Last news in Fakti

10 Април, 2017 23:44 10 926 9

Една завладяваща история за Audi S1

  • audi-
  • s1

Едва ли има автомобилен фен по света, който да не е запознат с иконата на Група Б - Audi S1. Величествения звук на петцилиндровия турбодвигател, който ехти по рали отсечките, бруталната външност, която се отличава от всичко до момента и 4х4 система, която държи автомобила и в най-хлъзганите моменти - това е краткото ни и много съдържателно определение.

Тази история, която ще видите във видеото включва и две персони, които ще бъдат обвързани с машината завинаги - пилотът Валтер Рьол и Ролант Гъмперт, който много от вас познават като създателя на суперспортните автомобили Gumpert, но много преди тях, той е начело на спортното подразделение на компанията и под негов поглед се сътворява тази автомобилна история наречена S1.

Да създадеш годно за улична употреба Audi S1 и Валтер Рьол лично да я подпише и да ти помогне - това се казва изпълнена мечта.


Поставете оценка:
Оценка 2.7 от 3 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 кроко

    16 2 Отговор
    Малко притопляне на старите манджи, не че не си заслужава, а лошото е че не идват „нови манджи”. За съвременната масовка и конфекция няма как след време да има истории, клипчета и запалени фенове.

    Коментиран от #3

  • 2 до кроко

    17 0 Отговор
    След време никои няма да го интересува, виж на къде върви света, електрически коли, автономно управление, чипове в мозъка и т.н. ...пълно залиняване. Хората вече си живеят във виртуалната не/реалност!
  • 3 гощо

    6 1 Отговор

    До коментар #1 от "кроко":

    Не си прав! Когато си купих моето Ауди преди 5години всички викаха ауууу 2бр. компютри много електроника капризно щяло да е и т.н. Сега след като има нов модел има и фейслифт на новият модел като отида за едно масло и филтри,защото за друго не ми се е налагало в Ауди викат еййй такива коли вече никой не прави!!! Здрави,непретенциозни и т.н. Ти ми кажи сега за какво става въпрос?!??! Навремето така карах 124-ка купе! Излезна първата 4-тирочка и всички викаха ауууу голям боклук е новата,сега друга песен пеят така,че аеее стилга врели не кипели!!!
  • 4 БМЗЛЕ

    0 4 Отговор
    Тоя квадрат си е класика, но няма парно и ми става студено вечер се 1 сам си с каруцата
  • 5 Spec b

    5 0 Отговор
    Кроко, с всички правила и регулации след спирането на група Б и орязването ма мощността в врц и формула 1 акцента отиде при шофьорите а не кой прави най добрите бегачки;) Класики като това s1, delta integrale и т.н са достигнали максимума преди много време и до днес са еталон - голям поклон пред инжинерите и откачените пилоти от "Б" ерата, ако не бяха тези луди пионери сега всички щяхме да ползваме коли с предно по 60 коня за ходене от точка а до точка б;)
  • 6 гост

    5 4 Отговор
    Велик автомобил , но най великикат рали икона в група В е Lancia Delta S4 , с която загиват Хенри Тойвонен и Серджио Креспо - тази е и причината за спирането на група В
  • 7 Shmeker

    10 3 Отговор
    Това е най-великият автомобил, не Ланчи, Пежа и т.н.

    1. Жена печели с него
    2. Моторът, куатрото, окачването и т.н. са подобни на серийните, като двигателят си е на същото място - изнесен пред предния мост. Въпреки това в била доста добра.
    Това е била идеята - да се запазва всичко максимално близо до серийното, като всичко се тества в рали шампионата и да се промотира куатрото. Колата на Ауди е направена по серийните, докато останалите правят спорни рали коли, които пускат на пазара в лимитирани серии за да могат да участват, щото такива са правилата...


    При Пежата моторът е вътре в купето, цялата е в тръби и фибростъкло, няма абсолютно нищо общо със серийното 205 турбо.
  • 8 Велислав

    4 1 Отговор
    Ники Златков с такава стана европейски на планинско преди няколко години. Тhe legend audi s1 by prospeed bulgaria ;)
  • 9 Shmeker

    3 1 Отговор
    Между другото Гъмперт дава идеята да правят 4х4 спортна кола. Идеята за Куатро е негова. Остава на чело на проекта, под прякото ръководство на Пийх