"От Audi не са се справили напълно със скока в електрическата ера. Все още са привързани към смяната на маслото", коментира собственик на e-tron в Twitter. Георг Коньович публикува снимка на приборния панел на своя електрически кросоувър, на който се появило предупреждениe за предстояща смяна на маслото на двигателя и преглед след 3 100 км.
Електромобилът е един от първите произведени екземпляри от модела, който се качи на конвейера през есента на 2018 г. Софтуерът на бордовия компютър е практически идентичен с този в бензиновите и дизелови "аудита", макар че има някои нюанси - разходът, например, се измерва в киловатчасове на 100 км, а не в литри на 100 км.
Собственикът на "e-трона" обаче останал крайно изненадан от предупреждението за предстояща смяна на маслото. Коньович бил останал с впечатлението, че електромобилите нямат нужда от подобни процедури.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Боко Тиквуньев
Коментиран от #6, #53
19:00 29.01.2020
2 do Боко Тиквуньев
Коментиран от #31
19:09 29.01.2020
3 Камък на шията
Коментиран от #30
19:15 29.01.2020
4 Sofia
19:35 29.01.2020
5 Bai hoi
19:42 29.01.2020
6 Амиии
До коментар #1 от "Боко Тиквуньев":
Типично руски автомобил , кво е интересното в това !Коментиран от #34
19:53 29.01.2020
7 Гъзар тънкач с А8 на гаС
20:12 29.01.2020
8 Иван
Коментиран от #14, #20, #21, #22, #33
20:14 29.01.2020
9 Георги
Коментиран от #18, #32, #70
20:24 29.01.2020
10 Случаен
20:31 29.01.2020
11 А бре Иванеее
Коментиран от #23, #27
20:32 29.01.2020
12 Миризлив пор
20:43 29.01.2020
13 До N10 Случаен
Коментиран от #17
20:44 29.01.2020
14 Не е-трон
До коментар #8 от "Иван":
Викаш скоростната кутия и диференциал?!? За раздатъчната кутия що не написа :-) Хора, преди да качите някоя глупост, поне се образовайте малко, че много леки изглеждат коментарите виКоментиран от #28
20:44 29.01.2020
15 До N10 Случаен
21:04 29.01.2020
16 Пламен
21:51 29.01.2020
17 Миризлив пор
До коментар #13 от "До N10 Случаен":
Ай стига с тези електрони бре хора, ако трябва да сме точни Фердинанд Порше прави и първия автомобил с задвижване на 4 колела за армията, само къде е тежал 4 тона заради батериите, естествено е победител автомобил с ДВГ задни теглото си под 1 тон.22:31 29.01.2020
18 Няма такова
До коментар #9 от "Георги":
Ако чакаш да си смениш маслото на скоростите на 400. 500 хиляди. Значи толкова и масло ще намериш. А най-лошото може и спомен от скоростите да няма.23:30 29.01.2020
19 Не не
23:31 29.01.2020
20 Гошо
До коментар #8 от "Иван":
Каква кутия... в тая електричка.23:38 29.01.2020
21 Ивака
До коментар #8 от "Иван":
Каде ще го налееш тва масло за скоростите на електичка :DКато тя няма скорости :D :D
Коментиран от #29
00:07 30.01.2020
22 type-R
До коментар #8 от "Иван":
Даже и ск. кутия не им трябва особено много на тези електрички. Затова и казвам че не са лоши, въпреки нападките срещу тях. Бързи са, малко поддръжка, няма данък. Бих пробвал една такава но автора на коментар #1 предпочита да ми вземе парите за хляб и сирене на тройна на немската цена отколкото за една нова електричка......00:16 30.01.2020
23 budinov
До коментар #11 от "А бре Иванеее":
Прочети малко инфо и тогава категоризирай хората на глупаци и умници.Като попрочетещ юе разбереш че си в първата група07:25 30.01.2020
24 Каунь
07:27 30.01.2020
25 Недялко Чекиев
07:27 30.01.2020
26 Недялко Чекиев
От Вулво са го измислили... Даваш 200 бона за хибрид, караш днес 200~300км. 40 на ток останалите на 20/100 течност от скъпата. Кирията ти е в г*зЪ.
07:36 30.01.2020
27 Зомби с квадратно чело
До коментар #11 от "А бре Иванеее":
Колко сте смешни, твърдите че сте деца на бъдещето а не знаете че тесла и електричките имали диференциал :)). Е как ще завива тази кола като има само един мотор отпред и отзад???07:36 30.01.2020
28 Зомби с квадратно чело
До коментар #14 от "Не е-трон":
Хайде още един "професор" дето не знае за какво служи диференциала и защо е в Ел. колите.Коментиран от #40, #41
07:38 30.01.2020
29 Недялко Чекиев
До коментар #21 от "Ивака":
В газовото баце... Все пак БГ сме... Всеки "Ганьо" е инжинер :)07:43 30.01.2020
30 Майстора
До коментар #3 от "Камък на шията":
Абе и на тесла има какво да се дяла. Тя е мерседес CLA под прикритие. С окачването на задния мост ще имат големи кючеци07:44 30.01.2020
31 до тариката
До коментар #2 от "do Боко Тиквуньев":
Добре, че сме ние тъпите селяни, защото тарикат тариката не може да излопати. Ако изчезнем и вие паразитиращите върху нас ще изчезнете. Пазете тъпите селяни!08:10 30.01.2020
32 Шамшал
До коментар #9 от "Георги":
Само в БГ се сменя масло на 500К на скорости. Вземи се образовай малко или вземи една сервизна книжка да прочетеш през какъв период какво се сменя!08:25 30.01.2020
33 АLFA Q 4
До коментар #8 от "Иван":
ИВАААААНЕ.. ТОК БЕ КРАТУНОНЯМА ДИФЕРЕНЦИАЛИ
ТОВА НЕ Е ТРАФОПОСТ, БЕ
Коментиран от #35, #38
08:50 30.01.2020
34 е стига де
До коментар #6 от "Амиии":
ти изби рибата в яз. Студена!!!Путин е виновен за смяната на маслото!!!ега ти и задръстения шаран си-теб могат да те хванат и без кукичка...не гола корда
08:50 30.01.2020
35 да попитам
До коментар #33 от "АLFA Q 4":
как завива правия ток?Коментиран от #74
08:56 30.01.2020
36 по Здрав
09:00 30.01.2020
37 123
Да живее немската кола!
09:32 30.01.2020
38 Зомби с квадратно чело
До коментар #33 от "АLFA Q 4":
Явно Теслата не е кола а мотор или велосипед???Всичко което има един мотор и две гуми на ос има диференциал.
Ти питал ли си се за какво и е на колата диференциал???
Коментиран от #47
09:51 30.01.2020
39 Има само една марка!
09:55 30.01.2020
40 AC DC
До коментар #28 от "Зомби с квадратно чело":
Пич няма един мотор отпред и един отзад , много от тия са с мотор на всяко колело и се командват с електроника. Няма диференциал , няма кардан , няма нищо.Коментиран от #42, #56, #64
10:03 30.01.2020
41 AC DC
До коментар #28 от "Зомби с квадратно чело":
Диференциал,скоростна кутия,кардан-има само при хибридите.Коментиран от #43
10:18 30.01.2020
42 Зомби с квадратно чело
До коментар #40 от "AC DC":
ХеХе не ми казвай много а ми кажи поне една такава???Със сигурност Теслите на пазара не са така нито Лийф нито Зое нито Етрона, нито БМВ нито Ягуар нито Волво!!!!
Та коя питам аз????
Коментиран от #45
10:19 30.01.2020
43 Зомби с квадратно чело
До коментар #41 от "AC DC":
Защо продължаваш да се излагаш????Аколко е лесно да провериш и да замълчиш!
Коментиран от #46
10:20 30.01.2020
44 истинко
10:24 30.01.2020
45 AC DC
До коментар #42 от "Зомби с квадратно чело":
"Технически, коцепцията на задвижване на електромобилите".Съществуват главинни електромотори, които се монтират директно в колелата. Така задвижването става директно, без никакви свързващи/преобразуващи устройства, с което се постига още по-високо ниво на енергийна ефективност.
Коментиран от #51, #52
10:26 30.01.2020
46 AC DC
До коментар #43 от "Зомби с квадратно чело":
разработки ЕПС, като Rimac Concept One, довеждат представянето и динамиката на шофирането до друго ниво. Задвижването се състои от общо 4 двигателя, по един за всяко колело. Всеки двигател има собствена скоростна кутия, отпред са едностепенни, а отзад има двустепенни със съединители от въглеродни влакна.10:31 30.01.2020
47 AC DC
До коментар #38 от "Зомби с квадратно чело":
Понеже постоянно пишеш за Тесла." Tesla Model S, имат два електрически двигателя за задвижване, единият на предния мост, а вторият – на задния мост. И двата двигателя имат свои собствени електронни контролери за мощността. Тази конфигурация дава възможности за задвижване на четирите колела (AWD)
Няма кардани , няма диференциали.
Коментиран от #55, #59, #60
10:34 30.01.2020
48 Велев
Вижте видеото от линка https://www.kaldata.com/it-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE-%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%B2%D0%B0-%D1%83%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B9%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D0%BD%D0%B0-%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80-303445.html?amp
Коментиран от #50
10:37 30.01.2020
49 инж Химик
10:38 30.01.2020
50 Инж Химик
До коментар #48 от "Велев":
Точно така! Имат си флуиди за обслужване, но това на хората, които могат да си позволят такъв автомобил не им е дерт... дори сигурно им се обаждат от фирмения сервиз да им напомнят за периода за обслужване. Хубави са електричките, имат тъмна страна, но най-тъмната в БГ е цената им.Коментиран от #65
10:43 30.01.2020
51 Зомби с квадратно чело
До коментар #45 от "AC DC":
Извинявай че ще те обидя ама ти ПР....СТ ли си или се правиш на такъв а???Как ще завива тази кола като има един двигател и две колела ще дрифти всеки път ли????
Толкова ли сте неграмотни да прочетете какво прави диференциала в колата???
Коментиран от #67
10:43 30.01.2020
52 Зомби с квадратно чело
До коментар #45 от "AC DC":
Това е изпробвано вече всеки двигател който не е на окачването прави колата нестабилна и трудна за управление. Изпробвано и отхвърлено!!!!10:44 30.01.2020
53 Мхм
До коментар #1 от "Боко Тиквуньев":
Значи е запрял от всякъде.Споням си като управяляваше БСП тогава автомобила ти щеше да постави рекорд за скорост.11:01 30.01.2020
54 Велев
Други Ауди е-трон пък напомня на водача да изключи запалването.
11:57 30.01.2020
55 Грую
До коментар #47 от "AC DC":
До но вчера някой беше написал нещо много точно за електромобилите - все още приличат на диарията - не знаеш дали ще можеш да стигнеш у дома.11:58 30.01.2020
56 Лелеее
До коментар #40 от "AC DC":
И цели 7 плюс! Нормални ли сте? Коя е тази кола с ел. мотор на всяко колело? Това са концепти, няма нито една кола в производство такава.Коментиран от #58
12:26 30.01.2020
57 Мисирко Яхич
13:58 30.01.2020
58 Гост
До коментар #56 от "Лелеее":
Всъщност има или по скоро имаше. SLS електрик беше с такова задвижване14:15 30.01.2020
59 Гост
До коментар #47 от "AC DC":
Не се излагай - в кой клас си? Може би в шести. Всеки мост на теслата си има свой диференциал. Може да направиш кола без диференциал само ако има отделни мотори за всяко колело. Всеки технически грамотен човек ще ти се изсмее.Коментиран от #63
14:20 30.01.2020
60 Гост
До коментар #47 от "AC DC":
Я обясни как в завой едното задно колело се върти по бавно от другото задно ако са свързани твърдо ( без диференциал ). Аман от профани14:22 30.01.2020
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 незнайко
15:49 30.01.2020
63 много се изложи
До коментар #59 от "Гост":
Ама колко сте заблудени петролофилите. Дватамотора са на двете оси - предна и задна - точно защото в завой и в права едната ос се върти по-бързо от другата. Нали предната ос върви пред задната. За това се върти по-бързо от нея. Ама това са сложни кинематографики и микромеханики. Материя която е за умни хора. А на вас вВсичко трябва да ви се обяснява като на деца. Петролофилите сте пословични с техническото си невежество. Затова и сте на доизживяване.Коментиран от #66, #68
17:11 30.01.2020
64 333
До коментар #40 от "AC DC":
Освен, че има диференциал, има и предавка. Да, една е, не са 5 или 6, ама има. И масло има, трансмисионно такова, защото това, за което ти говоря му се вика трансмисия. Ако е с двойно предаване, а те май вече всички са, има две трансмисии и два диференциала. Сега отвори Youtube и потърси как някой разкоства на Тесла задвижването, да видиш как го има. Диференциала и предавката седят между мотора и инвертора, в една голяма кутия, която изглежда по-голяма от моята скоростна кутия, което е нормално с оглед на това, че има въртящ момент като на камион. И вътре е пълно с масло. И мани, ами и се охлажда с антифриз. За разлика от моята скоростна кутия.17:16 30.01.2020
65 333
До коментар #50 от "Инж Химик":
Годишното обслужване на Тесла в Щатите беше нещо като 700USD. Това си е дерт, да ти кажа. Не 70 а 700. Един човек с Leaf казваше, че неговото е безплатно. Има си годишна инспекция, и тая годишна инспекция е към 25 стъпки. Не е само масло и филтри и на колите с ДВГ, има още поне 20. Ама религиозните вярват, ли вярват. Щом е на ток, край! Няма да плащаме нищо. Аз от над 30 години съм шофьор, и за ДВГ сигурно съм дал по-малко пари, отколкото за тия неща, които ги има и в електромобилите.Коментиран от #71
17:21 30.01.2020
66 незнайко
До коментар #63 от "много се изложи":
По добре беше да не коментирате ! Това което сте написал, сте си го ИЗМИСЛИЛИ И ДАЖЕ СИ ВЯРВАТЕ ! Не се излагайте повече с разсъждения !17:55 30.01.2020
67 Оф че си просто и нагло
До коментар #51 от "Зомби с квадратно чело":
Ае тиквеник, диференциал ти трябва ако са на една ос! За да може да се движат с различна скорост. Когато в колелото има отделен двигател само за него, НЕ ТИ ТРЯБВА диференциал! Виж новия пикап, как само с обновяване на софтуера и може да се върти на място. Защото колелетата, могат да се движат в различни посоки и независимо едно от друго! Различните двигатели, механично са свързани един с друг, точно толкова колкото вентилатора в хола ти е свързан с тоя в кухнята!Коментиран от #69
18:26 30.01.2020
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 Зомби с квадратно чело
До коментар #67 от "Оф че си просто и нагло":
Абе малоу...к недодялан нали и аз това съм написал и че такива коли все още няма на пазара. Освен това ако беше прочел другият коментар щеше да видиш че съм написал че това е стара концепция двигател директно за колелото изпробвана и отречена понеже колата става нестабилна когато двигателят не е на окачването.Като си неграмотен поне си мълчи.
Коментиран от #72
18:57 30.01.2020
70 Жоро майка
До коментар #9 от "Георги":
На 2 опела които имах никога не смених масло на кутиите.... още ги карат и още не е сменено...така че недейте да се напрягате много,факт такава велика кола никога няма да направят повече ма аз ако ще я карам 3 месеца и тряа и сменям от до ебем ти и кочината ....недейте лежа под железа е живота е да се живей21:14 30.01.2020
71 Да така
До коментар #65 от "333":
Не вярвам да дадеш повече пари за бензин в ел. кола от колкото в бензинова.12:06 31.01.2020
72 Гост
До коментар #69 от "Зомби с квадратно чело":
Неграмотен или невежа? Има разлика.13:05 31.01.2020
73 Истината
22:39 01.02.2020
74 Boobs
До коментар #35 от "да попитам":
С крив проводник!23:26 01.02.2020