналата година двете сдружения са реализирали в Китай 3.2 млн. коли.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Зорлем

    6 0 Отговор
    20 милиарда за две години?! И тука май става нещо като с подаръците на "ромска" сватба.

    Коментиран от #2

  • 2 TSLA

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "Зорлем":

    На този фон годишните загуби на Тесла Не ти ли се струват смешни? Колко смяташ че изкарват Volkswagen от продажби на електрически автомобили и колко ще изкарват през следващите две години?

    Коментиран от #4

  • 3 Реалист

    5 2 Отговор
    Алтернативни горива - парен двигател с дърва алтернативно гориво ли е?
  • 4 Зорлем

    2 2 Отговор

    До коментар #2 от "TSLA":

    Точно, защото няма никаква логика в изнесените числа, грам не им вярвам, ерго препратката ми към сватбените подаръци в предишния постинг.

    Или да го кажем по друг начин - парите, които ще дадат, ще са предимно за пара в свирката и те със сигурност ще са далеч, ама много далеч, по-малко от 20 млрд. долара, евро или дори китайски юана.

    Коментиран от #5, #6

  • 5 гост

    3 0 Отговор

    До коментар #4 от "Зорлем":

    Е точно тук ти е грешката , парите най-вероятно ще са доста НАД обявените 15 млд !! При обявени 15 НОВИ модела , това е по 1 милиард на модел , при положение , че те сега за петролните дето са си леко напудрени стари дават по-повече , а за чисто нови и нямащи нищо общо с предишните , смятай !!! Просто кричт истинската цифра от акционерите , че и без това на шефовете им се клатят столовете !!!

    Коментиран от #8

  • 6 БУДНАТА СЪВЕСТ

    3 1 Отговор

    До коментар #4 от "Зорлем":

    Какво е това "ерго",какво е това "постинг"?Свършиха ли българските думи или се правиш на "ентелегент"?

    Коментиран от #7

  • 7 Зорлем

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "БУДНАТА СЪВЕСТ":

    Айде, за "постинг" мога да приема, че е натрапчива чуждица, но за "ерго" да трябва да обяснявам?! На нищо ли не ви учат в училище вече?
  • 8 Зорлем

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    То ясно, че милионите и милиардите за нищо ги нямате, ама чак пък толкова да вярвате на приказките на всякакви капацитети (вкл. и шефове на автомобилни компании)?

    Коментиран от #9

  • 9 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Зорлем":

    Какво вярваме и какво не в случая няма никакво значение , това е публична компания с двустепенно управление и един куп одити и проверки !! На един милиард може да излъжат с 1-2 милиона , повече не , това е !!! И разработването на моделите се оценява от 100 години , сигурно са "поразбрали" одиторите вече за какво иде реч !! Само сертификацията за един пазар е поне стотина милиона , а тези ще имат по 4-5 на модел , отделно оборудването за производството , колко според теб излиза за едно заводче с капацитет 4-500 000 бр. годишно примерно ?? Изобщо може да си напълно спокоен , НОВ модел , ама наистина нов за милиард си е 100% далавера и всеки шеф би си ударил задника в тавана , ако се размине само с толкова !

    Коментиран от #10

  • 10 Зорлем

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    За същите одитори като Артур Андерсен, мир на праха им, които одитираха Енрон, и като КПМГ, които одитираха КТБ ли говорим?

    Коментиран от #11

  • 11 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #10 от "Зорлем":

    Не , говорим за правителствата на Долна Саксония и Катар ! И одитиране на финансови предприятия няма нищо общо с такива с реално производство !! И заплатите и бонусите на шефовете в такива фирми зависят от ОПЕРАТИВНИТЕ резултати , така че имат сметка да КРИЯТ разходи , а не да ги РАЗДУВАТ !!!

    Коментиран от #12

  • 12 Зорлем

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Щом казваш така ще да е. Аз лично не знам да има практика акционери да правят собствен одит, но пък нали сме уточнили, че съм от тия дето малко знаят и малко си видяли и преживяли.