4 Октомври, 2022 10:20 1 202 4

Манхатън вече разполага с над 10 пъти повече зарядни станции отколкото бензиностанции

  • зареждане-
  • зарядна станция-
  • манхатън-
  • бензиностанция-
  • ню йорк

Данните показват, че числата са 320 срещу 29

Манхатън може да се похвали с превъзходството на място за зареждане на електромобили срещу съоръженията на които могат да се зареждат бензинови и дизелови коли. Според данни на местния департамент за енергия, на територията на Манхатън има 320 публично достъпни зарядни станции, докато бензиностанциите са едва 29. Това означава, че зареждането на електромобили е над 10 пъти по-лесно от зареждането на конвенционален автомобил или поне на теория.

На практика се оказва, че зареждането на колите на ток също се оказва трудно, тъй като някои от станциите не работят, други са заети и се използват в момента, докато пък трети са заети от конвенционални автомобили. Отделно, тези 29 бензиностанции вероятно разполагат с поне няколко колонки, които да улеснят още повече зареждането на бензин или дизел.

Въпреки, че Манхатън може да се похвали с това постижение, то в Ню Йорк нещата все още не стоят по този начин. На територията на мегаполиса могат да бъдат открити 520 зарядни станции срещу 697 бензиностанции. Вероятно там броят на зарядните станции също ще изпревари този на бензиновите колонки и то скоро.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 3 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Това са само публичните

    5 2 Отговор
    Забрави ли са да споменат колко фирмени и частни бензиноколонки има и какво е съответствието в сравнение с частните и фирмени зарядни станции, защото според статистиката в над 90% от случаите електромобилите се зареждат на частни зарядни станции и само в 10% се зареждат на бързи зарядни станции, обикновено на дълъг път.

    А в щатите над 90% от тези които са решили да си купят електромобил имат гараж в който да го зареждат. Тези които нямат, просто не си купуват електромобил. Вероятно и в други части на света е същото.
  • 2 Венета Новакова

    6 2 Отговор
    И пак не могат да се оправят като бензиностанциите със зареждането.
  • 3 гост

    2 2 Отговор
    Въпросът е да се зарежда бързо при нужда на тях и да са изрядни. Има достатъчно видеа на влогъри, които правят тестове и по-голямата част от станциите различни от Тесла не работят както обещано, сложна е процедурата за свързване и стартиране, а 30% въобще не работят. Само Тесла се справя без проблеми и с едва 3% неизрядни станции, които биват сервизирани бързо. Това е проблемът. Когато решат проблемът с плащането и скоростта на заряда няма да има никакви оправдания да не се използва електромобил, дотогава е проблем.
  • 4 Турбо

    8 0 Отговор
    Нормално е зарядните станции да са повече.На бензиностанция се зарежда за минути.