Според информацията от германския вестник BILD, Урсула фон дер Лайен ще се яви кандидат за втори мандат като председател на Европейската комисия, която води от 2019 г. Очаква се да обяви плановете си днес преди обед, след среща с ръководството на германския Християндемократически съюз (ХДС), който представлява, предаде Фокус.
Неделното издание на вестник Die Welt съобщи, че германският канцлер Олаф Шолц е блокирал предложената от САЩ номинация на Фон дер Лайен за поста генерален секретар на НАТО заради острото ѝ отношение към Русия.
Колумнистът на BILD Алберт Линк коментира, че на Мюнхенската конференция по сигурността Фон дер Лайен даде да се разбере, че смята подкрепата на Украйна за ключова задача, особено след смъртта на Алексей Навални. "Ние ще почетем името му. И от негово име се застъпваме за демокрацията и нашите ценности“, подчерта. Политикът се срещна лично и с Юлия Навалная, съпругата на руския опозиционен политик.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
🥸🥸🥸🥸🥸🥸
Коментиран от #18
10:44 19.02.2024
2 Пич
Коментиран от #19
10:47 19.02.2024
3 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
един от първите европейски държавни служители от създаването на Европейската комисия през 1958 г. , 🥸🥸🥸
първо като шеф на кабинета на Европейския комисар по конкуренцията Ханс фон дер Гроебен в Комисията Халщайн, и след това като генерален директор на Генерална дирекция „Конкуренция“ от 1967 до 1970. През 1971 г. тя се премества в Лерте в района на Хановер, след като баща ѝ става изпълнителен директор на хранителната компания Бахлсен и участва в държавната политика в Долна Саксония. Баща ѝ е министър-председател на Долна Саксония от 1976 до 1990 г. 🥸🥸🥸
10:47 19.02.2024
4 Пу, пу, пу
10:48 19.02.2024
5 Верно ли
10:48 19.02.2024
6 Голата истина
10:49 19.02.2024
7 12340
ората не щат да се занимават с глупости
10:49 19.02.2024
8 До пълно
10:49 19.02.2024
9 И един ѝ е много
10:50 19.02.2024
10 Тя тая длъжност не е
10:51 19.02.2024
11 Абе
10:51 19.02.2024
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Бендида
10:54 19.02.2024
14 Дани
10:55 19.02.2024
15 😆😆😆
10:58 19.02.2024
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Факт
Коментиран от #21
11:00 19.02.2024
18 Хи Хи Хи
До коментар #1 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Амчи като Путлер ве, твоят кумир Солнцеликий..начи за него може да седи на трона докато пукне като Брежнев или Сталин,ма за Лаен не може. Що така? Двоен стандарт май му викат на тва, а? Пък и тя май че е по-голема комунистка от КГБ иста..нещо да имаш възражения ??Коментиран от #24, #46
11:05 19.02.2024
19 Да добавя
До коментар #2 от "Пич":
...и за Путлер бих добавил..и за Путлер11:06 19.02.2024
20 От страни
Коментиран от #23
11:09 19.02.2024
21 Московчанин
До коментар #17 от "Факт":
Ти глей в Москва ко стаа.. на Красная са само тарамбуки, московчанин след стъмване да видиш по улиците...абсурд. А сега, с това гражданство , дето Путин го раздава като пуканки в киносалон..почнаха да се намират силно контрастиращи със снега кореняк руснаци..кой от Бурунди..кой от Уганда..абе все братски народи11:10 19.02.2024
22 Загрижен
Коментиран от #28
11:11 19.02.2024
23 Хи Хи Хи
До коментар #20 от "От страни":
Тя, Лайен де..на врата да си стъпи нема шанс да превари по мандаи Путин..той да не би да е избиран от всички ???Коментиран от #27
11:13 19.02.2024
24 Атина Палада
До коментар #18 от "Хи Хи Хи":
Разликата е, че Путин го избират руснаците, докато Урсула не е избрана от Европейците...В "демократична" Европа ключовите позиции не са изборни, а се назначават/инсталират от САЩ..Сега вдена ли колко е демократичен ЕС? На изборите ти избираш само чистачките в Брюксел.. :)))
11:13 19.02.2024
25 Дедо Z
11:13 19.02.2024
26 Така Така
11:14 19.02.2024
27 Атина Палада
До коментар #23 от "Хи Хи Хи":
Разбира се, че Путин не е избран от всички, но печели изборите.. А тази не се избира а се назначава.. Длъжността не е изборна... ЕК управлява ЕС, но длъжността не е изборна... Т. е. европейците не могат да избират кой да ги управлява.. Назначават им!Коментиран от #31
11:16 19.02.2024
28 Хи Хи Хи
До коментар #22 от "Загрижен":
Чакай сега..нали ви харесва Русията.. и Путин??? Сега що ривеш , а? Нали искате да стане като в Русия.. или копейките сте сърби-боли драго ми е..Коментиран от #33
11:17 19.02.2024
29 Баба яга
11:20 19.02.2024
30 нннн
Коментиран от #32
11:21 19.02.2024
31 Хи Хи Хи
До коментар #27 от "Атина Палада":
Разбира се, че Путин не е избран от всички, но печели изборите...ХиХиХи.. стига ве, направо изби рибата с правата лопата май..само дето си промени така Конститу цията, че да векува. И народа на Русия да не би той да голсува промените , а? Ай не ме смЕши па ти ве..пък и има една култова реплика изречена от Сталин.. Не е важно кой как и за кого гласува, важното е кой брои гласовете..Коментиран от #34, #35, #87
11:22 19.02.2024
32 Хи Хи Хи
До коментар #30 от "нннн":
Охооо..Лайен е на светлинни години зад Солнцеликий..с неговите 200млрд. е просто недостижим от никой простосмъртен Само се чудя кога поп Гундяев ще го обяви за Господ-бог..11:24 19.02.2024
33 Абе
До коментар #28 от "Хи Хи Хи":
Ти много се заблуждаваш ако мислиш че в Русия е по зле от колкото в България, точно обратното е там сега е по добре въпреки че са във война.Коментиран от #44
11:25 19.02.2024
34 Атина Палада
До коментар #31 от "Хи Хи Хи":
Народа на Русия не гласува промените, но избира властта, която да ги прави!А народите на ЕС нямат това право на избор. Нямат право да избират властимащите в ЕС, които да гласуват промени в ЕС, въобще да ръководят ЕС!
Още ли не вдеваш?
Коментиран от #39
11:25 19.02.2024
35 Ами
До коментар #31 от "Хи Хи Хи":
То това важи на 100% и за България.Коментиран от #37
11:27 19.02.2024
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Да питам
До коментар #35 от "Ами":
Амчи ко тогава ревеете..сакате руский мир, нА ви руский мир. То той май не си тръгвал изобщо от тука де..Коментиран от #38
11:30 19.02.2024
38 Ами
До коментар #37 от "Да питам":
Ако си мислиш че има честни избори в България или във ЕС жестоко се лъжеш.Коментиран от #40, #41
11:33 19.02.2024
39 Хи Хи Хи
До коментар #34 от "Атина Палада":
Дрън дрън ярина..тия ги разправяй на лапетиите, дето се плюнчат тука.. ХиХиХи..народа на Русия.. ти знаеш ли, че народа на Русия, демек руснаците, са има -нема 40% от всички народи , населяващи РФ. Останалите 60% си делят над 80 народа в РФ.? И нямат правото на самоопределение или избор..иначе до сега Империята да се е разпаднала..ма не е късно, нещата лека-полека тръгват.Коментиран от #47
11:34 19.02.2024
40 Да питам
До коментар #38 от "Ами":
Че то да не би в Русия да има ве, Калитко ?11:36 19.02.2024
41 Атина Палада
До коментар #38 от "Ами":
В ЕС изобщо няма избори! Управляващите в ЕС не са изборна длъжност. Назначават се! А държавите в ЕС се ръководят точно от назначените! Което означава, че изборите в страните членки са един фарс.Коментиран от #45
11:37 19.02.2024
42 ЕВРОСИМПАТИЗАНТ
11:39 19.02.2024
43 А+;
11:41 19.02.2024
44 Да ти кажа..
До коментар #33 от "Абе":
Ами като е толкова добре, що не ходиш там , а? Защо мечтата на всяка рускиня е да иде зАмуж някъде в чужбина, дори и в Кирибати да е, само да не е в Русия? Влез в който и да руски сайт за запознанства и ако намериш една рускиня да иска де се омъжи в Русия, обади ми се по домофона. Сега особенно актуални са китайчетата, след като света им удари капаците. Защо всяка по-заможна рускиня иска да ражда където и да е по света , ама не и в Русия? Ммм? Ти на кого ги разправяш тия смешки ве..Коментиран от #51
11:42 19.02.2024
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #18 от "Хи Хи Хи":
Фи Фи Фи ! Явно не разбираш сам прочетен текст ❗ Бащата на УрЗула от 1958-ма е в евровластта ❗ Дори нямаш идея какъв е бащата на Путин ❗Путин е на ИЗБИРАЕМА длъжност, а УрЗула на НАЗНАЧЕНСКА ❕❗
Не коментирам изборите , които ни в САЩ, и у нас , и в Русия.са .......
Присмиваш се на своето ФНГЛ ❗
Коментиран от #49
11:44 19.02.2024
47 Атина Палада
До коментар #39 от "Хи Хи Хи":
Пишеш абсолютни НЕистини!Русия е многонационална държава.. И всички етноси имат право на самоопределение!
Но е факт, че в Русия народа ((всички етноси) имат право на избор,докато народите в ЕС нямат право на избор на своите ръководители! Това е Западната демокрация! Демокрацията в ЕС е такава:- всички ръководещи ЕС да не са изборна длъжност.. Само чистачките в Брюксел са на изборна длъжност! За тях ние европейците гласуваме!
Коментиран от #48, #53, #54
11:44 19.02.2024
48 Хи Хи Хи
До коментар #47 от "Атина Палада":
То щото па в Русия не се самоназначават мислиш.. каквито едните, такива и другите. Айде не ми вей тоя Горещ ветар като Любица Самарджич.,намери се кой да ми отваря очите..Коментиран от #52
11:45 19.02.2024
49 Хи Хи Хи
До коментар #46 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Е, и..изборни длъжности..то и тука са изборни длъжности, ма си я караме по съветски тертип.. Искаш ли да ти кажа колко наследника на бивши величия са яко окопани във властта, че даже вече праунуките им са на назначаеми изборни длъжности.. ?Знаеш ли кой е унуката на Станиш Бонев, на Пеко Таков.. да ти ги изреждам ли още..Коментиран от #58, #78
11:49 19.02.2024
50 реру
11:49 19.02.2024
51 Тия ги
До коментар #44 от "Да ти кажа..":
Разправай на баба си Просто отдавна съм в Русия и знам за какво пиша.Коментиран от #56, #59
11:51 19.02.2024
52 Атина Палада
До коментар #48 от "Хи Хи Хи":
Отново говориш НЕистини :)Русия, примерно и САЩ са президентски държави. Провеждат се избори... Идва избраният президент, който си назначава кабинета... Ти как мислиш, че примерно на предстоящите избори в САЩ да спечели Тръмп и той ще остави същият външен дипломат ли? Или другите? Ами не!
Докато в ЕС върхушката не е на изборна длъжност.. Тя се назначава, след което надолу тя (върхушката) вече си поставя подчинените.. Т. е. този, който ръководи ЕС не го избираме ние.. На нас ни го назначават.
11:53 19.02.2024
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 Някой си
До коментар #47 от "Атина Палада":
Дрън - дрън ярина.. ако имаха право на самоопределение, сега от РФ да е останал само Московския улус, Чешчения отдавна да е самостоятелна република, ма пък ти, като си толкова сигурен иди в Казан и кажи че си българин и искаш да се отдели Волжка България.. наш колко бръже шта тромбират некъде в Заполярния кръгКоментиран от #66
11:54 19.02.2024
55 Този коментар е премахнат от модератор.
56 Хи Хи Хи
До коментар #51 от "Тия ги":
Браво на тебе, там си стой, щом ти е добре..и си изнасяй редовно кофата сутрин, че да не те пере тъщАта с тиганя у главата..И да не забравиш да отскочиш до супермаркета за кило кокоши лапки, че да има ко да ручате довечера фамилиятаКоментиран от #60, #64
11:56 19.02.2024
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Атина Палада
До коментар #49 от "Хи Хи Хи":
Казах ти, че изборите в страните членки на ЕС са един фарс, защото те нямат никкава власт Те се контролират от ръководителите на ЕС, които не сме избрали ние. На нас са ни ги назначили!Толкова ли е сложно да схванеш, че ЕС е една диктатура? Защото ти нямаш право да глас. Нямаш право да избираш кой да те управлява, да взима решенията и пр.
Коментиран от #65
11:57 19.02.2024
59 Да ти кажа..
До коментар #51 от "Тия ги":
Има си хас, заврян зет да пише че не било добре. Нали знаеш - от където жената от там и родата..хихихи11:59 19.02.2024
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 Фон дер Вандал
12:03 19.02.2024
62 Да пази Господ.
12:06 19.02.2024
63 Бай Дън
12:07 19.02.2024
64 Дядо Шишарко
До коментар #56 от "Хи Хи Хи":
А ти ще ми ручаш Еко- Био сирене от дядовата мандра.На запад е познато също като Органик.Бон Апети!Коментиран от #68
12:07 19.02.2024
65 Хи Хи Хи
До коментар #58 от "Атина Палада":
Искаш да кажеш, че в Русия не е диктатура ли? Ай стига ми вея тоз вятър ве. На времето, като искаше Чечения самостоятелност, с две войни си я завърнаха в кошарата.. Англия като излезе от ЕС някой-нещо..сега пак иска в ЕС , ма нъцки, мандалото лопна..В момента единствената колониална империя си остава Русия, Метрополията краде ресурсите на провинцията, живеят си богато и охолно, по олигархически, а в периферията набират месо за Украйна и //ерат и ...каят . в кофите..Руский мир ли? Не , мерси. А като не ти харесва в ЕС , дигай дисагите и нататък си знаеш . Пък ако си вече там, там да си останеш. От сърце ти пожелавам в руски мед и масло да се къпеш..Коментиран от #69, #73
12:07 19.02.2024
66 Атина Палада
До коментар #54 от "Някой си":
Защо изкривяваш фактите? Русия е съставена от Републики, които са в състава на РФ! Например Чечня, единственият начин да се запазят като етнос е да са в състава на РФ! Разбраха го по трудният начин! Властите в Русия да им оспорват/не признават етноса? Не, нали?!Точно пък за Русия да говорим, че има напрежение между етносите е несериозно!
Коментиран от #72
12:09 19.02.2024
67 Хоризонт
12:10 19.02.2024
68 Бацо Гацов
До коментар #64 от "Дядо Шишарко":
Дедеее, деде..тя твойта мандра отдавна е пресъхнала и е у буетако..ти па къде се ръгаш ве, некролог такъв?Коментиран от #71
12:11 19.02.2024
69 Ветеран от протеста
До коментар #65 от "Хи Хи Хи":
Ако ние не можем да отидем в Руский Мир,какво му пречи той да дойде при нас?Коментиран от #75
12:11 19.02.2024
70 Европеец!
12:12 19.02.2024
71 Дядо Шишарко
До коментар #68 от "Бацо Гацов":
Дядо си пиша за звучи по авторитетно,искаш ли да пробваш джендърче 3то палаво.Носи си и високо температурна грес.Не питай защо,с сигурност после ще си ми благодарен.Коментиран от #74
12:14 19.02.2024
72 Хи Хи Хи
До коментар #66 от "Атина Палада":
Чакай сега ..нали ми говореше до сега, че всички имали правото на самоопределение.. а как така руския етнос ще казва кое е добро и кое не на чеченския етнос,, тука нещо сам си противоречиш..Искаш да ми кажеш, че ти ще дойдеш в домът ми и ще мимказваш кое е добро или не за мен и семейството мили ве..? Може, ма наш как ще излезеш, по-точно ще те изкарат от моята врата ..Коментиран от #77
12:15 19.02.2024
73 Атина Палада
До коментар #65 от "Хи Хи Хи":
Разсмиваш ни само тук:)В момента в Русия има много по голяма демокрация от тук... Всъщност в ЕС няма никаква демокрация, след като нямаш право на глас!
Колкото до Англия... искала отново в ЕС ха ха ха, ти на кой ги разказваш тези неща? На бабите в махалата ти ли? Англия излезе, защото ЕС е потънал, и смяташе, че поединично ще се спаси от тинята... Но няма! И сама и в ЕС все е тиня! Няма излизане!
12:17 19.02.2024
74 Този коментар е премахнат от модератор.
75 Да ти кажа..
До коментар #69 от "Ветеран от протеста":
Надежди говежди,. Надай са Марийо,надай са..12:21 19.02.2024
76 Хи Хи Хи
Коментиран от #79
12:31 19.02.2024
77 Атина Палада
До коментар #72 от "Хи Хи Хи":
Всички етноси /Републики имат право на глас. Избраната власт ръководи РФ! Избраната власт от всички тези Републики взима решенията за РФ! И всички са длъжни да спазват законите на РФ, независимо от етноса. Ние в ЕС нямаме право на глас, независимо от какъв етнос сме. Ние сме длъжни да спазваме закони, директиви на ЕС, които са правени от хора, които не сме избирали. Нали това е демокрацията( не пряката) да гласуваш за ръководители, които ще те представляват, ръководят.. Нас ни представляват хора, които ние нямаме право да избираме! Това не е демокрация, а диктатура!12:33 19.02.2024
78 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #49 от "Хи Хи Хи":
Я, ти откри топлата вода 👏👏Това, че кастата на властитутките се самовъзпроизвежда го пиша ОТ ГОДИНИ❗ Ама ти сега вдяваш❗
Буш и Буш ... Клинтън и Клинтън... Мицотакис и Мицотакис ....
Лиляна Павлова - внучка на Член на Политбюро и ЦК на БКП .....
12:36 19.02.2024
79 Атина Палада
До коментар #76 от "Хи Хи Хи":
Не хващам за Русия, защото тук съм родена. Тук е моят дом, моите корени!Не можеш да оправиш нищо, защото не ти се дава възможност да гласуваш! Аз далеч не говоря за изборите в страните членки на ЕС, казах вече, че те са един фарс, защото от избраните не зависи нищо. Нито благосъстоянието на народа, нито курса на самата страна.. Страните - членки на ЕС се управляват от хора, които ние не сме избирали, по простата причина, че те не са на изборна длъжност! Затова ти казах, че това не е демокрация! Аз нямам право да избирам ръководителя си, който да ме представлява ръководи и кове законите. Примерно Урсула ръководи целият ЕС, но аз не съм я избрала, нито пък ти, нито който и друг европеец от ЕС да било, защото тя не е на изборна длъжност.. Това не е демокрация... Да не говорим пък за пряка демокрация от древна Елада.. За нея и дума не може да става в ЕС!
Коментиран от #81
12:43 19.02.2024
80 Да ти кажа..
Коментиран от #82
12:47 19.02.2024
81 Този коментар е премахнат от модератор.
82 Атина Палада
До коментар #80 от "Да ти кажа..":
Т. е. казваш, че в Русия все пак ги съдят за нарушения, докато в ЕС - не!Справка :Урсула - жената, която я разобличи в аферата във ваксите, я катастрофираха... Един адвокат в Германия го само..убиха,че пред цяла Германия изобличи в.аксите.. Един химик-австриец, също го премахнаха, след като изкара наяве вещество съдържащо се у в.аксите и т. н. Има и още...
Коментиран от #83
12:57 19.02.2024
83 Хи Хи Хи
До коментар #82 от "Атина Палада":
Ти кажи колко такива са в Русия.. че ако почна да ги изреждам ,няма да ми стигне деня.... като почнем от Политковская,че и много преди нея като Листев, та стигнем до Немцов... и да, съдят ги, само че условно, също като тука, а повечето изобщо не ги съдят. Депутатчето било с имунитет.. даже не е задържано за 24 часа.. в тубата го има клипа как изкарват палетата с пари с повдигачи, а пичът седи отстрани и се смее..знае , че ще навакса докато е депутат..вместо да четеш Камсамолская Правда, абонирай се за канала Прекрсана Росия.. там е истината за везобразията на руските бонзи.. и да ти кажа - каналът си е чисто руски, НЕ Е ЧУЖДЕСТРАНЕН АГЕНТ( каквото и да значи това)..ПП депутатчето е от ония , с глаза узкие, значит-руские...Коментиран от #85
13:05 19.02.2024
84 Атина Палада
До коментар #81 от "Хи Хи Хи":
Преди години... (при последният мандат на Меркел) в Германия една соц. агенция близка на Меркел проведе проучване в Германия относно Путин. Какъв ръководител е за Русия.Забележи :-86% от всички респонденти бяха отбелязали, че Путин би използвал всички ресурси с които разполага за да
защити интересите на РФ! Това е мнение на германците! Повтарям - 86% от всички бяха отговорили така! Е, може ли ти сега да ми отговориш на един простичък въпрос:)
Ти би ли искал да имаш такъв ръководител? Или може би искаш като Урсула примерно! Кой според теб е по добрият ръководител? Путин за РФ или Урсула за ЕС?
Малко нахално, но ще ти кажа моето мнение! Мнението ми е като на германците. И знаеш ли защо? Защото Путин е избран от народа в Русия, който е поверил живота си, а Урсула не е избрана от Европейците. Тя е назначена. Следователно, Путин използва всички ресурси да защити интересите на онези, които са го избрали. Урсула също използва всички ресурси с които разполага за даа защити интересите на онези, които са я избрали. Обаче това не са европейските народи.. Тя защитава интересите на онзи, който я е избрал и назначил на този пост!
Коментиран от #86
13:11 19.02.2024
85 Атина Палада
До коментар #83 от "Хи Хи Хи":
За тези, които се мъчиш да ми ги изреждаш, вина имат твоите гоподари.. И Политковская... и Литвиненко на МИ 6 и Немцов наа който ЦРУ му даде кинти да прави протести, а той ги профука по жени... Е, как мислиш, че ще му простят спонсорите? Те не обичат да губят пари.13:15 19.02.2024
86 Факт
До коментар #84 от "Атина Палада":
Браво ! Тя защитава интересите на Ционистите ! Те са я поставили там !15:06 19.02.2024
87 Пантагрюел
До коментар #31 от "Хи Хи Хи":
Това от Кирето ли го научи?Огледай се как се самоизбраха последната Зглобка.
,,Ала-Бала" и ,,Урсула ми каза да заобиколим..."
Ти си тръгнал да оправяш Русия.
09:07 20.02.2024