Last news in Fakti

7 Ноември, 2022 10:40 4 743 11

Четвърт милион Volkswagen-и се връщат в сервизите заради "незначителен" проблем

  • volkswagen-
  • сервизна акция

Акцията е заради системата за следене на налягането в гумите

Четвърт милион Volkswagen-и се връщат в сервизите заради "незначителен" проблем - 1

Националната администрация за безопасност на движението по пътищата на САЩ (NHTSA) изиска от американското подразделение на групата Volkswagen незабавно да изпрати 224 704 автомобила за сервизите поради дефект, който самият производител преди това е считал за незначителен. Става дума за автомобили, произведени през 2018-2019 г., а проблемът при тях е открит още през 2020 г.

Както се оказа, системата за следене на налягането в гумите не може да открие достатъчно бързо проблем, когато и четирите гуми се изпускат едновременно. Освен това, във всички други сценарии - дори ако три колела губят въздух - тя функционира правилно.

В кампанията за изтегляне са включени Volkswagen Atlas и Atlas Cross Sport, няколко представителя на семействата Golf, Jetta, Tiguan, както и Audi A3 и Q3. Собствениците ще бъдат уведомени за необходимостта сервизната акция от най-близкия дилър за безплатна актуализация на софтуера.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 карчи

    19 4 Отговор
    Извинете, но ако някой не "загрее", че и 4-те му гуми са спукани, какво изобщо лрави на пътя и TPS му е най-малкия проблем!

    Коментиран от #7, #10

  • 2 Пич

    27 1 Отговор
    Типичен пример за безмислени системи , които оскъпяват стоката , и избелват косите на купувачите !

    Коментиран от #4

  • 3 КАТ аванта

    22 1 Отговор
    Сега си обясняваме, защо ония черпак бичеше по джанти по околовръстното! Не е било от алкохола не му е работила системата за известяване за спукани гуми! Връща ме му книжката предсрочно!
  • 4 ЧиновБизнес

    11 2 Отговор

    До коментар #2 от "Пич":

    Когато чиновниците работят за тоав бизнеса да върви ... така се получава. Накрая потребителя плаща за системи, които нямат смисъл, но някой е гласувал, че ще са задължителни вече на тази територия
  • 5 сектант

    15 2 Отговор
    Аз Дачия да се върне за проблем никога не съм чул.
  • 6 Коментар

    8 4 Отговор
    Той пък щот Форд Мустанг V10 няма един кусур?????
    Бургероподобните се мъчат да намерят под вола теле още отпреди т.нар. Дизелгейт!!!
    Разправяха, че емисиите на дизеловите ФВ били повече от обявеното???
    Що не ги съпоставиха с емисиите от средностатистическия американски съвременен двигател, който започва от мин 3.0 л обем???!!!

    Кравария и автомобилостроене е оксиморон!!!
  • 7 Гост

    9 3 Отговор

    До коментар #1 от "карчи":

    АБСОЛЮТНО ! Вариант да се спукат и четирите в движение е само ако мине през полицейски шипове.При друга причина ако се спукат в движение, неработещата система ще е най,ам най-малката грижа на шофьора.
  • 8 Привърженик на VW групата

    5 8 Отговор
    Наречи го VW и няма накъде да го обидиш повече!
  • 9 Коментар

    4 4 Отговор
    Някои в резултат на скъсан презерватив мислят че VW са по-надеждни от Ауди и ако това не им доказва противното то значи са безнадежден случай...
  • 10 А защо трябва да са спукани?

    3 2 Отговор

    До коментар #1 от "карчи":

    Ами ако в продължение на година две всички гуми са спаднали на една атмосфера и няма разлика в налягането им? Глупавият софтуер търси само разлика между налягането в гумите, без да мери колко атмосфери са.

    Системата пак е избирана от мениджъри по най-ниската оферта, а не от инженери.

    Коментиран от #11

  • 11 Ако няма

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "А защо трябва да са спукани?":

    като заводска екстра т.нар. TPMS, то системата мери не налягането в гумите като абсолютна стойност, ами диаметъра и скоростта на въртене на всяко едно колело ч/з всеки АБС сензор...
    Идеята е да ти покаже ако има някакъв проблем и да те алармира...
    Имал съм и кола с TPMS - при нашите гумаджии 2-3 пъти ми се е налагало след демонтаж/монтаж на зимни/летни да чупят датчик и по онова време цената беше малко над 100 лв за датчик...
    Да не говориме колко пъти в преходните сезони като сега "пищи" сутрин и късно вечер, че налягането е ниско, а през деня е Ок....