Last news in Fakti

4 Април, 2017 10:39 15 928 22

V12 с 4 турбини под капака на Toyota

  • toyota-
  • gt86-
  • тунинг-
  • k.k performance
V12 с 4 турбини под капака на Toyota - 1

Тунинг компанията от ОАЕ K.K Performance представи едно много интересно купе. Ставеа дума за малкия спортист на Toyota, обозначен с индекс GT86. Най-голямата изненада се крие под капака, където стандартният двулитров четирицилиндров боксер на Subaru е заменен с огромен дванайсетак.

Новият мотор е V-образен дванайсетцилиндров и е снабден с четири турбокомпресора. Агрегатът е заимстван от Toyota Century и в стандартното си изпълнение разполага с мощност от 280 конски сили. Благодарение на четирите турбини, както и на още куп доработки обаче, тук мощността му надхвърля 800 коня, а в моторния отсек няма място дори и за карфица.

Това съвсем не е първият подобен проект, за база на който се използва Toyota GT86. Миналата година беше представен един подобен проект, предназначен за дрифт и оборудван с 4.5-литров V8 от Ferrari 458 Italia. Сегашната Toyota обаче разполага и с по-голям двигател, и с повече мощност. Творението на K.K Performance беше демонстрирано на живо по време на тунинг изложението Emirates Custom Show.V12 с 4 турбини под капака на Toyota


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 onq s konq

    16 68 Отговор
    И 10 да му сложат на тоя кош с бавареца ше го направа смешен и накъсо и надълго и на дрифт и на сичко !

    Коментиран от #3

  • 2 Руснака

    10 5 Отговор
    Пффффффф, няма смисъл
  • 3 pff

    32 4 Отговор

    До коментар #1 от "onq s konq":

    onq s konq брат излезни от филма :)

    Коментиран от #4

  • 4 onq s konq

    10 40 Отговор

    До коментар #3 от "pff":

    На 6000 оборота се движа с 240 - и имам още много гас така че направи си сметка тоя оризарник къде ше е !!!

    Коментиран от #14

  • 5 Гас

    18 3 Отговор
    На гас ли карате, на газ ли карате, май не е много ясно!

    Коментиран от #20

  • 6 Onq s konq da go duha

    24 8 Отговор
    Много си зле приятел не само този "оризарник" ще ти къса на.раното BMW
  • 7 Onq s konq me razsmiva

    12 4 Отговор
    Aahhahahahhahahah смешен си :)
  • 8 бай Иван

    15 1 Отговор
    В Ладата ще се събере ли тоя двигател?
    Може би зад предните седалки...
  • 9 Диф Сиганин

    14 2 Отговор
    Поне има място за изпарител😁😁
  • 10 CL500

    7 16 Отговор
    Тия от Тойота какъв двигател имат само - V-образен, 12 цилиндров и да е само 280 коня. Не им го знам тоя двигател, ама и без турбини да е, много малка мощност има. Моят е също атмосферен V-8 и си е 388 коня.
    Чудно е малко...

    Коментиран от #17

  • 11 Toyota

    8 3 Отговор
    Уникална.Това купе има перфектно управление.Сега с дадената му огромна мощност ще е супер забавно и бързо (за можещите шофьори).
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Себастиан Льоб

    6 0 Отговор
    Де..а комплексарите му дей.., дай им турбини, натягане, спойлери гуми 19,20, спортни волани, двигатели по 4 и 5 литра..
  • 14 магарцедес

    8 1 Отговор

    До коментар #4 от "onq s konq":

    какви 6000 оборота?!Нали каручката ти е дизел?

    Коментиран от #15, #16

  • 15 1 такт сгъстяване

    2 1 Отговор

    До коментар #14 от "магарцедес":

    Ххахахахах!!!
  • 16 БМЗЛЕ

    0 3 Отговор

    До коментар #14 от "магарцедес":

    Мойята 525тдска си влиза спокойно в 6000 оборота пич, даже няма прекъсвач авио дизело я истрелва жестоко
  • 17 o boje

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "CL500":

    Пише, че стандартния мотор на Тойота Сентшъри е 280 коня ... Този надхвърля 800...

    Коментиран от #18

  • 18 CL500

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "o boje":

    Ами аз говоря за стандартния, а той е само 280 коня. После го правят 800 коня с турбините и както пише куп доработки. Дааа, ама все пак двигателя си остава V-12, нали така. Това предполага доста голям работен обем, надали ще има 12 малки цилиндърчета с диаметър като на монета от 2 лева, нали ;-) А и под доработки не вярвам да са сложили цял нов блок и т.н., това си е напълно друг двигател.
    Та затова се учудвам, че предполагаемия голямо-обемен двигател е само с 280 коня.

    Коментиран от #19, #21

  • 19 V8Т

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "CL500":

    Двигателя е от 1997 година и е 5.0. Така че не е толкова учудващо.
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Име:

    2 0 Отговор

    До коментар #18 от "CL500":

    В Япония до не знам коя година максималната мощност на всички произвеждани автомобили е ограничена до 280кс. Това е така нареченото "джентълменско" споразумение между производителите!
    По-този начин японците развиват шаситата и задвижванията за да правят колите си по-бързи.
    После мощността можеш да подобриш във всяка кола, трудното е да подобриш шасито...
    То и GTR R32 e 280кс ама с ремап / чип става над 400.

    Коментиран от #22

  • 22 Жоро

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Име:":

    От 1989 до 2005та е имало такова споразумение Хонда го нарушава през 2005та с Акура. Добре че са го направили щото сега щеше да има 2 тона шаси на субару с 500коня. Точно като американския форд мустанг ГТ.