Едва ли има автомобилен фен по света, който да не е запознат с иконата на Група Б - Audi S1. Величествения звук на петцилиндровия турбодвигател, който ехти по рали отсечките, бруталната външност, която се отличава от всичко до момента и 4х4 система, която държи автомобила и в най-хлъзганите моменти - това е краткото ни и много съдържателно определение.
Тази история, която ще видите във видеото включва и две персони, които ще бъдат обвързани с машината завинаги - пилотът Валтер Рьол и Ролант Гъмперт, който много от вас познават като създателя на суперспортните автомобили Gumpert, но много преди тях, той е начело на спортното подразделение на компанията и под негов поглед се сътворява тази автомобилна история наречена S1.
Да създадеш годно за улична употреба Audi S1 и Валтер Рьол лично да я подпише и да ти помогне - това се казва изпълнена мечта.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 кроко
Коментиран от #3
00:16 11.04.2017
2 до кроко
00:40 11.04.2017
3 гощо
До коментар #1 от "кроко":
Не си прав! Когато си купих моето Ауди преди 5години всички викаха ауууу 2бр. компютри много електроника капризно щяло да е и т.н. Сега след като има нов модел има и фейслифт на новият модел като отида за едно масло и филтри,защото за друго не ми се е налагало в Ауди викат еййй такива коли вече никой не прави!!! Здрави,непретенциозни и т.н. Ти ми кажи сега за какво става въпрос?!??! Навремето така карах 124-ка купе! Излезна първата 4-тирочка и всички викаха ауууу голям боклук е новата,сега друга песен пеят така,че аеее стилга врели не кипели!!!07:20 11.04.2017
4 БМЗЛЕ
08:13 11.04.2017
5 Spec b
08:29 11.04.2017
6 гост
09:00 11.04.2017
7 Shmeker
1. Жена печели с него
2. Моторът, куатрото, окачването и т.н. са подобни на серийните, като двигателят си е на същото място - изнесен пред предния мост. Въпреки това в била доста добра.
Това е била идеята - да се запазва всичко максимално близо до серийното, като всичко се тества в рали шампионата и да се промотира куатрото. Колата на Ауди е направена по серийните, докато останалите правят спорни рали коли, които пускат на пазара в лимитирани серии за да могат да участват, щото такива са правилата...
При Пежата моторът е вътре в купето, цялата е в тръби и фибростъкло, няма абсолютно нищо общо със серийното 205 турбо.
10:39 11.04.2017
8 Велислав
21:15 11.04.2017
9 Shmeker
20:07 12.04.2017