2 39119

Батерията на Polestar 2 струва два пъти повече от колата

  • polestar-
  • батерия-
  • подмяна-
  • polestar 2

Собственик е получил изключително висока цена за подмяната на акумулаторите

Батерията на Polestar 2 струва два пъти повече от колата - 1

Собственик на Polestar 2 в Китай остана неприятно изненадан, след като му се наложи да подмени батерията на колата си след претърпян инцидент през изминалите месеци. Господин Хуанг споделя приключението си с автомобила във форум на марката и разказва, че от представителството на марката са му поискали изключително висока сума за поправката на автомобила.

Батерията на Polestar 2 струва два пъти повече от колата

Той споделя, че след инцидент е пострадала външната обвивка на батерията и не било безопасно тя да се използва по този начин, а от представителството на марката са поискали той да заплати близо 80 хиляди евро за ремонта. Това е почти двойно повече от цената на колата, която като нова е струвала малко над 43 хиляди евро.

Батерията на Polestar 2 струва два пъти повече от колата

Местни медии са се свързали с Polestar, за да потвърдят цитираната сума, но от компанията са изпратили официална оферта за подмяната на батерия на конкретния модел според която сумата е около 57 хиляди евро. Вероятно цитираната сума от 80 хиляди евро, която господин Хуанг споделя включва и други ремонти, които трябва да бъдат направени по колата.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 9 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 да де

    13 12 Отговор
    Бихте ли посочили колко би струвал такъв ремонт на Тесла защото иначе изглежда като тенденциозна анти реклама.
  • 3 тоест

    7 3 Отговор
    Продават ги без батерии по принцип. Тая фирма нещо не е у ред.
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.


  • 5 Турбо

    19 5 Отговор
    Честито на електрофилите! Изключително изгодно е да имаш електрически автомобил.

    Коментиран от #8, #10, #15, #16

  • 6 Така е

    4 16 Отговор
    Честито и на петролопитеците ! Пак ще могат да си купуват дранголници за 5 бона на ,”реални,” километри
  • 7 Еколог

    18 4 Отговор
    А, стига бе. Еми, то не е ли точно това целта? Купуваш си кола за х пари и батерия за 2х пари. Караш, караш 5 години, айде пак 2х пари за нова батерия. И къде се изхвърлят тия батерии и как се унищожават или рециклират. Пък вие карайте с насълзени очи и си вярвайте, че не замърсявате планетата. Като сте такива екозащитници, по-добре засадете 100-200 дървета.
  • 8 Видя ли сега опорката

    2 11 Отговор

    До коментар #5 от "Турбо":

    Защо повечето избират тесла? Смяната на нейната батерия струва 16 000 евро в официалния сервиз или ремонт за 1000 евро в кварталния.

    Коментиран от #9, #12

  • 9 Турбо

    10 3 Отговор

    До коментар #8 от "Видя ли сега опорката":

    16 000 евро малко ли те се виждат?Оня затова си взриви Теслата, вместо да я ремонтира.
  • 10 Иван

    3 4 Отговор

    До коментар #5 от "Турбо":

    В дългосрочен план е. И то доста.
  • 11 Хохо секса

    11 0 Отговор
    Малко аритметика.
    Ако батерията е два пъти по-скъпа от кола с батерия.
    Колко струва колата без батерия?

    Коментиран от #13

  • 12 Ехоо опорнияя

    2 2 Отговор

    До коментар #8 от "Видя ли сега опорката":

    Осъзнаваш ли какви глупости плещиш за пореден път???
    Ще си купиш кола за 50 или 100 хил. + пари ще търсиш гаражни майстори за ремонти по 1000!?!??
    Все едно с нова кола да ходя да си купувам масло и гуми от Метро/Кауфланд…..😵‍💫😵‍💫😵‍💫

    Коментиран от #14

  • 13 оня с коня

    6 1 Отговор

    До коментар #11 от "Хохо секса":

    Купуваш единствено Батерия- колата е Бонус
  • 14 Дрън-дрън

    2 4 Отговор

    До коментар #12 от "Ехоо опорнияя":

    Кой ти говори за kaufland. Няма ли да идеш да си купиш масло по 500 лв литъра при гаражния майстор, ако на всяка смяна на маслото официалния сервиз те кара да си купуваш нов двигател?

    В примера който дадох, при удар на батерията в някакъв предмет на пътя се е счупил пластмасовия щуцер в който се свързва маркуча за охлаждащата течност, а от тесла са предложили да сменят цялата батерия заради този щуцер.

    Гаражния майстор го е поправил само за 1000 долара. Нормална не е лоялна практика на повечето фирмени сервизи, които вместо да ремонтират някакъв детайл, сменят целия възел.

    А в случая, български гаражен майстор би ремонтирал щуцера срещу стотина лева, защото материалите му струват около 5 лв, а ремонта трае 20 минути.

  • 15 гост

    0 3 Отговор

    До коментар #5 от "Турбо":

    В момента батериите , както и всички електронни компоненти са изключително дефицитни и всички фирми предпочитат да ги влагат в нови автомобили , вместо да ги продават за резервни части !! По простата причина , че ако не произвеждат нови автомобили трябва да закриват заводи , което обезсмисля всякаква печалба от резервни части !! Тоест тази цена е за "отказване" , просто му казват , че е по-добре да си купи нов автомобил , вместо да ремонтира стария ! А него може да продаде без батерията и да си спести от цената на новия ! И пак ще е на доста голяма файда , защото във всички големи градове на Китай просто е забранено да се регистрират нови автомобили с двг , а този едва ли е от някое село ! Освен това си и ползва субсидията за нов автомобил и данъчните облекчения и т.н. !! И недей да мислиш хората за просто , щото само показва , че ти си такъв !! Щом всичко е разпродадено за месеци и даже години напред , явно има защо ! А твоите "теорийки" си ги дръж за на село !
  • 16 гост

    1 3 Отговор

    До коментар #5 от "Турбо":

    Освен това няма нова кола без пълно каско . дори в Китай и то навсякъде е между 3 и 5 % , така че цената е проблем на застрахователя !! Предполагам , че китаеца просто е решил да прави сензация , а не че му пука колко струва , щото няма да ги плаща той !! А пък застрахователите ще са най-тъпите , ако не му купят нова кола , а тръгнат да ремонтират старата !! И това важи и за СТАРИТЕ коли !!! Просто и плащаш пълно каско и няма да се тресеш колко струва батерията !! Да не говорим , че след 8-10 години , когато в България ще станат масови електромобилите батерии втора ръка ще има под път и над път и цените им естествено ще са съответни на употребяваните автомобили , а състоянието се проверява за секунди и мнооого по-сигурно от това на употребявано кюмбе !!

    Коментиран от #17

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Луд

    4 0 Отговор
    Да му мисли планетата! Тия изкопаха цялата менделеева таблица за тия електрички! С петрол е най еко