- Как генеративният изкуствен интелект ще продължи да влияе на технологичните иновации и инвестиции?
- Кои индустрии и работни места AI вече трансформира, как променя медиите, комуникациите, образованието и сферите на развлечението?
- Ще бъде ли 2025-а годината на решителното въвеждане в действие на AI инструментите и какви безпрецедентни възможности ще отключи това за бизнеса и потребителското изживяване?
Това са част от темите, по които ще говорят технологични експерти и бизнес лидери от едни от най-големите компании и организации в света, сред които Google, Amazon Web Services, Accenture, UEFA, FIFA, Bundesliga, LiveScore, Ringier и др. по време на форума Digital Trends 2024.
Едно от най-посещаваните технологични събития у нас се организира за поредна година от Profit.bg и Sportal.bg, част от швейцарската медийна група Ringier, на 5 ноември 2024 г. в Sofia Event Center.
Водещ на форума, който миналата година привлече над 600 посетители, е журналистът на bTV Светослав Иванов.
Поставяйки на преден план практическите стратегии за AI бизнес трансформация, в първата част на събитието участват лидери от медийния, финансовия и технологичния сектор, сред които Петра Еман - главен директор по иновациите и AI в Ringier, Елизабета Морару - регионален директор на Google за Румъния, Молдова, България и Унгария, Светослава Георгиева - председател на Борда на директорите във Фонда на Европейския съвет за иновации (EIC), Петър Торнев - директор на Технологичния център на Accenture в България.
Тазгодишното издание на форума обещава дълбоко гмуркане в бъдещето на дигиталните иновации и тяхното въздействие върху икономиката с дискусионен панел, посветен на IT бъдещето на България и необходимостта за трансформация на сектора, за да бъде страната ни сред водещите сили в глобалната технологична надпревара.
Традиционно форумът събира и мениджъри от банковия сектор и финтех сегмента, които ще очертаят бъдещето на финансовите услуги и продукти.
Специален акцент във втората част на събитието е участието на Сам Сади - главен изпълнителен директор на водещата платформа за спортни резултати в реално време LiveScore, който ще разкрие работещи модели за ангажиране на потребителите, благодарение на иновативни инструменти за анализ на данни.
Към форума се присъединява и Майк Голубев от Amazon Web Services, който като технологичен ръководител на звената „Медии и Развлечения и „Игри и спорт“ ще представи работещите за бизнес клиентите на AWS AI решения.
Люк Ибетсoн - главен изпълнителен директор на XCM – ще сподели ценни прозрения по темата за новото ниво ангажиране на клиентите като лидер на един от най-бързо развиващите се бизнеси в Европа в сферата на потребителските данни, фокусиран върху секторите търговия, спорт и хотелиерство.
Втората част на Digital Trends 2024 се отличава и със силното присъствие на технологични експерти от най-големите спортни организации: Филип Уилямс - директор на услугите за редакционно съдържание на UEFA, Бьорн Розентал - ръководител на продуктовия отдел в DFL Digital Sports, оглавявал дигиталната трансформация на Бундеслигата, Георги Стоименов - старши мениджър бизнес развитие и игри във FIFA. Те ще демонстрират потенциала на AI да подобрява спортното отразяване и преживяване за фенове в глобален мащаб, изтъквайки иновативни модели, валидни и за традиционната бизнес среда.
В нетуъркинг и кетъринг зоната на Sofia Event Center участниците и гостите на събитието могат да продължат разговора за AI технологичното бъдеще по време на обедната почивка, кафе паузите и закриващия събитието коктейл.
За да си осигурите място на форума Digital Trends 2024, посетете мрежата на Eventim, където до 14 октомври може да купите билет с отстъпка от официалната цена.
Подробности за програмата и участниците в събитието, както и още новини около форума следете на сайта Digital Trends 2024.
Партньори на Digital Trends 2024 са Пощенска банка, Еко Партнърс България, УНИКА, tbi bank, ОББ, еMag, SmartIT, Hell Energy.