Националната администрация за безопасност на движението по пътищата на САЩ (NHTSA) изиска от американското подразделение на групата Volkswagen незабавно да изпрати 224 704 автомобила за сервизите поради дефект, който самият производител преди това е считал за незначителен. Става дума за автомобили, произведени през 2018-2019 г., а проблемът при тях е открит още през 2020 г.
Както се оказа, системата за следене на налягането в гумите не може да открие достатъчно бързо проблем, когато и четирите гуми се изпускат едновременно. Освен това, във всички други сценарии - дори ако три колела губят въздух - тя функционира правилно.
В кампанията за изтегляне са включени Volkswagen Atlas и Atlas Cross Sport, няколко представителя на семействата Golf, Jetta, Tiguan, както и Audi A3 и Q3. Собствениците ще бъдат уведомени за необходимостта сервизната акция от най-близкия дилър за безплатна актуализация на софтуера.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 карчи
Коментиран от #7, #10
10:47 07.11.2022
2 Пич
Коментиран от #4
10:47 07.11.2022
3 КАТ аванта
10:49 07.11.2022
4 ЧиновБизнес
До коментар #2 от "Пич":
Когато чиновниците работят за тоав бизнеса да върви ... така се получава. Накрая потребителя плаща за системи, които нямат смисъл, но някой е гласувал, че ще са задължителни вече на тази територия10:49 07.11.2022
5 сектант
11:08 07.11.2022
6 Коментар
Бургероподобните се мъчат да намерят под вола теле още отпреди т.нар. Дизелгейт!!!
Разправяха, че емисиите на дизеловите ФВ били повече от обявеното???
Що не ги съпоставиха с емисиите от средностатистическия американски съвременен двигател, който започва от мин 3.0 л обем???!!!
Кравария и автомобилостроене е оксиморон!!!
11:10 07.11.2022
7 Гост
До коментар #1 от "карчи":
АБСОЛЮТНО ! Вариант да се спукат и четирите в движение е само ако мине през полицейски шипове.При друга причина ако се спукат в движение, неработещата система ще е най,ам най-малката грижа на шофьора.12:02 07.11.2022
8 Привърженик на VW групата
12:05 07.11.2022
9 Коментар
12:09 07.11.2022
10 А защо трябва да са спукани?
До коментар #1 от "карчи":
Ами ако в продължение на година две всички гуми са спаднали на една атмосфера и няма разлика в налягането им? Глупавият софтуер търси само разлика между налягането в гумите, без да мери колко атмосфери са.Системата пак е избирана от мениджъри по най-ниската оферта, а не от инженери.
Коментиран от #11
19:45 07.11.2022
11 Ако няма
До коментар #10 от "А защо трябва да са спукани?":
като заводска екстра т.нар. TPMS, то системата мери не налягането в гумите като абсолютна стойност, ами диаметъра и скоростта на въртене на всяко едно колело ч/з всеки АБС сензор...Идеята е да ти покаже ако има някакъв проблем и да те алармира...
Имал съм и кола с TPMS - при нашите гумаджии 2-3 пъти ми се е налагало след демонтаж/монтаж на зимни/летни да чупят датчик и по онова време цената беше малко над 100 лв за датчик...
Да не говориме колко пъти в преходните сезони като сега "пищи" сутрин и късно вечер, че налягането е ниско, а през деня е Ок....
16:35 09.11.2022