Giant Manufactoring Co. очаква да продаде около 600 000 електрически велосипеда през тази година. Ако компанията действително успее, тя ще надхвърли прогнозите, изказани по-рано от председателя ѝ Бони Ту. Успехът в продажбите идва, докато Giant инвестира сериозно във втората си производствена база в Европа. Този нов завод в Унгария е предназначен основно за асемблирането на електрически велосипеди, а производството се очаква да започне съвсем скоро.
Листната на Тайванска стокова борса, компания бързо настига най-големите в бранша на производителите на електрически велосипеди. През 2018 г. компанията достави около 385 000 велосипеда, което е близо два пъти повече в сравнение с предходната година. Ако очакванията за продажба на 600 000 бройки се реализират, то това ще бележи ръст в продажбите с 56 % спрямо 2018 г.
Миналият март по време на Taipei Cycle Show Бони Ту заяви, че очаква продажбите на е-велосипеди на компанията да нараснат с 30% през 2019 г. и това увеличение да е една четвърт от общите ѝ продажби.
Това, което Giant Manufacturing Co. отчете по-рано тази седмица, е, че продажбите му нараснаха с близо 5 на 100 през септември, достигайки до 177 милиона евро. Това се дължи до голяма степен на въвеждането на нови традиционни и електрически модели. За първите 9 месеца на 2019 г. кумулативните продажби нараснаха с 5.1 % на годишна база, генерирайки до 1.4 милиарда евро, като е-велосипедите допринесоха с близо 20% от тези цифри.
Увереността на компанията за бъдещ растеж се доказва с високите инвестиции, които са планирани за новата производствена база в Унгария. Инвестиционният план е разделен на три фази – първата е около 15 милиона евро за капиталови разходи. След приключване на трите фази общата инвестиция ще се равнява на близо 48 милиона евро. Първоначалният производствен капацитет се планира да бъде около 300 000 единици и ще се фокусира върху базови европейски модели и е-велосипеди.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост
19:49 03.11.2019
2 Патето яки
19:51 03.11.2019
3 Еколог
19:53 03.11.2019
4 Колоездач
Коментиран от #5, #7
20:10 03.11.2019
5 Масон
До коментар #4 от "Колоездач":
Вярно и точно . И аз карам и точно в това е кефа .👍👍👍👍👍✋🚲🚲🚲🚲🚲20:48 03.11.2019
6 дявола
20:53 03.11.2019
7 гост
До коментар #4 от "Колоездач":
И аз карам и наскоро минах един маратон. Ако бях с електрическо колело всеки щеше да каже, е да, ама той бил на ток. Друго си е да разчиташ само на собствените си сили, които са много, стига да си вярваш и да не злоупотребяваш с тях. Всеки човек спокойно може да изминава 40км до работа и обратно на колело, какво остава за останалите които работят на 3,5 или 10км. Колелото, при наличие на велоалеи, е по-удобно, по-бързо и по-евтино от кола, да не говорим за физическата тренировка и тонус. Като повъртите малко и влезете във форма няма и да се потите толкова, при лошо време си има обществен транспорт или само тогава може да си използвате колата, но това са 20% от всичката употреба. Пробвайте и ще видите.Коментиран от #8
22:40 03.11.2019
8 Натурален Велосипедист
До коментар #7 от "гост":
Не смятам, че лошото време е пречка за карането на велосипед. Аз лично карам във всякакво време – в жега и в студ; в дъжд и сняг. Даже и поледиците не ме спират – просто слагам гуми с шипове (самоделно направени лично от мен).Карал съм в кучешки студ (при около -17°С) и пак съм оцелял. Когато се облечеш с подходящи дрешки, за да ти е топло на душичката, кефът при каране на велосипед и в най-свирепия студ е не по-малък от този да караш през хубаво време.
Коментиран от #11
23:40 03.11.2019
9 Да да
01:33 04.11.2019
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 гост
До коментар #8 от "Натурален Велосипедист":
Съгласен съм, че може да се кара във всякакви условия, но представи си, че тръгваш за работа и трябва да си официално облечен, а навън има порой, ще сложиш държдобран, ама това няма да те спаси много. След това десният край на пътя е най-лошо почистваната част от платното, при сняг трябва да рискуваш и да караш сред колите, което пак не е вариант, защото шофьорите не са толерантни. Аз слизам и се бутам с крак по пешеходните и пак ме псуват, че съм бил изчакал да видя дали ще спрат или не. Според мен само велоалеи са нужни, ама интелигетно направени, тогава всеки ще си прецени дали да се качва на велосипед или не. Според мен движението с велосипеди се засилва все повече и повече у нас, не се възприемат само за спорт и удоволствие, а и да вършат работа.07:52 04.11.2019
12 Епедал
Или инак казано :"Спортът отстъпва място на джендърията и мързела."
08:13 04.11.2019
13 Димов
Коментиран от #14
09:16 04.11.2019
14 Третия педал
До коментар #13 от "Димов":
Мечтая за такова бъдеще,ама едва ли!09:45 04.11.2019
15 Атанас
Коментиран от #18
09:59 04.11.2019
16 незнайко
10:08 04.11.2019
17 Plameni
10:42 04.11.2019
18 Димов
До коментар #15 от "Атанас":
Вандалът си е вандал, независимо дали кара кола, колело, мотор или пазарска количка.13:49 04.11.2019
19 Порно
21:40 04.11.2019
20 Дрън дрън та пляс
23:50 04.11.2019
21 Този коментар е премахнат от модератор.