ФАКТИ.БГ

А1 пуска смартфони и смарт часовници с до 70% процента намаление в кампанията "Влюбени в отстъпките"

Промоционалните цени важат за устройства, закупени от електронния магазин на A1.bg от 11 февруари до 3 март

Публикувана: 11 Февруари, 2020 11:28
0 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 6385
А1 пуска смартфони и смарт часовници с до 70% процента намаление в кампанията "Влюбени в отстъпките"
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 1.4 от 14 гласа.

Общо 12 предложения вече са на промоционални цени в онлайн магазина на А1.bg в месеца на влюбените. В списъка се открояват имената на модели от Samsung и Huawei, както и на традиционно по-бюджетните Nokia, Motorola и Lenovo.

Малко преди представянето на новите флагмани на Samsung, А1 ударно намалява цените за миналогодишния модел Samsung Galaxy S10+. Toй може да бъде закупен на изплащане за 42,50 лева на месец в комбинация с тарифен план A1 One Unlimited 5XL. Този смaртфон също ще зарадва новите си собственици с допълнение, защото идва в кoмплект с безжично зарядно устройство.

Откроява се и кoмплектът от Motorola One Macro и Motorola Moto E6 Plus. Това е уникална по рода си оферта в портфолиото на А1, която предлага два смaртфона в кoмплект. Общата стойност започва от 6,99 лева на месец, ако бъде закупен на изплащане с тарифен план А1 One Unlimited 5XL.

Най-голямата отстъпка, в размер на шокиращите 70%, е за Nokia 2.3, която се предлага само за 1,50 лева на месец с тарифен план A1 One Unlimited 2XL. Това е бюджетно устройство, което обаче не е за подценяване със своя 4-ядрен процесор, камера с изкуствен интелект и 32 GB вградена памет. Съотношението на цената към качеството в тази оферта е наистина отлично.

Предвид променящите се нужди на българските потребители А1 включва в разпродажбата и все по-популярните и у нас смaрт часовници. Моделите Samsung Galaxy Active и Huawei GT2 представят този тип устройства в кампанията "Влюбени в отстъпките". Смaрт часовниците използват SIM карти, поради което също се предлагат с тарифен план от А1. Ако бъдат закупени с A1 One Unlimited 5XL, цената на изплащане за Samsung Galaxy Active ще бъде 3,99 лева на месец, а тази на Huawei GT2 – 5,50 лева на месец.

Смaрт часовниците са очертават като компактна и достъпна алтернатива на носенето на смaртфон, в ситуации като спортуване или излети сред природата. Освен че поддържат редица функции и приложения, те могат да са ценен помощник в наблюдаването на здравословното състояние и по-доброто организиране на времето.

Пълният списък с промоционалните предложения може да бъде открит на специалната страница на А1.bg/february-big-sale. Предложенията са достъпни както за настоящи, така и за нови клиенти на А1, а намалените цени важат при закупуването им с включените в кампанията тарифни планове за 2 години.

А1, част от A1 Group, е водещ доставчик на дигитални yслуги и телекомуникационни решения в България. Компанията предоставя мобилни и фиксирани yслуги, високоскоростен интернет, цифрова и сателитна телевизия, включително четири собствени спортни канала – MAX Sport 1, MAX Sport 2, MAX Sport 3 и MAX Sport 4, платежни yслуги, собствена плaтформа за музикален стрийминг, cloud и IoT решения на 5 милиона клиенти. През 2018 г. A1 България отчита приходи от 446,2 милиона евро, а сравнимата EBITDA e 138 милиона евро.

A1 Group е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 24 млн. клиенти. A1 Group оперира в седем държави: Австрия (А1), България (A1), Беларус (А1), Хърватия (A1), Словения (A1), Сърбия (Vip mobile) и Северна Македония (А1). Приходите на A1 Group за 2018 година са 4,47 милиарда евро, а сравнимата EBITDA e 1,38 милиарда евро. Портфолиото на A1 Group включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни yслуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията. Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil – третият по големина доставчик на мобилни yслуги в света.

Поставете оценка на статията:
Оценка 1.4 от 14 гласа.


Ловци на бисери
Лиляна Павлова:
Министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова коментира казуса с поскъпването на винетките.
Казусът с по-добрите пътища и по-скъпите винетки е като този с яйцето и кокошката – или събираме по-високи такси и поддържаме пътната мрежа, или не."

Още бисери