Tesla започна доставките на своя електрически влекач Semi преди около 4 месеца и ето, че сега дойде време и за първата сервизна акция за камионите. Тя е свързана с проблеми с електрическата паркинг спирачка и по-конкретно е дин от модулите ѝ, който контролира клапан за налягането. Проблемът не засяга всички камиони, а само 35 от тях.
От Tesla описват, че при тези камиони може да има проблем с контролера на модула, което от своя страна може да доведе до неправилно включване или изключване на паркинг спирачката. Това засяга всички камиони произведени между 30 ноември 2022 година и 28 февруари 2023 година.
За съжаление, проблемът не може да бъде оправен чрез интернет ъпдейт и ще се наложи посещение на сервиз, където от Tesla ще подменят физически модулите. Разбира се, това ще бъде безплатно за собствениците. Към момента е известно, че компанията е доставила камиони единствено на PepsiCo, което означава, че повредените камиони най-вероятно са част от тези които се използват в компанията.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Механик
09:31 01.04.2023
2 почваме да препубликуваме "новините"
12:32 01.04.2023
3 Адам Хилтън
12:52 01.04.2023
4 Тираджия
Коментиран от #5
13:15 01.04.2023
5 Ъъъъ
До коментар #4 от "Тираджия":
Аз и сега не съм виждал ТИР на МАН или Скания или който и да е друг шосеен по черните пътища в планината за дърва! Ти виждал ли си? Хахахаха. Между другото Семи ще се справи по-добре от дизелните шосейни тирове в планината, защото е със задвижване на всички оси, а дизелния е само на задната ос. Но приложението им не е там.Коментиран от #6
13:32 01.04.2023
6 квя
До коментар #5 от "Ъъъъ":
Абе човек, ти виждал ли си камионите дето ходят в гората? Един няма само на "задно" предаване!Коментиран от #7
13:39 01.04.2023
7 Ъъъъ
До коментар #6 от "квя":
Аз знам бе приятел! Това му пиша на човека, че това са шосейни камиони, те не са правени за черен път в гората! Сравнявам го с дизелен шосеен ТИР, който също не може в гора на черен път. Те не са правени да ходят там, че да могат да ходят по черен път, както пише колегата отгоре. Семи също е правено за асфалт, а не за черен път, та да се сравнява с това.Коментиран от #8, #9
13:42 01.04.2023
8 квя
До коментар #7 от "Ъъъъ":
Вече разбрах, какво имаш в предвид. но в преднният си пост го беше написал малко объркващо! :)13:47 01.04.2023
9 Ааааа
До коментар #7 от "Ъъъъ":
Шосеен дизелен ТИР….. 🤣🤣🤣Коментиран от #10
14:09 01.04.2023
10 Ъъъъ
До коментар #9 от "Ааааа":
Нещо странно ли виждаш? Написах го така, че да разберете, защото хората не са разбрали първия! А най - първия сравнява Семи с камиони за черен път в планината с дърва! За което, този камион никога не е мислен.Коментиран от #12, #13
14:15 01.04.2023
11 "дизелен"????
14:25 01.04.2023
12 Бббб
До коментар #10 от "Ъъъъ":
А какво е това ТИР???Вид, тип, спецификация на товарен автомобил ли???
Семито към ТИР-овете ли спада…???
14:49 01.04.2023
13 Явно не си
До коментар #10 от "Ъъъъ":
схванал какво е искал да каже…. не е проходимостта….Коментиран от #15
14:53 01.04.2023
14 Последния Софиянец
Коментиран от #19
17:05 01.04.2023
15 От Искъро по-длибоко нема
До коментар #13 от "Явно не си":
И от Витоша по-високо нема, нали? Електромобилите според тебе не могат да катерят баири и това че този пикап е изкачил над 5000 м надморска височина и наклони до 38% на тебе не ти е достатъчно защото ходиш за дърва на по-високо също така 160 км които е минал за деня с едно зареждане по тези пътища, не ти стигат. Обикновено на ден офроуд минаваш минимум 1 000 км и то само на изкачване и то с едно зареждане.Коментиран от #21, #25
18:23 01.04.2023
16 тисо
Коментиран от #17
19:57 01.04.2023
17 дичо
До коментар #16 от "тисо":
нема могат вече да крадат гориво и Мъск им спря далаверата след 10 години някъде чакайте масово тираджии на батерия С един заряд трябва да стигнат до Испания - иначе ще ги наказват19:59 01.04.2023
18 Турбо
22:07 01.04.2023
19 Хаха
До коментар #14 от "Последния Софиянец":
Смях в залата.Къде ще ги зареждате всички тези електрички, като 90% сте набутани в кооперации и панелки, и половината паркирате по улиците?
Коментиран от #20
00:01 02.04.2023
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Не Тесльо
До коментар #15 от "От Искъро по-длибоко нема":
и за n-ти път показваш прибързаност и огромен комплекс…защо така, не ни инересува….Да се върнем на така любимата ти Тесла…. идеята на изказването е неприложимостта и големия брой дефекти, които ще покаже при подобен режим на работа…. изобщо никой не коментира липсата на проходимост, поради факта че тесла са жалка компания, която дори няма разработка в тази насока…..
А що се отнася до пробега….не се опитвай да си ироничен, сам се набутваш….. при редица екстремни условия и приложения, това може да се окаже фатален недостатък…. няма кой да те зарежда с ток или да ти го носи в гората/планината/средата на нищото…..може да ти се наложи непрекъснат режим на работа с часове наред, дори и на място….
Разбери, не всичко се свежда до твоето ограничено виждане и стеснен кръг на експлоатация…не всичко са разходки в гората за лични нужди или от София до Стара Загора и назад например ама с 3 почивки за зареждане и 90 км/ч….
Нищо не казваш-как вървят, поръчват ли се, продават ли се….
11:35 02.04.2023
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Гост
До коментар #15 от "От Искъро по-длибоко нема":
С дизелов агрегат в багажника и туби с гориво,всеки електромобил ще се изкачи.15:58 02.04.2023
26 Гост
16:01 02.04.2023