Renault Trucks ще построи нов завод на площ от 3 хиляди квадратни километра, който ще бъде разположен близо до най-големия логистичен център на марката във Франция. Ролята на този завод ще бъде разглобяването на стари камиони или такива, които са към края на своя живот. След разглобяване, компанията ще подбира частите, които са годни за употреба и ще ги продава.
Това включва части като двигателят, скоростната кутия, резервоарите, брони, дефлектори и дори кабината. Всички части ще бъдат старателно прегледани и изчистени и ще бъдат изпратени до близки магазини на Renault Trucks за продажба. Частите ще бъдат означени като резервни, но ще се продават на 50-60% по-ниска цена.
Всички други части, които не могат да бъдат използвани ще бъдат нарязвани и предавани за рециклиране. Част от тях ще бъдат предавани на пунктове, докато други ще бъдат използвани от Renault Trucks за производството на нови камиони и части за тях.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 нидялко
12:39 09.09.2022
2 ТоваОстана
12:40 09.09.2022
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 ПАНИКА
Ще се спукам от смях...
Коментиран от #13
13:15 09.09.2022
5 1302
Колко площ им трябва да разфасоват един камион?
Да не са 3 хиляди квадратни метра?
Коментиран от #7
13:20 09.09.2022
6 Пенчо
Коментиран от #11
13:42 09.09.2022
7 Това е прекалено малко
До коментар #5 от "1302":
3000 квадратни метра са прекалено малко за тази цел, вероятно са три квадратни километра, а не 3 000 квадратни километра.17:50 09.09.2022
8 Гост
18:50 09.09.2022
9 Гост
19:00 09.09.2022
10 Диноас
Коментиран от #15
09:43 10.09.2022
11 Диноас
До коментар #6 от "Пенчо":
Те и сега го правят , къде мислиш отиват старите камиони09:46 10.09.2022
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 оня с магарето
До коментар #4 от "ПАНИКА":
Само около 54.5 на 54.5 километра парцел ако е квадратен🤣08:34 11.09.2022
14 Значи
13:39 12.09.2022
15 Занимаващ се
До коментар #10 от "Диноас":
Производителите на камиони използват много рециклирани части,които се монтират на камиони продавани на пазари като България,Румъния,Сърбия и т.н.Машини,купени нови от България,на 500 000км проявяват симптоми,присъщи за същите машини на двойно повече пробег,но произведени за западния пазар.Двойния стандарт съществува и тук,както при храните и всичко останало.Когато отидеш да си купиш някоя по скъпа част като турбо,диференциал,скорости,компресор и други годни за рециклиране,то ако върнеш старата част,получаваш отстъпка от около 10-20%.Същата тази част се рециклира в заводски условия и се монтира на техника предназначена за източните пазари,или страни от третия свят.Нещо ,което веднъж е използвано,няма как да издържи толкова,колкото чисто нов аналог,било то и рециклирани в заводски условия.Коментиран от #16
21:38 14.09.2022
16 Занимаващ се
До коментар #15 от "Занимаващ се":
И това никак не е лошо,напротив.Лошото е ,че всичко това се премълчава от производителя и мързеливия Запад печели на наш гръб.Рано,или късно това ще свърши.21:42 14.09.2022