ФАКТИ.БГ

Мъск планира да пусне нови електромобили след старта на производството на Cybertruck

Публикувана: 30 Юли, 2020 15:00
34 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3329
Мъск планира да пусне нови електромобили след старта на производството на Cybertruck
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.9 от 8 гласа.

Бъдещето на Tesla се следи отблизо от всички експерти в областта на автомобилната индустрия, тъй като именно компанията на Илон Мъск сега е начело на иновациите на световния автомобилен пазар. След зашеметяващо ефективно представяне на електрическия пикап на Cybertruck, Мъск намекна, че Tesla ще си почине от плановете си за нови модели.

Скорошните събития обаче показват, че в следващите две до три години може да се появят нови модели електрически превозни средства. След публикуването на финансовите резултати на Tesla за второто тримесечие на 2020 г. Мъск обяви, че се планира да бъдат представени още два модела електрически автомобили в близко бъдеще.

От изявлението на ръководителя на компанията може да се направи изводът, че те ще представляват малък електромобил и микробус за 12 пътници, предназначен за компанията, която е специализирана в пробиване на подземни тунели за обществен транспорт. Първите електрически автобуси вероятно ще бъдат показани в тунелите на Лаг Вегас.

Мъск отбеляза още, че няма да разшири производствената програма на компанията, но намекна, че в бъдеще ще бъдат пуснати и компактен, и по-просторен автомобил. Косвено потвърждение на твърдението му е конкурс за дизайнерско решение за малък електромобил, който стартира това лято.

Проектът е предназначен за автопроизводството в китайския завод Gigafactory 3. Според експерти новите модели на Tesla ще се появят след началото на масовото производство на пикапа Cybertruck, а представянето им може да се очаква вече през 2022 - 2023 година.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.9 от 8 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
гост
1 Отговор
бъдещето е вече тук господа...

Коментиран от #18


Оценка:
-13 +16

ПРЕКАЛЕНА РЕКЛАМА МУ ПРАВИТЕ
2 Отговор
ЗАЩО СЛЕД КАТО ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ ОТДЕЛЯТ ВЪГЛЕРОД КОЛКОТО ДИЗЕЛОВ АВТОМОБИЛ,НАД 1000ГОДИНИ СЕ РАЗГРАЖДАТ БАТЕРИЙТЕ ,3% ОТ СВЕТА ИЗПОЛЗВА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ И ВСЕКИ ДЕН ГО ЛАСКАЯТ

Коментиран от #5, #19, #31, #33


Оценка:
-15 +11

Гаргамел
3 Отговор
Буахахахахаха
след старта на сайбъркенефа....
това кога да го очакваме? Пари авансово няма ли пак да събира?

Коментиран от #6


Оценка:
-15 +8

пилот на Ферари
4 Отговор
Ако смятат да произведат толкова електромобила , колкото сега има произведени с двг - ресурсите за производството на батерии няма да стигнат. Изразходват се безполезно редки метали и елементи .

Оценка:
-9 +13

простак
5 Отговор

До коментар #2 от "ПРЕКАЛЕНА РЕКЛАМА МУ ПРАВИТЕ":


Защото не знаеш как да използва и-кратко, селянин такъв!

Оценка:
-4 +9

Джуган
6 Отговор

До коментар #3 от "Гаргамел":


Нямам търпение някой прайдаджия да си купи Сайбъркютука и да дойде с него горе в Балкана, в реални условия да го видим какво може. Нали има един норвежец (истински, Бьорн, не измисления норвежец “гост”) той беше качил на Тубата как отива с Модел Х на “офроуд”. Първо не беше никакъв офроуд, по скоро заснежен третокласен български път. Теслата стана на г@з, половин час си събира изпотрошените спойлери и калници а той позеленя от яд. Споко, отзад имам въже което трябва издържа 20 тона, ако трябва ще го дърпам, хихи

Коментиран от #7, #34


Оценка:
-7 +8

40 санта стигат ли?
7 Отговор

До коментар #6 от "Джуган":


Викаш 40 санта клирънс не ти стигат? Тесла модел Х винаги е бил паркетник и никой не е твърдял обратното. Тесла модел У също. Пикапа обаче е проектиран за товарене и влачене.

Коментиран от #8


Оценка:
-11 +7

Джуган
8 Отговор

До коментар #7 от "40 санта стигат ли?":


Преди малко в друг пост стана въпрос че бях купил на жена ми СУВче Рав4. Беше ми интересно как ще се представи на сравнително лек офроуд и бях приятно изненадан, не може и да става сравнение с Модел Х. А за 40те сантиметра за които вдигаш голям шум, Илон понякога е скаран с истината, нека построят завода, нека произведат първите Сайбъркютуци, нека тръгнат да се движат, ще вземем линийка, ще премерим и тогава ще сравняваме.

Коментиран от #9, #10


Оценка:
-4 +10

Тъкмо да ти повярвам
9 Отговор

До коментар #8 от "Джуган":


И ако премериш 40 см и съответните обявени ъгли за верни, ще го признаеш ли за офроуд машина? Аха да ти повярвам. Тогава ще се започне с туби и други простотии, който да сменят темата. Сега кажи, че и завод не вярваш, че ще строят.

Коментиран от #11, #16


Оценка:
-6 +6

гост
10 Отговор

До коментар #8 от "Джуган":


Първите "Сайбъркютуци" отдавна са произведени и се карат всеки божи ден , засега от "богоизбрани" , но това не ги прави по-малко реални ! И отдавна са доказали всичко което е декларирано за тах !! А единственото което ще стане след като тръгне завода е , че мнооого хора ще си умират от смях от смешните ти напъни за "мнение" , хахах !!!

Коментиран от #12, #13


Оценка:
-8 +9

Джуган
11 Отговор

До коментар #9 от "Тъкмо да ти повярвам":


Пич, отдаваш прекалено голямо значение на ъгли и сантиметри. Ще го призная разбира се, но не заради 40те см клиренс а за това какво може. Давам ти пример. Ако сравняваш две машини, едната е с клиренс 30 см но пода е равен, докато другата е с клиренс 28 см но измерен на задния диф, а всичко друго е на 35 см от пътя, кое е по добре? Друг пример, и двете са със заден ъгъл 32 градуса, но контакта с пътя на единия е желязна тръба или греда, а другия е като последните Митсубиши Паджеро, където при контакт задния спойлер се откъртва и си остава там или трябва да ме молиш да го метна в пикапа, хи хи.

Коментиран от #14


Оценка:
-5 +8

Джуган
12 Отговор

До коментар #10 от "гост":


Не виждам смисъл да споря с дечурлига които я имат СУМПС, я не, и чиито “опит” се ограничава с копи-пейст от нета и каране на тротинетка, хи хи

Оценка:
-5 +10

започна
13 Отговор

До коментар #10 от "гост":


цвиленето на гост

Оценка:
-3 +7

гост
14 Отговор

До коментар #11 от "Джуган":


Казах ти да не се напъваш с "мнения" , хахах !! Нито впечатляваш някого , нито му пука !! А хората си дават мнението с портфейлите си !!! Като видиш някой от любимците ти със 750 000 поръчки и то съгласни да чакат 2-3 години за тях , тогава плямпай , другите си ги заври където искаш по "ценното" тяло , хахаха !!!

Коментиран от #15


Оценка:
-8 +8

за 2019
15 Отговор

До коментар #14 от "гост":


поръчани и произведени автомобили са
8 800 000 броя.А Теслътъ колко че не разбрах?

Оценка:
-4 +7

Driving pleasure
16 Отговор

До коментар #9 от "Тъкмо да ти повярвам":


Цял мост на тръбна рама какъвото е класическия пикап, срещу монокок и независимо окачване - ъглите ти не пеят в хора...
да не говорим за комбинацията понижаващи предавки и автоматична трансмисия, които позволяват прецизен контрол на мощността предавана на колалата, а не Он/Оф на електричката...

Коментиран от #20


Оценка:
-4 +7

Xa xa xa
17 Отговор
Професорите със скъсани чорапи миришещи на порове от 5 км. пак дават акъл на човека ... уръфляци научете се да се къпете ,да пишете и да не сричате пък после ще я мислим

Оценка:
-6 +6

Driving pleasure
18 Отговор

До коментар #1 от "гост":


Кое... електричеството е от миналото бе гостенино... още преди ДВГ са опитвали с ток и за последните 150 години все опитват и то все нестава ;)

Оценка:
-5 +9

Driving pleasure
19 Отговор

До коментар #2 от "ПРЕКАЛЕНА РЕКЛАМА МУ ПРАВИТЕ":


Пропаганда - всеки ден прави някоя простотия да влезе в новините и шума който се вдига е достатъчно за тия с изкълчените мозъци да си мислят, че прави нещо...

Оценка:
-4 +8

Пак си сънувал нещо?
20 Отговор

До коментар #16 от "Driving pleasure":


Ама като се събуди, гледа ли как Tesla cybertruck извлече пикапът на ford като куцо пиле домат при това по наклон нагоре? Някакво шефче от ford реши да се прави на интересен като тебе, като каза че иска да види теста с очите си за да го признаят за реален, но след като Илон Мъск каза просто "добре" от ford побързаха да се отрекат, като казаха че това не било официално изявление, защото много добре знаят какъв ще е резултата, въпреки "комбинацията понижаващи предавки и автоматична трансмисия, които позволяват прецизен контрол на мощността предавана на колалата".

Коментиран от #21, #22


Оценка:
-8 +5

telara's dreams
21 Отговор

До коментар #20 от "Пак си сънувал нещо?":


Карам си Реното.Изпревари ме кола.Ааа Тесла! И още една.Разминавам се с камион Тесла.След него се движи автобус Тесла.В полето виждам трактор Тесла.
Събудих се с ръка в контакта.

Оценка:
-3 +8

Driving pleasure
22 Отговор

До коментар #20 от "Пак си сънувал нещо?":


Поредния смешен ПР на друсаното афро беше това - по спомен закачи да тегли форд Ф150 който не е в същия клас като сасербоклука3.5 тона кола изтегли 2.5 тона с по-малко мощност - каква изненада. Тва е като да накараш 60 кила щангист да вдигне тежести от Айрън мен сериите...

Коментиран от #23


Оценка:
-2 +7

Дрън-дрън
23 Отговор

До коментар #22 от "Driving pleasure":


Е тогава защо от ford отказаха да го пуснат дори срещу F350? Леко им се дръпна л@ното, когато от Тесла се съгласиха на тест и набързо се отказаха. Ако бяха сигурни, защо не направиха Тесла за смях?

Коментиран от #24


Оценка:
-7 +4

Кандидат норвежец
24 Отговор

До коментар #23 от "Дрън-дрън":


Шефе, Илон твърди че Сайбъртурука е 800 коня. Ако се вържат да се дърпат с един ТИР 500 коня, кой ще победи и защо?

Коментиран от #27


Оценка:
-1 +6

гост
25 Отговор
Сайбъртръкът е революционен колкото е бил и модел Т на Форд. Нещо напълно ново на ниска цена. Ще го видим на живо, опитах се да си направя резервация, ама нали сме супер-европейци, не може, румънци могат, българи не, благодаря ти Бойко.

Коментиран от #26


Оценка:
-5 +6

Кандидат Норвежец
26 Отговор

До коментар #25 от "гост":


Май те изгониха от Норвегия, тука в пазарджишко не е оферта, знаеме това и много ти сачустваме

Оценка:
-3 +6

Дрън-дрън
27 Отговор

До коментар #24 от "Кандидат норвежец":


Ами не е много сигурно кой ще победи. Ако тира е дизелов и без ремарке, вероятно пикапа ще го дръпне, въпреки че влекача е по-тежък.

Коментиран от #29


Оценка:
-7 +1

Гост
28 Отговор
Той щото се скъса да прави сайбъра че сега и други модели щял да почва хахахахахах

Оценка:
-2 +7

Кандидат Норвежец
29 Отговор

До коментар #27 от "Дрън-дрън":


Значи ако ТИРа е без ремарке, казваш работата е сигурна. А ако е без гуми, само по джанти? А какво ще стане ако се теглят УАЗка и Сайбъртутрук, който обаче е без ... шофьор?

Оценка:
-3 +4

Гггг
30 Отговор
Мъск е и новатор не защото произвежда елмобили, а защото ги наложи. Цената им ще пада стремително надолу, защото на практика всяка една що годе оборудвана работилница може да направи елмобили. Ще ги правят под път и над път. Ел. Двигател и батерия!

Коментиран от #32


Оценка:
-2 +1

Гост
31 Отговор

До коментар #2 от "ПРЕКАЛЕНА РЕКЛАМА МУ ПРАВИТЕ":


А ти кога ще си направиш?

Оценка:
-0 +0

Гост
32 Отговор

До коментар #30 от "Гггг":


Така ли? А ти кога ще си направиш?

Оценка:
-0 +0

Гост
33 Отговор

До коментар #2 от "ПРЕКАЛЕНА РЕКЛАМА МУ ПРАВИТЕ":


Извинявай, коментар 31 не беше за теб

Оценка:
-0 +0

Кико
34 Отговор

До коментар #6 от "Джуган":


Ти си от Перник! Познах, нали!

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.