Третото поколение на баварската "единичка" ще бъде базирано на платформата с предно предаване UKL от "братовчеда" MINI. Новият модел ще дебютира пред публика догодина, а продажбите ще започнат в началото на 2019-а, разкрива британското сп. Auto Express.
Класическото задно задвижване, заради което 1er намери толкова почитатели, пада жертва на практичността. Третата генерация на най-малкото BMW ще бъде по-голяма от предшественика.
Нарасналите габарити в комбинация с по-дългото междуосие и липсата на трансмисионен тунел ще се отразят благотворно на пространството в купето. Вместимостта на багажника също ще нарасне.
За разлика от големите промени под ламарините дизайнът на новата "единичка" няма да бъде драстично различен. Новият хечбек ще има по-омекотени форми, по-тънки фарове и "бъбреци" като на 5er.
Новата платформа ще донесе съществени преимущества в теглото, но феновете на свещената буква M вероятно ще останат разочаровани. Платформата UKL позволява интегрирането на двигатели с най-много четири цилиндъра, което означава, че върховата модификация M140i ще трябва да се прости с култовия редови шестак.
Най-бързата "единица" ще трябва да премине от задно към двойно предаване xDrive. Това ще я направи директен конкурент на Volkswagen Golf R, Mercedes-AMG A45, Ford Focus RS и Renault Megane RS.
Двигателите на третата генерация BMW 1er ще дублират гамата на MINI и X1. Базовите модификации 118i и 116d ще се оборудват с трицилиндрови двигатели, а 120i и 120d ще разчитат на по-сериозни 2.0-литрови мотори. Ще има и хибридна версия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 YAMAHA
16:11 07.04.2017
2 Коня
Коментиран от #3
16:15 07.04.2017
3 Бай Георги
До коментар #2 от "Коня":
Нищо приятно няма в това да недозавиваш. VAG групата го знаят най-добре.16:26 07.04.2017
4 M power
16:27 07.04.2017
5 onq s konq
Коментиран от #8
16:30 07.04.2017
6 BMWFAN
Това от статията сигурно ще е 4-тото поколение, защото 3-тото е на пазара от 2015-та година и е с предно предаване.
Първото поколение се води Е87 и е на пазара от 2005-та година, през 2009 получи facelift и се произвеждаше до 2011-та година.
От 2012 започнаха да произвеждат второто поколение на 1-чката и то се води F20, то се произвеждаше до 2015-та година, а от 2015 насам се произвежда 3-тото поколение което се води F21...
1-вото и 2-рото поколение бяха със задно предаване, а 3-тото вече е с предно.
Коментиран от #10
16:40 07.04.2017
7 кольо
16:54 07.04.2017
8 onq s konq
До коментар #5 от "onq s konq":
ТИИИ....дето драскаш с моя ник-Акъл да печелиш пари нямаш,камо ли кола.Да не говорим пък за БМВ-6-так като моята.Ама ти май и ник си нямаш бе завалията ,та чориш чужди ааа?Е как ще обясниш тогава какво значи "валвтроник" ве "едикакъв си"?!17:18 07.04.2017
9 Ловеца на поршета
Коментиран от #11, #18, #20
17:24 07.04.2017
10 Пища Хуфнагел
До коментар #6 от "BMWFAN":
Нещо сте се объркал, колега. F20 е версията с пет, а F21 - с три врати. И двете модификации са си със задно задвижване. Вероятно имате предвид седана F52, който ще се продава в Китай и за разлика от хечбека е изграден на платформата на X1, което е с предно.17:31 07.04.2017
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 бай Иван
18:59 07.04.2017
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Shmeker
21:31 07.04.2017
16 гост
21:35 07.04.2017
17 ффффффффф
23:35 07.04.2017
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Ма сред село-тъпан бие.БМВ с предно-супе
Забравих-не можеш да се връткаш на село на мегдана да ти видят задника на баварецУ
09:58 08.04.2017
20 Дръж ме за кучана
До коментар #9 от "Ловеца на поршета":
Къде,можем да те намерим ние пишман шофьорите за да ни научиш да караме кола с задно.Ти си горд собственик на автомобил, които помага на българските монтьори да си вдигнат доходите.Бмв е доста скапана марка дори голфа е по-здрав от инженерното чудо бмв.Коментиран от #23
10:16 08.04.2017
21 onq s konq
Коментиран от #22
10:16 08.04.2017
22 Дръж ме за кучана
До коментар #21 от "onq s konq":
Аз пък ще си сложа още 3 акумолатора в багажника за да стане хибрид.10:19 08.04.2017
23 Ловеца на поршета
До коментар #20 от "Дръж ме за кучана":
Всеки ден без Неделя може да ме намериш в столицата на житницата на България. В Неделя ме търси край морето , защото ходя да играя голф на едно от игрищата. Носи си и резервен чифт бельо, защото като скочиш направо от каруца на кола със задно ще ожълтиш гащите.Коментиран от #24
10:46 08.04.2017
24 тоя с москвича
До коментар #23 от "Ловеца на поршета":
Язе се возим от 30 годин с москвич 408 И и съм добър шофиор щото мускало е с задно и съм се ошлайфал много ! Само дека ми е слабичък та се дрифтим само кога падне снег ама то пълно щастие нема !11:00 08.04.2017
25 професионалиста
11:55 08.04.2017
26 Трифонов
Коментиран от #28, #29
15:01 08.04.2017
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Дръж ме за кучана
До коментар #26 от "Трифонов":
Щом жена ти кара бмв много ясно,че ще е страхотно.Но ще е добре да чуем и мнението на любовникът и.А ти да не би да бачкаш в бмв,отдел технически директор.16:26 08.04.2017
29 Алфа Ромео
До коментар #26 от "Трифонов":
.аси грозотията пък точно единицата....21:25 08.04.2017
30 Фчо
13:24 09.04.2017
31 Иванчо
Жалко за марката.
22:19 09.04.2017