По време на ежегодния двигателен симпозиум във Виена, германците от Volkswagen представиха своите нови мотори и технологии. Акцентът при представянето падна на т.нар. меки хибриди, които след модернизацията си получават приставката Evo.
Така "героят" от мегаскандала Дизелгейт - двулитровият турбодизел с индекс ЕА288 вече е снабден с 12-волтов стартер-генератора и с йон-литиев акумулаторен блок. Освен това теглото на агрегата е снижено, намалени са фрикционните загуби и като цяло е оптимизиран работния процес.
Според специалистите от VW, производителността на мотора е нараснала с 9%. В различните си версии мощността варира от 136 до 204 к.с. Първоначално новият вариант на най-скандалния мотор на Volkswagen ще бъде монтиран на Audi, а впоследствие и на останалите марки и модели на концерна.
Представителите на марка нито веднъж не споменаха нашумелия скандал Дизелгейт, като заявиха, че новите агрегати и технологии са разработени заради вси по-ожесточаващите се еко норми в Европа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост
Коментиран от #4, #9
11:12 30.04.2018
2 А така
11:17 30.04.2018
3 незнайко
11:23 30.04.2018
4 Random
До коментар #1 от "Гост":
Има два 2.5 TDIЕдиния е 5 цилиндров редови(не VR) и сравнително надежден, а другия е така познатия на всички "душегуб" V6
Коментиран от #5, #6, #7, #13
12:35 30.04.2018
5 ВМОРО
До коментар #4 от "Random":
Петцилиндровият е бетон!Коментиран от #10
13:13 30.04.2018
6 ВМОРО
До коментар #4 от "Random":
Петаците са с кодове AAT(115 к.с.) и AEL(140 к.с.).13:18 30.04.2018
7 ааааа
До коментар #4 от "Random":
Има 4 версии на 2.5тди, а не само 2.- редови с роторна ГНП, любимеца на всички
- V6 с роторна гнп - най-омразния тди двигател на ВАГ
- редови помпа-дюза - сравнително проблемен, но не чак като V6-ака
- редови комън-рейл - безпроблемен, но слабо разпространен - слага се единствено на Крафтер.
13:51 30.04.2018
8 Гого
13:56 30.04.2018
9 dfgssw
До коментар #1 от "Гост":
Аз също, затова прочетох статията15:23 30.04.2018
10 Волвар
До коментар #5 от "ВМОРО":
Имам 100 000 на него, само че в рядката версия на Волво със заемка от Ауди. Да, бетон е, но има вибрации от ремъка и разваля демпферната шайба.Всичко останало е невероятно - икономичност, въртящ момент, възможности за ремап...
22:18 30.04.2018
11 МЕХАНИК
Коментиран от #14
16:23 01.05.2018
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Извинявай,
До коментар #4 от "Random":
защо "душегуб"? Какви проблеми дава? Питам сериозно. Ако не ти се пише, дай линк. Благодаря предварително.17:38 01.05.2018
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Va60
03:13 02.05.2018