3 Ноември, 2019 19:41 7 576 21

Електрическите велосипеди заменят стандартните колела

  • тайван-
  • велосипеди-
  • електрически велосипеди-
  • ръст-
  • продажби-
  • печалба-
  • търговия-
  • производство

Giant Manufactoring Co. очаква да продаде около 600 000 електрически велосипеда през тази година. Ако компанията действително успее, тя ще надхвърли прогнозите, изказани по-рано от председателя ѝ Бони Ту. Успехът в продажбите идва, докато Giant инвестира сериозно във втората си производствена база в Европа. Този нов завод в Унгария е предназначен основно за асемблирането на електрически велосипеди, а производството се очаква да започне съвсем скоро.

Листната на Тайванска стокова борса, компания бързо настига най-големите в бранша на производителите на електрически велосипеди. През 2018 г. компанията достави около 385 000 велосипеда, което е близо два пъти повече в сравнение с предходната година. Ако очакванията за продажба на 600 000 бройки се реализират, то това ще бележи ръст в продажбите с 56 % спрямо 2018 г.

Миналият март по време на Taipei Cycle Show Бони Ту заяви, че очаква продажбите на е-велосипеди на компанията да нараснат с 30% през 2019 г. и това увеличение да е една четвърт от общите ѝ продажби.

Това, което Giant Manufacturing Co. отчете по-рано тази седмица, е, че продажбите му нараснаха с близо 5 на 100 през септември, достигайки до 177 милиона евро. Това се дължи до голяма степен на въвеждането на нови традиционни и електрически модели. За първите 9 месеца на 2019 г. кумулативните продажби нараснаха с 5.1 % на годишна база, генерирайки до 1.4 милиарда евро, като е-велосипедите допринесоха с близо 20% от тези цифри.

Увереността на компанията за бъдещ растеж се доказва с високите инвестиции, които са планирани за новата производствена база в Унгария. Инвестиционният план е разделен на три фази – първата е около 15 милиона евро за капиталови разходи. След приключване на трите фази общата инвестиция ще се равнява на близо 48 милиона евро. Първоначалният производствен капацитет се планира да бъде около 300 000 единици и ще се фокусира върху базови европейски модели и е-велосипеди.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    19 1 Отговор
    Хората ставата все по-мързеливи. Нищо, кебапчета кифтета, кой където свари Удрииййй българее.
  • 2 Патето яки

    34 1 Отговор
    Язи чекам за електрически цървули дето сами рипат.
  • 3 Еколог

    23 11 Отговор
    Чудесна новина! Аз също карам е-байк, удобството, икономията и бързината са невероятни... Веднага бг управниците да почват да строят Велоалеи... Това е проблемът
  • 4 Колоездач

    31 10 Отговор
    Изключително невярно заглавие. Никое друго превозно средство не може да замени велосипедите. Защото удоволствието от карането на велосипед е удоволствие от това да изминеш дадено разстояние за определено време със свои собствени сили. Електропедите са превозни средства, които се ползват от хора, които вече не могат да карат колело или никога не са били колоездачи.

    Коментиран от #5, #7

  • 5 Масон

    14 7 Отговор

    До коментар #4 от "Колоездач":

    Вярно и точно . И аз карам и точно в това е кефа .👍👍👍👍👍✋🚲🚲🚲🚲🚲
  • 6 дявола

    15 5 Отговор
    Още една поредна простотия идва време когато няма да трябва да се става от леглото да се прави каквото и и да било всичко ще се върши със шибания телефон или таблет и това ще ни заличи от земята
  • 7 гост

    12 4 Отговор

    До коментар #4 от "Колоездач":

    И аз карам и наскоро минах един маратон. Ако бях с електрическо колело всеки щеше да каже, е да, ама той бил на ток. Друго си е да разчиташ само на собствените си сили, които са много, стига да си вярваш и да не злоупотребяваш с тях. Всеки човек спокойно може да изминава 40км до работа и обратно на колело, какво остава за останалите които работят на 3,5 или 10км. Колелото, при наличие на велоалеи, е по-удобно, по-бързо и по-евтино от кола, да не говорим за физическата тренировка и тонус. Като повъртите малко и влезете във форма няма и да се потите толкова, при лошо време си има обществен транспорт или само тогава може да си използвате колата, но това са 20% от всичката употреба. Пробвайте и ще видите.

    Коментиран от #8

  • 8 Натурален Велосипедист

    7 3 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Не смятам, че лошото време е пречка за карането на велосипед. Аз лично карам във всякакво време – в жега и в студ; в дъжд и сняг. Даже и поледиците не ме спират – просто слагам гуми с шипове (самоделно направени лично от мен).
    Карал съм в кучешки студ (при около -17°С) и пак съм оцелял. Когато се облечеш с подходящи дрешки, за да ти е топло на душичката, кефът при каране на велосипед и в най-свирепия студ е не по-малък от този да караш през хубаво време.

    Коментиран от #11

  • 9 Да да

    3 0 Отговор
    Само да попитам разбиращите от каране на велосипеди - колко е разликата в горенето на калории при карането на обикновен велосипед и електрически? После ми кажете,ако човек който кара традиционно кола и се качи на елколело, по-зле ли ще е? Пишете все едно някой ви е забранил да карате обикновени колела! Да се чуди човек,защо и колите са различни!
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 гост

    4 0 Отговор

    До коментар #8 от "Натурален Велосипедист":

    Съгласен съм, че може да се кара във всякакви условия, но представи си, че тръгваш за работа и трябва да си официално облечен, а навън има порой, ще сложиш държдобран, ама това няма да те спаси много. След това десният край на пътя е най-лошо почистваната част от платното, при сняг трябва да рискуваш и да караш сред колите, което пак не е вариант, защото шофьорите не са толерантни. Аз слизам и се бутам с крак по пешеходните и пак ме псуват, че съм бил изчакал да видя дали ще спрат или не. Според мен само велоалеи са нужни, ама интелигетно направени, тогава всеки ще си прецени дали да се качва на велосипед или не. Според мен движението с велосипеди се засилва все повече и повече у нас, не се възприемат само за спорт и удоволствие, а и да вършат работа.
  • 12 Епедал

    4 2 Отговор
    Интересно заглавие.
    Или инак казано :"Спортът отстъпва място на джендърията и мързела."
  • 13 Димов

    5 1 Отговор
    Мързелът е голяма работа. Както казах и преди, велосипедите по-може да изместят ДВГ, отколкото електрокарите.

    Коментиран от #14

  • 14 Третия педал

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "Димов":

    Мечтая за такова бъдеще,ама едва ли!
  • 15 Атанас

    5 1 Отговор
    зА ЕДНО ЛЯТО ОТНОШЕНИЕТО МИ КЪМ ВЕЛОСИПЕДИТЕ И ВЕЛОСИПЕДИСТИТЕ КОРЕННО СЕ ПРОМЕНИ - СЛЕД КАТО БЯХ НА ДВА ПЪТИ БЛЪСНАТ ОТ ВЕЛОСИПЕДИСТИ НА МЕСТА , КЪДЕТО НЯМАТ НИКАКВА - АМА НИКАКВА РАБОТА И КАРАТ КАТО НЕНОРМАЛНИ БЕЗ ДА СЕ СЪОБРАЗЯВАТ С КАКВОТО И ДА Е - ПОЛЗВАТ ПРЕДИМСТВАТА НА ПЕШЕХОДНИТЕ ПЪТЕКИ, КАРАТ ПО ТРОТОАРИТЕ БЯСНО - НЯМАМ ДУМИ. АКО ПОВЕЧЕ ХОРА СТРАДАТ МЕСЕЦИ СЛЕД КАТО СА ПОТРОШЕНИ ОТ ТЯХ ОБЩЕСТВЕНОТО МНЕНИЕ ПО ВЪПРОСА - ВЕЛОСИПЕДИ КОРЕННО ЩЕ СЕ ПРОМЕНИ

    Коментиран от #18

  • 16 незнайко

    1 0 Отговор
    Велосипедите на ток ще се налагат постепенно, както мобилните телефони заляха света !!! Производството на батерии е НОВАТА НИСША за капиталистите !!! За сега обаче, няма много заводи за рециклиране на батерии.
  • 17 Plameni

    1 0 Отговор
    Електрическите велосипеди са голяма работа! От опит ....и доста скъпи.
  • 18 Димов

    5 0 Отговор

    До коментар #15 от "Атанас":

    Вандалът си е вандал, независимо дали кара кола, колело, мотор или пазарска количка.
  • 19 Порно

    0 1 Отговор
    Мързела мъчи , не мори.
  • 20 Дрън дрън та пляс

    1 0 Отговор
    Никой не ви кара да си купувате ел колела. Всеки който предпочита да върти педалите като мен за спорта няма да си вземе ел колело.има колела без ток и сега такива с ток, тези ел колела са пригодени за хора който искат да се предвижат без физическо усилие, без кола или мотор, защото с колело е по удобно а и навсякъде може да минава, като забранени улици за мпс в задръстване и т.н. При започване на производството на ел колелата няма да спре и производството на стандартните колела. Така че можем да спим спокойно.
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.