1 Април, 2023 12:20 2 664 26

Първа сервизна акция за камионите на Tesla

  • tesla-
  • камион-
  • semi-
  • сервизна акция

Определени камиони влизат в сервиза заради проблем със спирачките

Tesla започна доставките на своя електрически влекач Semi преди около 4 месеца и ето, че сега дойде време и за първата сервизна акция за камионите. Тя е свързана с проблеми с електрическата паркинг спирачка и по-конкретно е дин от модулите ѝ, който контролира клапан за налягането. Проблемът не засяга всички камиони, а само 35 от тях.

От Tesla описват, че при тези камиони може да има проблем с контролера на модула, което от своя страна може да доведе до неправилно включване или изключване на паркинг спирачката. Това засяга всички камиони произведени между 30 ноември 2022 година и 28 февруари 2023 година.

За съжаление, проблемът не може да бъде оправен чрез интернет ъпдейт и ще се наложи посещение на сервиз, където от Tesla ще подменят физически модулите. Разбира се, това ще бъде безплатно за собствениците. Към момента е известно, че компанията е доставила камиони единствено на PepsiCo, което означава, че повредените камиони най-вероятно са част от тези които се използват в компанията.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Механик

    16 8 Отговор
    Това, големото, бело нещо зад влекача е батерията навярно?!
  • 2 почваме да препубликуваме "новините"

    8 4 Отговор
    че днес няма как платени публикации за киро, лена, лорер, ристю, мирчеф и т.н.
  • 3 Адам Хилтън

    18 8 Отговор
    С цяла седмица презареждане, единственото приложение на този камион, ще е да помогне на някоя превозвачна фирма да спечели световният рекорд за най-бърз фалит.
  • 4 Тираджия

    9 5 Отговор
    Пепси- градски камиони. Представям си тези шосейници по черните пътища в планината при компаниите за дърводобив.

    Коментиран от #5

  • 5 Ъъъъ

    10 8 Отговор

    До коментар #4 от "Тираджия":

    Аз и сега не съм виждал ТИР на МАН или Скания или който и да е друг шосеен по черните пътища в планината за дърва! Ти виждал ли си? Хахахаха. Между другото Семи ще се справи по-добре от дизелните шосейни тирове в планината, защото е със задвижване на всички оси, а дизелния е само на задната ос. Но приложението им не е там.

    Коментиран от #6

  • 6 квя

    7 4 Отговор

    До коментар #5 от "Ъъъъ":

    Абе човек, ти виждал ли си камионите дето ходят в гората? Един няма само на "задно" предаване!

    Коментиран от #7

  • 7 Ъъъъ

    8 6 Отговор

    До коментар #6 от "квя":

    Аз знам бе приятел! Това му пиша на човека, че това са шосейни камиони, те не са правени за черен път в гората! Сравнявам го с дизелен шосеен ТИР, който също не може в гора на черен път. Те не са правени да ходят там, че да могат да ходят по черен път, както пише колегата отгоре. Семи също е правено за асфалт, а не за черен път, та да се сравнява с това.

    Коментиран от #8, #9

  • 8 квя

    1 3 Отговор

    До коментар #7 от "Ъъъъ":

    Вече разбрах, какво имаш в предвид. но в преднният си пост го беше написал малко объркващо! :)
  • 9 Ааааа

    3 0 Отговор

    До коментар #7 от "Ъъъъ":

    Шосеен дизелен ТИР….. 🤣🤣🤣

    Коментиран от #10

  • 10 Ъъъъ

    2 5 Отговор

    До коментар #9 от "Ааааа":

    Нещо странно ли виждаш? Написах го така, че да разберете, защото хората не са разбрали първия! А най - първия сравнява Семи с камиони за черен път в планината с дърва! За което, този камион никога не е мислен.

    Коментиран от #12, #13

  • 11 "дизелен"????

    4 1 Отговор
    това зелен тир трябва да е!???? Защото аз само дизелОви съм карал, и на училище съм ходил.....
  • 12 Бббб

    5 1 Отговор

    До коментар #10 от "Ъъъъ":

    А какво е това ТИР???
    Вид, тип, спецификация на товарен автомобил ли???
    Семито към ТИР-овете ли спада…???
  • 13 Явно не си

    1 2 Отговор

    До коментар #10 от "Ъъъъ":

    схванал какво е искал да каже…. не е проходимостта….

    Коментиран от #15

  • 14 Последния Софиянец

    4 13 Отговор
    Електричките са кошмарът на всички чаршафи и колхозници , и за тяхно съжаление , и за наша радост , скоро всички МПС-та ще са с батерии !

    Коментиран от #19

  • 15 От Искъро по-длибоко нема

    2 4 Отговор

    До коментар #13 от "Явно не си":

    И от Витоша по-високо нема, нали? Електромобилите според тебе не могат да катерят баири и това че този пикап е изкачил над 5000 м надморска височина и наклони до 38% на тебе не ти е достатъчно защото ходиш за дърва на по-високо също така 160 км които е минал за деня с едно зареждане по тези пътища, не ти стигат. Обикновено на ден офроуд минаваш минимум 1 000 км и то само на изкачване и то с едно зареждане.

    Коментиран от #21, #25

  • 16 тисо

    1 2 Отговор
    Ха ха ха сега вече тираджията ще е тираджия на батерия !

    Коментиран от #17

  • 17 дичо

    2 4 Отговор

    До коментар #16 от "тисо":

    нема могат вече да крадат гориво и Мъск им спря далаверата след 10 години някъде чакайте масово тираджии на батерия С един заряд трябва да стигнат до Испания - иначе ще ги наказват
  • 18 Турбо

    5 0 Отговор
    Детски болести,това е само началото.
  • 19 Хаха

    9 0 Отговор

    До коментар #14 от "Последния Софиянец":

    Смях в залата.
    Къде ще ги зареждате всички тези електрички, като 90% сте набутани в кооперации и панелки, и половината паркирате по улиците?

    Коментиран от #20

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Не Тесльо

    5 2 Отговор

    До коментар #15 от "От Искъро по-длибоко нема":

    и за n-ти път показваш прибързаност и огромен комплекс…защо така, не ни инересува….
    Да се върнем на така любимата ти Тесла…. идеята на изказването е неприложимостта и големия брой дефекти, които ще покаже при подобен режим на работа…. изобщо никой не коментира липсата на проходимост, поради факта че тесла са жалка компания, която дори няма разработка в тази насока…..
    А що се отнася до пробега….не се опитвай да си ироничен, сам се набутваш….. при редица екстремни условия и приложения, това може да се окаже фатален недостатък…. няма кой да те зарежда с ток или да ти го носи в гората/планината/средата на нищото…..може да ти се наложи непрекъснат режим на работа с часове наред, дори и на място….
    Разбери, не всичко се свежда до твоето ограничено виждане и стеснен кръг на експлоатация…не всичко са разходки в гората за лични нужди или от София до Стара Загора и назад например ама с 3 почивки за зареждане и 90 км/ч….
    Нищо не казваш-как вървят, поръчват ли се, продават ли се….
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #15 от "От Искъро по-длибоко нема":

    С дизелов агрегат в багажника и туби с гориво,всеки електромобил ще се изкачи.
  • 26 Гост

    5 1 Отговор
    Много скоро,кога ги пусната кога се счупиха.Паркинг спирачката се поврежда, заради висенето по зарядните станции.