Наскоро тайванската компания Advantech откри своя нов сервизен център в Япония, разположен в префектура Фукуока. С приключването на придобиването на акции на OMRON Nohgata през февруари 2019 г., сега преименувана на Advantech Technologies Japan (ATJ) разполага с най-голямата база в Advantech group.
Сервизният център на Advantech Japan ще се радва на върховите постижения на OMRON Nohgata, базирайки се на огромния капацитет на складовите им бази и успявайки да утрои производствения си капацитет, помагайки на Advantech да увеличи регионалния си растеж и да посрещне нарастващите нужди на „Индустрия 4.0“ чрез иновативно конфигуриране на поръчките за обслужване (CTOS).
Според Майк Койке, презиент на Advantech Japan, сервизният център е използвал ноу-хау на Advantech, както и CTOS за реализация на стандарта на корпорацията за върхови постижения в САЩ и Европейския съюз и прилагането му на новия пазар.
В производствената зона на фабриката, Advantech практикува Индустрия 4.0 - високо персонализиран CTOS , с мониторинг на данните в реално време, за да помогне мениджърите да предприемат необходимите действия , като се подобрява скоростта на производството при поддържане на високото качество и оптимална персонализация на продуктите.
Тази нова фабрика, управлявана от иновативния софтуер ще позволи на Advantech да предложи персонализирано асемблиране на оборудване – от локалните суичове, през десктоп, рак базираните компютри до сървърите. Advantech ще предостави и специализирани графични (видео) карти (GPU) за ускоряване на работата на изкуствения интелект, както и за ускоряването на компютъризираните процеси в промишлената автоматизация и индустриалните приложения, и не на последно място специализирани решения за нуждите на клиентите в набиращия популярност и обем сектор на Интернет на нещата (IoT).
В допълнение към новата фабрика ще има логистичен център, интегриран в нея, и така Advantech Group в Япония ще служи за производствена и логистична база, обслужваща 27 страни в света. По този начин ще се осигури върхово качество на технологиите на Advantech, превръщайки го в глобален бранд с щемпела: Made in Japan. В допълнение, разполагайки с отличната логистична функционалност, ще бъде възможно бързо да се отговори на нуждите и търсенето на японските клиенти.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 666®
07:45 15.11.2019