Автомобилният концерн Volkswagen ще инвестира 15 млрд. евро за разработка на автомобили, работещи на нови (алтернативни) източници на енергия (NEV), както и за технологии за безпилотно управление на автомобили.
Това ще се случи в Китай до 2020 година. Автомобилният производител от Германия планира до 2020-а да представи на пазарите в Поднебесната държава 15 изцяло нови модела, задвижвани с алтернативно гориво.
Това обаче не е краят на програмата. След още пет години - до 2025 VW ще пусне в Китай общо 40 модела, задвижвани от алтернативни горива. Информацията, разпространена от Китайската информационна агенция "Синхуа", е на компанията Volkswagen Group China.
Ще припомним, че Volkswagen си партнира в Китай с компаниите SAIC и FAW, като съвместните предприятия SAIC Volkswagen и FAW-Volkswagen са разположени в Шанхай и в Чанчун, съответно. Само през миналата година двете сдружения са реализирали в Китай 3.2 млн. коли.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Зорлем
Коментиран от #2
15:21 27.04.2018
2 TSLA
До коментар #1 от "Зорлем":
На този фон годишните загуби на Тесла Не ти ли се струват смешни? Колко смяташ че изкарват Volkswagen от продажби на електрически автомобили и колко ще изкарват през следващите две години?Коментиран от #4
15:27 27.04.2018
3 Реалист
15:47 27.04.2018
4 Зорлем
До коментар #2 от "TSLA":
Точно, защото няма никаква логика в изнесените числа, грам не им вярвам, ерго препратката ми към сватбените подаръци в предишния постинг.Или да го кажем по друг начин - парите, които ще дадат, ще са предимно за пара в свирката и те със сигурност ще са далеч, ама много далеч, по-малко от 20 млрд. долара, евро или дори китайски юана.
Коментиран от #5, #6
15:50 27.04.2018
5 гост
До коментар #4 от "Зорлем":
Е точно тук ти е грешката , парите най-вероятно ще са доста НАД обявените 15 млд !! При обявени 15 НОВИ модела , това е по 1 милиард на модел , при положение , че те сега за петролните дето са си леко напудрени стари дават по-повече , а за чисто нови и нямащи нищо общо с предишните , смятай !!! Просто кричт истинската цифра от акционерите , че и без това на шефовете им се клатят столовете !!!Коментиран от #8
16:08 27.04.2018
6 БУДНАТА СЪВЕСТ
До коментар #4 от "Зорлем":
Какво е това "ерго",какво е това "постинг"?Свършиха ли българските думи или се правиш на "ентелегент"?Коментиран от #7
19:30 27.04.2018
7 Зорлем
До коментар #6 от "БУДНАТА СЪВЕСТ":
Айде, за "постинг" мога да приема, че е натрапчива чуждица, но за "ерго" да трябва да обяснявам?! На нищо ли не ви учат в училище вече?23:47 27.04.2018
8 Зорлем
До коментар #5 от "гост":
То ясно, че милионите и милиардите за нищо ги нямате, ама чак пък толкова да вярвате на приказките на всякакви капацитети (вкл. и шефове на автомобилни компании)?Коментиран от #9
23:56 27.04.2018
9 гост
До коментар #8 от "Зорлем":
Какво вярваме и какво не в случая няма никакво значение , това е публична компания с двустепенно управление и един куп одити и проверки !! На един милиард може да излъжат с 1-2 милиона , повече не , това е !!! И разработването на моделите се оценява от 100 години , сигурно са "поразбрали" одиторите вече за какво иде реч !! Само сертификацията за един пазар е поне стотина милиона , а тези ще имат по 4-5 на модел , отделно оборудването за производството , колко според теб излиза за едно заводче с капацитет 4-500 000 бр. годишно примерно ?? Изобщо може да си напълно спокоен , НОВ модел , ама наистина нов за милиард си е 100% далавера и всеки шеф би си ударил задника в тавана , ако се размине само с толкова !Коментиран от #10
02:38 28.04.2018
10 Зорлем
До коментар #9 от "гост":
За същите одитори като Артур Андерсен, мир на праха им, които одитираха Енрон, и като КПМГ, които одитираха КТБ ли говорим?Коментиран от #11
13:14 28.04.2018
11 гост
До коментар #10 от "Зорлем":
Не , говорим за правителствата на Долна Саксония и Катар ! И одитиране на финансови предприятия няма нищо общо с такива с реално производство !! И заплатите и бонусите на шефовете в такива фирми зависят от ОПЕРАТИВНИТЕ резултати , така че имат сметка да КРИЯТ разходи , а не да ги РАЗДУВАТ !!!Коментиран от #12
13:38 28.04.2018
12 Зорлем
До коментар #11 от "гост":
Щом казваш така ще да е. Аз лично не знам да има практика акционери да правят собствен одит, но пък нали сме уточнили, че съм от тия дето малко знаят и малко си видяли и преживяли.20:11 28.04.2018