Toyota обяви значителна промяна в подхода си за предоставяне на информация за автомобилите на клиентите, като слага край на традиционните хартиени брошури в Япония от януари 2025 г. Тази стъпка е част от ангажимента на Toyota за намаляване на въглеродните емисии и насърчаване на инициативи за устойчивост.
Решението за преустановяване на производството на хартиени брошури идва, след като Toyota отчита въздействието върху околната среда, свързано с тяхното производство, транспортиране, съхранение и изхвърляне. Изчислено е, че само за производството на хартиени брошури са необходими около 7000 тона хартия годишно в Япония, което допринася за около 11 000 тона въглеродни емисии годишно. С преминаването към цифрови решения Toyota цели да опази ценните горски ресурси и значително да намали въглеродния си отпечатък.
Вместо хартиени брошури, Toyota ще въведе в японските си дилърски центрове "Интелигентни каталози", включващи таблети с висока разделителна способност, оборудвани с интерактивни цифрови интерфейси. Тези каталози ще предоставят на клиентите изчерпателна информация за автомобила чрез видеоклипове, графики и сравнения между моделите или модификациите. За тези, които предпочитат по-традиционен подход, Toyota ще продължи да предлага PDF версии на брошурите чрез своя уебсайт.
Макар че отказът от хартиени брошури понастоящем се отнася само за дилърствата на Toyota в Япония, подобни стратегии могат да бъдат възприети и на други пазари като част от по-широките усилия на Toyota за декарбонизация. Въпреки че тази промяна може да разочарова някои автомобилни ентусиасти и колекционери, свикнали с хартиените брошури, тя отразява по-широката тенденция към дигитализация в автомобилната индустрия и съответства на предпочитанията на новото поколение купувачи, които все повече разчитат на цифрови платформи за информация и комуникация.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гориил
15:03 06.02.2024
2 хикс
16:00 06.02.2024